Olen aina pitänyt miehiä vähän kuin naisen päänä. Luottanut ja kysynyt neuvoa. Pitänyt heitä niinkuin turvallisina ja järkevinä. Naisenkin parasta ajattelevina.
Näiden naisaloituksien jälkeen en ole enää varma mies sukupuolen hyvyydestä. Olen pettynyt, koska olen ollut niin tyhmä ja sokea.
Nainen, miehen apu
44
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa nainen on tasa-arvoinen miehen kanssa myös lain edessä.
Uskonnoissa on sadistinen ajatus naisten asemasta siten eroavat yhteiskunnassa olevasta käsitteestä.- Anonyymi
Minun käsitykseni juontaa lapsuuteeni ja kotikasvatukseeni. Kotini ei ollut uskovainen.
- Anonyymi
Älä sinä ITSE tuomitse väärin, kaikkia uskovia miehiä, täällä kirjoittavan yhden/parin miehen vuoksi !
Se on vääryyden tekemistä, eli väärää syyttämistä, niitä terveitä uskovia kohtaan, jotka pitäytyvät siinä, mitä Raamattu oikeasti opettaa !- Anonyymi
Eli SINÄ ITSE nyt toimit ihan samoin kuin nuo naisten vihaajat, jotka toimivat siis ihan samoin kuin sinä nyt kaikkia ymmärtäväisiäkin miehiä kohtaan !
Eli toimintasi ei nyt eroa mitenkään heidän toiminnastaan !
Ei siis tule yleistyksen kautta syyttää syyttömiä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli SINÄ ITSE nyt toimit ihan samoin kuin nuo naisten vihaajat, jotka toimivat siis ihan samoin kuin sinä nyt kaikkia ymmärtäväisiäkin miehiä kohtaan !
Eli toimintasi ei nyt eroa mitenkään heidän toiminnastaan !
Ei siis tule yleistyksen kautta syyttää syyttömiä !Itseeni olenkin pettynyt. En vihaa edelleenkään miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseeni olenkin pettynyt. En vihaa edelleenkään miehiä.
Miksi sinä itseesi petyt? Eivät joidenkin miesten asenneongelmat sinun syysi ole. Asioita oppii vain kokemuksen kautta. Ja oikeastaan on syytä olla kiitollinen, ettei ole törmännyt tällaiseen aikaisemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseeni olenkin pettynyt. En vihaa edelleenkään miehiä.
Se, että olet pettynyt itse itseesi, ei muuta mihinkään sitä tosiasiaa, että nyt sinä ITSE syytät täysin syyttömiäkin uskovia miehiä !
Eli itsesi ruoskiminen ei oikeuta sinua tuomitsemaan syyttömiä, tuollaisen väärän yleistyksesi kautta.
Siis sinä itse näet noiden parin miehen toimivan aivan samoin väärin naisia kohtaan, ja siitä sinä siis syytät heitä omalla pettymykselläsi ja sen kautta !
Ihan samoin uskon olevan noiden "naisten vihaajien" kohdalla, jotka aivan samoin toimivat väärin syyttäen kaikkia naisia vääriksi ja pahoiksi, vaikka on kyse vain osasta jotka toimivat väärin.
Siis olen sitä mieltä, että noiden "naisten vihaajien" taustalta löytyy joku/joitakin naisia, jotka ovat heitä pahasti satuttaneet, ja se siten purkaantuu vihana ja katkeruutena kaikkia naisia kohtaan, vaikka muut olisivatkin siis täysin syyttömiä vääriin tekoihin !
Näin tämä mekanismi yleensä menee, ja sydämessä säilytettävän vihan ja katkeruuden vuoksi kärsivät siis syyttömätkin !
Raamattu puhuu tästä asiasta seuraavaa:
Hepr. 12:15 ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,
Siis moni jää paitsi Jumalan armosta sen vuoksi, että katkeruuden juuri on säilytetty sydämessä, ja se katkeruus saastuttaa ja tekee paljon häiriöitä !
Eli jopa syyttömät joutuvat siis kärsimään jonkun toisen syntien ja väärien tekojen tähden ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että olet pettynyt itse itseesi, ei muuta mihinkään sitä tosiasiaa, että nyt sinä ITSE syytät täysin syyttömiäkin uskovia miehiä !
