Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sauna_timppa
profiilit
sauna_timppa
sauna_timppa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
1943
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan sillä pulsulla jo ikää kertynyt mutta ei mitään elämisen arvoista ole tapahtunut. Vanhainkodissa saa olla kuunteluoppilaana
01.12.2023 10:26
Joo mää oon nähny sen lähettämiä videoita whatsapissa yms. Heiluu retkikirveen kans kännissä. Vaarallisen näköistä menoa. Siis sille itselleen. Tuskin tarvii edes ulkopuolista apua siihen että kohta puuttuu varpaita tai kirves on päässä pystyssä. Suosittelen lämpimästi pistämään kirveen kaappiin, vaihtamaan elintapoja ja ryhdistäytyä muutenkin
29.11.2023 23:28
Elämässä on tärkeintä lisääntyminen ja/tai kehittää tätä paikkaa paremmaksi seuraaville sukupolville. Edelliset onkin jo paljon saanut aikaan. Väkimäärä on sen verran ettei sukupuuttoon olla kuolemassa ja elintaso niin korkea että osa voi vain lorvia päivät pitkät rasittamassa yhteiskuntaa. Jos kaikki olis samanlaisia pulsuja niin sukupuutto olis koittanut jo ajat sitten. Ylipäänsä kehittyminen on tärkeää. Jos vertaa sitä hetkeä kun minä ja Kylmis kohdattiin ekan kerran niin Kylmiksen tilanne on kehittynyt vain huonommaksi. Minun osalta asiat on mennyt huomattavasti eteenpäin eli positiivista kehitystä on tapahtunut. Pelkästään siinä on jo tarpeeksi syitä vältellä semmosten tenukeppien seuraa ettei tuhlaa aikaansa siihen kun pitäs pyrkiä tekemään paljon kehittävämpää. Mutta kukin käyttää oman mahdollisesti ainoan elämänsä kuten parhaaksi näkee ja mahdottoman älykäs ylioppilas puohitieltä on käyttänyt sen siihen että kökkii persehomeessa nojatuolilla kaljaa ryystäen aina vain, ilman että edes yrittää pärjätä elämässä
29.11.2023 23:18
Elämässä täytyy mennä eteenpäin. Ei kannata koko elämää kuluttaa jonkun sekopäisen pulsun kans rapakaljaa juoden. On paljon muutakin hommaa
29.11.2023 16:31
Onneks pulsun ajokortti on otettu lopullisesti pois
28.11.2023 21:50
Kylmis ei kuulu suomen luontoon. Elää luonnonvaraisesti peltolan mt puolen osastolla, minimaalisella lääkityksellä, ilman nettiä ja kaljaa. Mahdollisimman vähän yksityisyyttä, muiden potilaiden seassa tv huoneessa inttämässä typerää elokuviin liittyvää triviaa ja radiosta etsitään cover kappaleita
28.11.2023 13:01
Helppo vika korjata. Esim aitö_kyLm1s nimimerkki hankala feikata
28.11.2023 12:56
Juu. Surkastunut fyysisesti ja henkisesti. Sitä se alkoholi teettää
28.11.2023 12:53
Mitenhän se on jaksanu kantaa sen levytangon apteekin luokse asti?
28.11.2023 12:51
Se on mekafilia. Itse olen yhdistänyt nämä ja pistellyt menemään länsi-saksalaisen jumalmallin takapenkillä
28.11.2023 12:50
Sinähän olet Kylmis itsekkin metriheikki. Heikot geenit yhdistettynä köyhään lapsuuteen jossa isä pahoinpiteli ja käytti seksuaalisesti hyväksi mutta lahjoi hiljaiseksi peleillä ja mopolla. Aikuisuus myös pelkkää kurjuutta ja edelleen nyrkinpelossa mutta ajan myötä isä on vaihtunut ovihyökkääjäksi. Koko elämä alusta loppuun pelkkää kurjuutta ja nyt puohitien saattokodissa kärvistellä loppuun asti
27.11.2023 17:39
Ei vaan tullut vanhaksi. Kunto ei kestä apteekkimurtoa enään niin se jää tekemättä
27.11.2023 17:33
Olen sen verran älykkäämpi kuin sinä että olen rekisteröinyt tunnuksen
27.11.2023 17:31
Intätkö täällä yksinään? On se c8
26.11.2023 23:56
Minä se olin
26.11.2023 21:22
Uhrin päässä sulake on jo palanut. Ovihyökkäys on hyödytön kun uhri ei edes erota todellisuutta harhoista. Tämän takia ovihyökkäystä on jo toistakymmentä vuotta kuumoteltu. Ajatukset pyörii pakonomaisesti ovihyökkäyksen ympärillä loputonta kehää kiihtyvällä vauhdilla kunnes kone leikkaa kiinni ja näemme taas apteekkiepisodin kaltaisen tilanteen jolloin oman psykoosin uhri kärrätään peltolan puolelle kauhoittumaan. Fyysinen kunto on jo niin rapistunut ettei enään tarvi haaveilla karkaamisesta
26.11.2023 21:19
Sähköansa on myös hyvä. Kytkentäkaavion tietää vain Kylmis mutta videolla peitti kahvan. Haluaisin tietää miten toimii kun sehän polttaa sulakkeen heti
26.11.2023 08:21
Niin kun et ole sitä älynnyt. Ihmiset maksaa älyttömiä määriä siitäkin kun katselis sun lojumista ja kaljan juontia. Kunhan ne tulot ylittää tuet niin ok mutta joulupöydässä voi tulla keskustelua kun poristaan miten netissä näkyy tutun näköinen törkyturpa ryyppäämässä
25.11.2023 23:31
Tarkoitan että nykyään kuka tahansa hampuusi voi ruveta "tähdeksi" hyvin helposti. Pelkkä älypuhelin ja nettiyhteys riittää. Ihmisillä on joku vimma katsella spurgujen menoa. Kaikki spurgut ei vain ole sitä vielä hoksannut. Mutta alalla on paljon kilpailua ja se jääkin yleensä ns tähdenlennoksi. Hetken huumaa kun tilalle tulee jo uudet retkut. Välillä ne yhdistyy kuten Pottu ja Pirkkis. Pirkkis ollut nuissa monissa live hommissa mukana esim Upin ja Terminaattorin kans
25.11.2023 21:20
Tässä myös Kylmiksen viesti. En nyt viitsi niitä jokaista merkitä mutta luen sinua kuin avointa kirjaa
25.11.2023 18:42
3 / 98