Vapaa kuvaus

Aloituksia

42

Kommenttia

90

1. Viikko alkamassa ja maanantai aamu

Hyvää huomenta Rakas Hanna! :) Ja kiitos eillisistä visteisä. ;)
    Ikävä
    6
    34
  2. Iltaan on vierähtänyt

Tämäkin päivä. Hyvää iltaa naiselle! :) En kyllä tosiaankaan tiedä edes kuka sinä edes olet? Väitit olevasi Hanna? Mutta
    Ikävä
    6
    33
  3. Tiistai aamuun

Hyvää huomenta Rakas Hanna😘 Kiitos hyvän yön toivotuksesta🤗 Saman vieststit eillen laitettiin😊 T. Tuomo
    Tunteet
    5
    32
  4. Perjantai aamuun

Hyvää huomenta Rakas Hanna💞😘 Kiitos ellisitä viesteistäsi, sillä ne piristävät päivääni😊 Hali🤗pusu poskellesi💋
    Ikävä
    8
    32
  5. Lauantai päivää

Kiitos😍 ellisestä ja Hyvää päivää Rakas Hanna 💞😘 Eilliseen siihen uima asiaan voitashan me 💋💑💋treffata uimisen me
    Ikävä
    2
    32
  6. Lauantai ilta

Tärkeälle ihmiselle😍 Hyvää iltaa Rakas Hanna💞😘 Kun olisimme me💑yhdessä😊 Voisimme harrastaa yhteisiä asioita😋 kute
    Ikävä
    5
    30
  7. Sunnuntai aamuun

Hyvää huomenta Rakas Hanna💞😘 Nukuitko kuinka? Itselläni levoton yö🤪 Ajatukset ovat💋💑💋meissä👫 ja sinua Rakas Han
    Ikävä
    11
    30
  8. Perjantai iltaa

Hyvää iltaa Rakas Hanna💞 Minä sain unesta kiinni, mutta heräsin turhan aikaisin, joten aamu oli töissä pöpperöistä. Mit
    Ikävä
    3
    29
  9. On tärkeää

Hyvää iltaa Rakas Hanna 💞😘 Olet ollut kanssani tämänkin päivän💑 vaikka vain ajatuksissani 😘 Kiitos Hanna Rakkaani❤e
    Ikävä
    8
    29
  10. Tiistai aamuun

Hyvää huomenta naiselle! :)
    Ikävä
    4
    28
  11. Torstai aamua

Hyvää huomenta sinulle Hanna!
    Ikävä
    2
    28
  12. Annathan Anteeksi

Kyllä sinä kauniisti kirjoitit Hanna! :) Mutta syytä siihen en tänne laita miksi käytäydyn niinkun...idiootti. Mutta si
    Ikävä
    3
    28
  13. Vettä sataa ja

Hyvää yötä Hanna lle! T.yksi mitättömyys.
    Ikävä
    1
    27
  14. iltaan verähtänyt tämäkin päivä

Hyvää iltaa sinulle Hanna! <3 Unille kohtapuoliin menen, hyvää yötä Hanna Rakkaani! https://www.youtube.com/watch?v=
    Ikävä
    1
    26
  15. Tärkeälle ihmiselle

Hyvää iltaa Rakas Hanna 💞😘 Tein itselleni eväät huomista työpäivälle. Hanna olet ollut minun ajatuksissani💞💑💞toiv
    Ikävä
    2
    20
  16. Sunnuntai päivää

Hyvää päivää Hanna sinulle! :) Tuolla toisessa aiheessa olisi kysymys sinulle Hanna toivon että vataat siihen rehellises
    Ikävä
    1
    20
  17. Sunnuntai aamuun

Hyvää huomenta Rakas Hanna😍 Toivottavasti Hanna saamme toisemme sinä💞💑💞minä👫 Se olisi hartain toiveeni👫niinkuin si
    Ikävä
    3
    18
  18. NEITI MIKÄ meiniki

Hyvää perjantai-iltaa sinulle nainen! Millä mielellä perjantai-iltaa vietät? https://www.youtube.com/watch?v=nlYyXyhYQNM
    Ikävä
    20
    18
  19. Kohta unille

Mutta vielä hyvää iltaa Rakas Hanna💞😘 Minun on mentävä unille😴💤 Joten toivotan sinulle❤Hanna Rakkaani❤ oikein hyvää
    Ikävä
    1
    16
  20. Hyvää huomenta

Kivaa aamua yhdelle naiselle! :)
    Ikävä
    3
    16