Odinien kerhotilat

Soosoosoo

Onko kenelläkään tietoa missä nämä soturit kerhotilaansa pitävä? Ja minne ovat menneet? koska ei enää kaduilla näy lukuun ottamatta itsenäisyyspäivän soihtu marssia.

22

1942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä tiedän, mutta en kerro. Mene heidän fb-sivuille ja kysele sieltä, täällä heistä tuskin kukaan maleksii.
      Vai ei kadulla näy? Just äsken Cornerin lähistöllä oli muutama.

      • Soosoosoo

        Miksi et kerro missä se on? Onko se joku helvetillinen salaisuus?

        Ja niin... Tarkoitin katupartiointia en mitään kännissä örvellystä kapakan nurkalla.


      • Kemisti_82
        Soosoosoo kirjoitti:

        Miksi et kerro missä se on? Onko se joku helvetillinen salaisuus?

        Ja niin... Tarkoitin katupartiointia en mitään kännissä örvellystä kapakan nurkalla.

        Sinä et tee sillä tiedolla mitään. Sinun ei tarvitse tietää, missä Soldiers of Odin pitää kerhotilaansa. He eivät tarvitse sinua eivätkä ole kiinnostuneita sinusta. Pidä huolta vain omasta majastasi äläkä häiriköi Kemin kaduilla ja kujilla. Sillä tavalla kaikki viihtyvät parhaiten Kemissä.


    • odinin-homot

      Onko se joku homokerho?

      • Koppalakit

        Blue oyster club. Oikea miesten paikka, jossa ollaan koppalakit päässä, johtajilla nahkaiset.


      • Heilheil

        Lapsellista.


      • Kemisti_82

        Hyvä, että mahdollisimman moni yrittää taistella kasvavaa rikollisuutta vastaan. Poliisi ei enää ehdi, kun resursseja koko ajan leikataan. Olisi saatava varusmiehetkin kaduille öiksi vartioimaan järjestystä. Uimahalliinkan ei voi enää mennä, koska puhtaus- ja peseytymissääntöjä ei enää noudateta. Parasta olisi, jos uimahallit suljettaisiin. Verorahat menevät aivan hukkaan, kun sinne ei voi enää mennä likaisen uima-altaan veden takia.


      • Nfnfnfnfn
        Kemisti_82 kirjoitti:

        Hyvä, että mahdollisimman moni yrittää taistella kasvavaa rikollisuutta vastaan. Poliisi ei enää ehdi, kun resursseja koko ajan leikataan. Olisi saatava varusmiehetkin kaduille öiksi vartioimaan järjestystä. Uimahalliinkan ei voi enää mennä, koska puhtaus- ja peseytymissääntöjä ei enää noudateta. Parasta olisi, jos uimahallit suljettaisiin. Verorahat menevät aivan hukkaan, kun sinne ei voi enää mennä likaisen uima-altaan veden takia.

        Poliisilla menee resurssit odin-partion vahtimiseen.


    • suomen.snowden

      Oisko ollu tossa möylyntiellä, kun autotallista oli lentänyt ovi saranoita myöten irti ja oli mondeo pihassa..

    • arvelija

      kaipa he jossain päiväkerhossa viettävät aikaansa

    • Drsocialism

      Vanha baari ajoksessa

      • Ootko

        katteellinen? Mahtavat tilat heillä siellä. Ite joskus -70 luvun alussa siellä kellaritiloissa bändin kans treenattu.


      • asgasgasgsag
        Ootko kirjoitti:

        katteellinen? Mahtavat tilat heillä siellä. Ite joskus -70 luvun alussa siellä kellaritiloissa bändin kans treenattu.

        Tuskin kukaan on kateellinen vanhan homeisen baarin käyttämisestä poikien keskeiseen kivaan.


    • pelaavatpokemonia

      En tiedä niitten tiloista, mutta tänää niitä näkyi pitkästä aikaa kaduilla. Pelasivat sitä uutta Pokemon go peliä, hyvä että yksi ei ihan auton alle jäänyt.
      Sikäli hyvä, kun saavat vähän liikuntaa pelatessaan, muuten vaan kittaisivat kalvaa kertsillä.

      • ejehsö

        Pitäis pojille kehittää oma muhammed go! Peli


    • kalu_kunnossa

      ISOmmat pipPelit ne tarvitsis niin ei tarvis maahanmuuttajia nuin kovin peljätä..


      • ahmetinleila

        ei pidä paikkaansa,kyllä niillä on huomattavasti isommat vehkeet kuin suomalaisilla tuppikulli odineilla..


    • Anonyymi

      Eikö nämä elämänkoululais houdinit ole jo lopettaneet tämän säälittävän pelleilynsä.. 😂

    • Anonyymi

      yksi näistä johtohahmoista asuu asuntovaunussa ja hänellä on ulkoilmaihmisen ääni kun rupattelee,

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe