Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
salopuu
profiilit
salopuu
salopuu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
56
Kommenttia
769
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvät+teot+eivät+pelasta+vaan+ainostaan+Jeesuksen+sovitus.+Tulevassa+elämässä+uskonkuuliaisuudessa+eletty+elämä+kyllä+saa+palkkionsa.
10.05.2019 17:00
Eiköhän+aloituksia+tee+sama+mieleltään+tasapainoton+ihminen.++Ei+tuollainen+pakkomielteinen+naisfobia+tervettä+ole.
10.05.2019 15:40
En+kovin+paljon+kuutele+Radiodeitä.+Ainoastaan+valikoituja+ohjelmia.+Olen+kauan+sitten+kuullut+Rostamon+homomyönteisyydestä.+Ei+ole+hyvä+asia+että+kristillisen+radion+päätoimittaja+on+noin+pihalla.
10.05.2019 15:36
Ei+me+osata+ennustaa+tarkalkeen+tempausta+ja+Jeesuksen+tuloa.+Jo+-84+vuonna+oli+odotusta+ilmassa,+että+eletään+viimeisiä+vuosia.+Elää+pitää+ja+tehdä+suunnitelmia+siihen+saakka+kun+elämä+jatkuu.+Kokoontumistilojakin+tarvitaan!
10.05.2019 06:01
Jotenkin+on+mopo+karannut+käsistä+kun+tuli+yleinen+anonyymisyys.+Ennen+oli+foorumeilla+omat+seriffit+ja+pysyi+jonkinlaien+tolkku+kirjoittelussa.
09.05.2019 23:30
Suvussani+oli+vain+muutama+uskova+ja+ne+jotka+olivat,+olivat+todella+ahdas-+ja+lakihenkisyyden+protyyppejä.+Kirkkouskovia+olivat+ja+paikkakunnalla+oli+vaikuttanut+ahdasmielinen+maallikkoherätys.+Varsikin+naispuolisille+riitti++sääntöjä.+Siveä+tuli+olla+niin+ulkoisesti+kuin+sisäisesti.+Ei+koreita+vaatteita++-+mielellään+harmaata,+mustaa+huivipää+nutturaa.+Olisi+kai+ollut+ihanne+omata+toinen+sukka+makkaralla+ja+eri+paria.++Varsinkinkin+sunnuntaisin+vähänkin+arkinen+ylimääräinen+askartelu+oli+syntiä.+No+huumori+ja+liiallinen+nauraminen+oli+maailmallisuutta.+No+ei+tietenkään+meikkejä+ja+musiikissa+oli+omat+säännöt.+Kitara+sähkökitarasta+nyt+puhumattakaan+ja+rummut+eivät+kuuluneet+hengelliseen+musiikkiin.++Pakkaan+lisättiin+horrossaarnaajien+mm.+Helena+Konttisen+opetukset,+joita+minullakin+luetettiin.+Pelastus+on+todella+Jumalan+armoa+ja+sittenkin+kovan+kilvoittelun+takana,+sanottiin.++Ja+koko+ajan+sitä+piti+tarkkailla+ja+paasata+maailman+pahuutta+ja+pitää+vaari+ettei+suruttomuus+ja+synnin+uni+nukuta.+Miltäs+kuulostaa.++Houkuttaisko+tällainen+vaellus.+Ajattelin+jossain+vaiheessa+että+kuljen+koko+elämäni+vaikka+säkki+päässä+jos+vältän+helvetin.+Voi+sitä+vapautta+ja+iloa+kun+Jeesus+vapautti+lakihenkisyyden+orjuudesta!
09.05.2019 23:25
Tiesin+että+en+ole+ole+uskossa,+en+voi+sanoa+että+olen+pelastettu+jos+kuole.+Tiesin+että+este+on+minun+ja+Jumalan+välillä.+Sitten+ymmärsin+että+saan+yhteyden+Jeesuksen+kautta.+Rukoilin+Jeesukselta+pääsyä+Jumalan+lapseksi.+Pyhä+Henki+antaa+sen+todistuksen+henkeen+ja+että+on+yhteys+ja+Jumalan+valtakunnan+perillinen.+Kyllä+se+on+varma+asia+ja+pitääkin+olla.+Kuolema+voi+tulla+hetkellä+millä+hyvänsä.
09.05.2019 22:58
Tämä+aloitus+on+selvästi+häiriömielessä+lainettu.+Kun+oikeasti+vakaita+uskovia+lukee+niin+nyt+tulisi+aikamme+käyttää+evankeliointiin,+rukoukseen+ja+toistemme+rohkaisuun.+Aika+on+todella+vakava.+Tämä+aikakausi+on+kulumassa+loppuunsa.+Jopa+luonto+huokailee+kestokykynsä+äärirajoilla.+Pois+jonnijoutava+näpertely+Jeesus+tulee+pian.
08.05.2019 09:53
Titenkin+suolainen.
