Jos tilillesi räpsähtäisi esimerkiksi 10 miljoonan potti lotosta?
Minkä auton ostaisit?
43
280
Vastaukset
- Ostaisin
Talon hawaijilta ja katsoisin päivät palmun lehtiin pukeutuneita kauniita naisia ja joisin puolikkaasta kookospähkinästä mojitoja.
Mikä on sinun auton käyttötarkoitus?
Onko vain pihaan seisomaan, jotta naapurit olisivat helvetin kateellisia
tai että saat naisia paremmin kun ajat illalla piparirallia
tai koko perhe pitää päästä matkatavaroineen kelillä kuin kelillä päämäärään- pihassa-vaan-seisoo?
autoilija kirjoitti:
Mikä on sinun auton käyttötarkoitus?
Onko vain pihaan seisomaan, jotta naapurit olisivat helvetin kateellisia
tai että saat naisia paremmin kun ajat illalla piparirallia
tai koko perhe pitää päästä matkatavaroineen kelillä kuin kelillä päämääräännimim. -autoilija - tuskin autolla saa naisia,
olkoon vaikka kuinka kallis auto :D
suomalaiset naiset ei oo niin höhliä. - Autolla naisia
pihassa-vaan-seisoo? kirjoitti:
nimim. -autoilija - tuskin autolla saa naisia,
suomalaiset naiset ei oo niin höhliä.Jotkut varsinkin naiset ovat asiasta kokonaan erimieltä
- Miksi?
Autolla naisia kirjoitti:
Jotkut varsinkin naiset ovat asiasta kokonaan erimieltä
En mitään. Mulla on ihan hyvä, käyttötarkoitukseeni sopiva auto.
Ei ne suuret tulot, vaan niiden järkevä sijoittaminen... ;-) pihassa-vaan-seisoo? kirjoitti:
nimim. -autoilija - tuskin autolla saa naisia,
suomalaiset naiset ei oo niin höhliä.Kyllä kuule naiset ovat kaikki vaan sen hienon auton ja moneyn perään jotta ei tarvitse olla miehellä kaksinen pärstä kun autolla naista saa. Ja kaikki naiset ovat vielä noin narsisteja, että itse kuvittelevat vaikka oma ulkomuoto ole mikään että saavat miehen kuin miehen sillä "riemurasialla"
- indonesia
autoilija kirjoitti:
Kyllä kuule naiset ovat kaikki vaan sen hienon auton ja moneyn perään jotta ei tarvitse olla miehellä kaksinen pärstä kun autolla naista saa. Ja kaikki naiset ovat vielä noin narsisteja, että itse kuvittelevat vaikka oma ulkomuoto ole mikään että saavat miehen kuin miehen sillä "riemurasialla"
ei nikki 'autoilija' ole saanut suomalaisia naisia kyytiinsä.
- Näppärä pikkuauto
Luultavasti nelivetoisen viitosbemarin. Tuossa rahatilanteessahan ei töihin tarvitse päästä ehdottomasti joka aamu eikä korjauskustannuksilla ole väliä.
- 5262
"ei töihin tarvitse päästä ehdottomasti joka aamu eikä korjauskustannuksilla ole väliä. "
Tuo on hyvä peruste BMW:n ostolle - Myös Autoilija
5262 kirjoitti:
"ei töihin tarvitse päästä ehdottomasti joka aamu eikä korjauskustannuksilla ole väliä. "
Tuo on hyvä peruste BMW:n ostolleSilloin kannattaa ostaa folkkari susilinnan tuote
- talousneuvoja
Käytetyn noin 100tkm ajetun 2005 Accordin. Siinä luotettava, vähävikainen ja hyvän ajettavuudeen omaava japanilainen jonka suurin arvontipahtaminen on jo tapahtunut.
Loput rahat käyttäisin paljon järkevimpiin asioihin kuin autoiluun, esim rahastosijoitukset, kiinteistöt jne.- Robert the Duck
Kenelle sinä niillä sijoituksillasi keräisit vielä lisää rahaa?
Vaikka minulla ei ole kuin yksi miljoona, niin minulla on vaikeuksia keksiä mihin lahjoittaisin omaisuuttani siten, että siitä olisi oikeasti ja ilman omaa syytään hädässäolevalle paras hyöty eikä se menisi huijarin persiiseen.
Niin, ja autona minulla on pieni 1980 -luvun perheauto. Se toimii yhä, miksi vaihtaisin uuteen ja alkaisin pelkäämään varkaita ja naarmuja ja ties mitä? Ja teettäisin niitä tonnin-parin huoltoja tuon tuostakin? - 2624642
Robert the Duck kirjoitti:
Vaikka minulla ei ole kuin yksi miljoona, niin minulla on vaikeuksia keksiä mihin lahjoittaisin omaisuuttani siten, että siitä olisi oikeasti ja ilman omaa syytään hädässäolevalle paras hyöty eikä se menisi huijarin persiiseen.