Eli itsesi ruoskiminen ei oikeuta sinua tuomitsemaan syyttömiä, tuollaisen väärän yleistyksesi kautta.
Siis sinä itse näet noiden parin miehen toimivan aivan samoin väärin naisia kohtaan, ja siitä sinä siis syytät heitä omalla pettymykselläsi ja sen kautta !
Ihan samoin uskon olevan noiden "naisten vihaajien" kohdalla, jotka aivan samoin toimivat väärin syyttäen kaikkia naisia vääriksi ja pahoiksi, vaikka on kyse vain osasta jotka toimivat väärin.
Siis olen sitä mieltä, että noiden "naisten vihaajien" taustalta löytyy joku/joitakin naisia, jotka ovat heitä pahasti satuttaneet, ja se siten purkaantuu vihana ja katkeruutena kaikkia naisia kohtaan, vaikka muut olisivatkin siis täysin syyttömiä vääriin tekoihin !
Näin tämä mekanismi yleensä menee, ja sydämessä säilytettävän vihan ja katkeruuden vuoksi kärsivät siis syyttömätkin !
Raamattu puhuu tästä asiasta seuraavaa:
Hepr. 12:15 ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,
Siis moni jää paitsi Jumalan armosta sen vuoksi, että katkeruuden juuri on säilytetty sydämessä, ja se katkeruus saastuttaa ja tekee paljon häiriöitä !
Eli jopa syyttömät joutuvat siis kärsimään jonkun toisen syntien ja väärien tekojen tähden !Taisit tuossa juuri itse syyllistää häntä. Mutta tuskin huomaat sitä tai ymmärät. Empatiakyky ei ole jokaisen vahvinta aluetta.
Mutta elämä on.
Sivusta vain tämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit tuossa juuri itse syyllistää häntä. Mutta tuskin huomaat sitä tai ymmärät. Empatiakyky ei ole jokaisen vahvinta aluetta.
Mutta elämä on.
Sivusta vain tämä.Totuuden sanominen ei ole väärää syyllistämistä !
En siis syyttänyt syytöntä !
Tajuatko sinä sen ?
Ja empatiakykyä minulla riittää kyllä, sitä on ollut liikaakin ja sen kautta olen sallinut lähipiirissäni väärää toimintaa, ikävä kyllä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden sanominen ei ole väärää syyllistämistä !
En siis syyttänyt syytöntä !
Tajuatko sinä sen ?
Ja empatiakykyä minulla riittää kyllä, sitä on ollut liikaakin ja sen kautta olen sallinut lähipiirissäni väärää toimintaa, ikävä kyllä !Niin oman totuutesi sanominen, joka kumpuaa luhallisista ristiriidoistasi. Todellinen totuus voi olla aivan jokin muu, jonka tietää vain tuo aikaisempi kirjoittaja itse.
Olen huomannut miten syyllistät täällä. Lopeta se, ettei sinun pahemmin kävisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oman totuutesi sanominen, joka kumpuaa luhallisista ristiriidoistasi. Todellinen totuus voi olla aivan jokin muu, jonka tietää vain tuo aikaisempi kirjoittaja itse.
Olen huomannut miten syyllistät täällä. Lopeta se, ettei sinun pahemmin kävisi.Vain totuus tekee vapaaksi !
Ei syntien peittely !
Joh. 8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
Niin ja oletko sinä sokea vai etkö ymmärrä lukemaasi:
" Näiden naisaloituksien jälkeen en ole enää varma mies sukupuolen hyvyydestä. Olen pettynyt, koska olen ollut niin tyhmä ja sokea. "
Tässä TUOMITAAN KOKO mies sukupuoli !
Ei siis vain väärin tomivia, vaan KOKO mies sukupuoli !
Sekö ei ole mielestäsi väärin ?
Tämä muistuttaa mielestäni jopa rasismia !
Siis kokonainen ihmisryhmä tuomitaan parin väärin tomivan vuoksi !
Siis se on samaa, kuin sanoa, että kaikki naiset ovat petollisia, vaikka petollisia on vain osa naisista !
Pitääkö vielä rautalangasta vääntää ???
Täällä vain murto-osa on asiallisia kirjoituksia. Juoruillaan, arvostellaan,, pilkataan. Pettyneet, katkerat purkavat sisuksiaan.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Täällä hakataan raamatulla jopa uudestisyntyneet maan rakoon ja väitetään hyvässä lykyssä pirun palvelijaksi.
