Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JumaIa
profiilit
JumaIa
JumaIa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
212
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloittaja+on+pahan+vallassa.+En+koskaan+käytä+hänenlaisiaan+ihmisiä+sanansaattajinani.
11.08.2021 14:54
Kuulehan+Teuvo-bebis,+olet+siis+niin+julkea+että+epäilet+jopa+minun+sanojani+-+itse+Jumalan+sanoja.+(Minullakin+on+toki+käytössäni+nykyaikaisen+viestinvälityksen+keinot.)+Se+todistaa+entistä(kin)+vahvemmin,+että+olet+omasta+halustasi+pahan+vallassa.+Jos+olisit+valinnut+toisin,+sinulla+olisi+mahdollisuus+pelastua.+Näen+kuitenkin+sinun+käytöksesi+ja+sinun+kirjoituksesi+ja+tietenkin+myös+sinun+sielusi,+ja+ne+kaikki+kertovat+samaa:+olet+pyhittänyt+elämäsi+Saatanan+ja+oman+itsesi+palvomiseen.+Niinpä+sinulla+ei+ole+mitään+pelastuksen+mahdollisuuksia.
Muista+että+minulla+Jumalana+on+valta+paitsi+hengen+antamiseen+myös+sen+ottamiseen.+Jos+vielä+jatkat+herjauksiasi,+saatan+ottaa+sinulta+hengen+vaikka+heti+tai+huomenna+ja+passittaa+sinut+ikuiseen+kadotukseen.+Ja+sen+olet+sinä+itse+sanoinkuvaamattomalla+röyhkeydelläsi+ja+omahyväisyydelläsi+itse+itsellesi+valinnut.
Minulle+saa+vittuilla,+mikään+pilkka+ei+minua+loukkaa,+olen+kaiken+sellaisen+yläpuolella.+Mutta+sellaista+törkeää+röyhkeyttä,+jota+sinä+tänne+jatkuvasti+suollat,+en+siedä.
Tämän+jälkeen+en+tuhlaa+sinuun+enää+sanaakaan.+Tekoja+sen+sijaan+voin+hyvinkin+tehdä+ja+tuomita+sinut+ikuiseen+unohdukseen+esimerkiksi+nyt+heti+tai+kymmenen+vuoden+päästä+tai+ylipäätään+silloin,+kun+sitä+vähiten+odotat.+Ja+siellä+ikuisessa+unohduksessa+sinua+tulee+koko+ajan+raastamaan+tieto,+että+sen+olet+sinä+itse+itsellesi+tahtonut.+
Dixi.
31.03.2021 20:35
Taivaaseen+ei+pääse+"uskolla"+eikä+itseänsä+palvomalla+vaan+rehellisyydellä+ja+myötätunnolla.+Niinpä+esimerkiksi+tämän+palstan+tunnetuimmilla+uskovaisen+irvikuvilla,+nimimerkeillä+Mark5+ja+RaamattuOnTotuus,+ei+ole+taivaaseen+pääsyä+vaan+ovat+he+kuoltuansa+ikuiseen++unohdukseen+jutuvat.+Siellä+on+heidän+loputtomassa+pimeydessä+ja+äänettömyydessä+ja+aistimuksettomuudessa+aikaa+miettiä,+olisiko+sittenkin+pitänyt+toimia+elämässään+toisin.+
Lisäksi+on+huomattava,+että+minä+en+varsinaisesti+ole+heitä+sinne+tuominnut+vaan+ovat+he+omalla+toiminnallaan+sen+valinneet.
Rehellisellä+agnostikolla+ja+rehellisellä+ateistilla+sen+sijaan+ei+ole+mitään+pelättävää.+Heihin+suhtaudun+kärsivällisesti+ja+pitkämielisesti+-+ja+heidän+taivaassaan+on+kullalla+silattujen+katujen+ja+loistavien+jalokivien+sijasta+mm.+sähkökitaroita,+vesivärejä,+ompelulankoja+ja+lempeitä+paimenkoiria.
31.03.2021 16:36
Kuulehan+Teuvo-bebis,+olen+lukenut+tämän+ketjun+läpi+ja+tiedän+ilman+sitäkin+mikä+olet+miehiäsi.+Olet+tyypillinen+tekopyhä,+omahyväinen+ja+itseäsi+palvova+uskovaisen+irvikuva,+mikä+näkyy+jo+siinä,+että+levität+sanomaasi+palstalle,+jonka+aihe+on+ateismi.