Niin, ja autona minulla on pieni 1980 -luvun perheauto. Se toimii yhä, miksi vaihtaisin uuteen ja alkaisin pelkäämään varkaita ja naarmuja ja ties mitä? Ja teettäisin niitä tonnin-parin huoltoja tuon tuostakin?Mitä ihmettä sä höpiset? Kuka mistään hyväntekeväisyydestä tuossa edellä olevassa vastauksessa puhui? Jos tietäisit raha-asioista niin pienen riskin rahastot sekä kiinteistöt ovat oiva tapa kasvattaa itselleen varoja sen sijaan että antais inflaation viedä ne tai sijoittaisi esim uusiin autoihin joiden arvo romahtaa parissa vuodessa.
- Kasvahan aikuiseksi
2624642 kirjoitti:
Mitä ihmettä sä höpiset? Kuka mistään hyväntekeväisyydestä tuossa edellä olevassa vastauksessa puhui? Jos tietäisit raha-asioista niin pienen riskin rahastot sekä kiinteistöt ovat oiva tapa kasvattaa itselleen varoja sen sijaan että antais inflaation viedä ne tai sijoittaisi esim uusiin autoihin joiden arvo romahtaa parissa vuodessa.
Pers'aukisten haaveita...
- 32526262
Kasvahan aikuiseksi kirjoitti:
Pers'aukisten haaveita...
Esim 500 000e sijoitukselle riskittömään korkorahastoon voi huonollakin korolla tienata 50 000e 5 vuodessa. Samoin kiinteistöt maksavat itsensä takaisin vuokraamalla en ja voit todennäköisesti esim pääkaupunkiseudulla myydä ne kalliimmalla kuin ostit.
Persaukiset ei tiedä tällaisista. - Uncle Scrooge
Robert the Duck kirjoitti:
Niin, ja autona minulla on pieni 1980 -luvun perheauto. Se toimii yhä, miksi vaihtaisin uuteen ja alkaisin pelkäämään varkaita ja naarmuja ja ties mitä? Ja teettäisin niitä tonnin-parin huoltoja tuon tuostakin?Raha poikii. Mikäli omistaa sijoituksia, niin mikään ei estä antamasta niitä tuottoja vaikka hyväntekeväisyyteen, joskin köyhä verottaja nappaa kyllä osansa päältä pois.
Suuri osa suomalaisista asunnonomistajista on sijoittajia, halusivatpa tai eivät, tosin samaan aikaan rypevät asuntolainoissa. Useille käytännössä koko omaisuus on yhtä kuin asunto, muu on marginaalista.
Sijoittamalla järkevästi vaikka puolikin miljoonaa, pystyy tuotoilla jo hyvin elämään jopa ilman muita tuloja.
- öy öy öky
Joku kähee porsche olisi yksi vahvimmista ehdokkaista,
500hv automaatilla ja herkuilla, kyllä kelpaisi.
Kun on noin paljon rahaa niin löytyy jo paikkakin missä säilyttää
kallista hienoa autoa, ei tollasta viittis missään yleisissä tiloissa pitää.
Tai jokin mersun tai jenkkien öky maasturi.
Pari autoa varmaan tulisi hankittua. - minävain-
kenties päivittäisin nykyisen ford focucsen uudempaan malliin.
- Redneck Baboons
Voi olla että harrasteautoja olisi tuolla rahalla jo useita hommattuna.
- helppo homma
Lopettaisin ajamisen ja kulkisin taksilla ne muutamat päivät jotka suomessa asuisin. Ajaminen tylsää nykysäännöillä oli auto mikä hyvänsä.
- ---
Mersun s63 amg
- Nuin
Jos 10m€ tilille napsahtaisi, niin ostaisin 2kpl Tesla Model S, 1kpl Mitsubishi Outlander PHEV ja yhden Nissan eNV200 pakettiauton. Model S:t päivittäiin Model X:ksi kun se tulisi saataville.
- Tykkään tästä.
Entisöisin nykyisen oikein vimosen päälle.
- nami nami
Toyota Auris kaikilla mausteilla !
- 19-2
Citroën C4 Grand Picasso.
- money kuningas
BMW M5!!!!
- Miljonääri 4
Miksi sana "ostaisi" ihan normaaleita ihmisiä ne voittajat on, ja niitä on PALJON.... onhan palstalla harvinaisempiakin tapauksia näkynyt.
Esim. söpöliini joka 2007 ajoi vahingossa kännissä poliisin yli Käviällä, ja tietenkin oikeudessa peltipoliisia huijannut Sika.
