metsämies61
![]()
Aloituksia
27
Kommenttia
74
Ilouutinen
Kirjoittelin aiemmin murheen murtamana terveydestäni. Sain kuitenkin ilouutisen, ettei keuhkosyöpää ole, vaan pitkäaikai30292Elämän rajallisuus
Ikää tulee ja ukko hiipuu. Varmaan moni miettii ikääntyessä, että miten selviää elämässä eteenpäin ja sairastelut luo e56218Peltipoliisit
Kyllä menee ajaminen vaikeaksi, kun näitä tötteröitä pitää vahtia.. Ajelin tässä Lahti -Tampere väliä, niin pitihän sitä58898Pitäisikö Suomen liittyä Natoon?
Mielestäni ei. Mitä mieltä sinä olet? Turhaan ärsytetään veli venäläistä ,jos liityttäisiin natoon ja miksi pitäisi luo1301861Myyjien agressiivusiis?
Oletteko törmännyt tälläiseen seikkaan? Jotenkin tuntuu siltä, että pakko myynti on muotia ja heikoimmat kärsii. En ti24818Kuolemmeko me suomalaiset sukupuuttoon?
Hivenen näyttää siltä, kun syntyvyystilastoja seuraa, että Suomesta loppuu ihmiset jossain vaiheessa, eli syntyvyys on52821Tumpeloko?
Jälleen palaan uuden ystäväni edesottamuksiin, jotka sapettavat. En ikipäivinä uskonut sitä, kuinka nolla voisin olla.43726Mikä on sopivaa?
Tervehdys kuusikymppiset! Mieltä on askartanut sellainen seikka, kun tapasin leskiryhmässä mukavan kumppanin, mutta aika871373Mitähän sitä laittaisi ruoaksi!
Näin yksin ollessani tulee mietittyä seuraavaa päivää, että mitä ruokaa sitä laittaisi hengen pitimeksi. Miten te muut h74966Saimaannorppa
Tässä itsekin harrasteneena kalastusta tulee mieleen, että nämä norpan suojelijat/ kinostenkerääjät varmaan haluaisivat,10291Kumpi parempi. Kaupunki vai maaseutu ?
No, tämä aloitus vaatii pientä huumorintajua ja mielikuvitusta. Kysynpä vaan, oletko kaupunkilainen vai maalainen, eli953830Kuulutan aitoa suomalaista musiikkimakua.
Jotenkin tuntuu siltä, ettei me noteerata tarpeeksi suomalaista musiikkia ja laulajia, vaikka meillä on pilvin pimein la17300Kunnallisvaalit 2017
Löytyykö palstakirjoittajista aktiiveja "järjestöjyrijä", vai oletko mieluimmin sivusta seuraaja? Itse en ole koskaan o19348Feministinen puolue?
Nyt se perustettu ja tarvitaanko sitä? Itsellä tulee mieleen, että olemmeko me miehet kohdelleet naisia kaltoin vai miks10240Kunniamerkkien saajat?
Itsenäisyyspäivä vietettiin ja saimme lukea lehdistä tai netistä kunniamerkkien saajat. Aina tulee mieleen, kun ei itse10271Mukavaahan tänne on tulla!?
Juu, laitoin tässä lähiaikoina aloituksen, joka oli aiheeltaan seuraava: Miten te jaksatte aina samat naamat tänne kirjo142651Miten te jaksatte?
samat naamat aina tänne kirjoitella? Tulin tänne noin puolen vuoden päästä, niin samoja nimimerkkejä näkyy olevan. Mistä129604Mettäläisen kuulumisia!
Terve vaan 60 . En ole tätä palstaa seurannut pitkään aikaan, mutta ajattelin kirjoitella jotain, kun joskus aiemminkin15204Näkkyy olevan vielä vetovoimaa
vanhallakin ukolla, kun pittää oikein hätistellä hameniekkoja loitommalle. Enpä ois uskonut, kun leskiryhmään lähdin, et7173Ikäihmiset kärsii nyky-yhteiskunnassa.
Olen huomannut, että laskujen ym asioitten hoito on vaikeutunut ikäihmisillä nyky-yhteiskunnassa. Ei kaikki osaa hoitaa3128