Vanhin ammatti kertoo paljon miehestä ja naisesta ja Jumalan säätämyksestä.
Vanhimmalla ammatilla on suuri siunaus tai kirous joka vaikuttaa tässä lopunajassa tuhansin juonin.
Miksi tuomio alkaa ensin Jumalan huoneesta?
- Naisen vanhin ammatti: PORTTO
-- useita naisia
- Miehen vanhin ammatti: PAIMEN
-- esim. Mooses, Nooa, Aabraham, Jaakob, Iisak ja Daavid
Lootin vaimo muuttui suolapatsaaksi mutta eivät hänen tyttärensä jotka tekivät Jumalan ja Lootin tahdon.
Vanhin ammatti - KIRJOITETTU ON
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Raamatusta löytyy kehoituksia ja varoituksia niin naisille kuin miehillekin.
Pyhäkköportot ovat halunneet Naisten Raamatunkin. Trolli ja saatananpalvoja.
- Anonyymi
Sitäpä juuri. Pitäiskö hankkia banni häirikölle.
>>> Naisen vanhin ammatti: PORTTO
>>> Miehen vanhin ammatti: PAIMEN
Jos nyt pikkusen korjataan, niin miehen vanhin ammatti on selvästikin selkärangaton vätys. Esimerkkejä on monia.
Jotenkin on mopo karannut käsistä kun tuli yleinen anonyymisyys. Ennen oli foorumeilla omat seriffit ja pysyi jonkinlaien tolkku kirjoittelussa.
- Anonyymi
Nykyajan naisia kun katsoo niin portoiltahan he näyttävät. Pukeutuminen on niukkaa, napapaitoja ja legginsejä. Rinnat puoliksi ulkona ja shortseista vilkkuu paljas perse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656232Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932806Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921791Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am421508Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491025
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23938- 21913
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122913- 66912