Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mark5
profiilit
Mark5
Mark5
Vapaa kuvaus
Aloituksia
555
Kommenttia
9053
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ole+olemassa+mitään+luotettavaa+tieteellistä+menetelmää,+jolla+voitaisiin+laskea+kyseisen+linnunraadon+ikä.+Kukaan+ihminen+ei+varmastikaan+ollut+paikalla+kun+lintu+kuoli.
01.03.2020 21:26
"Kerran+hihhuli+on+aina+hihhuli.+Ei+siitä+aivovammasta+koskaan+pääse+eroon."
Jos+usko+Jumalaan+on+aivovamma,+niin+olen+erittäin+iloinen+siitä,+että+minulla+on+tuo+aivovamma.+Siitä+"sairaudesta"+en+halua+koskaan+parantua.+Haluan+mennä+sen+kautta+Jumalan+valtakuntaan+ja+iankaikkiseen+elämään,+missä+ei+ole+mitään+sairauksia,+pahuutta,+vääryyttä+eikä+edes+kuolemaa.
29.02.2020 21:41
"Niin+on,+sillä+Jumala+on+huijausta+ja+syystä+siis+olematon.+Siksi+olen+ateisti."
Koko+maailmankaikkeudella,+elämällä+ja+olemassaololla+on+alkulähde,+josta+kaikki+on+saanut+alkunsa.+Tuota+alkulähdettä+kutsumme+Jumalaksi.
Koko+universumin+ja+ihmisten+olemassaolo+on+täten+sidoksissa+siiihen,+että+Jumala+on+olemassa.
Jokainen+ateistikin+on+siten+itse+todiste+kaiken+alkulähteen,+Jumalan,+olemassaolosta.
Jos+siis+ateisti+haluaa+todisteen+Jumalan+olemassaolosta,+hänen+tarvitsee+esittää+itselleen+vain+kysymys:+"Olenko+olemassa"?
Jos+vastaus+on+myönteinen,+niin+silloin+myös+Jumala+on+olemassa.+Sen+kauempaa+ei+ateistin+tarvitse+etsiä+todistetta+Jumalasta.
Todisteen+saaminen+Jumalasta+on+siten+niin+helppoa+ja+yksinkertaista,+että+siihen+ei+tarvita+mitään+tiedettä,+eikä+yliopistokoulutusta.
29.02.2020 21:38
"Pitkän+elämäni+aikana+olen+havainnut,+että+ihmisen+keksimä+Jumala+ei+luo+paskaakaan,+ei+auta+mitenkään+ja+hänen+sanansakin+pitää+vielä+ihmisten+kirjoittaa.+Niin+avuttoman+surkea+on+kyseinen+"peruskallio"."
Pitkän+elämäni+aikana+olen+havainnut,+että+Jumala+on+olemassa+ja+kaikki+mitä+havaitsen,+ovat+absoluuttisia+tieteellisä+todisteita+Jumalasta.+Ainuttakaan+poikkeusta+en+ole+vielä+havainnut.
29.02.2020 21:30
"Väite,+jonka+mukaan+Jumala+on+olemassa,+on+järjetön,+koska+tiede+on+todistanut+kaiken+syntyneen+sattumalta+itsestään+ilman+mitään+yliluonnollista+tekijää+tai+vaikutusta+ja+samoin+on+myös+elämä+syntynyt+ja+kehittynyt+Terralle"
Ateistinen+tiede+voi+niin+väittää,+mutta+oikea+tiede+on+täysin+sopusoinnussa+Jumalan+sanan,+Raamatun+kanssa+ja+todistaa,+että+Jumala+on+olemassa.
29.02.2020 21:27
"Minusta+Hämähäkkimies+on+yhtä+todellinen+kuin+Jumala,+joka+on+luonut+kaiken,+mitä+on+olemassa.+Itse+asiassa+Hämähäkkimies+on+todellisempi,+koska+siitä+on+olemassa+luotettavaa+kirjallista+tietoa,+toisin+kuin+Luojasta+tai+luojista."
