Jos olisit fyysikko

Mitkä olisivat jäähyväis-sanasi tälle maailmalle?

17

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No just

      Ai jaa.

    • Näin minulta

      Elin fysiikan tutkimuksen kannalta hienoimman ajan, mitä olisin voinut kuvitella. Nyt kun entropian vääjäämätön ja lopullinen viikatemies minut saavuttaa, voin virnistää hänelle ja sanoa lähteväni mielelläni. Olen päässyt häneltä lymyämällä viettämään lyhyen, mutta ah niin mielenkiintoisen elämän. Atomini palaavat järjestymättömässä muodossa luonnon kiertokulkuun ja ovat olemassa, kunnes protonit viimein hajoavat.

      • Jos protonit eivät hajoa niin 56Fe rokkaa tyhjää kosmosta. Itse fiilistelen tätä vaihtoehtoa.


      • Hanuman.
        kaasuhousu kirjoitti:

        Jos protonit eivät hajoa niin 56Fe rokkaa tyhjää kosmosta. Itse fiilistelen tätä vaihtoehtoa.

        Fuckhellyeah, sanokoot räppiapinat ja poppirobinit mitä hyvänsä, metallissa on tulevaisuus...


    • Fuusioenergisti

      Ei kun piti ...

    • Sheldon C.

      Geologia on sittenkin mielestäni oikea tiede!

      • Geology rocks!


      • kaikki eivät osaa
        kaasuhousu kirjoitti:

        Geology rocks!

        Kontribuutiosi on hyvin vähäinen. Jos S24:ään perustettaisi huumoripalsta, se jäisi luultavasti yhtä vähäiseksi.


      • kaikki eivät osaa kirjoitti:

        Kontribuutiosi on hyvin vähäinen. Jos S24:ään perustettaisi huumoripalsta, se jäisi luultavasti yhtä vähäiseksi.

        S24:ään ei erikseen tarvitse perustaa mitään huumoripalstaa niin kauan kuin kaltaistesi peelojen pätemisyritykset laskevat sen tason naurettavuuksienkin alapuolelle. Voitkin tunkea kontribuutiosi jatkossa vaikka perseeseesi, jos sinulla ei ole tuon järkevämpää panosta palstalle tuoda.


      • kaikki eivät osaa
        kaasuhousu kirjoitti:

        S24:ään ei erikseen tarvitse perustaa mitään huumoripalstaa niin kauan kuin kaltaistesi peelojen pätemisyritykset laskevat sen tason naurettavuuksienkin alapuolelle. Voitkin tunkea kontribuutiosi jatkossa vaikka perseeseesi, jos sinulla ei ole tuon järkevämpää panosta palstalle tuoda.

        Näyttää, kuin olisit ärtynyt.


      • kaikki eivät osaa kirjoitti:

        Näyttää, kuin olisit ärtynyt.

        Näyttää, kuin kristallipallosi olisi sekundaa.


      • kaikki eivät osaa
        kaasuhousu kirjoitti:

        Näyttää, kuin kristallipallosi olisi sekundaa.

        En lue kristallipallosta, vaan sinun aivopäästöistäsi. Kaasu ei ole housuissasi, vaan päässäsi.


      • kaikki eivät osaa kirjoitti:

        En lue kristallipallosta, vaan sinun aivopäästöistäsi. Kaasu ei ole housuissasi, vaan päässäsi.

        Kaikilla muilla kuin sinulla on sentään aivot mistä päästellä.


      • kaikki eivät osaa
        kaasuhousu kirjoitti:

        Kaikilla muilla kuin sinulla on sentään aivot mistä päästellä.

        Tavallaan. Sinulla kuitenkin näyttää olevan sellainen anatominen haitta, että peräsuoli päättyy aivoihin. Se aiheuttaa sekä valtavaa painetta ja ajottaisia kaasupäästöjä että molempien aivosujen vajaatoimintaa.


    • Miksi en opiskellut lääke- tai lakitiedettä?

    • 16+5

      Fysiikka petti!

      • hyvä kommentti

        Siis henki olisi ollut altis, mutta lihasi heikko?
        Ihan kuin vanhalla jaz-muusikolla. Sielussa soi, mutta ei saa enää pelistä irti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe