Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marathustra
profiilit
marathustra
marathustra
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
8447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
”Onko+vähemmän+älykästä+ajatella+kaikkeuden+alulla+olevan+syynä+luoja+ja+luominen+kuin+ajatella+jotakin+muuta?+”
Tuota+voit+miettiä+sitä+kautta,+että+koska+ihminen+on+ensin+keksinyt+ajatuksen+jostain+jumalolennosta+luomassa+silloista+maailmaa+ja+koska+ihminen+on+keksinyt,+että+kaikki+todisteet+viittaavat+alkuräjähdykseen?+Noilla+on+eroa+tuhansia+vuosia.
Seuraavaksi+voi+sitten+miettiä,+että+onko+tuhansia+vuosia+sitten+elänyt+yhtä+viisas+kuin+ihminen+viime+vuosisadalla.
Itse+sanoisin,+että+nykyihminen+joka+uskoo+parituhatta+vuotta+vanhat+uskonnolliset+kuvitelmat+tosiksi+on+vähintäänkin+yhtä+tyhmä+jollei+tyhmempi+kuin+silloinen+ihminen.+Tietoa+on+tarjolla,+mutta+ihminen+mielummin+uskoo+kuvitelmiin+-+siinä+on+aika+yksinkertainen+olento.
11.07.2018 13:30
Jos+sinulle+kelpaa+suttuiset+videot+todisteeksi+ufoista,+niin+miksi+vaadit+evoluutiosta+sen+parempia+todisteita?
11.07.2018 13:08
Kysy+juutalaisilta+mistä+Mooseksen+kirjat+kertovat.
”Jeesus+itse+sanoi+että+Mooses+ja+profeetat+kertovat+kaikki+hänestä.”
Noin+helppoa+on+saada+sinut+uskomaan.
10.07.2018 22:24
Tuossa+näkyy+hyvin+uskovaisten+pöyhkeys+ja+röyhkeys.
Jeesusta+ei+ole+missään+Vt:ssä,+mutta+kristityn+oppi+tarvitsee+Jeesuksen+sinne+Vanhaan+testamenttiin,+joten+Uudessa+testamentissa+sitten+sanotaan,+että+Jeesus+on+Vt:ssä.+Kannattaa+kiinnittää+huomiota+tosiaan+siihen,+että+kuka+sanoo+ja+missä+sanotaan.+Objektiivisesti+Jeesus+ei+käy+lähelläkään+Vt:a,+jonka+juutalaisetkin+myöntävät,+mutta+se+on+taas+sellainen+pikkuseikka+uskovaiselle.+Kun+on+syntynyt+kristinuskon+alueella+ja+tullut+uskoon,+niin+ei+missään+nimessä+kannata+myöntää,+että+joku+on+myynyt+kasan+paskaa.
10.07.2018 22:07
Siinä+tuli+hieman+kristityn+jumalan+anatomiaa.
10.07.2018 21:57
”Miten+ruumiittomalla+hengellä+voi+olla+kädet?”
Niin,+nyt+kreationistit+todistelemaan+kuorossa+miten+heidän+jumalansa+onkaan+kädetön.
10.07.2018 14:20
Jos+nyt+kerran+jaksan+sinulle+vastata,+sinulla+kun+näytti+menevän+arki+ihan+sekaisin.+Multinikkinä+tuo+moralisoiminen+varmasti+syö+sinua.+
Pelkurihan+sinä+olet,+multinikkinä+anonyymipalstalla+otat+jonkun+helpon+eli+rekatun+nikin+tässä+tapauksessa+silmätikuksesi.+Kaikkihan+huomaavat+ristiriidan+käytöksessäsi,+mutta+tuskin+sinä,+koska+sinulla+ei+liene+kaikki+kotona.+Valo+palaa,+mutta+ketään+ei+ole+himassa,+niin+sanotusti.
Mutta+ilmeisesti+olen+loukannut+sinua,+luultavasti+viitannut+johonkin+mokaasi,+mutta+siksihän+sinä+kirjoittelette+multinikkinä,+etkö?+Multinikkeys+tuo+sinulle+vallantunteen+lisäksi+suojaa,+voit+huudella+puskista.
Mutta+en+pidä+sinua+minään+ja+voit+idioottina+jatkaa+vainoamistasi.+Mitä+luultavasti+teet,+koska+luonteesi+vaan+on+sellainen+luuseri-luonne.
10.07.2018 13:05
Näyttää+vähän+siltä,+että+kun+rukoilusta+poistaa+selittelyt+ja+rationalisoinnit+ja++oppi-+ja+teologiaviritelmät,+niin+jäljelle+jää+puhdas+alkukantainen+taikausko.+
”Sivistyneet”+uskovaiset+sanovat,+ettei+heidän+rukoilunsa+ole+taikauskoa.+Niin+kuin+sadetanssi+olisi+vain+tanssia.
10.07.2018 11:22
Hyvin+huomaa,+tuskin+sinä+kuitenkaan,+että+tässäkin+”keskusteliussa”+multinikki+vetoaa+katkerana+johonkin++rekatun+nikin+historiassa,+mutta+mihin+vedota+mitättömän+multinikin+historiassa?+Ei+mihinkään+ja+siksi+multinikki+on+multinikki.+Multinikiltä+katoaa+hallinta+ja+valta,+jos+aletaan+kaivelemaan+menneitä.+On+kivempi+huudella+puskista,+vai+mitä?
09.07.2018 16:38
Millaista+mielihyvää+sinä+saat+esittäessäsi+”kysymyksiä”+multinikin+takaa?
09.07.2018 14:43
Uhriudu+vain,+on+aika+normaalia+asemassasi+ottaa+pilkkana+virheistä+huomauttaminen.+Kuinka+olet+selittänyt+itsellesi+tuon+multinikin+käyttösi?+Tuntuuko,+että+hallitset+silloin?
09.07.2018 14:08
Sinulle+on+mukavampaa+uhriutua+kuin+opetella+kirjoittamaan?+Itsensä+kehittäminen+on+laiskalle+ylivoimaista.
Mutta+en+koe+sinua+uhkana,+koska+en+pidä+multinikkejä,+kuten+sinä+olet,+minään+-+miksi+kukaan+arvostaisi+sinua,+kun+et+itsekään+sitä+tee+etkä+arvosta+keskustelukumppaneitasi.
09.07.2018 12:48
Kirjoitustaito+kertoo+sivistystasosta.+Ei+sellaista+voi+hirveän+tosissaan+ottaa,+joka+ei+osaa+kirjoitussääntöjä,+kieltää+tai+vähättelee+virheitään+eikä+suostu+kehittämään+itseään.+Kirjoitusvirheet+ovat+enemmän+kuin+kirjoitusvirheitä.
09.07.2018 12:01
Aina.
09.07.2018 11:18
Tuo+on+huomattavasti+rehellisempää+kuin+kristillinen+alistunut+”nöyryys”+eli+asenne+”Kiitos+Jumala+tästä+syöpäkasvaimesta,+olen+varmasti+ansainnut+tämän+rakkautesi+osoituksen.+Jos+vielä+polttaisit+talon+perheeni+nukkuessa+siellä,+niin+tietäisin+sinun+todella+rakastavasi+minua.+Nöyrin+palvelijasi,+Job+oli+niin+kuin+pyhäkoululainen+minuun+verrattuna.+Kiitos,+että+rakastat+minua”.
08.07.2018 17:45
Hienoa.+Pelastajilla+pieni+kiire,+kun+Jahve/Jumala/Jeesus+lähestyy+sadepilvien+muodossa+tekemään+sitä+mitä+parhaiten+osaa+eli+tappamaan+syntiset.+Pojille+kovasti+onnea+matkaan,+niin+nyt+jää+Jeesukselle+niin+sanotusti+porkkanat+käteen.
08.07.2018 17:24
Sinun+satumaailmassasi+sinun+jumalasi+on+luonut+kaiken.
08.07.2018 15:01
Antaa+uskovaisten+ulkoistaa+toivotuksensa+olemattomille,+itse+ainakin+toivotan+omasta+puolestani+vilpittömästi+hyvää+päivänjatkoa.
08.07.2018 14:38
Rukoilu+on+”sivistyneen”+kristityn+versio+sadetanssista.
08.07.2018 14:33
Yritätkö+siis+sanoa,+että+Jeesuksen+lykkääminen+maailmaan+syntipukiksi+oli+niin+sanotusti+”sohaisu+pimeään”?
08.07.2018 14:20
44 / 423