Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
code_red
profiilit
code_red
code_red
Vapaa kuvaus
Aloituksia
26
Kommenttia
2674
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"kyse on aivan verrannollisista asioista, joulupukin ja Jumalan välillä, niin ateisti erehtyy. "
Missä kohti erehtyy??
"Se mitä Jumalasta tiedämme, ja mitä taas joulupukista tiedämme, ovat kaksi aivan eri asiaa."
Jumalasta ja joulupukista "tiedämme" tasan tarkkaan saman verran eli satuja.
25.09.2015 20:04
Voisitko vastata sulle esitettyihin kysymyksiin vai meinasitko vielä pitkäänkin kiemurella ja väistellä???
25.09.2015 10:17
...eikä kukaan ollut läsnä todistamassa kun lapsi pantiin alulle :D
24.09.2015 20:37
Noh, ongelma on siinä, ettet ymmärrä. Luulet vaan ymmärtäväsi :) Itsestäänselvä on se, että spn-laki ei heikennä lapsen oikeuksia mitenkään...
24.09.2015 20:06
"Sinun logiikkasi ei siis riitä ymmärtämään näiden asioiden yhteyttä joiden takia aikanaan on avioliittoinstituutio perustettu. "
Eli oot "viisampi" kuin kaikki Suomen avioliittolain säätäjät yhteensä :D Avioliittolaki ei nimittäin ota kantaa lapsen oikeuksiin :)
24.09.2015 19:39
"Jos Ruohon lakimies on kehoittanut tekemään tutkintapyynnöön, on syytä olettaa, että asiassa on perää."
"Eli ei edelleenkään mitään kunnianloukkaukseen viittaavaa."
Hetkinen, mitä kohtaa et ymmärrä??? Jos LAKIMIES kehottaa tekemän tutkintapyynnön ja samalla väität ettei mitään kunnianloukkaukseen viittaavaa ei oo, niin mikä on perustelusi lakimiehen kehotukselle???
23.09.2015 19:38
"Kristityt Sipilä ja Soini yrittävät paikata Suomen taloutta samaan aikaan kun vasemmistolainen ateistien valtaama AY liike yrittää romuttaa koko kansantalouden."
Sipilä ja Soini toimii kun aidot kristityt konsanaan, köyhät kyykkyyn ja sanelukultuuri jyrää...
20.09.2015 22:36
"Henki ei ole mielikuvitusta. Sinullakin on henki."
Henki on ihmisen keksimä abstrakti käsite.
20.09.2015 22:05
"Totuus ei ole mielipideasia."
Ei ole ei. Tosin sun kirjoitukset ovat yhtä lälhellä totuutta kuin lehmä lentokoneesta.
Kumosit juuri kaiken mitä oot kirjoittanut tähän ketjuun "jumalastasi". Et esittänyt mitään todisteita "totuudestasi", vain mielipiteitä.
20.09.2015 21:39
No sinä sitten varmaan avaat tämän aloitteen syvimmän olemmuksen meille "tyhmemmille" KIITOS! :))
Odotan mielenkiinnolla...
20.09.2015 10:36
"Tulee hetki, viimeistään kuoltuasi, jolloin et enää naura Jumalalle."
Kuolleena ei kuule naura kukaan enää...eikä itke, ei ees sun mielikuvitusolennoille..
19.09.2015 19:19
"Lukisit ensin sen, mitä on JO kirjoitettu !"
Joo luin. Et vastaa kysymyksiin, jankutat omaa väärä käsitystä "ateismiuskosta"
"Minä olen JO kirjoittanut, että minulla ei ole mitään halua tai tarvetta yrittää käännyttää ketään uskomaan kuten minä uskon !"
Tarkoitin viestissä aloitusta. Et ole ollenkaan ottanut kantaa aloitukseen vaan yrittänyt häätää ateistit tältä palstalta.
Onko tuo liian vaikeaa ymmärtää ???
"Onko tuo liian vaikeaa ymmärtää ???"
Ei ole. Sulla on näköjään vaikuksia ymmärtää, mitä ateismi tarkoittaa.
"Minä en siis yritä pakottaa ketään, mutta sinäkin yrität nyt selvästi pakottaa minua uskomaan sinun tavallasi !!!"
Kuten sanoin en usko mihinkään jumaliin. Sun kyhäelmä ateismistä on kertakaikkiaan väärin ja se on sulle kerrottukin mutta kun ei mee perille niin ei.
"Siis se mistä minua syytät, siihen en syyllisty, mutta sinä itse taas syyllistyt !"
väärä premissi, väärä johtopäätös.
19.09.2015 17:29
"Olet kyllä siinä oikeassa, että ateisti USKOO, että jumalia eikä Jumalaa ole !"
Ei ei ei!!!! Atteisti EI USKO, että jumalia ON!! Mikä tässä on niin vaikeeta????
"Siis kun kerran molemmissa on kyse siitä USKOSTA"
Ei ei ei!!! Tämä on vaan sun korvien välissä kehitelty määritelmä ateismille, ei muuta.
"Miksi siis tuputatte minulle uskoanne väkisin ?"
Ateismi ei ole usko. Kukaan ei tuputa sulle yhtikäs mitään. Kerro missä ja milloin sulle kaduilla on tuputettu ateismia???
"Miksi siis ette jätä uskovia rauhaan ???"
