- Etkö+säikähdä+kun+YLE+on+Valtion+uutiskanava?
Ja+uskallan+sanoa,+että+luen+uutiseni+useammista+lähteistä,+kuin+kuin+95%+täällä. - Ne+olisivat+enemmän+sen+99%+kansan+asialla,+johon+sinäkin+kuulut.
Voitko+hyvällä+omallatunnolla+sanoa,+että+sinua+kiinnostaa+miljardöörien+etu?
Samalla+omallatunnollako+siis+sanot,+että+miljardööriä+kiinnostaa+jonkin+perusduunarin+etu? - Ilmeisesti sinua on sitten seurannut viiden sekunnin viiveellä jokin toinen sinisen nimmarin omistava jäsen, joka on peukuttanut heti joka kommenttisi perään, juurikaan itse tekemättä palstalla muuta.
Sinä ja minä tiedämme, että olen oikeassa. Kun mainitsin asiasta, katkesi peukuttelu kuin seinään.
Yritä siinä sitten selittää.. - Hitto, olen aika ylpeä itsestäni: opetin yhden nassen kädestä pitäen argumentoimaan.
Tosin kun ei ole substanssia, niin argumentit ovat sitten samaa luokkaa:
Mikä laillinen tuomioistuin on nostanut yhtäkään syytettä Venäjän kansalaista kohtaan?
Mikä, ja ketä vastaan? - Kun huomautin asiasta, et peukuttanut enää omaa kommenttiasi.
Kuinka sukkelaa... - Ihan asiaan liittyymättä @moloch_horridus ,
Onko tapanasi peukuttaa omia kommenttejasi heti kun saat ne julkaistua? (Kaikkiahan niistä ei julkaista - vaan iso osa pyyhitään pois sääntöjen vastaisina).
Tuokin tapa osoittaa kirjoittajasta sen, että kirjoittajalla on enemmän tunteen paloa pelissä, kuin itse asian substanssia. - Puhun viittä kieltä enemmän tai vähemmän hyvin - venäjää vähemän.
Ja jälleen kaikki kirjoittamasi on väärin, kuinka sinä osaat tehdä tuon?
Novaja Gazeta ei ole ainoa ns. oppositio-lehti, pitääkö alkaa luetella?
(Ja nasset kun kertovat päivästä toiseen, että Venäjän diktatuurissa on vain valtion propagandaa!) Juuri itse myönsit, ettei näin ole!
Ja sitten absurdiin väitteeseesi, että kyseisen lehden neljä toimittajaa on surmattu ja lukuisia uhkailtu: Anna minulle ne vedenpitävät todisteet tästä tragediasta, niin vedän sanani takaisin ja pyydän anteeksi kun "kremlin trollina" annoin väärää informaatiota!
Huomaatko sinä ikinä mitä rataa nämä "keskustelut" menevät? - Nimenomaan @Moolokintrolli ,
Mutta tietenkin, koska hänen ajatuskoneistonsa ei tunnu pelittävän - vieläkään, vaikka hänen kommenttinsa tuhotaan silkalla tiedolla ja logiikalla - kerrasta toiseen, niin hänen psykologiansa alkaa kehittää ympärilleen "suojaverhoa", mille hän antaa nimeksi "me".
Kouluttamattoman väen ajatuksenkulkua on niin paljon helpompi havainnoida, koska se on sisällöltään köyhää ja itseään toistavaa, sitä on hyvin helppo ennustaa kun tietää tämän.
Annetaan "heille" naurun aihetta, kyllä se minulle sopii! - Ohhh!! Ihanko niin? Milloinka olet lukenut esim. Novaja Gazetaa? Kritisoi hallitusta minkä kerkeää! Mutta sinä kun et taida osata kunnolla edes yhtä kieltä, niin saat uutisesti juuri sieltä minne ei Kuu paista!
- Ei ole NATO:n jäsenmaa, koska Lännen invaasion esti Venäjän interventio.
Ja juu, eipä ollut NATO millään tavalla pyrkimässä sijoittamaan "ohjuspuolustustaan" Krimille!
Salli minun nauraa! - Oletko kuullut "rikoksesta rauhaa" vastaan? Jos et ole, niin ota selvää. En ala tällaisista yleissivistykseen kuuluvista asioista luennoimaan täällä.
- Niin, YK:n peruslauselman mukaan Israel rikkoi lakia ja oudosti tunnusti sen.
John Bolton vieraili juuri äsken Israelissa . oudosti juuri Trump:n käskyn jälkeen vetää kaikki joukot pois Syyriasta. Laske yksi plus yksi. - Ei ollut mitään "itsenäistä" Etelä-Vietnamia. Sinulla menee taas toivo ja usko sekaisin.
Änkytä pois vaan, saat siviystä takaisin. - Nassikat toki haluaisivat NATO:on, aivan sama mitä nuo trollit tahtovat, jokainen suomalainen, jolla on hoksottimet tallella, ymmärtää, että jos paska osuu tuulettimeen ollessamme NATO-jäsen, niin viimeiset huutomme ovat tyyliä: "Mut ei se voinu ampua niitä tänne, ku oltiin NATO:ssa...."
- Siten, ettei USA, sen enempää kuin Venäjä halua Suomea NATO:n jäseneksi.
- ... ja jatketaan samantien otsikosta alkaneeseen retoriseen kysymykseen: USA:n hallituksen pomo ei ole presidentti, senaatti eikä kongressi. Pomo on kansa.
Se on kirjoitettu perustuslakiin ja tätä kansan oikeutta on vahvistettu mm. perustuslain 2. lisäyksellä, mikä oikeuttaa kansan ottamaan vallan takaisin, mikäli se joutuu "vääriin käsiin".
Nämä ovat niitä asioita, mitä ihailen USA:ssa. - @vaikeneva_tarkkailija ,
Mistähän aloittaisin...
No vaikka historiasta. USA:n perustuslain 2. lisäykseen on kirjoitettu harkiten, että "organisoitu militia" on oikeutettu ottamaan vallan takaisin kansalle, mikäli se kansalta riistetään. Ei sanasta sanaan, mutta sama idea, mikä juontaa juurensa Brittihallinnon ajoille, jolloin USA oli "terroristi" Briteille, kun kehtasi taistella "Hänen Kuninkaallista Korkeuttaan" vastaan.
P-Amerikan ensimmäiset siirtomaat voittivat sodan mm. Ranskalaisten ja Venäläisten laivastojen avulla. Syntyi P-Amerikan ensimmäinen liittovaltio, mikä joutui myöhemmin käymään sisällissodan, ennen kuin varsinainen nykyinen USA syntyi.
Hieman karkeasti kaikki tiivistettynä.
Sisällissodan aikana Abraham Linkoln oli presidentti. Häneltä ovat nuo kuuluisat sanat: "Ihmisten tekemä Ihmisten hallitus ihmisille".
Vastasiko tämä kysymykseesi? - Koska kaikki on Venäjän syytä!
Myös Hillaryn häviö... - @PropagandanPaljastaja , Näin se menee, kuten saoit. Mutta asia tulee muuttumaan!
- Kiitos siitä etukäteen, rakas ystävä!
Jotta emme olisi yhtä alhaisella taolla, kuin he, niin anna olla.
Heidän avauksensa kertovat omaa sanomaansa.
Paskatkos me siitä nakataan kun olemme loppupeleissä oikeassa.