tractor
Vapaa kuvaus
Aloituksia
241
Kommenttia
2030
Kvantti-maku-dynamiikka
Eli ns. Heikko vuorovaikutus. Samanlainen juttu, kuin elektrodynamiikan ja väridynamiikan kanssa: Mukaan otetaan kvarkki082Nukahdus mörköihin
Olipa kerran sosialismi, aloitti äiti iltasadun Verushka -tyttärelleen, mutta sitten tuli iso paha susi! Olga katsoi puo082Olemme mustan aukon toisella puolella
Näin uskon. Alkuräjähdys on se, mitä joku pitää loppuräjähdyksenä. Näin ollen, universumi olisi eräänlainen reikäjuusto.881Kommunismi vs Sosialismi
Paljastamatta omaa poliittista suuntautumistani, otan hieman kataa keskusteluun :) Jos vaikka lähtisi liikkeelle siitä,081Kansainvälinen politiikka, WTF?
"Kansainvälinen politiikka"? Voiko joku kertoa "kansainvälisen politiikan" ja "ulkopolitiikan" eron? Onko tarkoitus, et181Sikatörkeä fysiikan menetelmä avuksi jumiutumisessa
Tämä ei ole menetelmä laskea vastauksia. Tämä ei ole myöskään oikea tie miettiä miten asia pitäisi ratkaista, tämä on si681Kummallista keskustelua
Miten tähtitiede liittyy alkuräjähdykseen? Tämä lienee jokin kosmologian, astronomian, avaruusfysiikan ja teoreettisen1580Road to Hell
Tämä kommentti tulee nyt tälle palstalle, koska kysymys on filosofiasta, politiikasta ja vaikka mistä. Mutta ihmiset ova180Bell'n teoreeman väärinkäsityksistä
Näitä väärinkäsityksiä on useaa laatua. Jotkin niistä väittävät B:n teoreeman todistavan Kvanttimekaniikan vääräksi. Jot1380Etsin tai en etsi mutta haluaisin etsiä
Suht. kivaa ja mahdollisimman fiksua naista yhteiseen omakotitaloon järven rannan tuntumassa. Minua ei haittaa hiustesi2780Casimir ilmiö tarkastelussa
Olen pahoillani, että avasin uuden keskustelun jo hiljattain avatusta vastaavasta asiasta, mutta en halua älytöntä roska378Napakympin palsta
Oi, kuinka osuvaa ja mieltä kaivertavaa tulosta tälläkin palstalla. Voisiko maailman paraskaan tikan heittäjä osua parem177- 1275
Lisää lännen ja median valheita
Ja juuri kun paljastui, ettei USA:n senaatin tiedustelukomitea löytänyt Venäjä-yhteyttä 2016 vaaleissa (Katso toinen ava672Suuri puhallus
On hyvin vaikeaa yrittää "kieltää", etteikö ilmastonmuutosta olisi tapahtumassa ja fyysikkona uskon, mitä ilmaston tutki7272NBC: USA:n Senaatti: "Ei ole Venäjä-kytköstä"
Alkaa jo hieman turhauttaa tämä jatkuva oikeassa oleminen :) Sanoinko minä 10 kertaa, ettei siellä ole mitään!? https:/069HAHAHAHA kulit kyykkyyn!!
No, otsikko oli mauton. Minun armeija-aikoinani tosin vakiotavaraa. Elkää työ peljätkö, se ei ole enää mikään "miesten067- 366
USA vs USSR / Kylmä Sota
Taitaa olla tällä palstalla tuttu aihe? Itse en ole (kai) kirjoitellut tälle palstalle mutta annan viisi senttiäni jos s066Nord Stream 2 - Euroopan kuti omaan jalkaan
Euroopan maat ovat panostaneet rahallisesti huimia summia Nord Stream 2 putkeen. Nyt onkin mielenkiintoista seurata, kui2866