Kokeellisesti on todistettu 2012, että Higgs bosoni on kuin onkin olemassa!
Joku voisi teroittaa minulle tarkemmin, milloin tuo havainto tapahtui.
Mikä on Higgs -kentän kontribuutio tyhjiö-energiaan, eli Einsteinin vakioon?
Lasketaanpas: Higgs kenttä olkoon X.
Kaikki mukaan nyt......
Higgs kentän energia?
8
75
Vastaukset
1. Higgs (H) bosoni on olemassa, se on havaittu
2. Millainen kenttä kuvaa Higgsiä?tractor kirjoitti:
Vastaan itselleni: Vapaa spin-0 kuvaa Higgsia.
Spin 0 hiukkasille, jotka ovat vapaita, on laskettu onneksi energiat jo 30-luvulla.
Tällaisen kentän energia on nolla.tractor kirjoitti:
Spin 0 hiukkasille, jotka ovat vapaita, on laskettu onneksi energiat jo 30-luvulla.
Tällaisen kentän energia on nolla.Mutta Higgs vaikuttaa kuitenkin kaikkialla, joten minun laskut lentää roskikseen.
Tai sitten Higgs -kentän energia on nolla, kuten laskut enteilevät.
- Higgsss
Ei ole.
- piadam
Täällä on tietoa! ,öööh paljonko sitä sitten on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477