postinjakelu tänään

Kemissä

Jakoiko postia vuokrafirman työntekijät tänään keskustan alueella?

26

1354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kc94011

Oletko firman luottamusmies? Kemissä kulkee yksityinen kuriiripalvelu ja Itella (anteeksi Posti) ei voi siihen vaikuttaa mitenkään.

• tästäkyse

• laajenee

http://www.ilkka.fi/uutiset/kotimaa/paun-tukipyyntö-odotettavissa-mahdollisesti-huomenna-1.1947573

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU pyytää mahdollisesti huomenna muita SAK:laisia ammattiliittoja tukemaan tänään alkanutta postilakkoa. Puheenjohtaja Heidi Nieminen kertoo, että vielä tänään pyyntö ei ole lähdössä.

Tukea pyydetään ainakin kuljetusalan liitoilta. Myös muut SAK:n liitot ovat olleet kiinnostuneita, joten tukipyyntö voi lähteä laajemmallekin joukolle, Nieminen kertoo STT:lle.

AKT ja muut kuljetusalan liitot ovat valmistautuneet päättämään tukitoimista.

• kuljetus_ovalainen
        laajenee kirjoitti:

http://www.ilkka.fi/uutiset/kotimaa/paun-tukipyyntö-odotettavissa-mahdollisesti-huomenna-1.1947573

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU pyytää mahdollisesti huomenna muita SAK:laisia ammattiliittoja tukemaan tänään alkanutta postilakkoa. Puheenjohtaja Heidi Nieminen kertoo, että vielä tänään pyyntö ei ole lähdössä.

Tukea pyydetään ainakin kuljetusalan liitoilta. Myös muut SAK:n liitot ovat olleet kiinnostuneita, joten tukipyyntö voi lähteä laajemmallekin joukolle, Nieminen kertoo STT:lle.

AKT ja muut kuljetusalan liitot ovat valmistautuneet päättämään tukitoimista.

Ei koske yksityisiä kuriiripalveluja. Kulkee päivässä kemin sisäiset postit luotettavasti, jos tiedät numeron.

• rikkurit_ry

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112220709603_uu.shtml

Nyt puhuu Postin haukuttu vuokratyöntekijä: "Olin kipeästi työn ja rahan tarpeessa"

Posti perui vuokratyöntekijöiden käytön lakon aikana, kun ammattiliitot tulistuivat Postille. Postin palveluksessa työskennelleen vuokratyöntekijän mukaan monelle vuokratyö on kuitenkin ainut mahdollisuus työllistyä.

• WEPPA

LÄHDEN HUOMENAAMULLA KLO 3 VIEMÄÄN VIISUMIPAPEREITA HELSINKIIN.SAIN SOIVITTUA SUURLÄHETYSTÖN KANSSA,ETTÄ KAVERINI NOUTAA VIISUMINI HELSINGISSÄ PERJANTAINA. HAEN VIISUMINI,SITTEN KUN MENEN LENTOASEMALLE. MIKSI NÄIN. POSTILAKON VUOKSI KUKAAN EI PYSTYNYT TAKAAMAAN MINULLE,ETTÄ SAAN PALAUTUSKUORESSA VIISUMINI ENNEN KONEENI LÄHTÖÄ. JOS OLISIN LÄHETTÄNYT PASSINI-OLISIN NYT SIETÄMÄTTÖMÄN TIETÄMÄTTÖMÄSSÄ TILASSA.ONNEKSI MINULLA ON JÄRKEÄ PÄÄSSÄ RIITTÄVÄSTI.OSAAN LASKEA YKSI YNNÄ YKSI.VEIJO SAUKKONEN.

• rikkureista_pahin
        rikkurit_ry kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112220709603_uu.shtml

Nyt puhuu Postin haukuttu vuokratyöntekijä: "Olin kipeästi työn ja rahan tarpeessa"

Posti perui vuokratyöntekijöiden käytön lakon aikana, kun ammattiliitot tulistuivat Postille. Postin palveluksessa työskennelleen vuokratyöntekijän mukaan monelle vuokratyö on kuitenkin ainut mahdollisuus työllistyä.

Pitäisi AY:t lakkauttaa. Ne ovat jokin muinaisjäänne 70-luvulta.

• kaikki maailman proletaarit yhtykää ja rikkurit suvakkien kanssa yhtyköön sekä mamujen kanssa Syyriaan matkatkoon. Yhdessä te siellä saatte rakentaa onnelanne, kunhan ensin muslimeiksi käännytte. Sillä sehän on totuus, että sen pää sapelilla irroitettakoon joka ei Allahia tunnusta omakseen.
        Yhdessä te olette vahvoja siellä Isis:n nujertamaan, vaikka sängyssä selällään maaten.
        Säilytetään kaunis pohjola vielä puhtaana raikkaana, tästä ei vielä aavikkoa näillä lämpötilamuutoksilla saa.