Jos+haluat+todisteita+Jumalasta+niin+niitä+löytyy+pilvin+pimein.+Mene+esim.+jonkin+kaupungin+kirjastoon.+Siellä+on+yleensä+uskonnollisten+kirjojen+hyllyt.+Nämä+hyllyt+ovat+monta+metriä+pitkiä+ja+niitä+on+useita+monessa+kerroksessa.+Ne+ovat+täynnä+kirjoja,+jotka+todistavat+Jumalasta+eri+tavoin+satojen+eri+henkilöiden+kirjoittamina.+Lue+kaikki+ne+läpi.
Kirjastossakin+on+yleensä+vain+pieni+osa+kaikista+hengellisistä+kirjoista.+Vanhimpia+kirjoja+löytyy+paljon+enemmän+ja+niitä+on+antikvariaattisissa+kirjakaupoissa.+Sen+lisäksi+ulkomailta+löytyy+varmasti+satoja+tuhansia+eri+kielisiä+hengellisiä+kirjoja+eri+kielillä.+Lue+nekin+kaikki+läpi.
Kun+olet+kaikki+mainitut+kirjat+lukenut,+voit+lukea+hengellisiä+lehtiä,+joita+Suomessakin+ilmestyy+kymmenittäin.+Hanki+kaikki+numerot+viimeisten+sadan+vuoden+ajalta+ja+lue+niistä+todisteita+Jumalasta.
Kun+olet+ne+käynyt+läpi,+voit+saada+lisätodisteita+Jumalasta+hengellisistä+äänitteistä+kasetteina+ja+CD-levyinä,+tai+videokasetteina.+Niissä+on+tallennettuina+todistusaineistoa+Jumalasta+ja+kuinka+Hän+on+ilmestynyt+eri+ihmisille+ja+eri+tilanteissa.+Näitäkin+äänitteitä+on+varmasti+satoja+ellei+tuhansia+ja+uusia+tulee+koko+ajan.+
Ja+jos+vielä+haluat+saada+lisätodisteita+Jumalasta,+voit+mennä+hengellisiin+kokouksiin+ja+kuulla+siellä+ihmisten+todistuspuheenvuoroja+siitä,+kuinka+he+ovat+kohdanneet+Jumalan+ja+oppineet+tuntemaan+Hänet.+Voit+myös+henkilökohtaisesti+tavata+uskovia,+jotka+voivat+todistaa+sinulle,+kuinka+Jumala+on+tullut+heidän+elämäänsä.
Jos+vielä+haluat+lisää+todisteita+Jumalasta,+niin+voit+katsella+vaikkapa+televisiosta+TV7+kanavalta+hengellisiä+ohjelmia,+joissa+myös+todistetaan+eri+tavoin+Jumalasta.
Takaan+ettet+koko+elämäsi+aikana+ehdi+käydä+läpi+edes+pientä+murto-osaa+siitä+todistusaineistosta,+joka+todistaa+Jumalan+olemassaolosta.
29.02.2020 21:23
Jollain+kirkkohopealla+ja+korona-viruksella+ei+ole+mitään+tekemistä+Jumalan+luomistyön+kanssa.
29.02.2020 20:51
"Mistä+syystä+tämä+koko+maailmankaikkeus+on+syntynyt?"
Kysymys+liittynee+elämän+tarkoitukseen.
Jumala+on+rakkaus+ja+rakkaus+vaatii+aina+kohteen,+jota+rakastetaan.+Sitä+tarkoitusta+varten+Jumala+loi+ihmisen.+
Mutta+ennen+kuin+Hän+loi+ihmisen,+Hänen+täytyi+luoda+ihmiselle+sopiva+elinympäristö.+Siksi+Hän,+ennen+ihmisen+luomista,+loi+maapallon+,+jossa+on+ihmiselle+sopivat+olosuhteet.+Jotta+maapallo+saisi+valoa+ja+lämpöä,+Hän+loi+auringon.+Kaikilla+muillakin+taivaankappaleilla+on+oma+tarkoituksensa+palvella+maata+ja+siellä+olevia+ihmisiä.+Maailmankaikkeuden+laajuuden+suuruuden+tarkoituksena+lienee+näyttää+ihmiselle,+kuinka+suuri+Jumala+on+ja+kuinka+pieni+ihminen+itse+on+Jumalan+valtasuuren+rinnalla.