Kuoltuasi+olet+sinä+ikuiseen+unohdukseen+joutuva+ja+sen+olet+sinä+omalla+toiminnallasi+itse+päättänyt.+Ikuiseen+kadotukseen+ja+helvetin+tuleen+ja+muuhun+sellaiseen+sadistiseen+fantasiamaailmaan+en+tuomitse+ketään,+vaan+ikuiseen+unohdukseen.+Siellä+lojut+täydellisessä+pimeydessä,+täydellisessä+äänettömyydessä,+vailla+mitään+kivun+tai+mielihyvän+tai+minkään+muunkaan+aistimuksia,+ja+siellä+ovat+seuranasi+vain+omat+ajatuksesi+aina+ja+iankaikkisesta+iankaikkiseen.+Siellä+on+sinulla+ikuisuus+aikaa+miettiä,+olisiko+sinun+sittenkin+kannattanut+valita+toisin.
Minun+kärsivällisyyteni+ja+armoni+ei+nimittäin+ole+rajaton.+Muistat+varmasti+mitä+Sanassakin+Jumalan+vihasta+sanotaan.+Sinun+kaltaisiasi+omahyväisiä,+tekopyhiä+ja+itsensä+Jumalaksi+korottaneita+"uskovaisia"+kohtaan+en+tunne+mitään+armoa,+koska+olette+ihmiskunnan+täydellisintä+pohjasakkaa.+
Dixi.
31.03.2021 16:27
Kuulehan+Arto-bebis,+olen+todellisuutta+kaikille+niille,+jotka+uskovat+minuun.
Sinä+et+kuitenkaan+usko+minuun,+vaan+olet+itsestäsi+itsellesi+epäjumalan+tehnyt.+Olet+vaarallisen+pitkällä+sillä+tiellä,+joka+on+sinut+ikuiseen+unohdukseen+johtava,+jos+liian+pitkälle+ehdit.+Harkitse+siis+tarkkaan,+oletko+varma+että+haluat+viettää+ikuisen+elämän+ikuisessa+unohduksessa,+jossa+ei+ole+mitään+muuta+kuin+sinä+itse+ja+sinun+ajatuksesi+-+ei+valoa,+ei+ääntä,+ei+aistimuksia,+ei+ruumiillista+kipua+mutta+ei+myöskään+mitään+mielihyvää,+vaan+pelkkää+loputonta+lohduttomuutta.+Minä+en+ketään+sellaiseen+tuomitse,+koska+se+on+kohtalona+liian+kammottava.+Jos+sinne+silti+päädyt,+olet+sen+itse+omilla+ajatuksillasi+ja+teoillasi+sen+valinnut.
Sinulla+on+vielä+mahdollisuus+pelastua+ikuiselta+unohdukselta,+jos+käännät+katseesi+pois+omasta+itsestäsi+ja+lähdet+etsimään+aitoa+uskoa+ja+ennen+kaikkea+kristillistä+nöyryyttä+sen+sijaan+että+HAHHAHHAAtasi+huudat.
Evoluutio+sen+sijaan+on+todellisuutta+aivan+riippumatta+siitä,+uskooko+sen+olevan+todellisuutta+vai+ei.
10.03.2021 21:39
Yksikään+ihminen+ei+voi+tietää,+kuka+on+demonin+tai+pahojen+henkien+vallassa+tai+johdatuksessa.+Joka+väittää+tietävänsä,+on+itse+demonin+vallassa.
11.01.2021 15:13
Arvoisat+anonyymit,+tottahan+toki+käyn+täällä+kirjoittamassa,+jos+näen+siihen+aihetta.+Palstan+kristityt+tai+oikeammin+"kristityt"+vain+ovat+sellaisia+avuttomia+tomppeleita,+ettei+heille+vastaaminen+maksa+vaivaa,+ja+ateistit+taas+tulevat+aivan+hyvin+toimeen+ilman+minuakin.+Toki+olen+heillekin+joskus+vastannut,+jos+jokin+heidän+kommenttinsa+on+minua+hivenen+sykähdyttänyt+tai+jos+he+ovat+aiheellisia+kysymyksiä+esittäneet.
Hyvät+kristityt+ja+kristityksi+itseään+nimittävät,+muistakaa+että+tekopyhille+ei+ole+sijaa+taivaassa.+Valitettavan+suuri+osa+teistä+on+tekopyhiä+ja+omahyväisiä+kristityn+irvikuvia,+jotka+ovat+tehneet+itsestään+itselleen+epäjumalan.+Sellaisen+käytöksen+rangaistuksena+ei+ole+kadotus+ja+ikuinen+tulihelvetti,+vaikka+moni+teistä+niin+näyttää+luulevan+(ja+itse+mielellään+muita+sellaiseen+tuomitsee)+vaan+ikuinen+unohdus.+Siellä+keskellä+loputonta+pimeyttä+ja+äärettömyyksiin+ulottuvaa+olemattomuutta+on+aikaa+miettiä,+olisiko+sittenkin+pitänyt+maanpäällisessä+elämässä+valita+toisin.+Älkää+tuomitko+ettei+teitä+tuomittaisi+-+tunnette+varmaan+tämän+sanonnan,+vaikka+raamatuntuntemuksenne+muuten+on+usein+käsittämättömän+kehno?
