moose
Vapaa kuvaus
Aloituksia
42
Kommenttia
90
Viikko alkamassa ja maanantai aamu
Hyvää huomenta Rakas Hanna! :) Ja kiitos eillisistä visteisä. ;)634Iltaan on vierähtänyt
Tämäkin päivä. Hyvää iltaa naiselle! :) En kyllä tosiaankaan tiedä edes kuka sinä edes olet? Väitit olevasi Hanna? Mutta633Tiistai aamuun
Hyvää huomenta Rakas Hanna😘 Kiitos hyvän yön toivotuksesta🤗 Saman vieststit eillen laitettiin😊 T. Tuomo532Perjantai aamuun
Hyvää huomenta Rakas Hanna💞😘 Kiitos ellisitä viesteistäsi, sillä ne piristävät päivääni😊 Hali🤗pusu poskellesi💋832Lauantai päivää
Kiitos😍 ellisestä ja Hyvää päivää Rakas Hanna 💞😘 Eilliseen siihen uima asiaan voitashan me 💋💑💋treffata uimisen me232Lauantai ilta
Tärkeälle ihmiselle😍 Hyvää iltaa Rakas Hanna💞😘 Kun olisimme me💑yhdessä😊 Voisimme harrastaa yhteisiä asioita😋 kute530Sunnuntai aamuun
Hyvää huomenta Rakas Hanna💞😘 Nukuitko kuinka? Itselläni levoton yö🤪 Ajatukset ovat💋💑💋meissä👫 ja sinua Rakas Han1130Perjantai iltaa
Hyvää iltaa Rakas Hanna💞 Minä sain unesta kiinni, mutta heräsin turhan aikaisin, joten aamu oli töissä pöpperöistä. Mit329On tärkeää
Hyvää iltaa Rakas Hanna 💞😘 Olet ollut kanssani tämänkin päivän💑 vaikka vain ajatuksissani 😘 Kiitos Hanna Rakkaani❤e829- 428
- 228
Annathan Anteeksi
Kyllä sinä kauniisti kirjoitit Hanna! :) Mutta syytä siihen en tänne laita miksi käytäydyn niinkun...idiootti. Mutta si328- 127
iltaan verähtänyt tämäkin päivä
Hyvää iltaa sinulle Hanna! <3 Unille kohtapuoliin menen, hyvää yötä Hanna Rakkaani! https://www.youtube.com/watch?v=126Tärkeälle ihmiselle
Hyvää iltaa Rakas Hanna 💞😘 Tein itselleni eväät huomista työpäivälle. Hanna olet ollut minun ajatuksissani💞💑💞toiv220Sunnuntai päivää
Hyvää päivää Hanna sinulle! :) Tuolla toisessa aiheessa olisi kysymys sinulle Hanna toivon että vataat siihen rehellises120Sunnuntai aamuun
Hyvää huomenta Rakas Hanna😍 Toivottavasti Hanna saamme toisemme sinä💞💑💞minä👫 Se olisi hartain toiveeni👫niinkuin si318NEITI MIKÄ meiniki
Hyvää perjantai-iltaa sinulle nainen! Millä mielellä perjantai-iltaa vietät? https://www.youtube.com/watch?v=nlYyXyhYQNM2018Kohta unille
Mutta vielä hyvää iltaa Rakas Hanna💞😘 Minun on mentävä unille😴💤 Joten toivotan sinulle❤Hanna Rakkaani❤ oikein hyvää116- 316