Vapaa kuvaus

Aloituksia

26

Kommenttia

2674

1. Torpan+kaikki,+siis+KAIKKI+artikkelit+ja+aloitukset+on+ammuttu+suohon+niin+monta+kertaa+sekä+täällä+että+US:ssa+ett+kukaan+ei+enää+oikeesti+jaksa+sama+paskaa+käydä+uudestaan+läpi...
  2. "Jumalan+sanassa+on+kohtia+jotka+eivät+aukea+mitenkään+jos+niitä+ei+ymmärrä+tulkita+lupauksen+lupauksena.+Tällainen+kohta+on+turha+sellaiselle+joka+ei+sitä+ymmärrä."Niinku+toisessa+ketjuss+jo+todesin.+Tä+on+teidän+"kaikenkattava"+selitys+kaikille+raamatun+lukemattomille+ristiriidoille+:D+:D+Aika+kulunnu+ja+säälittävä+selitys...+:D"Jokaisen+ihmisen+ymmärrys+on+vajavaista+kun+taas+Jumalan+ymmärrys+on+ääretön.+Ihmisen+näkökulmasta+jotkin+asiat+saattavat+vaikuttaa+turhilta,+mutta+Jumala+näkee+paljon+pidemmälle."Joojoo,+ja+seki+on+todistettu...niin+paimentolaisten+satukirjassa,+ei+muuten+:D"Minulla+on+Jeesuksen+Kristuksen,+Jumalan+pojan+antama+auktoriteetti+sanoa,+jos+jonkun+elämäntapa+on+säälittävä."Eli+sulla+ei+oo+mitään+oikeutta+sanoo,+asia+selvä!!!+Hyvä+kun+vahvistit+käsitystä,++että+hihhulit+pitää+itseään+ylempiarvoisena,+narsisteja+ku+olette!!!"En+sano,+että+he+olisivat+hulluja+tai+turhanpäiväisiä+mutta+Totuuden+henki+asettaa+minut+sanomaan,+että+se+on+säälittävää,+miten+he+elävät."Sun+"totuus"+on+vaan+sun+korvien+välissä!!!+:D+Sulla+ei+oo+tästä+reaalimaailman+totuudesta+hajuaakaan+:)"Kuolemanpelko+on+valinta+jonka+ihminen+tekee+tullessaan+uskoon.+Vasta+ojentautuminen+kohti+ikuista+elämää+synnyttää+kuolemanpelon,+ja+minä+haluan+elää+kuolemanpelossa+ja+varmuudessa+siitä,+että+Jeesuksessa+minulla+on+ikuinen+elämä."Jep.+Eli+koko+sun+"usko+jumalaasi"+perustuu+kuolemanpelkoon.+Ei+mitään++uutta!!!+:)