Tarkoitit varmaa että miksi ette anna meidän uskovien rauhassa häiriköitä julkisesti ja häiritä muita ihmisä kaduilla??? Tätähän aloitus mainostaa ja kehottaa...
"Miksi pyöritte täällä, missä uskovat jakavat asioita keskenään, miksi ette hymistele ateistien palstoilla keskenänne ?"
Niinku sanoin, tämä aloitus koskee nimenomaan ei-uskovia, joita haluatte käänyttää?? Olenko väärässä??
19.09.2015 17:22
"Ihminen jolla on lämmin ja läheinen suhde Jumalaansa,"
Tuohon ei usko kukaan muu kuin hihhulit itse...
"ei ole kiukkuinen rähjääjä eikä itsetuhoinen."
Tähän ei todellakaan mitään jumalaa tarvita, päinvastoin....
19.09.2015 11:10
Tuota. Eikö sulle oikeesti mene kaaliin, että ateismi ei tarkoita sitä, että uskotaan, ettei jumalia ole!!!!
Ateismi tarkoittaa, että EI USKOTA, että jumalia ON.
Et sitten vastannut yhteenkään he-ma:n esittämään kysymykseen (satukirjan jakeita en laske vastaukseksi)?? Yritit vaan epätoivosesti kääntää asian toisinpäin
ja laittaa he-ma:n todistamaan olemattomuutta???
Melko surkea yritys.
Ja tämä aloitus selvästi kehottaa häiriköimään julkisesti ja häiiritsemään muita kansalaisia joten se koskee meitä kaikkia!!!
Miksi ette voi uskoa rauhaassa omissa oloissa ja jättää muut rauhaan??? Jos jumal on, niin kyllä halukkaat löytää sen ilman teidän häiriköinitä ja pakottamista...
19.09.2015 11:07
Hmm...missä ovat rahahanan kommentit????? :)
17.09.2015 20:30
"Ateistinen diktatuuri vaatii, että vanhempien pitäisi antaa kaikille lapsille ateistinen kasvatus."
Melkoinen olkiukko.
"Näinhän se taisi olla jo Neuvostoliitossa."
Kommunismi ei ole sama asia kuin ateismin!!! Ota asioista selvää ennen kun auot päätäsi.
"Mikään ei ole muuttunut. Jostain kumman syystä ateismi ruokkii vihaa kristittyjä vastaan."
...ja seuraava olkiukko.
"Eikö jokin tutkimus vasta todennut, että yli 50 % Suomalaisista pitää itseään uskovina."
Tähän viite kiitos!
"Lisäksi 80 % suomalaisista kuuluu, johonkin kristilliseen kirkkoon."
Tähänkin viite kiitos!! Ja sellainen jossa ei oteta huomioon pakkoliitettyjä sylivauvoja.
"Joten enemmistä taitaa olla kristillisyyteen kallellaan tässä massa."
Aiemmin väitit, että kuuluu johonkin uskonnoliseen yhteisöön. Eli mielestäsi johonkin tarkoittaa automaattisesti kristittyä yhteisöä??
"Vähemmistöateistit taas vaativat tässäkin suureen ääneen vähemmistön diktatuuria. Sigh!"
Väärät premissit, väärä johtopäätös, ei muuta!!
13.09.2015 18:57
"Sellaiset ateistiset liikkeet pyrikivät saamaan ihmiset vastakkain, jotka esittävät näkemyksiään, jostain vaikkapa "viranomaistointa" hoitavasta instituutoista, jotka ovat teistisiä. Osa ihmisiä reagoi silloin, kun joku ronkkii kepillä jotain ajatusta tai muuta, jonka luulee itselleen kuuluvan."
Nyt kaivataan hieman konkretiaa näihin esimerkkeihin. Nedda-:ssa on ainesta politikoksi. Pitkät tekstit mutta ei sano oikeastan yhtikäs mitään.
"Mutta ei ole aiemmin esitetty, että ateistisen agendan "työkalupakissa" ei olisi erilaisia tavaroita erilaisiin tarkoituksiin."
no huhuhh. Nyt on niin sekavaa tekstiä ettei erkkikään ymmärrä mitä sä oikein meinaat???
13.09.2015 16:59
"Valitettavasti ateistinen liikehdintä pyrkii herättämään ihmisten välistä vastakkainasettelua väärillä olettamuksillaan ja vääristä lähtökohdistaan käsin (kuten kaiken teistisen toiminnan esittämisenä samankaltaisena)."
Tästä olisi kyllä hyvä saada muudama esimerkki. Missä milloin ja mikä "ATEISTINEN" liike pyrkii saamaan aikaan vastakkainasettelua??
"..eikä kuulla ateistista tuputusta."
Samma här.
12.09.2015 17:31
"Miksi ihmeessä kaikkien ihmisten pitäisi levätä samana päivänä?"
Ihan käytännön syistä jotta yhteiskunta toimisi. Eikä kaikki lepääkään.
"Kyse on uskonnollisen ennakkoluuloisesta käsityksestä, jonka seurausta pyhätyölisät ovat."
Uskonnolla ei ole mitään tekemistä lisien kanssa. Ammattiyhdistöt ja työnantajat ovat sopineet lisistä, ei kirkko.
12.09.2015 15:05
88 / 134