toivottavasti tauti ei leviä.
Onnea Kemille Odinin pellekerhosta
15
145
Vastaukset
- Kemisti_82
Kansalaistoiminta, jolla lisätään kaupunkilaisten turvallisuutta, on tervetullutta. Kunnioittakaamme niitä, jotka ottavat järjestyksenvalvonnan tehtäväkseen. Ajat ovat levottomat. Pahoinpitelyt sekä raiskaukset ovat lisääntyneet voimakkaasti viime kuukausina, ei ainoastaan Kemissä vaan koko Suomessa. Jopa virkavaltaa vastaan on hyökätty, kun he ovat tulleet palauttamaan järjestystä. Iltasanomien mukaan poliiseilla on tullut äitiä ikävä. Kansalaistoimintaa järjestyksen ylläpitämiseksi on lisättävä.
- nauraja007
kerho perustaa tarpeensa huhupuheille.
.....pysykää kemissä...... kiitos - Kfkdkfnfnkfjfk
Auttaahan sekin jos Sons of Onanian jäsenet pidättäytyy pahoinpitelyistä. Varsinaisia järjestyksenvalvojia.
- tähänsejohtaa
Kfkdkfnfnkfjfk kirjoitti:
Auttaahan sekin jos Sons of Onanian jäsenet pidättäytyy pahoinpitelyistä. Varsinaisia järjestyksenvalvojia.
enää puuttuu se, että mamut perustaa omat turvapartionsa.
- Kemisti666
tähänsejohtaa kirjoitti:
enää puuttuu se, että mamut perustaa omat turvapartionsa.
Niillähän ollut jo aikoja.. porukalla kiertävät pieksemässä tuol alikuluissa ihmisiä. Siihen odinit ei ole syyllistynyt joten turhaan mollaatte ne jotka ite ei uskolla tehdä mitään.
- lääke.parantaa
Kemisti666 kirjoitti:
Niillähän ollut jo aikoja.. porukalla kiertävät pieksemässä tuol alikuluissa ihmisiä. Siihen odinit ei ole syyllistynyt joten turhaan mollaatte ne jotka ite ei uskolla tehdä mitään.
on sairasta kiihtyä noin yhdestä asiasta.
lääke.parantaa kirjoitti:
on sairasta kiihtyä noin yhdestä asiasta.
Ja sinä sairastut toisten kirjoituksista? Otappa ne lääkkeesi ja käy nukkumaan.
- Kemisti_82
lääke.parantaa kirjoitti:
on sairasta kiihtyä noin yhdestä asiasta.
Vai yhdestä. Uudet pakolaiset ovat syyllistyneet muutamassa kuukaudessa kymmeniin raiskauksiin ja pahoinpitelyihin. Lisää tapahtuu koko ajan.
- Flfldiaiaiai
Kemisti_82 kirjoitti:
Vai yhdestä. Uudet pakolaiset ovat syyllistyneet muutamassa kuukaudessa kymmeniin raiskauksiin ja pahoinpitelyihin. Lisää tapahtuu koko ajan.
Missä päin Kemiä nuo on tapahtuneet? Jäänyt täysin uutisoimatta. Mutta kemisti varmaan tuo faktat pöytään?
- 56_89
Ne ei ole partiolaisia. Ne on partioloisia. Sossun eli meidän rahoilla loisivat.
- raiskauksetestetään
kiitos pojat valvonnasta!!! suvakkien harmiks!!!!!
- Ällitälli
Ei tarvita turhia ryhmiä turvaamaan meidän olosuhteita meillä on ihan sitä varten poliisivoimat. Turhanpäiväiset, työttömät ukot höpöttelee ja täyttää joutoaikaansa, muka partioimalla tyhjillä kaduilla. Kylläpä se kohta on ukkoin innostus laantunut.
että kaikki kanssa-ajatteliat ja ystäväsi tulisivat peräsuoliraiskatuksi. Niin tietäisitte miltä lampaalta tuntuu.
- Ahhahahhahaaa
MinullaOnUnelma kirjoitti:
että kaikki kanssa-ajatteliat ja ystäväsi tulisivat peräsuoliraiskatuksi. Niin tietäisitte miltä lampaalta tuntuu.
Kerro sinä kun tunnut tietävän. Tykkäsit varmaan.
- Kutitusjo
Oisko ootinissa vapaaehtoisia mamujen pyllykaveriksi,sais naiset olla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654