Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

212

1. Kuulehan+Mark-bebis,+minä+pystyn+kertomaan+vaikka+kaikkien+niiden+nimet,+jotka+ensimmäisessä+muuttoaallossa+Australiaan+matkasivat,+mutta+koska+vaatimuksesi+on+yhdistelmä+äärimmäistä+naiiviutta+ja+Anonyymin+mainitsemaa+v-ttuilua+JA+koska+kiellät+Jumalan,+saat+jäädä+ilman.Kuten+olen+sanonut,+sinun+osasi+ei+ole+oleva+kadotus+ja+tulihelvetti+vaan+ikuinen+unohdus.+Sellainen+on+sinunlaisesi+jumalankieltäjän+kohtalo.
  2. Kuulehan+Mark-bebis,+ellet+ole+ateisti,+et+voi+tietää+mitä+ateistit+asioista+ajattelevat.+Ellet+ole+Jumala+et+voi+tietää,+mitä+Jumala+asioista+ajattelee.++Ja+ellet+ole+Saatana,+et+voi+tietää+mitä+Saatana+asioista+ajattelee.Kaikki+se,+mitä+kuvittelet+ateistien+ja+Jumalan+ja+Saatanan+ajattelevan+ja+muilla+teettävän,+on+tosiasiassa+oman+mielesi+tuotetta,+mielesi+jonka+olet+itse+johtanut+harhaan+antamalla+sen+ja+kuvittelemasi+Saatanan+nousta+Jumalan+paikalle.+Evoluutio+on+todellisuutta,+eikä+mitään+erikoista+"ateistista+tiedettä"+ole+olemassa+vaan+tiede+on+tiedettä+-+ja+sen+tuloksiahan+sinä+itsekin+päivittäin+vailla+tunnontuskia+käytät+hyväksesi.+Olen+useita+kertoja+sanonut+sinulle,+että+olet+niin+pitkällä+kadotukseen+johtavalla+tiellä,+etten+minäkään+enää+sinua+pelastamaan+kykene.+Sinua+ei+odota+ikuinen+tulihelvetti,+koska+sellainen+on+olemassa+vain+teidän+itse+itsenne+harhaanjohtamien+uskovaisen+irvikuvien+mielessä.+(Tulihelvetti+on+pelkkä+vertauskuva+ja+kuvaa+teidän+uskovaisten+ja+varsinkin+sinunlaistesi+"uskovaisten"+taistelua+oman+mielen+demoneja+vastaan,+demoneja+joita+ei+ole+olemassakaan+kuin+uskovaisen+omassa+mielessä,+kun+he+epäilevät+omaa+itseään+ja+omaa+uskoaan+eivätkä+luota+Jumalaan.)+Sinun+osanasi+on+oleva+ikuinen+unohdus.Tiedän,+että+nämä+ovat+kovia+sanoja,+mutta+toisinaan+sellaisia+on+pakko+sanoa.+Näen+myös,+ettei+niillä+ole+sinuun+mitään+vaikutusta,+sillä+niin+syvälle+olet+oman+mielesi+helvettiin+uponnut.+Mutta+olkoot+nämä+sanat+muistutuksena+palstaa+seuraaville+ateisteille+ja+niille,+jotka+omassa+uskossaan+kamppailevat+oman+mielensä+luomaa+Saatanaa+vastaan,+muistutuksena+siitä+kuinka+ihmiselle+käy,+kun+hän+tekee+itsestään+oman+epäjumalansa.+Toivotan+rauhallista+joulun+aikaa+ja+onnellista+uutta+vuotta+aivan+jokaiselle,+täysin+uskonnoista+ja+maailmankatsomuksista+riippumatta.+Jokainen+ihminen+on+yhtä+arvokas.
  3. Hyvä+aloittaja,+väite+"hyödyllisiä+mutaatioita+ei+ole"+perustuu+puutteelliseen+ymmärrykseen+ja+itsensä+jumalointiin.+Näin+miljardien+vuosien+ikään+ehdittyäni+en+enää+viitsi+puuttua+mutaatioihin+vaan+annan+niiden+syntyä+jos+ovat+syntyäkseen.+Joskus+kyllä+kaduttaa,+että+annoin+ihmisten+kehittyä+niin+pitkälle+että+he+keksivät+kirjoitustaidon.