postinjakelu tänään

Kemissä

Jakoiko postia vuokrafirman työntekijät tänään keskustan alueella?

26

1533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kc94011

      Oletko firman luottamusmies? Kemissä kulkee yksityinen kuriiripalvelu ja Itella (anteeksi Posti) ei voi siihen vaikuttaa mitenkään.

      • tästäkyse

      • laajenee

        http://www.ilkka.fi/uutiset/kotimaa/paun-tukipyyntö-odotettavissa-mahdollisesti-huomenna-1.1947573

        Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU pyytää mahdollisesti huomenna muita SAK:laisia ammattiliittoja tukemaan tänään alkanutta postilakkoa. Puheenjohtaja Heidi Nieminen kertoo, että vielä tänään pyyntö ei ole lähdössä.

        Tukea pyydetään ainakin kuljetusalan liitoilta. Myös muut SAK:n liitot ovat olleet kiinnostuneita, joten tukipyyntö voi lähteä laajemmallekin joukolle, Nieminen kertoo STT:lle.

        AKT ja muut kuljetusalan liitot ovat valmistautuneet päättämään tukitoimista.


      • kuljetus_ovalainen
        laajenee kirjoitti:

        http://www.ilkka.fi/uutiset/kotimaa/paun-tukipyyntö-odotettavissa-mahdollisesti-huomenna-1.1947573

        Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU pyytää mahdollisesti huomenna muita SAK:laisia ammattiliittoja tukemaan tänään alkanutta postilakkoa. Puheenjohtaja Heidi Nieminen kertoo, että vielä tänään pyyntö ei ole lähdössä.

        Tukea pyydetään ainakin kuljetusalan liitoilta. Myös muut SAK:n liitot ovat olleet kiinnostuneita, joten tukipyyntö voi lähteä laajemmallekin joukolle, Nieminen kertoo STT:lle.

        AKT ja muut kuljetusalan liitot ovat valmistautuneet päättämään tukitoimista.

        Ei koske yksityisiä kuriiripalveluja. Kulkee päivässä kemin sisäiset postit luotettavasti, jos tiedät numeron.


      • rikkurit_ry

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112220709603_uu.shtml

        Nyt puhuu Postin haukuttu vuokratyöntekijä: "Olin kipeästi työn ja rahan tarpeessa"

        Posti perui vuokratyöntekijöiden käytön lakon aikana, kun ammattiliitot tulistuivat Postille. Postin palveluksessa työskennelleen vuokratyöntekijän mukaan monelle vuokratyö on kuitenkin ainut mahdollisuus työllistyä.


      • WEPPA

        LÄHDEN HUOMENAAMULLA KLO 3 VIEMÄÄN VIISUMIPAPEREITA HELSINKIIN.SAIN SOIVITTUA SUURLÄHETYSTÖN KANSSA,ETTÄ KAVERINI NOUTAA VIISUMINI HELSINGISSÄ PERJANTAINA. HAEN VIISUMINI,SITTEN KUN MENEN LENTOASEMALLE. MIKSI NÄIN. POSTILAKON VUOKSI KUKAAN EI PYSTYNYT TAKAAMAAN MINULLE,ETTÄ SAAN PALAUTUSKUORESSA VIISUMINI ENNEN KONEENI LÄHTÖÄ. JOS OLISIN LÄHETTÄNYT PASSINI-OLISIN NYT SIETÄMÄTTÖMÄN TIETÄMÄTTÖMÄSSÄ TILASSA.ONNEKSI MINULLA ON JÄRKEÄ PÄÄSSÄ RIITTÄVÄSTI.OSAAN LASKEA YKSI YNNÄ YKSI.VEIJO SAUKKONEN.


      • rikkureista_pahin
        rikkurit_ry kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112220709603_uu.shtml

        Nyt puhuu Postin haukuttu vuokratyöntekijä: "Olin kipeästi työn ja rahan tarpeessa"

        Posti perui vuokratyöntekijöiden käytön lakon aikana, kun ammattiliitot tulistuivat Postille. Postin palveluksessa työskennelleen vuokratyöntekijän mukaan monelle vuokratyö on kuitenkin ainut mahdollisuus työllistyä.

        Pitäisi AY:t lakkauttaa. Ne ovat jokin muinaisjäänne 70-luvulta.


      • kaikki maailman proletaarit yhtykää ja rikkurit suvakkien kanssa yhtyköön sekä mamujen kanssa Syyriaan matkatkoon. Yhdessä te siellä saatte rakentaa onnelanne, kunhan ensin muslimeiksi käännytte. Sillä sehän on totuus, että sen pää sapelilla irroitettakoon joka ei Allahia tunnusta omakseen.
        Yhdessä te olette vahvoja siellä Isis:n nujertamaan, vaikka sängyssä selällään maaten.
        Säilytetään kaunis pohjola vielä puhtaana raikkaana, tästä ei vielä aavikkoa näillä lämpötilamuutoksilla saa.


