Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

81

  1. Ei osunu ja toiseksi älä sinä sotke minua mihinkään ootipoikain, tai vastaavien jengien jäsenistöön.
    Jos pikkuisenkaan oot seurannu mitä milloinkin missäkin sivustolla kirjoittelen, käy päivän selvästi ilmi, että omana omia mielipiteitäni kirjoittelen.
    Ennemmin miljoona Odinin soturia Suomeen, kuin yhtäkään kaltaisiasi perversi suvakkia.
  2. Vasemmiston S Q E-N tuolla Kemi-ryhmän fb sivuilla kertoilee, että:
    - " Tässä on tehty alusta asti niin tarkoituksellista kaupungin rahojen lypsämistä, että toivoisin jo melkein, että jatkossa kaupungin rahat laitettaisiin jo siihen useampaa lajia tukevaan monitoimihalliin, joka olisi kiinteä rakennus ja vaikka siinä olisi kiinteät kulut ja kiinteät seinät, niin se olisi kiinteästi myös maassa ja kiinteästi kaupungin hallinnoima. Ja aivan sama, vaikka sen monitoimihallin rakentaminen kestäisi parikin talvea, oli sarjataso mikä tahansa. Nyt viimeistään pitäisi oppia virheistä ja tajuta, että jos ei olisi oltu niin hölmöjä, että lähdetään rakentaamaan rahattomina "osakeannin" jälkeen hallia, niin pliis, avatkaa ne silmät nyt."

    Mutta mutta! Eikös se juuri vasemmistolainen olekin se halliyhtiön hallituksen puheenjohtaja Kimmo Arstio?
    Elikkäs vasemmistohan tässä rahaa lypsäny, vaikkei Arstio kaupungin valtuustossa istukkaan (sai liian vähän ääniä). Olis silloin pitäny S Q E-N:kin pitää kovempaa ääntä ja vastustusta hankkeen mahdottomuudesta? Turha nyt kaataa syitä toisten niskaan, joka on kyllä niin peri vassaria kuin olla saattaa.

    Aina oon sanonu, et siellä missä Arstio, siellä ongelma. Sama pätee kaikkiin vasemmistolaisiin.

    Alun pitäen oon ollu sen monitoimihallin kannalla ja olen edelleenkin, mutta nyt sen toteutuminen näine kuplahallihankkeineen velkojen sekä takausten muodossa tulee entistä vaikeammaksi ja kalliinmaksi.

    Toivotaan että kaupunki ei maksa eikä takaa senttiäkään tähän kuplaan, vaan alkaa toteuttaan sitä monitoimihallihanketta.
  3. että kaikki kanssa-ajatteliat ja ystäväsi tulisivat peräsuoliraiskatuksi. Niin tietäisitte miltä lampaalta tuntuu.