kookoo2

Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Nyt jeesus tulee!
Voi voi. Näköjään Saatana poisti ilmoitukseni jeesuksen tulemisesta tänä yönä noin klo 4 Tyrnävän isommalle suolle. Siel2116Nyt se tapahtuu!
Sain unessa henkisttyttetyn telefaattisen näyn, että Kumiteräsaapas-Jumala Seppo saapuu Maan päälle. Se tapahtuu Nisanku5116raamatun kiellot?
On paljon puhuttu, kieltääkö piplia verensiirrot. Mutta minä en ole mistään -etsimisestä huolimatta- löytänyt kieltääkö0115Odotus on loppu!
Olen aivan varma, että jeesus palaa maan päälle tänä yönä. Tein nimittäin henkistyneitä laskelmia Suuren pyramidin mitt5115Olisiko kellään myydä tai edes lainata?
Kiinnostaa kovasti sellainen henkistyttetytty jt-kirja. En nyt ihan tarkasti muista nimeä, mutta tämä lienee aika lähel2115Esirukous apua pyydetään
Voisivatko jt ystävällisesti esirukoilla, että löytäisin kadottamani peräruiskun. Se on sellainen apteekista ostettu muo6115Loppiainen
Kaikkihan tietävät miksi loppiaista vietetään. Eli siksi kun kolme vierasta, ei niin viisasta miestä idästä käsin poikke3113Sana viikonvaihteeksi
Niin kuin me kaikki raamattua tarkasti lukeneet tiedämme, että meni mooses veneilemään Niiliili-joelle pyramiitdien varj1113Aivan varma homma!
Siis nyt se kuulkoon jolla ymmärrys on, sillä nyt sain varman vinkin, että jeesus tulee huomenna Talikkalan markkinoille5113Jeesus tulee!
Voi että kun on mukavaa kun jeesus tulee. Hänhän palaa Maan päälle aivan saletisti, niin kuin raamatussa varmaakin varme2111sananen viikonvaihteeksi
Nyt näin äitienpäivänä on syytä muistella henkistyneenä ja kaihomielellä kaikkia jt äitejä. Joista ensimmäinen oli Eeva2110Neuvoa kysyisin
Osaisiko joku valaista tälläisen asian suhteen, että miten on suhtauduttava? Siis muutama vuosi sitten kumminkaiman poi2109Mitä mahtaa tarkoittaa?
Mitähän tämä oikein tarkoittaa, sillä näin juuri unessa, että moses ja jeesus sanoivat minulle yhteen ääneen oikein väri2109Kuulumiset
Olin muutaman vuosiviikon taivaassa tuuraamassa YHWH-setää. Mitäs palstalle kuuluu? daniel lähetti palstalaisille lyhyen7107Harmageddon meinasi tulla!
Tästä linkin kuvasta valehdellaan, että se olisi ollut joku sääilmiö. http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005319491.html2106Vedenpaisumus on totta!
Halleluuujaa! Nyt saivat Saatanalle annetut nokalleen. Raamatun vedenpaisumus on totta. Ihan niinkuin Jessu pipiliaan k3103jt pysykää hereillä!
jeesus tulee. Jos ei tänään, niin viimeistään huomenna. Tai huomenna. Tai huomenna. Tai huomenna. Tai huomenna. Tai huom3101Kysymys todistajille ja muillekkin
Varmistan vaan, että tuliko se jeesus eilen jonnekkin päin Suomea? Ainakaan tänne ei tullut. Jos tuli, niin voisin käy0100Tänäkin yönä niitä tulee!
Tänäkin yönä tulee niitä Perseidä taivaalta. Nyt simmu kovana Perseidä tuijottamaan. Niitä tulee isoja, pieniä, löllyviä198Kysymys todistajille
Kun jt eivät vietä joulua enää, niin miten on loppiaisen laita? Sehän on sen kunniaksi kun kolme itävaltalaista tietäjää098