      • Täällä_Rytikari
        WEPPA kirjoitti:

        LÄHDEN HUOMENAAMULLA KLO 3 VIEMÄÄN VIISUMIPAPEREITA HELSINKIIN.SAIN SOIVITTUA SUURLÄHETYSTÖN KANSSA,ETTÄ KAVERINI NOUTAA VIISUMINI HELSINGISSÄ PERJANTAINA. HAEN VIISUMINI,SITTEN KUN MENEN LENTOASEMALLE. MIKSI NÄIN. POSTILAKON VUOKSI KUKAAN EI PYSTYNYT TAKAAMAAN MINULLE,ETTÄ SAAN PALAUTUSKUORESSA VIISUMINI ENNEN KONEENI LÄHTÖÄ. JOS OLISIN LÄHETTÄNYT PASSINI-OLISIN NYT SIETÄMÄTTÖMÄN TIETÄMÄTTÖMÄSSÄ TILASSA.ONNEKSI MINULLA ON JÄRKEÄ PÄÄSSÄ RIITTÄVÄSTI.OSAAN LASKEA YKSI YNNÄ YKSI.VEIJO SAUKKONEN.

        Hyvä että on järkeä. Yritä vielä opetella, miten isot kirjaimet saa pois päältä.


    • odotellellaan

      Kuinkahan monta päivää paketit myöhässä?

      • niintavallista

        Kiitos sinulle viitseliäs henkilö, joka toit meille - kylläkin avattuna - kirjeen, jonka posti oli virheellisesi jakanut teille.


      • kc94001
        niintavallista kirjoitti:

        Kiitos sinulle viitseliäs henkilö, joka toit meille - kylläkin avattuna - kirjeen, jonka posti oli virheellisesi jakanut teille.

        Avaaminen johtui siitä ratsiasta, joka oli tehtaan portilla. Luulivat että kirjeessä on laittomuuksia, vaikka tilasit vain puhelimen akun :(


      • niintavallista
        kc94001 kirjoitti:

        Avaaminen johtui siitä ratsiasta, joka oli tehtaan portilla. Luulivat että kirjeessä on laittomuuksia, vaikka tilasit vain puhelimen akun :(

        Miksi tilaisin akun postissa? Ensinnäkin 9 vuotta vanha Nokian akkuni toimii edelleen erinomaisesti. Toiseksi, saahan akkuja Kemistäkin. Ja kun tuo postin kulkukin on mitä on, parempi käydä itse asioilla. Kirjeessä oli ilmoitus, että korot laskevat ihan ilman että teidän täytyy tehdä yhtään mitään. Joten tämän kirjeen väärinjakelusta ei ollut haittaa. Mutta mitähän muita on missä...


    • jänskää

      Saa nähdä tuleeko jenkeistä tilatut paketit ennen joulua

      • ei.kulje.posti.helvetti

        Samaa naapuri mietti soskun päätöksen kanssa.


    • Kemiläinen86

      Postin paketti/lavakuljetuksethan on ajettu alihankintana jo vuosia. Posti hoitaa itse pelkän rungon.

    • Aivassama

      Pääasia että posti tulee säännöllisesti,sama kuka sen tuo

      • kc49100

        Joo pitäisi ton itellan monopoli sulkea.. Pitävät sun kirjeitä lukkojen takana sen sijaan, että toisivat ne perille!


      • harmittaa-

        Vaikka täällä Kemissä nyt postit jaetaan niin ulkomailta tilatut paketit jää Helsingin postiin ja tulevat sitten joskus tänne Kemiin


    • tyhjälän.joulu

      Joko posti on alkanut kulkea? Joululahjat maailmalta ovat tulossa vaan tämä ay-liikkeen jäärä on pistänyt lunkat kiinni ja minun paketit ovat lukkojen takana! Perkele! >:|

      • parempi.tilanne

        Minä olen ostellut lahjoja Kemistä.


      • kova.laki
        parempi.tilanne kirjoitti:

        Minä olen ostellut lahjoja Kemistä.

        Turhan kallista asioida näissä Kemin "ostoskeskuksissa". Saman tuotteen netin alennusmyynnistä voi bongata alle kymmenesosan hintaan... EU:ssa kun ollaan yhä edelleen, lähtömaa saa verotulot ja Suomen Tullin on turha itkeä edes ALVeja niistä rievuista ja kirjoista, joita ei saa muualta... Lain mukaista toimintaa.


    • Hoitopuolestasi

      Huom. Nyt on iltalääkkeiden jakelun aika.

      • kc94OO7

        No avaa perkele ovi niin saat lääkkeesi. T. Kuriirifirman edustaja


    • lakkoonoikeutettu

      Postin tuo, postin tuo pate jokaisen luo. Kunnon aamupissa, sen saa niskaan kissa. silloin pate onnellinen on.

      Leikki leikkinä kyllä mä ymmärrän postin työntekijöitä. Samoin niitä vuokratyö eli välistäveto firman työläisiä. Älkää syytelkö toisianne, riistäjät on tässäkin ne oikeat syylliset.

      • et.semmosta

        Kai tiedät, että jos täällä kirjoittelet, tuskin olet syntynyt ns. kultalusikka perseessä eli riistettyjä ollaan kaikki... Osa kerää mammonaa, vaan sitä ei mukaansa saa kun aika meidät jättää. Parempi vain halata naapureita ja koittaa kehittää yhdessä joku mainio keksintö.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe