Vapaa kuvaus

Aloituksia

555

Kommenttia

9053

1. Ei+ole+olemassa+mitään+luotettavaa+tieteellistä+menetelmää,+jolla+voitaisiin+laskea+kyseisen+linnunraadon+ikä.+Kukaan+ihminen+ei+varmastikaan+ollut+paikalla+kun+lintu+kuoli.
  2. "Minusta+Hämähäkkimies+on+yhtä+todellinen+kuin+Jumala,+joka+on+luonut+kaiken,+mitä+on+olemassa.+Itse+asiassa+Hämähäkkimies+on+todellisempi,+koska+siitä+on+olemassa+luotettavaa+kirjallista+tietoa,+toisin+kuin+Luojasta+tai+luojista."Jos+haluat+todisteita+Jumalasta+niin+niitä+löytyy+pilvin+pimein.+Mene+esim.+jonkin+kaupungin+kirjastoon.+Siellä+on+yleensä+uskonnollisten+kirjojen+hyllyt.+Nämä+hyllyt+ovat+monta+metriä+pitkiä+ja+niitä+on+useita+monessa+kerroksessa.+Ne+ovat+täynnä+kirjoja,+jotka+todistavat+Jumalasta+eri+tavoin+satojen+eri+henkilöiden+kirjoittamina.+Lue+kaikki+ne+läpi.Kirjastossakin+on+yleensä+vain+pieni+osa+kaikista+hengellisistä+kirjoista.+Vanhimpia+kirjoja+löytyy+paljon+enemmän+ja+niitä+on+antikvariaattisissa+kirjakaupoissa.+Sen+lisäksi+ulkomailta+löytyy+varmasti+satoja+tuhansia+eri+kielisiä+hengellisiä+kirjoja+eri+kielillä.+Lue+nekin+kaikki+läpi.Kun+olet+kaikki+mainitut+kirjat+lukenut,+voit+lukea+hengellisiä+lehtiä,+joita+Suomessakin+ilmestyy+kymmenittäin.+Hanki+kaikki+numerot+viimeisten+sadan+vuoden+ajalta+ja+lue+niistä+todisteita+Jumalasta.Kun+olet+ne+käynyt+läpi,+voit+saada+lisätodisteita+Jumalasta+hengellisistä+äänitteistä+kasetteina+ja+CD-levyinä,+tai+videokasetteina.+Niissä+on+tallennettuina+todistusaineistoa+Jumalasta+ja+kuinka+Hän+on+ilmestynyt+eri+ihmisille+ja+eri+tilanteissa.+Näitäkin+äänitteitä+on+varmasti+satoja+ellei+tuhansia+ja+uusia+tulee+koko+ajan.+Ja+jos+vielä+haluat+saada+lisätodisteita+Jumalasta,+voit+mennä+hengellisiin+kokouksiin+ja+kuulla+siellä+ihmisten+todistuspuheenvuoroja+siitä,+kuinka+he+ovat+kohdanneet+Jumalan+ja+oppineet+tuntemaan+Hänet.+Voit+myös+henkilökohtaisesti+tavata+uskovia,+jotka+voivat+todistaa+sinulle,+kuinka+Jumala+on+tullut+heidän+elämäänsä.Jos+vielä+haluat+lisää+todisteita+Jumalasta,+niin+voit+katsella+vaikkapa+televisiosta+TV7+kanavalta+hengellisiä+ohjelmia,+joissa+myös+todistetaan+eri+tavoin+Jumalasta.Takaan+ettet+koko+elämäsi+aikana+ehdi+käydä+läpi+edes+pientä+murto-osaa+siitä+todistusaineistosta,+joka+todistaa+Jumalan+olemassaolosta.
  3. "Kuolemalla+on+aina+syynsä.+mutta+ei+rukouksilla+vaan+maallisella+terveydenhoidolla+ja+sairaanhoidolla+on+kuolleisuutta+mm.+virus-+ja+bakteeritauteihin+tauteihin+vähennetty."Hylkäämällä+Jumalan,+ihminen+itse+altistaa+itsensä+monelaisille+sairauksille+ja+viruksille+ja+tarvitsee+sitä+varten+rokotteita+ja+sairaanhoitoa.++Hetken+kuluttua+tulee+sitten+taas+uusi+kulkutauti+ja+taas+pitää+saada+rokotteita+ja+sairaanhoitoa.++Ja+sen+jälkeen+eletään+taas+seuraavaan+talveen+ja+uusi+hoitokierros+alkaa+taas+jne.++Sikainfluenssa,+sitten+lintuinfluenssa+sitten+SARS,+sitten+korona-virus,+sitten+?.......Kierre+ei+lopu+ET-opetuksella,+protuleireillä,+sekulaarihumanismilla+eikä+tieteellä.+Vain+Jumala+voi+katkaista+kierteen.+Hän+on+meidän+Parantajamme!Ei+liene+myöskään+sattuma,+että+lähes+kaikki+viime+vuosiana+maailmalla+kiertäneet+taudit+ovat+lähtöisin+Kiinasta,+joka+viralliseen+ideologiaan+ei+kuulu+uskonto+eikä++Jumala."Joka+Korkeimman+suojassa+istuu+ja+Kaikkivaltiaan+varjossa+yöpyy,+se+sanoo:+"Herra+on+minun+turvani+ja+linnani,+Hän+on+minun+Jumalani,+johon+minä+turvaan."Sillä+Hän+päästää+sinut+linnustajan+paulasta,+turmiollisesta+rutosta.Sulillansa+Hän+sinua+suojaa.+ja+sinä+saat+turvan+Hänen+siipiensä+alla;+Hänen+uskollisuutensa+on+kilpi+ja+suojus.Et+sinä+pelkää+yön+kauhuja,+et+päivällä+lentävää+nuolta,+et+ruttoa,+joka+pimeässä+kulkee,+et+kulkutautia,+joka+päiväsydännä+häviötä+tekee.Vaikka+tuhat+kaatuisi+sinun+sivultasi,+kymmenen+tuhattta+oikealta+puoleltasi,+ei+se+sinuun+satu.Sinun+silmäsi+saavat+vain+ja+nähdä,+kuinka+jumalattomille+kostetaan+-Sillä:++"Sinä,+Herra,+olet+minun+turvani."+-Korkeimman+olet+sinä+ottanut+suojaksesi."+++(Psalmi+91:1-9)
  4. "Mikä+on+pelastumisen+suunnitelma+kun+Corona+saapuu+Suomeen?"Miksi+maailmassa+on+liikkeellä+korona-virus?++Tätä+kysellään,+mutta+tiede+ja+ns.+asiantuntijat+eivät+osaa+antaa+vastausta.+He+eivät+tiedä,+koska+he+ovat+kääntäneet+selkänsä+Jumalalle.+Raamatussa,+sananlaskujen+kirjasa+on+selkeä+selitys+tälle+virukselle+ja+monille+muillekin+katastrofeille,+joita+maailmassa+on."Kun+minä+(Jumala)+kutsuin+ja+te+estelitte,+kun+ojensin+kättäni,+eikä+kenkään+kuunnellut,+vaan+te+vieroksuitte+kaikkia+minun+neuvojani,+ette+suostuneet+minun+nuhteisiini,+niin+minäkin+nauran+teidän+hädällenne,+pilkkaan,+kun+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+myrskynä+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+hätänne+saapuu+tuulispäänä,+kun+päällenne+tulee+vaiva+ja+ahdistus.Silloin+he+minua+kutsuvat,+mutta+minä+en+vastaa,+etsivät+minua,+mutta+eivät+löydä.+(Snl.1:24-28)""Koska+he+vihasivat+tietoa,+eivät+valinneet+osaksensa+Herran+pelkoa,+eivät+suostuneet+minun+neuvooni,+vaan+katsoivat+kaiken+minun+nuhtelun+halvaksi,+saavat+he+syödä+oman+vaelluksensa+hedelmiä+ja+saavat+kyllänsä+omista+hankkeistaan.Sillä+yksinkertaiset+tappaa+heidän+oma+luopumuksensa,+ja+tyhmät+tuhoaa+heidän+oma+suruttomuutensa.+Mutta,+joka+minua+kuulee,+saa+asua+turvassa+ja+olla+rauhassa+onnettomuuden+kauhulta.+"+(Snl.1:29-33)
  5. "Ihminen+saa+sitä,+mitä+on+tilannutkin.+Siitä+löytyy+vastaus+korona-virukseen."Ettei+kenellekään+tulisi+nyt+väärinkäsitystä,+en+halua+syyllistää+ketään,+joka+on+sairastunut+korona-viruksesta.++Syy+ei+välttämättä+ole+sairastuneessa+itsessään,+vaan+yleensä+ihmiskunnassa+,+joka+on+luopunut+Jumalasta+ja+antanut+Hänelle+"porttikiellon"+puuttua+ihmisten+elämään.++Jumala+kunnioittaa+ihmisten+vapaata+tahtoa,+eikä+tule+väkisin+suojelmaan+ihmisiä+viruksilta+ja+muilta+taudeilta+ja+onnettomuuksilta.+Ihmiset+kyselevät+usein+pilkaten,+miksi+Jumalaa+salii+pahaa+tapahtuvan+ihmisille.+Sananlaskujen+kirjassa+annetaan+hyvä+vastaus:"Kun+minä+(Jumala)+kutsuin+ja+te+estelitte,+kun+ojensin+kättäni,+eikä+kenkään+kuunnellut,+vaan+te+vieroksuitte+kaikkia+minun+neuvojani,+ette+suostuneet+minun+nuhteisiini,+niin+minäkin+nauran+teidän+hädällenne,+pilkkaan,+kun+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+myrskynä+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+hätänne+saapuu+tuulispäänä,+kun+päällenne+tulee+vaiva+ja+ahdistus.Silloin+he+minua+kutsuvat,+mutta+minä+en+vastaa,+etsivät+minua,+mutta+eivät+löydä.+(Snl.1:24-28)""Koska+he+vihasivat+tietoa,+eivät+valinneet+osaksensa+Herran+pelkoa,+eivät+suostuneet+minun+neuvooni,+vaan+katsoivat+kaiken+minun+nuhtelun+halvaksi,+saavat+he+syödä+oman+vaelluksensa+hedelmiä+ja+saavat+kyllänsä+omista+hankkeistaan.Sillä+yksinkertaiset+tappaa+heidän+oma+luopumuksensa,+ja+tyhmät+tuhoaa+heidän+oma+suruttomuutensa.+Mutta,+joka+minua+kuulee,+saa+asua+turvassa+ja+olla+rauhassa+onnettomuuden+kauhulta.+"+(Snl.1:29-33)