Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
salopuu
profiilit
salopuu
salopuu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
56
Kommenttia
769
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaikuttaa+jälleen+provolta,+mutta+kyllähän+psyykelääkkeet+voi+turruttaa+terveen+ymmärryksen.+Jos+ei+muuta+oireita+sairaudessa+esiinny+kuin+usko+niin+kulkisin+sitten+uskossa+ilman+lääkkeitä++ilman+huumattuna.
14.01.2022 16:01
Jeesus+sanoo+selvästi,+että+kristityn+täytyy+syntyä+uudesti,+jotta+hän+voisi+nähdä+Jumalan+valtakunnan.+"Jeesus+vastasi+hänelle:+Totisesti,+totisesti+minä+sanon+sinulle;+joka+ei+synny+uudesti,+ylhäältä,+se+ei+voi+nähdä+Jumalan+valtakuntaa…..Totisesti,+totisesti+minä+sanon+sinulle:+jos+joku+ei+synny+vedestä+ja+Hengestä,+hän+ei+voi+päästä+sisälle+Jumalan+valtakuntaan.+Joh.+3.+
Tarvitaan+uskoontulo.+Ihminen+lukee+tai+kuulee+Jumalan+sanaa,+Raamattua+ja+Pyhä+Henki+tekee+sanan+eläväksi.+Syntinen+ymmärtää+että+Jeesus+on+Jumalan+Poika,+ja++sovittanut+kaikki+synnit.++Vesi+tarkoittaa+Jumalan+sanaa,+ei+kastetta+niin+kuin+monet+selittävät.+Uskoontuloon+tarvitaan+Raamatun+sana+ja+ilman+Pyhää+Henkeä+se+ei+aukene.+Uudestisyntynyt+voi+kuulua+erinimisiin+seurakuntiin+tai+voi+olla+kuulumatta+mihinkään.+Voi+olla+seurakunnan+jäsen+vaikka+ei+ole+tullut+uskoon,++syntynyt+uudesti+ylhäältä+ja+tai+sitten+on+luopunut+ja+on+vain+nimellisesti+kirjoilla.
14.01.2022 15:58
Paavola++kiittelee+että+hän+selvisi+kun+oli+paljon+rukoilijoita.+Minulla+ei+ole+satapäistä+rukousarmeijaan+joten+rokotteet+ja+Jeesus+on+ainut+toivoni.
13.01.2022 19:01
Olen+harvoin+täällä,+mutta+olen+uskossa+Herraan+Jeesukseen!
13.01.2022 18:58
Tarkistin+vielä.+14.päivä+hän+kaatui+ja+toimitettiin+ambulanssilla+HUS:iin.
06.12.2021 16:42
Kaksi+päivää+ennen++menehtymistä+kirjoitteli+uskonhenkisesti+facebookissa.+Ymmärtääkseni+Heikki+++kaatui+ja+joutui+sairaalaan+ennen+kuolemaa.+Oliko+salainen+aivoverenvuoto.+Kirjoitti+niin+kuin+ennenkin+ja+ei+huomannut+että+olisi+sairas+tai+loukkaantunut.+Nopea+lähtö+mutta+omaisten+kannalta+suru.
06.12.2021 16:36
Joh.+3:3,5:+Se,+joka+ei+synny+uudesti,+ylhäältä,+ei+voi+nähdä+Jumalan+valtakuntaa...+Jos+joku+ei+synny+vedestä+ja+Hengestä,+hän+ei+voi+päästä+sisälle+Jumalan+valtakuntaan.+On+täysin+väärin+ymmärrettyä,+jos+tässä+vesi+tulkitaan+kasteeksi.+Raamatussa+vesi,+elämän+vesi,+symbolisoi+Jumalan+sanaa+eikä+kastetta.+Usko+tulee+kuulemisesta+ja+kuuleminen+Sanan+kautta+jonka+Pyhä+Henki+tekee+eläväksi.
31.08.2021 12:13
Olen+nähnyt+lukemattomien+tulevan+uskoon+ilman+lapsikastetta+ja+olevan+uskossa+vailla+mitään+kastetta.+Ja+miten+paljon+kansankirkoissa+on+ns.+kristittyjä+jopa+ateisteja+vaikka+on+saaneet+valelun+lapsena.+++Lapsikasteella+ei+ole++mitään+tekemistä+uskoontulon+kanssa.