Ihan sairasta touhua välillä.- Anonyymi
Täällä on paljon mielenterveysongelmaisia.
- Anonyymi
Ihan kuin piru ei voisi käyttää joskus myös uudestisyntyneitä. Olen nähnyt elämän varrella monta tapausta, joissa uskovainen on yrittänyt estää Jumalan tahtoa toteutumasta. Uskovainenkin voi olla pirulle ns. hyödyllinen idiootti, kuten tiedustelupiireissä höveleitä hölmöjä kutsutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin piru ei voisi käyttää joskus myös uudestisyntyneitä. Olen nähnyt elämän varrella monta tapausta, joissa uskovainen on yrittänyt estää Jumalan tahtoa toteutumasta. Uskovainenkin voi olla pirulle ns. hyödyllinen idiootti, kuten tiedustelupiireissä höveleitä hölmöjä kutsutaan.
Pirunkätyriksi voi haukkua myös omista lihallisista syistä. Kokee tulevansa syrjäytetyksi tms niin saattaa haukkua toista saatanaksi tms. Korppikotkat käy siis uskovan kimppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirunkätyriksi voi haukkua myös omista lihallisista syistä. Kokee tulevansa syrjäytetyksi tms niin saattaa haukkua toista saatanaksi tms. Korppikotkat käy siis uskovan kimppuun.
Toki sekin on mahdollista.
- Anonyymi
En ole koskaan ollut noin viaton. Opin varhain, ettei kaikkiin miehiin voi luottaa. Eikä kaikista miehistä ole pitämään edes itseään kasassa, saati sitten muita neuvomaan. Naiset minun lapsuudessani perheet elättivät ja koossa pitivät. Ja heillä oli sitkeyden lisäksi myös elämän viisautta.
Aikuisena tapasin toki erilaisia miehiä esim. työympyröissä. Heidän kanssaan ei ole koskaan tarvinnut keskustella naisen asemasta. Työpaikalla arvostetaan yksinomaan osaamisen, eikä sukupuolen mukaan. Seurakunnissa tapaa fiksujen uskovien miesten lisäksi myös ongelmatapauksia, mutta sellaiset kannattaa jättää omaan arvoonsa.- Anonyymi
Minä en osaa tehdä mitään. Miehet pitivät kotini kasassa. Tekivät ruuan. Siivosivat ja kävivät töissä sekä hoitivat lapset.
Me tytöt ja äiti vaan kulutettiin rahaa ja pidettiin hauskaa, matkusteltiin.
En osaa edes ruokaa laittaa saati öljyjä vaihtaa autoon.
Miehet hemmotteli meidät pilalle.
Harmi nyt, kun pilvilinnani romahti täysin.
Luulin jokaista miestä ihaniksi niinkuin veljeni ja isäni olivat.
Luotan täpöllä kultsi miehiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en osaa tehdä mitään. Miehet pitivät kotini kasassa. Tekivät ruuan. Siivosivat ja kävivät töissä sekä hoitivat lapset.
Me tytöt ja äiti vaan kulutettiin rahaa ja pidettiin hauskaa, matkusteltiin.
En osaa edes ruokaa laittaa saati öljyjä vaihtaa autoon.
Miehet hemmotteli meidät pilalle.
Harmi nyt, kun pilvilinnani romahti täysin.
Luulin jokaista miestä ihaniksi niinkuin veljeni ja isäni olivat.
Luotan täpöllä kultsi miehiin.Taidat olla trolli. Veljeni tosin on juuri tuollainen mies, joka pitää kodin kasassa ja hoitaa lapset. Jäi mm. sairaan lapsen omaishoitajaksi. Vaimo ansaitsi paremmin, joten järjestely toimi heillä hyvin.
Olen aina pitänyt enemmän kirjoista ja uusien asioiden oppimisesta kuin kotitöistä. Jossain vaiheessa innostuin sentään kokkaamaan vieraille. Mutta sekin innostus meni ohi, kun Suomessa ei ole tapana kutsua ihmisiä syömään.
