Vapaa kuvaus

Aloituksia

236

Kommenttia

1666

1. Alex tahtoo väittää, ettei tämä ollut Raamatun ilmoittamasta jumalasta?:

2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
    4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vasten aurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
    5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
    Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
    Jne.
    Suoraan kuin lukisi ISIS:n jumalaltaan saamia ohjeita tuhota vääräuskoiset, joihin vääräuskoinen alex.kasi myös kuuluu?
  2. "Olen ymmärtänyt, että sinulla on vain huonoja kokemuksia advareista."
    Erittäin huonoja kokemuksia. Positiivisia kokemuksia ei lainkaan, ei yhden yhtä. Se kummastuttaa, vaikka olen adventtikirkkoa mielestäni hyvinkin tarkkaan analysoinut ja yrittänyt edes jotain myönteistä löytää vuosikymmenien ajan?
    Osa adventisteista saattaa päällisin puolin vaikuttaa normaaleilta, mutta ajan mittaan karu totuus paljastuu. Jotkut adventistit vain esittävät ja nöyristelevät ja luulevat, että heitä sen vuoksi arvostetaan, mutta usein on niin, että he peittävät vain sen oikean itsensä. Olen kuitenkin ihmistuntijana mielestäni erittäinkin pätevä jo kolutuksenikin vuoksi ja pystyn näkemään ihmisen todellisen tarkoitusperän ja luonteen hyvinkin pian keskustelun edetessä. Yhtään "sydänystävää" en adventtikirkosta koskaan itselleni halua, koska tiedän, että adventistit ovat selkään puukottajia kun vain saavat siihen tilaisuuden. Adventismi muistuttaa vahvasti Stalinismia, joka perustuu terroriin, henkilöpalvontaan ja vallan keskittymiseen.