Mitkä olisivat jäähyväis-sanasi tälle maailmalle?
Jos olisit fyysikko
17
129
Vastaukset
- No just
Ai jaa.
- Näin minulta
Elin fysiikan tutkimuksen kannalta hienoimman ajan, mitä olisin voinut kuvitella. Nyt kun entropian vääjäämätön ja lopullinen viikatemies minut saavuttaa, voin virnistää hänelle ja sanoa lähteväni mielelläni. Olen päässyt häneltä lymyämällä viettämään lyhyen, mutta ah niin mielenkiintoisen elämän. Atomini palaavat järjestymättömässä muodossa luonnon kiertokulkuun ja ovat olemassa, kunnes protonit viimein hajoavat.
Jos protonit eivät hajoa niin 56Fe rokkaa tyhjää kosmosta. Itse fiilistelen tätä vaihtoehtoa.
- Hanuman.
kaasuhousu kirjoitti:
Jos protonit eivät hajoa niin 56Fe rokkaa tyhjää kosmosta. Itse fiilistelen tätä vaihtoehtoa.
Fuckhellyeah, sanokoot räppiapinat ja poppirobinit mitä hyvänsä, metallissa on tulevaisuus...
- Fuusioenergisti
Ei kun piti ...
- Sheldon C.
Geologia on sittenkin mielestäni oikea tiede!
- kaikki eivät osaa
kaasuhousu kirjoitti:
Geology rocks!
Kontribuutiosi on hyvin vähäinen. Jos S24:ään perustettaisi huumoripalsta, se jäisi luultavasti yhtä vähäiseksi.
kaikki eivät osaa kirjoitti:
Kontribuutiosi on hyvin vähäinen. Jos S24:ään perustettaisi huumoripalsta, se jäisi luultavasti yhtä vähäiseksi.
S24:ään ei erikseen tarvitse perustaa mitään huumoripalstaa niin kauan kuin kaltaistesi peelojen pätemisyritykset laskevat sen tason naurettavuuksienkin alapuolelle. Voitkin tunkea kontribuutiosi jatkossa vaikka perseeseesi, jos sinulla ei ole tuon järkevämpää panosta palstalle tuoda.
- kaikki eivät osaa
kaasuhousu kirjoitti:
S24:ään ei erikseen tarvitse perustaa mitään huumoripalstaa niin kauan kuin kaltaistesi peelojen pätemisyritykset laskevat sen tason naurettavuuksienkin alapuolelle. Voitkin tunkea kontribuutiosi jatkossa vaikka perseeseesi, jos sinulla ei ole tuon järkevämpää panosta palstalle tuoda.
Näyttää, kuin olisit ärtynyt.
kaikki eivät osaa kirjoitti:
Näyttää, kuin olisit ärtynyt.
Näyttää, kuin kristallipallosi olisi sekundaa.
- kaikki eivät osaa
kaasuhousu kirjoitti:
Näyttää, kuin kristallipallosi olisi sekundaa.
En lue kristallipallosta, vaan sinun aivopäästöistäsi. Kaasu ei ole housuissasi, vaan päässäsi.
kaikki eivät osaa kirjoitti:
En lue kristallipallosta, vaan sinun aivopäästöistäsi. Kaasu ei ole housuissasi, vaan päässäsi.
Kaikilla muilla kuin sinulla on sentään aivot mistä päästellä.
- kaikki eivät osaa
kaasuhousu kirjoitti:
Kaikilla muilla kuin sinulla on sentään aivot mistä päästellä.
Tavallaan. Sinulla kuitenkin näyttää olevan sellainen anatominen haitta, että peräsuoli päättyy aivoihin. Se aiheuttaa sekä valtavaa painetta ja ajottaisia kaasupäästöjä että molempien aivosujen vajaatoimintaa.
Miksi en opiskellut lääke- tai lakitiedettä?
- 16+5
Fysiikka petti!
- hyvä kommentti
Siis henki olisi ollut altis, mutta lihasi heikko?
Ihan kuin vanhalla jaz-muusikolla. Sielussa soi, mutta ei saa enää pelistä irti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435