Onkin+huomattava,+että+kun+Jumala+loi+kaiken,+Hänen+luomistyönsä+päättyi+siihen,+kun+Hän+oli+luonut+ihmisen.+Tämä+osoittaa,+että+hänen+luomistyönsä+tähtäsi+vain+yhteen+päämäärään:+ihmisen+luomiseen.+Kun+se+oli+tehty,+Hän+päätti+luomistyönsä.
Jos+ihmistä+ei+olisi,+millään+mitä+maailmankaikkeudessa+on,+ei+olisi+mitään+tarkoitusta+ja+tehtävää,+mutta+ihmisen+olemassaolo+antaa+kaikelle+muullekin+tarkoituksen.
28.02.2020 22:01
"Kyllä,+kaikki+Raamatussa+kerrotut+tapahtumat+ovat+tapahtuneet+todellisuudessa.
Ja+Raamatussa+on+Jumalasta+kaikki+tarpeellinen+tieto,+mikä+ihmisen+tarvitsee+tietää"
Juuri+näin!++Raamattu+on+Jumalan+sanaa+ja+absoluuttinen+totuus+kaikissa+niissä+asioissa,+joista+se+kertoo.+Se+on+täysin+sopusoinnussa+oikean+tieteen+kanssa+ja+sen+tapahtumat+ovat+historiallisia+tositapahtumia,+riippumatta+siitä,+kerrotaanko+niistä+yleisissä+historian+kirjoissa+vai+ei.
Raamatussa+on+myös+yliluonnollinen+Jumalan+voima,+joka+on+muuttanut+lukemattomien+ihmisten+elämän+positiivisella+tavalla.+Raamatussa+Jumala+puhuu+ihmiselle,+joka+vilpittömästi+ja+rehellisesti+haluaa+kuunnella,+mitä+Hänellä+on+sanottavanaan.+Ennen+kaikkea,+sen+kautta+ihmiset+ovat+löytäneet+Jeesuksen+omaksi+Vapahtajakseen+ja+Herrakseen.
28.02.2020 21:29
"Entä+kahden+ja+puolen+miljoonan+valovuoden+päässä+oleva+Andromeda?+Valolta+on+kulunut+2+500+000+vuotta+ehtiä+tänne."
Mistä+sinä+tiedät+kuinka+kauan+valolta+on+mennyt+aikaa+tulla+Andromedasta?+Et+tiedä+sitä+mistään!+Et+ollut+paikan+päällä+mittaamassa+valon+nopeutta+kun+Jumala+loi+Andromedan,+joten+mitään+ristiriitaa+ei+ole.
28.02.2020 21:18
"Miksi+kristittyjen+ja+juutalaisten+Jumala+loi+ravintoallergikkoja,+jotka+ei+voi+syödä+jumalanviljasta+valmistettuja+pyhiä+ehtoollisleipiä+eli+öylättejä,+ja+näin+eivät+voi+tulla+osallisiksi+pyhästä+ehtoollisen+sakramentista?"
Ei+Jumala+luonut+mitään+ravintoellergikkoja,+vaan+terveet+ihmiset.
28.02.2020 19:41
"Kuolemalla+on+aina+syynsä.+mutta+ei+rukouksilla+vaan+maallisella+terveydenhoidolla+ja+sairaanhoidolla+on+kuolleisuutta+mm.+virus-+ja+bakteeritauteihin+tauteihin+vähennetty."
Hylkäämällä+Jumalan,+ihminen+itse+altistaa+itsensä+monelaisille+sairauksille+ja+viruksille+ja+tarvitsee+sitä+varten+rokotteita+ja+sairaanhoitoa.++Hetken+kuluttua+tulee+sitten+taas+uusi+kulkutauti+ja+taas+pitää+saada+rokotteita+ja+sairaanhoitoa.++Ja+sen+jälkeen+eletään+taas+seuraavaan+talveen+ja+uusi+hoitokierros+alkaa+taas+jne.++Sikainfluenssa,+sitten+lintuinfluenssa+sitten+SARS,+sitten+korona-virus,+sitten+?.......
Kierre+ei+lopu+ET-opetuksella,+protuleireillä,+sekulaarihumanismilla+eikä+tieteellä.+Vain+Jumala+voi+katkaista+kierteen.+Hän+on+meidän+Parantajamme!