No isolla lottovoitolla ostettiin:
Uudehko asuntoauto
Moposkootteri
Muut autot olikin jo kunnossa - lotosta haaveilija
Harrasteautoksi KITT replica jolla tosin todennäköisesti ei saisi ajaa yleisellä tiellä lentokonemaisen ohjaussauvan vuoksi enkä edes haluaisi rekisterikilven ja vilkkulyhtyjen pilaavan ulkonäköä.
Mersun A-sarjalainen varmaan olisi riittävän hyvä auto arkiajoon, tuolla varallisuudella haluaisin tukea kotimaista työtä ja teollisuutta.
Vielä tekisi mieli olla joku ajokelpoinenkin harrasteauto mutta sitä on nyt tässä vaikeampi päättää :P - Nissan skyline r34
1.Joku vanha muskeliauto, esim. ford shelby mustang gt500 eleanor
2.The Marauder - saritäti
Audi Q 5 kaikilla herkuilla ja isolla koneella ja ehdottomasti punaisena.
- Good idea?
Ostaisin tankin ja ajaisin kaikki paskaksi sillä.
- gta rampage
Joku on kerennyt tekemään jo senkin, tosin puskutraktorilla:
http://www.youtube.com/watch?v=qlZh9-NQEyI - Good idea?
gta rampage kirjoitti:
Joku on kerennyt tekemään jo senkin, tosin puskutraktorilla:
http://www.youtube.com/watch?v=qlZh9-NQEyIOlihan se yksi tollo ihan oikealla tankillakin liikkeellä aikoinaan.
http://www.youtube.com/watch?v=msPrOIAVUZo
- KroisosP
Sijoittaisin rahastoihin ja osakkeisiin tuon summan. Voisin miettiä jatkoa pari viikkoa, jolloin pelkillä tuon ajan pääomatuotoilla saisi jo jonkun kansanauton kesäautoksi. Koska huonollakin sijoitustaidolla pääsee vähintään parin tonnin nettotuloon per päivä, lähtisin kaikessa rauhassa kiertetemään mualimaa ja katselemaan sopivaa talvimökkiä tai paria. Yksi vaikka Floridasta ja toinen Aasiasta. Pitkälle pääsisi pelkillä tuotoillakin, ei tarvitsisi heti alkaa kuormasta syömään ;-)
Äkkiä ajatellen 60 tonnin tuhlaamisesta kuukaudessa jatkuvasti ei voi kyllä selvitä hengissä... - Siiv Ari
Maserati quatroporten tietysti.
- lada...d.d.
10000 kpl ladoja :')
- huippujuttu
Mersun CLS ja kesäautoks Porsche Boxsteri
- diskreetto pääoma
Vaikea valinta, sillä auton / autojen tulisi olla samaan aikaan laadukkaita, esteettisiä omaan silmään ja kuitenkin diskreettoja joissa "raha ei liiaksi haise". Eli joistakin kompromisseistä olisi kyse.
Asuinmaasta ja alueesta riippuen hieno auto voi olla myös riski omalle terveydelle ja jopa hengelle ja sellaisen pihaan pysäköiti houkutus myös home jackinkille.
KroisosP: "....Koska huonollakin sijoitustaidolla pääsee vähintään parin tonnin nettotuloon per päivä, ..."
On aivan eri asia sijoittaa muutama kymppitonni tai sata tuhattakin, kuin sijoittaa 10 miljoonaa euroa, joka olisi aivan oma haasteensa.
Kahden tonnin päivätuoton sijaan riskeeraisi toteutua myös euromääräisesti hyvin raskas pääomatappio.
Huonoilla sijoitustaidoilla tulee sutta ja sekundaa sijoitussummista riippumatta. Se on kuin tikanheittoa pienessä maistissa. - en lottoa
Skodan.
- jkadfj
Ostaisin ensiksi ison lämmitetyn autotallin jossa kaikki mitä ihminen tarvii ja sit kunnostaisin nykyiset autoni ja hommaisin vielä 60-luvun Ford Mustang Fastbackin.
- Volvomies.
Tekisin nykyiseen Volvoon täys huollon ja ajaisin sillä.
Miksi se ajaminen siitä mihinkään muuttuisi?? - samaa rataa
Varmasti ostaisin edelleen käytetyn (3-4 v) vähän ajetun premiumin (Mersu tai BMW). Nytkin tavisduunarina semmoinen, saksantuontivehje ja jo kolmas sellainen peräkkäin. Tyytyväinen olen 335i-BMW:hen. Meinasin hommata uuden taviskaaran mutta tuli loppusuoralla järkiini ja voi pojat sitä ajamisen hauskuutta.
- ökyauto ky
Kyllä Dacia Lodgy on paras vaihtoehto rikkaalle !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685