Haastavaa lapsuutta ei toivoisi kenellekään. Mutta jos siitä selviää, niin se ei ole pelkästään tragedia. Se antaa myös monipuolisia selviytymiskeinoja elämään. Oma lapsuuteni opetti itsenäisyyttä, analyyttisyytta, neuvokkuutta ja herkkyyttä ympäristön signaalien lukemiseen jne. Niistä on ollut valtavasti hyötyä myös työelämässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla trolli. Veljeni tosin on juuri tuollainen mies, joka pitää kodin kasassa ja hoitaa lapset. Jäi mm. sairaan lapsen omaishoitajaksi. Vaimo ansaitsi paremmin, joten järjestely toimi heillä hyvin.
Olen aina pitänyt enemmän kirjoista ja uusien asioiden oppimisesta kuin kotitöistä. Jossain vaiheessa innostuin sentään kokkaamaan vieraille. Mutta sekin innostus meni ohi, kun Suomessa ei ole tapana kutsua ihmisiä syömään.
Haastavaa lapsuutta ei toivoisi kenellekään. Mutta jos siitä selviää, niin se ei ole pelkästään tragedia. Se antaa myös monipuolisia selviytymiskeinoja elämään. Oma lapsuuteni opetti itsenäisyyttä, analyyttisyytta, neuvokkuutta ja herkkyyttä ympäristön signaalien lukemiseen jne. Niistä on ollut valtavasti hyötyä myös työelämässä.Hoenoa! Minun lapsuuteni opetti laiskottelua, turhamaisuutta, itsekkyyttä, ylpeyttä ja itseni parempana pitämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoenoa! Minun lapsuuteni opetti laiskottelua, turhamaisuutta, itsekkyyttä, ylpeyttä ja itseni parempana pitämistä.
Itsetuntemusta ei tarvitse pelätä. Pointtini oli se, että väkivaltainen lapsuus ei ole kohtalo ja jopa vaikeat tilanteet kasvattavat. Jumala varusti minua vaikeuksien kautta pienestä pitäen. Sellainen huolenpito aiheuttaa syvää kiitollisuutta. Olisin tietenkin voinut myös katkeroitua ja uhriutua, kuten monet samoista lähtökohdista. Mutta Jumala otti sen, mikä ei mitään ollut, ja teki pieniä ihmeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsetuntemusta ei tarvitse pelätä. Pointtini oli se, että väkivaltainen lapsuus ei ole kohtalo ja jopa vaikeat tilanteet kasvattavat. Jumala varusti minua vaikeuksien kautta pienestä pitäen. Sellainen huolenpito aiheuttaa syvää kiitollisuutta. Olisin tietenkin voinut myös katkeroitua ja uhriutua, kuten monet samoista lähtökohdista. Mutta Jumala otti sen, mikä ei mitään ollut, ja teki pieniä ihmeitä.
Ja nyt jaat sitä samaa rakkautta muille tuntien heidät yhtä tärkeiksi kuin itse olet.
Minä tulin uskoon jo aikaisin. Koen itseni vähän paremmaksi kuin toiset. En ole tottunut huomioimaan muita. Neuvon ja yritän päteä kaikessa. Olen varmaan kuitenkin huono itsetuntoinen. Pönkitön minäkuvaani näennäisellä pätemiselläni.
- Anonyymi
Mies on perheen pää ja päättää naisenkin asioista. Toki nainen soveltuu esimerkiksi kotia hoitamaan ja synnyttämään. Pienemmistä asioista nainen voi itse päättää, kuten mitä laittaa päivälliseksi perheelleen.
- Anonyymi
Entä jälkiruuasta, saako päättä siitäkin?
- Anonyymi
Jos miehensä antaa talousrahaa ja luvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jälkiruuasta, saako päättä siitäkin?
Saa päättää. Toivottavasti se on plättyjä ja mantsikkahilloa.
- Anonyymi
Hieno juttu. Jos mies on perheen pää, niin nainen vapautuu päättämään valtion asioista tai vaikka bisneksistä. Ei tarvitse revetä joka suuntaan.:)
- Anonyymi
oon niitä "nuoria"jotka heitti rintsikat nurkkaan ja otti vapauden olla ihminen nainen.enkäpä oo sen jälkeen kyselly."miehiltä"mitä teen.ja uskokaa pois .pärjään.enkäpä kysele vieläkään.ja on perhe ja lapsenlapsia.et.ok.
- Anonyymi
Niin, nainen on miehen apu, koska mies on niin vajavainen.
Nainen on maanpäällä elävistä otuksista korkein luomus. Jopa niin korkea, että enkelitkin halusivat viettää heidän kanssa aikaa.
Miehet eivät olleet hyviä johtajia silloin eivätkä ole nyt. Mies on suojelija ei johtaja.
Eevalle langetettiin kirous, olla alamainen alempiarvoiselle miehelle, koska he lankesivat kuolemansyntiin.
Jeesus lunasti ihmiset vapaiksi kuolemansynnistä, ja nyt ihminen on pelastunut, kun taipuu Jeesuksen tahdon alle eli noudattaa 10 ( 1) käskyä sekä uutta käskyä rakastaa toisia. Tuo Eevalle langetettu kirous on siis kumottu.
Ne, jotka yhä yrittävät alistaa naisia ovat vain kiimassa. Heidän mielestä nainen on seksiobjekti ja aina valmis heidän himojen tyydyttämiseen. Ne ovat saastuneet haureudesta. Jokainen vakikirjoittaja, joka yrittää alistaa naisia ovat tunnustaneet olevansa huorintekijöitä.
Joten, jos pahoitat mielesi näiden trollien kirjoittelusta niin olet antanut paholaisen myrkyttää mielesi. Katse siis lunastajaamme Jeesukseen Kristukseen niin mieli kirkastuu ja trollit jäävät yksin pimeyteen.- Anonyymi
No niinpä. Raamatulla vain ukon köriläitä päähän. Kyllä ne siittä oppii tavoille.
- Anonyymi
Eli Jumala itse siis on "kiimassa oleva alistaja" !
Herää jo harhoistasi !
Sillä nämä ovat Jumalan Sanaa:
1. Kor. 14:34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
Ef. 5:22 Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle;
Kol. 3:18 Vaimot, olkaa miehillenne alamaiset, niinkuin sopii Herrassa.
1. Piet. 3:1 Samoin te, vaimot, olkaa alamaiset miehillenne, että nekin, jotka ehkä eivät ole sanalle kuuliaisia, vaimojen vaelluksen kautta sanoittakin voitettaisiin,
1. Piet. 3:5 Sillä näin myös muinoin pyhät vaimot, jotka panivat toivonsa Jumalaan, kaunistivat itsensä ja olivat miehillensä alamaiset;
6 niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä herraksi; ja hänen lapsikseen te olette tulleet, kun teette sitä, mikä hyvää on, ettekä anna minkään itseänne peljättää.
1. Tim. 2:11 Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena;
12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa.
Tämä on selvää ja tervettä uuden liiton opetusta, ja siis Jumalan Sanaa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herää jo harhoistasi !
1. Kor. 14:34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
1. Piet. 3:1 Samoin te, vaimot, olkaa alamaiset miehillenne, että nekin, jotka ehkä eivät ole sanalle kuuliaisia, vaimojen vaelluksen kautta sanoittakin voitettaisiin,
1. Piet. 3:5 Sillä näin myös muinoin pyhät vaimot, jotka panivat toivonsa Jumalaan, kaunistivat itsensä ja olivat miehillensä alamaiset;
6 niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä herraksi; ja hänen lapsikseen te olette tulleet, kun teette sitä, mikä hyvää on, ettekä anna minkään itseänne peljättää.
12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa.
Tämä on selvää ja tervettä uuden liiton opetusta, ja siis Jumalan Sanaa !Nämä kirjoitusten vääristelijät ovat samaa sakkia kuin
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5d5e473c-ec0d-455f-911b-46eb48544d78
Joten, jos kuulette näitä puheita seurakunnassa niin paetkaa ja pelastakaa sielunne.
Tämäkin kirjoittaja yrittää vääntää kirjoituksen kieroon ja näin syyllistyy Jumalanpilkkaan.
Ei pidä unohtaa Mansonia (Marilyn sekä Charles), jotka alottivat toimintansa vastaavilla puheilla. Pitää myös muistaa, että Katolinen kirkko on pitkään ajanut asiaa vastaavalla tavalla. Tiedätte hyvin, että millainen todellisuus on ollut pinnan alla. Nais ja lapsiparat! Samaten on nähtävillä musumaiden tilanne. Kaikilta osin. Väkivalta rehottaa ja pakolaisvirta on valtava. Nämä eksyttäjät yrittävät syyttää naispappeja homoliitoista. No, Suomen tilanne on yhä hyvä verrattuna lähi-itään kaikilta osin. Sääolotkin ovat rauhallisemmat, Suomessa ei ole koskaan ollut vastaavia tulvia, hyönteisongelmia, kuivuutta tms. kuin lähi-idässä.
