Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tractor
profiilit
tractor
tractor
Vapaa kuvaus
Aloituksia
241
Kommenttia
2030
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Etkö+säikähdä+kun+YLE+on+Valtion+uutiskanava?
Ja+uskallan+sanoa,+että+luen+uutiseni+useammista+lähteistä,+kuin+kuin+95%+täällä.
25.01.2019 23:17
Ne+olisivat+enemmän+sen+99%+kansan+asialla,+johon+sinäkin+kuulut.
Voitko+hyvällä+omallatunnolla+sanoa,+että+sinua+kiinnostaa+miljardöörien+etu?
Samalla+omallatunnollako+siis+sanot,+että+miljardööriä+kiinnostaa+jonkin+perusduunarin+etu?
25.01.2019 23:12
Ilmeisesti+sinua+on+sitten+seurannut+viiden+sekunnin+viiveellä+jokin+toinen+sinisen+nimmarin+omistava+jäsen,+joka+on+peukuttanut+heti+joka+kommenttisi+perään,+juurikaan+itse+tekemättä+palstalla+muuta.
Sinä+ja+minä+tiedämme,+että+olen+oikeassa.+Kun+mainitsin+asiasta,+katkesi+peukuttelu+kuin+seinään.
Yritä+siinä+sitten+selittää..
25.01.2019 22:58
Hitto,+olen+aika+ylpeä+itsestäni:+opetin+yhden+nassen+kädestä+pitäen+argumentoimaan.
Tosin+kun+ei+ole+substanssia,+niin+argumentit+ovat+sitten+samaa+luokkaa:
Mikä+laillinen+tuomioistuin+on+nostanut+yhtäkään+syytettä+Venäjän+kansalaista+kohtaan?
Mikä,+ja+ketä+vastaan?
25.01.2019 22:53
Kun+huomautin+asiasta,+et+peukuttanut+enää+omaa+kommenttiasi.
Kuinka+sukkelaa...
25.01.2019 22:38
Ihan+asiaan+liittyymättä+@moloch_horridus+,
Onko+tapanasi+peukuttaa+omia+kommenttejasi+heti+kun+saat+ne+julkaistua?+(Kaikkiahan+niistä+ei+julkaista+-+vaan+iso+osa+pyyhitään+pois+sääntöjen+vastaisina).
Tuokin+tapa+osoittaa+kirjoittajasta+sen,+että+kirjoittajalla+on+enemmän+tunteen+paloa+pelissä,+kuin+itse+asian+substanssia.
25.01.2019 22:20
Puhun+viittä+kieltä+enemmän+tai+vähemmän+hyvin+-+venäjää+vähemän.
Ja+jälleen+kaikki+kirjoittamasi+on+väärin,+kuinka+sinä+osaat+tehdä+tuon?
Novaja+Gazeta+ei+ole+ainoa+ns.+oppositio-lehti,+pitääkö+alkaa+luetella?
(Ja+nasset+kun+kertovat+päivästä+toiseen,+että+Venäjän+diktatuurissa+on+vain+valtion+propagandaa!)+Juuri+itse+myönsit,+ettei+näin+ole!
Ja+sitten+absurdiin+väitteeseesi,+että+kyseisen+lehden+neljä+toimittajaa+on+surmattu+ja+lukuisia+uhkailtu:+Anna+minulle+ne+vedenpitävät+todisteet+tästä+tragediasta,+niin+vedän+sanani+takaisin+ja+pyydän+anteeksi+kun+"kremlin+trollina"+annoin+väärää+informaatiota!
Huomaatko+sinä+ikinä+mitä+rataa+nämä+"keskustelut"+menevät?
25.01.2019 21:36
Nimenomaan+@Moolokintrolli+,
Mutta+tietenkin,+koska+hänen+ajatuskoneistonsa+ei+tunnu+pelittävän+-+vieläkään,+vaikka+hänen+kommenttinsa+tuhotaan+silkalla+tiedolla+ja+logiikalla+-+kerrasta+toiseen,+niin+hänen+psykologiansa+alkaa+kehittää+ympärilleen+"suojaverhoa",+mille+hän+antaa+nimeksi+"me".
Kouluttamattoman+väen+ajatuksenkulkua+on+niin+paljon+helpompi+havainnoida,+koska+se+on+sisällöltään+köyhää+ja+itseään+toistavaa,+sitä+on+hyvin+helppo+ennustaa+kun+tietää+tämän.
Annetaan+"heille"+naurun+aihetta,+kyllä+se+minulle+sopii!
25.01.2019 21:14
Ohhh!!+Ihanko+niin?+Milloinka+olet+lukenut+esim.+Novaja+Gazetaa?+Kritisoi+hallitusta+minkä+kerkeää!+Mutta+sinä+kun+et+taida+osata+kunnolla+edes+yhtä+kieltä,+niin+saat+uutisesti+juuri+sieltä+minne+ei+Kuu+paista!