24.10.2020 06:52
Lakkaa+valehtelemasta+ettei+käy+huonosti.
16.09.2020 19:47
Ihmisenä+et+voi+tietää+kuka+on+valinnut+saatanan.+Saatana+on+todennäköisesti+valinnut+sinut,+koska+hän+pitää+sinunlaisistasi+uhmaikäisistä+rehvastelijoista.
08.08.2020 23:48
Yksikään+ihminen+ei+voi+tietää,+kuka+on+saatanan+käskyläinen.+Jos+kuvittelet+tietäväsi,+olet+itse.
08.08.2020 23:18
Bakteerien+antibiootiresistenssin+kehittyminen+on+evoluutiota+ja+aloittaja+on+huijari,+jolle+ei+ole+sijaa+taivaassa.+Ikuinen+unohdus+on+oleva+hänen+kohtalonsa+ja+sen+hän+on+itse+valinnut.
03.08.2020 23:16
Kuulehan+Igno-bebis,+älä+herjaa+kanssaihmistäsi.+Minulle+jokainen+ihminen+on+todella+yhtä+arvokas+ja+rakas+-+paitsi+ne+"uskovaiset"+jotka+ovat+tehneet+itsestään+itselleen+epäjumalan.+Heitä+kohtaan+olen+armoton.
17.07.2020 01:58
Kuulehan+miika-bebis,+jos+noin+vain+oletat+pääseväsi+taivaaseen+ja+käsittämättömän+onnelliseen+ikuisuuteen,+voin+vakuuttaa+ettet+pääse.+Ikuinen+unohdus+on+oleva+sinun+kohtalosi+ja+sen+olet+itse+omilla+teoillasi+itsellesi+halunnut.
15.07.2020 23:53
Hyvä+Ano,+tuonkaltaisesta+syyntakeettomasta+suunsoitosta+ei+joudu+kadotukseen.+Hyvin+harvan+osana+on+kadotus+ja+sinne+joutuvat+ovat+poikkeuksetta+valinneet+sinne+johtavan+tien+itse.
15.07.2020 00:08
Olen+olemassa+jos+haluat+minun+olevan+olemassa.
Monet+kristityksi+itseään+sanovat+epäjumaloivat+tosiasiassa+itseään.
14.07.2020 23:38
Kuulehan+V-bebis,+sinä+tässä+olet+pilkkaaja.+Surullisinta+on,+ettet+ymmärrä+sitä+itse.+Avaa+silmäsi+ja+yritä+etsiä+kadottamasi+kristillinen+nöyryys,+niin+sinulla+on+vielä+mahdollisuus+pelastua+kadotukselta.+Muista,+että+jos+astelet+liian+pitkälle+kadotukseen+johtavaa+tietä,+minäkään+en+pysty+sinua+siltä+pelastamaan+ja+sinun+voi+käydä+kuten+Mark5:n+on+käynyt.+Häntä+en+enää+kykene+auttamaan,+sillä+hän+on+valinnut+itsensä+epäjumaloimisen+tien,+ja+hänen+osanaan+on+oleva+iankaikkinen+unohdus.
14.07.2020 22:43
Kuulehan+V-bebis,+otat+itsellesi+Jumalan+valtuuksia+kuvittelemalla+tietäväsi+asioita+joita+et+todellisuudessa+tiedä.+Sellainen+ei+ole+ihmiselle+näissä+asioissa+luvallista.+Ole+varuillasi,+ettet+päädy+kadotukseen.+Saatat+olla+sinne+johtavalla+tiellä+ja+jos+liian+pitkälle+etenet,+saattaa+kohtalosi+olla+se,+etten+edes+minä+kykene+sinua+siltä+pelastamaan.
14.07.2020 22:40
Kuulehan+Ano-bebis,+se+mitä+kuulet+jos+kuulet+on+oman+mielesi+tuotos.+Et+ole+valittu+etkä+varsinkaan+pyhä+ja+kuolemanjälkeisenä+osanasi+on+ikuinen+unohdus.
14.07.2020 22:37
Tulkitset+Raamattuasi+väärin.
02.07.2020 14:35
Mark,+sinulle+on+varattuna+ikuinen+unohdus,+kuten+olen+muutamaan+otteeseen+muistuttanut.+Taivaasta+on+sinun+turha+edes+haaveilla+-+etkä+viihtyisi+siellä+kuitenkaan,+koska+se+ei+vastaisi+sinun+lapsellisia+fantasioitasi.
Sivustakatsojille+muistutettakoon,+että+Jumalan+ja+Jeesuksen+sijasta+Mark5+uskoo+ainoastaan+omaan+junaluuteensa.
28.06.2020 21:13
1 / 11