Katsokaa youtubesta, että mitä aiheuttaa Jumalan tahdolle selkänsä kääntäminen.
Amerikassa ja Venäjällä toisten ihmisten kunnioittaminen ja naisten oikeudet ovat huonommat kuin Suomessa ja Ruotsissa. Sääolot eikä väkivalta ole koskaan koetelleet pohjoismaalaisia yhtä pahasti kuin heitä.
Pitäkää tämä aina mielessä!
Vaikka nainen on johtaja ja mies suojelija niin toisen alistaminen tuo aina häpeää.
Jeesus opetti, että suurin Taivasten valtakunnassa on se, joka on tässä ajassa muiden palvelija.
Hyvvä yritysjohtaja on ennen kaikkea työväen palvelija. Hänen tehtävä on pitää työntekijät hyvässä työvireessä (työolot, palkka, terveydenhuolto jne.) ja sopivasti töitä. Jos yritys joutuu YT-neuvotteluihn niin moka on johtajan. Hän ei osannut mitoittaa tehtäviä oikein eikä ollut ajan tasalla. Hyvä johtaja vie yrityksen syvänkin laman läpi, jos vain osaa muuttaa yritysstrategiaa ajoissa. Tähän tarvitaan naisen aivoitusta. Vastaavasti sotatilanteessa tai onnettomuustilanteissa tarvitaan miehen aivoitusta eli suoraa toimitaa.
Älkää antako eksyttää itseänne!
Suomi kuntoon! Ei myyntikuntoon kuten Sipilä yritti.
Nyt on paremmin, kun eduskunnassa on lähes puolet naisia niin naiset saavat toimia kuiten älykkään naisen tulee toimia eikä heidän tarvitse yrittää olla miehiä. - Anonyymi
Eipä nämä miehet taida osata rakastaa : (
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herää jo harhoistasi !
Tämä on selvää ja tervettä uuden liiton opetusta, ja siis Jumalan Sanaa !Herää!
Älä vääristele kirjoituksia ottamalla jakeita irti asiayhteyksistä.
Äläkä vääristele muiden kirjoituksia, sillä ne ovat kaikkien, jopa niiden laiskojenkin luettavissa kaikessa kokonaisuudessaan.
Pietari eli vaimonsa kanssa anoppilassa kuten siihen aikaan asiaan yleensä kuuluu.
Raamatusta voimme lukea, että on kirjoitettu: "Mies jättää vanhempansa ja liittyy vaimoonsa." Tuohon aikaan naiset olivat usein talonpitäjiä ja voimakkaita naisia.
Samaan aikaan alkoi naisten pääsy seurakuntiin kuulemaan oppia. Sitä ennen Sanaa opetettiin vain miehille.
Jeesus, Pietari ja Paavali opettivat kaikki samaa aatetta eli olkaa alamaiset toisillenne ja opiskelija älköön opettako opettajaa.
Joten Pietarin piti muistuttaa naisia, että vaikka he olivat talon emäntiä niin siitä huolimatta heidänkin tuli olla alamaisia miehelleen ei yksinomaan miehen tehtävä ollut olla alamainen (vaikka asuivatkin anopin nurkissa).
Joten Paavalin piti muistuttaa naisia, että vaikka hekin saivat kuulla Sanaa niin heidän ei pidä innostua vaan opiskella pitkään ennen kuin alkavat itse opettamaan.
Paavali ei torunut naisprofeettoja vaan nimen omaan näitä yli-innokkaita vasta-alkajia.
Kyllä me olemme nähneet, että miten käy kun juniori opastaa senioria.
Malttamattomuus ja yli-into yleensä kostautuu ja vie pahasti kujalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herää!
Äläkä vääristele muiden kirjoituksia, sillä ne ovat kaikkien, jopa niiden laiskojenkin luettavissa kaikessa kokonaisuudessaan.