Ei+liene+myöskään+sattuma,+että+lähes+kaikki+viime+vuosiana+maailmalla+kiertäneet+taudit+ovat+lähtöisin+Kiinasta,+joka+viralliseen+ideologiaan+ei+kuulu+uskonto+eikä++Jumala.
"Joka+Korkeimman+suojassa+istuu+ja+Kaikkivaltiaan+varjossa+yöpyy,+se+sanoo:+"Herra+on+minun+turvani+ja+linnani,+Hän+on+minun+Jumalani,+johon+minä+turvaan."
Sillä+Hän+päästää+sinut+linnustajan+paulasta,+turmiollisesta+rutosta.
Sulillansa+Hän+sinua+suojaa.+ja+sinä+saat+turvan+Hänen+siipiensä+alla;+Hänen+uskollisuutensa+on+kilpi+ja+suojus.
Et+sinä+pelkää+yön+kauhuja,+et+päivällä+lentävää+nuolta,+et+ruttoa,+joka+pimeässä+kulkee,+et+kulkutautia,+joka+päiväsydännä+häviötä+tekee.
Vaikka+tuhat+kaatuisi+sinun+sivultasi,+kymmenen+tuhattta+oikealta+puoleltasi,+ei+se+sinuun+satu.
Sinun+silmäsi+saavat+vain+ja+nähdä,+kuinka+jumalattomille+kostetaan+-
Sillä:++"Sinä,+Herra,+olet+minun+turvani."+-
Korkeimman+olet+sinä+ottanut+suojaksesi."+++(Psalmi+91:1-9)
28.02.2020 19:35
"Raamattu+ei+tainnut+tietää+viruksista+mitään,+eikä+sitä+että+viruksissa+tapahtuu+"kehitystä",+tulee+yhä+uusia+muunnelmia+vuosittain+joka+talvikauteen+(kausi-influenssa)+että+joskus+myös+uusia+viruksia.+Niihin+myös+ennen+pitkää+onnistutaan+kehittämään+rokotteita.
Kausi-influenssat+ja+muutkin+henkityselintulehdukset+voivat+edetä+keuhkokuumeeksi,+ja+Suomesakin+1000-2000+ihmistä+kuolee+kausi-influenssojen+seurausvaikutuksiin."
Kyllä+Raamattu+tiesi+sairauksista+ja+kulkutaudeista,+vaikka+virus-sanaa+ei+siellä+olikaan.
Syyt+kausi-influenssoihin+lienevät+samat+kuin+Korona-viruksiinkin+eli+ne,+mitkä+olen+aloituksessani+maininnut.
Aina+kun+ihminen+luopuu+Jumalasta+ja+Hänen+tarjoamastaan+avusta,+ihminen+avaa+oven+sairauksille+ja+kaikelle+pahuudelle.+++
Jos+ihminen+tottelisi+Jumalaa,+ei+tarvitsisi+kehitellä+mitään+rokotteita.
28.02.2020 19:07
"Mikä+on+pelastumisen+suunnitelma+kun+Corona+saapuu+Suomeen?"
Miksi+maailmassa+on+liikkeellä+korona-virus?++Tätä+kysellään,+mutta+tiede+ja+ns.+asiantuntijat+eivät+osaa+antaa+vastausta.+He+eivät+tiedä,+koska+he+ovat+kääntäneet+selkänsä+Jumalalle.+Raamatussa,+sananlaskujen+kirjasa+on+selkeä+selitys+tälle+virukselle+ja+monille+muillekin+katastrofeille,+joita+maailmassa+on.
"Kun+minä+(Jumala)+kutsuin+ja+te+estelitte,+kun+ojensin+kättäni,+eikä+kenkään+kuunnellut,+vaan+te+vieroksuitte+kaikkia+minun+neuvojani,+ette+suostuneet+minun+nuhteisiini,+niin+minäkin+nauran+teidän+hädällenne,+pilkkaan,+kun+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+myrskynä+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+hätänne+saapuu+tuulispäänä,+kun+päällenne+tulee+vaiva+ja+ahdistus.
Silloin+he+minua+kutsuvat,+mutta+minä+en+vastaa,+etsivät+minua,+mutta+eivät+löydä.+(Snl.1:24-28)"
"Koska+he+vihasivat+tietoa,+eivät+valinneet+osaksensa+Herran+pelkoa,+eivät+suostuneet+minun+neuvooni,+vaan+katsoivat+kaiken+minun+nuhtelun+halvaksi,+saavat+he+syödä+oman+vaelluksensa+hedelmiä+ja+saavat+kyllänsä+omista+hankkeistaan.
