kookoo2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Erinomaisen tärkeää Uutta Valoa!
Jälleen henkistynyttä Uutta Valoa! Nimittäin henkistyneet jt-tiedemiehet ovat tarkoissa, uusimmilla teknisillä laitteill198Harmageddon meinasi tulla!
Tästä linkin kuvasta valehdellaan, että se olisi ollut joku sääilmiö. http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005319491.html296Erinomaisen tärkeää tietoa!
Monasti sanotaan, että iltapäivälehdissä on vain siirappihömpänpömpppää joistain missukoista. Mutta on siellä aivan erin5096dna meni vaihtoon!!
Sulkivat liittymän mitään ilmoittamatta. Siellä kummittelee jo noin vuosi sitten ollut sekaannus laskun kanssa, joka on393Yhteydenotto ruttenfvoordilta.
ruttevoordin jutke pisti minulle tekstarin suoraan taivaasta, jossa hän on päässyt istumaan, ei jessulin, vaan äärettöm293Nooan arkki
No nyt se Nooan arkki on taas löytynyt. Hip heijaa ja hallelujaa. http://forfreedomworld.com/2017/08/05/noahs-ark-final089Nyt se alkaa!
No niin, tissin läpyttelyt on ohitse: tänä yönä, kun varas tulee ja laskee siionin suolikaasua, palaa jessuli astraalimo388Tänäkin yönä niitä tulee!
Tänäkin yönä tulee niitä Perseidä taivaalta. Nyt simmu kovana Perseidä tuijottamaan. Niitä tulee isoja, pieniä, löllyviä187Nyt Harma tulee!
Tuli tazelta tekstari taivaasta, että Harma on käynnistymässä. Odotus on päättynyt. Kaikki taivaan sotajoukkojen valmist287Apua vaivaan?
Naapurini kaiman anopin setä pyysi minua kysymään palstalaisilta tälläistä asiaa. " Ongelmani on, että huolimatta joka a287Tiedustelu jt
Olin koko viikonlopun uutispimennossa tutun sähköttömällä ja kentättömällä mökillä. Tiedustelisin, että tuliko se jeesus887Sattui ihan äsken
Näin nimittäin juuri jeesuksen . Olin Alkossa ostamassa naapurille ruokajuomaksi Kossua, niin siellä joku latinomies ja186Maaimanloppu 2017 ! Jippiiiii!
Totta se on. Astrobiolooki ja jt Johan af Tötterberg on aivanvarma asiasta. Niipiru-planeetta osuu maahan ja homma on282Tietoa etsitään
Nyt kun palstalla on kovasti keskusteltu uskosta ja tieteelllisyydestä, niin mieleeni putkahti kymysys. Onko uskonnolll380Aivan varmaa valoa
Siis nyt se Maailmanloppu tulee. Nimittäin Astlorookit ovat havainneet Suolikaasun avaruussumusta lähestyvän saman astre1180Vedenpaisumus on totta!
Halleluuujaa! Nyt saivat Saatanalle annetut nokalleen. Raamatun vedenpaisumus on totta. Ihan niinkuin Jessu pipiliaan k378Nyt se tulee!!
Nyt se Harma sitten tulee. Taivaassa on kaikki enkeliarmeijat ojennuksessa. Yksi armeijakunta kutakin maanosaa kohden. O177Miten asianlaita on?
Herran pyhäpaivän kunniaksi kysyisin arvon jt seuraavaa. Näin viime yöllä unta, että Jeesuksellakin oli pyllynreikä. Mi476Testaa tietosi hengen asioista!
Hallintoelin on julkaissut kivan testin. Tämän voi somasti tehdä myös perheen pinänmpien kanssa ennen iltrukousta. Tai s376Onko tämä raamatullinen hirviö Leviatan vai Behem?
Apua! Onko kyseessä Leviatan ( לִוְיָתָן) hirmuinen raamatullinen hirviö? Vaiko Beghemot ( בהמות)? Job 3:8 Joka174