Pietari eli vaimonsa kanssa anoppilassa kuten siihen aikaan asiaan yleensä kuuluu.
Raamatusta voimme lukea, että on kirjoitettu: "Mies jättää vanhempansa ja liittyy vaimoonsa." Tuohon aikaan naiset olivat usein talonpitäjiä ja voimakkaita naisia.
Samaan aikaan alkoi naisten pääsy seurakuntiin kuulemaan oppia. Sitä ennen Sanaa opetettiin vain miehille.
Jeesus, Pietari ja Paavali opettivat kaikki samaa aatetta eli olkaa alamaiset toisillenne ja opiskelija älköön opettako opettajaa.
Joten Pietarin piti muistuttaa naisia, että vaikka he olivat talon emäntiä niin siitä huolimatta heidänkin tuli olla alamaisia miehelleen ei yksinomaan miehen tehtävä ollut olla alamainen (vaikka asuivatkin anopin nurkissa).
Joten Paavalin piti muistuttaa naisia, että vaikka hekin saivat kuulla Sanaa niin heidän ei pidä innostua vaan opiskella pitkään ennen kuin alkavat itse opettamaan.
Paavali ei torunut naisprofeettoja vaan nimen omaan näitä yli-innokkaita vasta-alkajia.
Malttamattomuus ja yli-into yleensä kostautuu ja vie pahasti kujalle.Juniori ylempänä luulee olevansa seniori. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herää!
Malttamattomuus ja yli-into yleensä kostautuu ja vie pahasti kujalle.On muuten yksi todistus Jeesuksen olevan Tosi Jumalan Poika, että hänen sanat ovat yhä päteviä sellaisenaan.
Pietari ja Paavali olivat ihmisiä ja heidän sanoma oli kulttuuri- ja aikasidonnainen.
Kaikkien muiden paitsi Jeesuksen sanomaa täytyy avata historiantutkimuksella.
En ole nähnyt riitoja Jeesuksen sanoista.
Olen nähnyt riitoja siitä, että oliko Neitsyt Maria nuori nainen joka meni naimisiin vanhan Joosefin kanssa vain nuoren Joosefin kanssa jne. Mutta Jeesus ei koskaan avannut näitä asioita. Hänen tehtävä ei ollut korostaa ihmisen perimää vaan ikuista rauhaisaa rakkauden täytteistä elämää.
- Anonyymi
Kuten edellä toteen näytin, niin nämä Iisebelit ja feministit siis väittävät käytännössä niin, että Jumala Itse on "alistaja ja naisten vihaaja" ja nyt siis jopa ""kiimassa oleva alistaja" !
Tämä on siis AVOINTA KAPINAA Jumalaa vastaan ja Hänen hyvää tahtoaan vastaan ja selvääkin selvempiä ohjeitaan vastaan !
Eli nyt nämä "Iisebelit" siis hyökkäävät rajusti Jumalaa ja Hänen hyvää tahtoaan vastaan !
Ilm. 2:20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.- Anonyymi
Elämäni miehet ovat aina kunnioittaneet ja palvelleet minua. Isäni, veljeni ja mieheni. Miten voi yhtäkkiä muuttua alistuvaksi? Jos on tottunut saamaan tahtomansa. Olemaan jalustalla ja käyttämään muita hyväksi. Kaikki ovat rakastanert minua ja tottutaneet minut siihen kaikkeen rakkauteen. Osaan odottaa sitä kaikilta.
- Anonyymi
Liekö palstalla miehiä, joilla on piilevä homoseksuaalinen taipumus?
- Anonyymi
Vaimo otti ja lähti ja siksi itken palstalla iltakaudet naisten saatanallista pahuutta.
Pyyyäääh. Voi voi voi sentään, vellit on housuissa. - Anonyymi
Yääähhh.. byääh... naiset ovat niin ilkeitä.... byääh.
Kyllä minä poika nyt koko maailman akoille kaapin paikan näytän ja sanon olevani tosi MIES!
Ja ISO MIES olenkin. - Anonyymi
Pojat pojat pojat. Menkäähän äitin helmoihin vähän kasvamaan. Ehkä jonakin kauniina päivänä olette tarpeeksi litkineet sitä maitoruokaa niin pääsette syömään vähän vahvempaa evästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449021
- 785532
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384004- 543425
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273185- 422336
- 341982
- 2111764