07.05.2019 13:56
Ja+miten+paljon+englanti+ja+some+vahingoittaa+kieliä+ja+murteita.++Sanoilla+ja+käsitteillä+on+valtakielessäkin+eroavuuksia+++maan+eri+alueilla.+Suokainen,+tuima,+riski.+Jossain++Suomea+riski+on+nopea+liikkeissään+ja+toisella+puolen+se+on+iso+lihava.+Rikoo+on+riskillä+ruma.
07.05.2019 13:55
Luulen+että+on+yleinen+käytäntö+Suomessa+ikämiesten+parissa++että+vaimo+tai+äiti+ostaa+miehelle+vaatteet.+Mies+ottaa+naisen+asiantuntijaksi+mukaan.+Jospa+vaimo+ottaa+asiantuntijan+kotoa+lähtiessä+autokauppaan.++Yhteispelillä+elämä++sujuu.+Mitä+hyötyä+avioliitosta+on+jos+sukupuolet+eivät+hyödynnä+toisten+hyviä+ominaisuuksia+yhteiselon+parhaaksi.+Ei+kai+puoliso+ole+olemassa+vain+suvun+jatkamista+varten.
07.05.2019 08:31
Ei+sillä+ole+loppujen+lopuksi+merkitystä+mihin+seurakuntaan+kuuluu.++Artikkelin+mukaan+Kristiina+on+uskossa.++Hieno+juttu!
06.05.2019 19:55
Uudestisyntyneelle+ei+ole+mitään+tarvetta+3.+temppelille,+mutta+Kirjoitukset+toteutuvat+siinäkin+mielessä+että+se+kolmas+temppeli+tulee+ja+antikristus+julistaa+siellä+itsensä+jumalaksi.+Ei+tietenkään+ole+tarvis+"auttaa+ihmisvoimin+profetioiden+täyttymistä"+vaan+Jumala+kaikkitietävänä+on+nähnyt+että+niin+tulee+tapahtumaan.+Jumala+tietää+edeltä+myös+kaiken+ihmiskunnan+historian+kulussa+tapahtuvan+pahan+ja+se+ei+tarkoita+että+se+olisi+
+Hänen+alkuperäinen+tahtonsa.
05.05.2019 13:44
No+kun+se+kalliomoskeija+ronottaa+tulevan+temppelin+tiellä+niin+pitää+kehitellä+jos+jonkinlaista+teoriaa+että+saataisiin+tilaa+tempaukselle+ja+antikristukselle.++Niin+kuin+se+olisi+Jumalle+probleema+heittää+moinen+hökötys+vaikka+Suetsun+nevataan!
05.05.2019 10:50
Täällä+vain+murto-osa+on+asiallisia+kirjoituksia.+Juoruillaan,+arvostellaan,,+pilkataan.+Pettyneet,+katkerat+purkavat+sisuksiaan.
04.05.2019 15:46
Merkillistä+että+olen+havainnut+netissä+useammassa+paikassa+kiinnostusta+miten+tulla+uskoon.
03.05.2019 19:41
Olen+ollut+uskossa+pian+50+vuotta+ja+en+ole+pettynyt+Jumalaan.+Taitaa+olla+nyt+syy+pettyjän+omassa+sielun+kapinoississa.+Jos+päästää+katkeruuden,+itsesäälin+puseronsa+alle+niin+rukous+ei+nouse+kattoa+korkeammalle+ja+Jumala+vaikenee.+Ja+eihän+ole+pakko+olla+uskossa.+Jos+ei+halua+niin+niin+siitä+sitten+vain+oman+tahdon+tielle.+Turhaa+täällä+kerjää+sääliä+ja+surkutteluja.+Minä+en+ainakaan+jätä+Jeesustietä.
03.05.2019 18:51
Rukoile+omin+sanoin.+Jumala+jos+olet+olemassa,+anna+minun+löytää+sinut+ja+anna+usko+tulla+Jeesuksen+kautta+luoksesi.++Jos+on+rehellinen+ja+tosissaan,+ei+jää+vastausta+vaille.
03.05.2019 18:43
En+ollut+luopio+mutta+uskossa+ns.+kylmällä+paikalla.+Jo+pitempään+oli+ollut+kaipaus+että+näin+ei+voi+jatkua.+Sain+elävän+kosketuksen+kuunnellessa+jouluaamun+saarnaa+"katso+minä+ilmoitan+teille+suuren+ilon,+joka+on+tuleva+kaikille+kansoi,+teille+on+syntynyt+Vapahtaja,+...".++Pyhä+Henki+kirkasti+totuuden+että+tosiaan+Jeesus+Kristus+on+syntynyt+minuakin+varten.
03.05.2019 18:06
Kyllä+äitini+hakkasi+halkoja,+oli+ollut+isänsä+kaatuessa+rintamalla+myös+metsätöissä,+siskonsa+kanssa+ajellut+hevosta,++hoitanut+karjaa.+Nälkä+ja+mieli+pysytellä+hengissä+suoristaa+jonnijoutavat+höperyydet+sukupuolirooleistakin.
03.05.2019 15:13
33 / 39