Vapaa kuvaus

Aloituksia

241

Kommenttia

2030

1. NBC: USA:n Senaatti: "Ei ole Venäjä-kytköstä"

Alkaa jo hieman turhauttaa tämä jatkuva oikeassa oleminen :) Sanoinko minä 10 kertaa, ettei siellä ole mitään!? https:/
    Ulkopolitiikka
    0
    75
  2. Teollisuus-liotinta vesijohtoverkoissa (HOAX!)

Jostakin on päässyt dihydro-monoxidia ainakin eteläsuomen vesijohto verkkoihin! Kyseistä kemikaalia käytetään yleisesti
    Kemia
    0
    74
  3. Mikä on toebi?

Selittäkää lyhyesti.
    Fysiikka
    4
    73
  4. HAHAHAHA kulit kyykkyyn!!

No, otsikko oli mauton. Minun armeija-aikoinani tosin vakiotavaraa. Elkää työ peljätkö, se ei ole enää mikään "miesten
    Kutsunnat
    0
    73
  5. Nord Stream 2 - Euroopan kuti omaan jalkaan

Euroopan maat ovat panostaneet rahallisesti huimia summia Nord Stream 2 putkeen. Nyt onkin mielenkiintoista seurata, kui
    NATO
    28
    73
  6. Alkeishiukkanen 1-D avaruudessa

on hetkellä t=0s, paikassa x=0m ja sen impulssi on 0 kg m/s. Millä todennäköisyydellä se on 1s päästä 1m päässä vasemmal
    Fysiikka
    1
    72
  7. USA vs USSR / Kylmä Sota

Taitaa olla tällä palstalla tuttu aihe? Itse en ole (kai) kirjoitellut tälle palstalle mutta annan viisi senttiäni jos s
    Historia
    0
    69
  8. Higgs kentän energia?

Kokeellisesti on todistettu 2012, että Higgs bosoni on kuin onkin olemassa! Joku voisi teroittaa minulle tarkemmin, mill
    Fysiikka
    8
    68
  9. Kristittyjen jumalasta

Loi ensin täydellisen ihmisen, joka heti teki syntiä? Miten Aatamin ja Eevan lapset lisääntyivät? Keskenäänkö? Miten hei
    Filosofia
    18
    68
  10. Millä fraktaali-muodoilla

Voidaan peittää koko 2D -pinta?
    Matematiikka
    3
    68
  11. gravitoni vs elektroni

Mten käy tässä MMA-ottelussa, kumpi voittaa, vai tasapeli? Gravitoni on suljettu säie, eletroni on tavallinen, pisteest
    Fysiikka
    4
    67
  12. Michael Moore 11/9

Olen aina ollut Moore-fani, "Bowling for Columbinesta" lähtien. Ok, materiaali saattaa olla hieman populistista, mutta m
    Ulkopolitiikka
    0
    67
  13. Ei ole supersymmetrisia hiukkasia

Löydetty vieläkään. Se on iso ongelma susy-teorioille. Ehkä tera-kiihdyttimellä sitten. Epäilen tosin. Kaunis teoria mut
    Evoluutio
    2
    66
  14. Filosofialla ei maailmaa selitetä

Mitä kuuluu? Miten selitätte filosofialla sellaisen tosiolevaisen objektin, joka vaatii 720 astetta käännöstä, ennen kui
    Filosofia
    17
    65
  15. Roswell for dummies

1947? Noihin aikoihin USA testasi ilmapalloja NL:n vakoiluun. Ei tietenkään mitään vappupalloja, vaan läpinäkyviä suuri
    Salaliittoteoria
    0
    64
  16. Vain yksi elämän haara

Jos ajatellaan, että Maapallolla vallitsi, ja vallitsee yhä, lähes täydelliset olosuhteet elämän muodostumiselle, olisi
    Evoluutio
    19
    63
  17. Avaruuden symmetriat

Me tiedämme esimerkiksi, että kun keppiä kiertää, sen pituus säilyy ennallaan - tällaisilla tavoilla tarkoitetaan symmet
    Fysiikka
    1
    63
  18. Ylpeä olla suomalainen, koska emme kumarra jumalia

Isovanhempani olivat hartaassa uskossa mutta he eivät puhuneet siitä ikinä. Omat vanhempani eivät puhuneet myöskään juma
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    63
  19. Vääriä ajatuksia viljellään

Alma-median ja Sanoman toimesta. Katsokaa ovatko näiden mediatalojen omistajakunta tavallisen suomalaisen asialla - vai
    NATO
    68
    62
  20. Supersymmetriasta

Susy-teoria on kaunis mutta ei ehkä sittenkään totta. Tervetuloa takaisin vanhaan kunnon standardimalliin!
    Fysiikka
    1
    61