Sillä+yksinkertaiset+tappaa+heidän+oma+luopumuksensa,+ja+tyhmät+tuhoaa+heidän+oma+suruttomuutensa.+Mutta,+joka+minua+kuulee,+saa+asua+turvassa+ja+olla+rauhassa+onnettomuuden+kauhulta.+"+(Snl.1:29-33)
27.02.2020 22:12
"Komlas+ukupuoli+"muu"+tulee+kysymykseen+kun+ulkoiset+sukuelimet+ja+kehon+rakenne+eivät+yksikäsitteisesti+kerro+onko+kyseessä+mies+vai+nainen.+Yleensä+syynä+on+kromosomihäiriö"
Kyseessä+on+silloin+ns.+intersukupuolinen+henkilö.+Hän+on+joko+mies+tai+nainen,+mutta+ulkoisten+merkkien+perusteella+sitä+vain+ei+voida+ratkaista.+Hän+ei+ole+kolmas+sukupuoli.
Se,+että+jonkun+sukupuolta+ei+pystytä+määrittelemään+hänen+vammaisuutensa+takia,+ei+tarkoita,+että+hän+olisi+kolmas+sukupuoli+tai+ns.+muunsukupuolinen.
27.02.2020 21:56
"En+usko+teistisiin+jumaluuksiin+eikä+minulla+ole+enempää+sanottavaa.+Ihmettelen+sitä,+miksi+täällä+väitellään+toisarvoisista+asioista,+kun+ateismi+on+sitä,+että+ei+uskota+teistisiin+jumaluuksiin"
Kyllä+sillä+on+mittä+suurin+merkitys.+++Jos+sinulle+ei+merkitse+mitään+se,+menetkö+kuoltuasi+iankaikkiseen+elämään+Jumalan+valtakuntaan+vai+iankaikkiseen+kadotukseen+eli+helvettiin,+niin+silloin+sinulle+oei+voi+merkitä+mikään+muukaan+asia+mitään.
Se,+missä+ihminen+viettää+iäisyytensä,+on+ylivoimaisesti+maailman+tärkein+asia+jokaiselle+ihmiselle.
27.02.2020 21:33
"Herralle+yksi+päivän+on+kuin+tuhat+vuotta+ja+tuhat+vuotta+kuin+yksi+päivä"(Piet.).
Tämä+Pietarinkirjassa+mainittu+lause+ei+liity+luomiseen.
"Viikonpäiviä+luomistyössä+oli+KUUSI.(Tämä+viikko+oli+n.+kuusi+tuhatta+vuotta+sitten)."
Luomiskertomuksessa+eri+luomispäivien+välillä+on+mainita+"ilta"+ja+"aamu".
Ilta+ja+aamu+ovat+24+tunnin+välein+eikä+1000+vuoden+välein.
Kun+Jumala+myöhemmin,+antaessaan+10+käskyä+Moosekselle,+antoi+myös+käskyn+sapatin+noudattamisesta,+Hän+samalla+antoi+ihmiselle+mallin+7-päiväisestä+viikosta,+rinnastaen+sen+luomispäiviin.+Jos+luomispäivät+olisi+1000+vuoden+pituisia,+tulisi+meidän+nykyisten+viikkopäivienkin+olla+1000+vuoden+pituisia.+Meidän+tulisi+tehdä+työtä+6000+päivää+ja+vasta+sen+jälkeen+olisi+1000+vuotta+kestävä+lepopäivä.
Saman+logiikan+mukaan,+kun+Jeesus+kuoli+ja+haudattiin,+Hän+olisi+ollut+haudassa+yli+2000+vuotta+ja+kolmantena+"päivänä"+eli+seuraavanan+vuosituhannen+aikana+Hän+olisi+noussut+kuolleista.
27.02.2020 21:24
"Ihminen+saa+sitä,+mitä+on+tilannutkin.+Siitä+löytyy+vastaus+korona-virukseen."