25.01.2019 20:57
Ei+ole+NATO:n+jäsenmaa,+koska+Lännen+invaasion+esti+Venäjän+interventio.
Ja+juu,+eipä+ollut+NATO+millään+tavalla+pyrkimässä+sijoittamaan+"ohjuspuolustustaan"+Krimille!
Salli+minun+nauraa!
25.01.2019 20:43
Oletko+kuullut+"rikoksesta+rauhaa"+vastaan?+Jos+et+ole,+niin+ota+selvää.+En+ala+tällaisista+yleissivistykseen+kuuluvista+asioista+luennoimaan+täällä.
25.01.2019 07:02
Niin,+YK:n+peruslauselman+mukaan+Israel+rikkoi+lakia+ja+oudosti+tunnusti+sen.
John+Bolton+vieraili+juuri+äsken+Israelissa+.+oudosti+juuri+Trump:n+käskyn+jälkeen+vetää+kaikki+joukot+pois+Syyriasta.+Laske+yksi+plus+yksi.
23.01.2019 08:13
Ei+ollut+mitään+"itsenäistä"+Etelä-Vietnamia.+Sinulla+menee+taas+toivo+ja+usko+sekaisin.
Änkytä+pois+vaan,+saat+siviystä+takaisin.
23.01.2019 08:03
Nassikat+toki+haluaisivat+NATO:on,+aivan+sama+mitä+nuo+trollit+tahtovat,+jokainen+suomalainen,+jolla+on+hoksottimet+tallella,+ymmärtää,+että+jos+paska+osuu+tuulettimeen+ollessamme+NATO-jäsen,+niin+viimeiset+huutomme+ovat+tyyliä:+"Mut+ei+se+voinu+ampua+niitä+tänne,+ku+oltiin+NATO:ssa...."
15.01.2019 12:29
Siten,+ettei+USA,+sen+enempää+kuin+Venäjä+halua+Suomea+NATO:n+jäseneksi.
15.01.2019 11:38
...+ja+jatketaan+samantien+otsikosta+alkaneeseen+retoriseen+kysymykseen:+USA:n+hallituksen+pomo+ei+ole+presidentti,+senaatti+eikä+kongressi.+Pomo+on+kansa.
Se+on+kirjoitettu+perustuslakiin+ja+tätä+kansan+oikeutta+on+vahvistettu+mm.+perustuslain+2.+lisäyksellä,+mikä+oikeuttaa+kansan+ottamaan+vallan+takaisin,+mikäli+se+joutuu+"vääriin+käsiin".
Nämä+ovat+niitä+asioita,+mitä+ihailen+USA:ssa.
15.01.2019 11:34
@vaikeneva_tarkkailija+,
Mistähän+aloittaisin...
No+vaikka+historiasta.+USA:n+perustuslain+2.+lisäykseen+on+kirjoitettu+harkiten,+että+"organisoitu+militia"+on+oikeutettu+ottamaan+vallan+takaisin+kansalle,+mikäli+se+kansalta+riistetään.+Ei+sanasta+sanaan,+mutta+sama+idea,+mikä+juontaa+juurensa+Brittihallinnon+ajoille,+jolloin+USA+oli+"terroristi"+Briteille,+kun+kehtasi+taistella+"Hänen+Kuninkaallista+Korkeuttaan"+vastaan.
P-Amerikan+ensimmäiset+siirtomaat+voittivat+sodan+mm.+Ranskalaisten+ja+Venäläisten+laivastojen+avulla.+Syntyi+P-Amerikan+ensimmäinen+liittovaltio,+mikä+joutui+myöhemmin+käymään+sisällissodan,+ennen+kuin+varsinainen+nykyinen+USA+syntyi.
Hieman+karkeasti+kaikki+tiivistettynä.
Sisällissodan+aikana+Abraham+Linkoln+oli+presidentti.+Häneltä+ovat+nuo+kuuluisat+sanat:+"Ihmisten+tekemä+Ihmisten+hallitus+ihmisille".+
Vastasiko+tämä+kysymykseesi?
15.01.2019 11:14
Koska+kaikki+on+Venäjän+syytä!
Myös+Hillaryn+häviö...
15.01.2019 09:19
@PropagandanPaljastaja+,+Näin+se+menee,+kuten+saoit.+Mutta+asia+tulee+muuttumaan!
15.01.2019 08:32
Kiitos+siitä+etukäteen,+rakas+ystävä!
Jotta+emme+olisi+yhtä+alhaisella+taolla,+kuin+he,+niin+anna+olla.
Heidän+avauksensa+kertovat+omaa+sanomaansa.
Paskatkos+me+siitä+nakataan+kun+olemme+loppupeleissä+oikeassa.
15.01.2019 08:21
21 / 102