• Täällä_Rytikari
        WEPPA kirjoitti:

LÄHDEN HUOMENAAMULLA KLO 3 VIEMÄÄN VIISUMIPAPEREITA HELSINKIIN.SAIN SOIVITTUA SUURLÄHETYSTÖN KANSSA,ETTÄ KAVERINI NOUTAA VIISUMINI HELSINGISSÄ PERJANTAINA. HAEN VIISUMINI,SITTEN KUN MENEN LENTOASEMALLE. MIKSI NÄIN. POSTILAKON VUOKSI KUKAAN EI PYSTYNYT TAKAAMAAN MINULLE,ETTÄ SAAN PALAUTUSKUORESSA VIISUMINI ENNEN KONEENI LÄHTÖÄ. JOS OLISIN LÄHETTÄNYT PASSINI-OLISIN NYT SIETÄMÄTTÖMÄN TIETÄMÄTTÖMÄSSÄ TILASSA.ONNEKSI MINULLA ON JÄRKEÄ PÄÄSSÄ RIITTÄVÄSTI.OSAAN LASKEA YKSI YNNÄ YKSI.VEIJO SAUKKONEN.

Hyvä että on järkeä. Yritä vielä opetella, miten isot kirjaimet saa pois päältä.

• odotellellaan

Kuinkahan monta päivää paketit myöhässä?

• niintavallista

Kiitos sinulle viitseliäs henkilö, joka toit meille - kylläkin avattuna - kirjeen, jonka posti oli virheellisesi jakanut teille.

• kc94001
        niintavallista kirjoitti:

Kiitos sinulle viitseliäs henkilö, joka toit meille - kylläkin avattuna - kirjeen, jonka posti oli virheellisesi jakanut teille.

Avaaminen johtui siitä ratsiasta, joka oli tehtaan portilla. Luulivat että kirjeessä on laittomuuksia, vaikka tilasit vain puhelimen akun :(

• niintavallista
        kc94001 kirjoitti:

Avaaminen johtui siitä ratsiasta, joka oli tehtaan portilla. Luulivat että kirjeessä on laittomuuksia, vaikka tilasit vain puhelimen akun :(

Miksi tilaisin akun postissa? Ensinnäkin 9 vuotta vanha Nokian akkuni toimii edelleen erinomaisesti. Toiseksi, saahan akkuja Kemistäkin. Ja kun tuo postin kulkukin on mitä on, parempi käydä itse asioilla. Kirjeessä oli ilmoitus, että korot laskevat ihan ilman että teidän täytyy tehdä yhtään mitään. Joten tämän kirjeen väärinjakelusta ei ollut haittaa. Mutta mitähän muita on missä...

• jänskää

Saa nähdä tuleeko jenkeistä tilatut paketit ennen joulua

• ei.kulje.posti.helvetti

Samaa naapuri mietti soskun päätöksen kanssa.

• Kemiläinen86

Postin paketti/lavakuljetuksethan on ajettu alihankintana jo vuosia. Posti hoitaa itse pelkän rungon.

• Aivassama

Pääasia että posti tulee säännöllisesti,sama kuka sen tuo

• kc49100

Joo pitäisi ton itellan monopoli sulkea.. Pitävät sun kirjeitä lukkojen takana sen sijaan, että toisivat ne perille!

• harmittaa-

Vaikka täällä Kemissä nyt postit jaetaan niin ulkomailta tilatut paketit jää Helsingin postiin ja tulevat sitten joskus tänne Kemiin

• tyhjälän.joulu

Joko posti on alkanut kulkea? Joululahjat maailmalta ovat tulossa vaan tämä ay-liikkeen jäärä on pistänyt lunkat kiinni ja minun paketit ovat lukkojen takana! Perkele! >:|

• parempi.tilanne

Minä olen ostellut lahjoja Kemistä.

• kova.laki
        parempi.tilanne kirjoitti:

Minä olen ostellut lahjoja Kemistä.

Turhan kallista asioida näissä Kemin "ostoskeskuksissa". Saman tuotteen netin alennusmyynnistä voi bongata alle kymmenesosan hintaan... EU:ssa kun ollaan yhä edelleen, lähtömaa saa verotulot ja Suomen Tullin on turha itkeä edes ALVeja niistä rievuista ja kirjoista, joita ei saa muualta... Lain mukaista toimintaa.

• Hoitopuolestasi

Huom. Nyt on iltalääkkeiden jakelun aika.

• kc94OO7

No avaa perkele ovi niin saat lääkkeesi. T. Kuriirifirman edustaja

• lakkoonoikeutettu

Postin tuo, postin tuo pate jokaisen luo. Kunnon aamupissa, sen saa niskaan kissa. silloin pate onnellinen on.

Leikki leikkinä kyllä mä ymmärrän postin työntekijöitä. Samoin niitä vuokratyö eli välistäveto firman työläisiä. Älkää syytelkö toisianne, riistäjät on tässäkin ne oikeat syylliset.

• et.semmosta

Kai tiedät, että jos täällä kirjoittelet, tuskin olet syntynyt ns. kultalusikka perseessä eli riistettyjä ollaan kaikki... Osa kerää mammonaa, vaan sitä ei mukaansa saa kun aika meidät jättää. Parempi vain halata naapureita ja koittaa kehittää yhdessä joku mainio keksintö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2326
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      92
      1307
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      54
      1164
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1084
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      71
      1044
    6. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      23
      1010
    7. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      997
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      940
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      928
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      926
    Aihe