Ettei+kenellekään+tulisi+nyt+väärinkäsitystä,+en+halua+syyllistää+ketään,+joka+on+sairastunut+korona-viruksesta.++Syy+ei+välttämättä+ole+sairastuneessa+itsessään,+vaan+yleensä+ihmiskunnassa+,+joka+on+luopunut+Jumalasta+ja+antanut+Hänelle+"porttikiellon"+puuttua+ihmisten+elämään.++Jumala+kunnioittaa+ihmisten+vapaata+tahtoa,+eikä+tule+väkisin+suojelmaan+ihmisiä+viruksilta+ja+muilta+taudeilta+ja+onnettomuuksilta.+
Ihmiset+kyselevät+usein+pilkaten,+miksi+Jumalaa+salii+pahaa+tapahtuvan+ihmisille.+Sananlaskujen+kirjassa+annetaan+hyvä+vastaus:
"Kun+minä+(Jumala)+kutsuin+ja+te+estelitte,+kun+ojensin+kättäni,+eikä+kenkään+kuunnellut,+vaan+te+vieroksuitte+kaikkia+minun+neuvojani,+ette+suostuneet+minun+nuhteisiini,+niin+minäkin+nauran+teidän+hädällenne,+pilkkaan,+kun+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+myrskynä+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+hätänne+saapuu+tuulispäänä,+kun+päällenne+tulee+vaiva+ja+ahdistus.
Silloin+he+minua+kutsuvat,+mutta+minä+en+vastaa,+etsivät+minua,+mutta+eivät+löydä.+(Snl.1:24-28)"
"Koska+he+vihasivat+tietoa,+eivät+valinneet+osaksensa+Herran+pelkoa,+eivät+suostuneet+minun+neuvooni,+vaan+katsoivat+kaiken+minun+nuhtelun+halvaksi,+saavat+he+syödä+oman+vaelluksensa+hedelmiä+ja+saavat+kyllänsä+omista+hankkeistaan.
Sillä+yksinkertaiset+tappaa+heidän+oma+luopumuksensa,+ja+tyhmät+tuhoaa+heidän+oma+suruttomuutensa.+Mutta,+joka+minua+kuulee,+saa+asua+turvassa+ja+olla+rauhassa+onnettomuuden+kauhulta.+"+(Snl.1:29-33)
26.02.2020 22:44
"Onko+Suomessa+tukiryhmää+kreationismista+eroon+haluaville?"
Ei+ole+mahdollista+olla+tukiryhmää,+joka+rehellisesti+tukisi+totuudesta+pois+haluavia.
Rehellinen+tukiryhmä+tukisi+ihmistä+pysymään+totuudessa+eikä+luopumaan+siitä.
26.02.2020 21:51
Ihminen,+joka+ei+ole+uskossa,+vaeltaa+saatanan+talutusnuorassa+ja+kuuntelee+saatanan+valheita.+Siksi+he+puhuvat+myös+sitä,+mitä+saatana+on+heihin+syöttänyt.
Saatana+puhuu+kaikkien+jumalattomien+tiedotusvälineiden+kautta+ja+suggeroi+ihmisiä+uskomaan+valheisiin.+Yleisimpiä+saatana+valheita+ovat:
-+Jumalaa+ja+Jeesusta+ei+ole+olemassa
-+Taivasta+ja+helvettiä+ei+ole
-++Evoluutio+on+fakta
-++Raamattu+on+satukirja
-++Tiede+on+totuus
-++Ihmisiä+voi+olla+useampaa+sukupuolta+kuin+kaksi
-++Samaa+sukupuolta+olevat+voivat+solmia+avioliiton
-++Ihminen+voi+vaihtaa+sukupuolta
-++Avioliiton+ulkopuoliset+sukupuolisuhteet+ovat+hyväksyttäviä.
-++Abortissa+ei+ole+mitään+väärää
Mutta+suuri+ilouutinen+on+ilmoitettu+Raamatun+ilmestyskirjassa,+koskien+lopunajan+tapahtumia:
"Ja+perkele+(saatana),+heidän+villitsijänsä,+heitetään+tuli-+ja+tulikivijärveen,+jossa+myös+peto+ja+väärä+profeetta+ovat,+ja+heitä+vaivataan+yöt+ja+päivät,+aina+ja+iankaikkisesti."++(Ilm.20:10)
26.02.2020 21:39
16 / 453