31.08.2021 12:07
Kun+uskon+Jeesukseen+Kristukseen+henkilökohtaisesti+syntien+sovittajana,+kasteen+voi+suorittaa+vaikka+ammeessa,+mutta+miksi+ei+kesällä+myös+järvessä.+En+näe+estettä+jos+nainen+kastaa,+koska+ei+se+ole+pappispalvelus.
30.08.2021 12:10
Uskovassa+ja+ei+uskovassa+on+isäntänä+eri+henkivalta.+Myös+ihmisten+persoonalliset+ominaisuudet+voivat+aiheuttaa+vastenmielisyyttä.
30.08.2021 12:05
Surkea+Jeesukseen+turvaava+on+Jumalalle+mieleen!
24.08.2021 16:57
Telebanien+usko++ja++yleensä+islam++on+saatanasta+silti+kaikki+muslimit+eivät+ole+terroristeja,+mutta++kaikki+terroristit+on+melkein+poikkeuksetta+terroristeja.++Terroristeja+on+talebanit+Afganistanissa,+Muslimiveljeskunta+ja+Gamaat+Islamiya+Egyptissä,+Al+Shabaab+Somaliassa,+Boko+Haram+Nigeriassa,+Al+Qaida,+Isis,+Faitah,+Hizbollah+ja+Hamas+Lähi-Idässä.++Kyllähän+kristittyjenkin+historiassa+on+ollut+Ristiretket+ja+yksittäiset+pedofiiliat+yksittäistapauksina,+mutta+nämä+voidaan+selittää+mielenterveys+sekoiluna+ja+taustalla+ei+ole+tarkoituksellinen+yhteisö+tai+liike.+Onhan+samanlaista+saatanallista+juluutta+mm.+Pohjois-Kressa,+ja+ateistissa+kommunistimaissa.
22.08.2021 22:57
Kyllä+Esa+paukuttaa+edelleenin+saarnahommissa.
01.08.2021 16:40
Olen+kristitty,+luterilaisuudessa+lapsuuden+viettänyt.+Koti+ei+ollut+mitenkään+uskonnollinen.+Teini-iässä+tulin+uskoon+Kansanlähetyksen+parissa+mutta+siirryin+myöhemmin+helluntaiseurakuntaan.+Jäsenyys+missään+venekunnassa+ei+ole+pelastuksen+ehto+vaan+henkilökohtainen+usko+Vapahtajaan+Jeesukseen+Kristukseen.+Ei+tarvita+ihmisiä+välimiehiksi+julistamaan+syntejä+anteesi.+Joskus+rippi+henkilökohtainen+ripittäytyminen+toiselle+uskovalle+ja+hänen+julistama+syntien+anteeksi+julisaminen+voi+vapauttaa+omantunnon.
29.05.2021 14:05
Kyllä+henkilökohtainen+usko+Jeesukseen+riittää.+Hyvä+on+olla+hengellinen+koti+mutta+taivaaseen+pääsee+kyllä+ilman+jäsenyyttä+mihinkään+venekuntaan.
29.05.2021 13:58
En+ole+nänyt+tuollaista+pastoria.
13.05.2021 16:25
Ei+siellä+taida+olla+tällä+hetkellä+mahdollsita+kuvailla+ja+temppuilla.+Et+ole+antikristus+vaan+rienaaja.
13.05.2021 16:23
Pastoritkin+ovat+vain+ihmisiä.+En+ole+omassa+seurakunnassa+joutunut+tuollaiseen.
12.05.2021 11:04
Rehellinen+ateisti+tulee+helpommin+uskoon+kuin+tapakristitty.
10.05.2021 10:28
Kyllä+mutta+vieläkin+eletään+liian+suljetuissa+ympyröissä+ja+on+lakihenkisiä+tiukkoja+sääntöjä.+Moni+aikuisen+etääntyy+kokonaan+uskosta+ja+uskonasioista.
10.05.2021 10:25
2 / 39