tractor

Aloituksia
241
Kommenttia
2030
NBC: USA:n Senaatti: "Ei ole Venäjä-kytköstä"
Alkaa jo hieman turhauttaa tämä jatkuva oikeassa oleminen :) Sanoinko minä 10 kertaa, ettei siellä ole mitään!? https:/075Teollisuus-liotinta vesijohtoverkoissa (HOAX!)
Jostakin on päässyt dihydro-monoxidia ainakin eteläsuomen vesijohto verkkoihin! Kyseistä kemikaalia käytetään yleisesti074- 473
HAHAHAHA kulit kyykkyyn!!
No, otsikko oli mauton. Minun armeija-aikoinani tosin vakiotavaraa. Elkää työ peljätkö, se ei ole enää mikään "miesten073Nord Stream 2 - Euroopan kuti omaan jalkaan
Euroopan maat ovat panostaneet rahallisesti huimia summia Nord Stream 2 putkeen. Nyt onkin mielenkiintoista seurata, kui2873Alkeishiukkanen 1-D avaruudessa
on hetkellä t=0s, paikassa x=0m ja sen impulssi on 0 kg m/s. Millä todennäköisyydellä se on 1s päästä 1m päässä vasemmal172USA vs USSR / Kylmä Sota
Taitaa olla tällä palstalla tuttu aihe? Itse en ole (kai) kirjoitellut tälle palstalle mutta annan viisi senttiäni jos s069Higgs kentän energia?
Kokeellisesti on todistettu 2012, että Higgs bosoni on kuin onkin olemassa! Joku voisi teroittaa minulle tarkemmin, mill868Kristittyjen jumalasta
Loi ensin täydellisen ihmisen, joka heti teki syntiä? Miten Aatamin ja Eevan lapset lisääntyivät? Keskenäänkö? Miten hei1868- 368
gravitoni vs elektroni
Mten käy tässä MMA-ottelussa, kumpi voittaa, vai tasapeli? Gravitoni on suljettu säie, eletroni on tavallinen, pisteest467Michael Moore 11/9
Olen aina ollut Moore-fani, "Bowling for Columbinesta" lähtien. Ok, materiaali saattaa olla hieman populistista, mutta m067Ei ole supersymmetrisia hiukkasia
Löydetty vieläkään. Se on iso ongelma susy-teorioille. Ehkä tera-kiihdyttimellä sitten. Epäilen tosin. Kaunis teoria mut266Filosofialla ei maailmaa selitetä
Mitä kuuluu? Miten selitätte filosofialla sellaisen tosiolevaisen objektin, joka vaatii 720 astetta käännöstä, ennen kui1765Roswell for dummies
1947? Noihin aikoihin USA testasi ilmapalloja NL:n vakoiluun. Ei tietenkään mitään vappupalloja, vaan läpinäkyviä suuri064Vain yksi elämän haara
Jos ajatellaan, että Maapallolla vallitsi, ja vallitsee yhä, lähes täydelliset olosuhteet elämän muodostumiselle, olisi1963Avaruuden symmetriat
Me tiedämme esimerkiksi, että kun keppiä kiertää, sen pituus säilyy ennallaan - tällaisilla tavoilla tarkoitetaan symmet163Ylpeä olla suomalainen, koska emme kumarra jumalia
Isovanhempani olivat hartaassa uskossa mutta he eivät puhuneet siitä ikinä. Omat vanhempani eivät puhuneet myöskään juma063Vääriä ajatuksia viljellään
Alma-median ja Sanoman toimesta. Katsokaa ovatko näiden mediatalojen omistajakunta tavallisen suomalaisen asialla - vai6862Supersymmetriasta
Susy-teoria on kaunis mutta ei ehkä sittenkään totta. Tervetuloa takaisin vanhaan kunnon standardimalliin!161