Vapaa kuvaus

Aloituksia

241

Kommenttia

2030

  1. Lisää ydinvoimaa Suomeen!

    Suomi on yksi maailman stabiilein maa, täällä ei riehu hurrikaanit, tsunamit, maanjäristykset eikä tulivuoret, on etuoik
    Ydinvoima
    4
    110
  2. NBC: USA:n Senaatti: "Ei ole Venäjä-kytköstä"

    Alkaa jo hieman turhauttaa tämä jatkuva oikeassa oleminen :) Sanoinko minä 10 kertaa, ettei siellä ole mitään!? https:/
    Ulkopolitiikka
    0
    109
  3. HAHAHAHA kulit kyykkyyn!!

    No, otsikko oli mauton. Minun armeija-aikoinani tosin vakiotavaraa. Elkää työ peljätkö, se ei ole enää mikään "miesten
    Kutsunnat
    0
    105
  4. Teollisuus-liotinta vesijohtoverkoissa (HOAX!)

    Jostakin on päässyt dihydro-monoxidia ainakin eteläsuomen vesijohto verkkoihin! Kyseistä kemikaalia käytetään yleisesti
    Kemia
    0
    104
  5. Kansainvälinen politiikka, WTF?

    "Kansainvälinen politiikka"? Voiko joku kertoa "kansainvälisen politiikan" ja "ulkopolitiikan" eron? Onko tarkoitus, et
    1
    103
  6. Fysiikan tyylikkäin yhtälö?

    Mitä mieltä olette? Ämsee toiseen vai joku muu...
    Fysiikka
    12
    101
  7. Road to Hell

    Tämä kommentti tulee nyt tälle palstalle, koska kysymys on filosofiasta, politiikasta ja vaikka mistä. Mutta ihmiset ova
    Filosofia
    1
    99
  8. Napakympin palsta

    Oi, kuinka osuvaa ja mieltä kaivertavaa tulosta tälläkin palstalla. Voisiko maailman paraskaan tikan heittäjä osua parem
    Sodat ja konfliktit
    1
    97
  9. Kummallista keskustelua

    Miten tähtitiede liittyy alkuräjähdykseen? Tämä lienee jokin kosmologian, astronomian, avaruusfysiikan ja teoreettisen
    Tähtitiede
    15
    95
  10. Kuka osaa olla provosoitumatta

    Ei se onnistu: "Puuttuvat välifossiilimuodot - HAASTE" -ketju sai osan taas harhautumaan vastaamaan". Trollit järsivät
    Evoluutio
    50
    94
  11. Michael Moore 11/9

    Olen aina ollut Moore-fani, "Bowling for Columbinesta" lähtien. Ok, materiaali saattaa olla hieman populistista, mutta m
    Ulkopolitiikka
    0
    94
  12. Fahrenheit 11/9

    Niin USA:n hegemoniaa jumaloiville, kuin meille normaaleille ihmisille välttämätöntä katsottavaa, jotta ymmärtää kuinka
    NATO
    5
    94
  13. Onko palstan mielestä Suomi vapaa maa?

    Olisi kiva kuulla kommenttejanne. Tässä aluksi muutama oma kommentti. Mikäli Suomi on vapaa maa, kuten se on, niin meil
    NATO
    27
    94
  14. Filosofialla ei maailmaa selitetä

    Mitä kuuluu? Miten selitätte filosofialla sellaisen tosiolevaisen objektin, joka vaatii 720 astetta käännöstä, ennen kui
    Filosofia
    17
    93
  15. USA:n kertomaton historia, by Oliver Stone

    Tämä ohjelma saattaa sisältää kohtauksia, jotka saattavat masentaa maailmankuvaa. Ei persuille, dokumentti vaatii englan
    Ulkopolitiikka
    0
    92
  16. Katoaako informaatio mustiin aukkoihin

    ---------------
    Fysiikka
    11
    91
  17. Vain yksi elämän haara

    Jos ajatellaan, että Maapallolla vallitsi, ja vallitsee yhä, lähes täydelliset olosuhteet elämän muodostumiselle, olisi
    Evoluutio
    19
    90
  18. Syy, miksi Suomi ei liity NATOon

    Johtuu pitkälle historiaan. Meillä on hyvät suhteet itään ja länteen ja se on pitkän ja hikisen työn tulosta. Yritin ke
    NATO
    6
    90
  19. Kuinka voi havaita virtuaalisen hiukkasen?

    Siis hiukkasen, jota ei pitäisi oikeastaan olla olemassakaan: esim. virtuaalinen fotoni, W-, W ja muutama muu. No vast
    Fysiikka
    1
    89
  20. Ylpeä olla suomalainen, koska emme kumarra jumalia

    Isovanhempani olivat hartaassa uskossa mutta he eivät puhuneet siitä ikinä. Omat vanhempani eivät puhuneet myöskään juma
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    89