Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JumaIa
profiilit
JumaIa
JumaIa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
212
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuulehan+Mark-bebis,+minä+pystyn+kertomaan+vaikka+kaikkien+niiden+nimet,+jotka+ensimmäisessä+muuttoaallossa+Australiaan+matkasivat,+mutta+koska+vaatimuksesi+on+yhdistelmä+äärimmäistä+naiiviutta+ja+Anonyymin+mainitsemaa+v-ttuilua+JA+koska+kiellät+Jumalan,+saat+jäädä+ilman.
Kuten+olen+sanonut,+sinun+osasi+ei+ole+oleva+kadotus+ja+tulihelvetti+vaan+ikuinen+unohdus.+Sellainen+on+sinunlaisesi+jumalankieltäjän+kohtalo.
16.02.2020 14:42
Kuulehan+Ano-bebis,+halveksit+ja+pilkkaat+Jumalaasi+erittäin+törkeällä+tavalla+luulemalla,+että+pystyt+näkemään+kuka+muka+on+Saatanan+vallassa.+Sellaisen+näkemisen+kykyä+ei+ole+annettu+ainoallekaan+ihmiselle,+ja+joka+sellaiseen+luulee+pystyvänsä,+on+itse+Saatanan+vallassa.+Sinä+et+myöskään+voi+itse+valita+missä+vietät+iäisyytesi,+ja+jos+ihminen+luulee+noin+vain+pääsevänsä+Jumalan+valtakuntaan+ja+ikuiseen+elämään,+on+hänen+osanaan+täydellisen+varmasti+oleva+iänkaikkinen+unohdus.+Paikka+taivasten+valtakunnassa+on+ihmisen+itse+rehellisyydellä+ja+hyvillä+teoilla+ansaittava.+Pelkkä+sokea+usko+saati+itsensä+jumalointi+ei+sinne+koskaan+ole+johtava.
Vain+tutkistelemalla+itseäsi+ja+löytämällä+uudelleen+oikean+Jumalan+ja+kristillisen+nöyryyden+voit+vielä+pelastua.+Iänkaikkinen+unohdus+on+täynnään+sinunlaisiasi+Saatanalle+antautuneita+valeuskovaisia,+jotka+ovat+sokeudessaan+ja+tyhmyydessään+alkaneet+itse+kuvitella+olevansa+Jumalia.+Nimittämällä+itseäsi+tosi+uskovaksi+loukkaat+aitoja+rehellisiä+uskovia+ja+pilkkaat+Jumalaa.
25.01.2020 07:02
Ex+nihilo+-ajatus+on+paljon+maailmaa+ja+ihmistä+itseään+nuorempi+teologinen+mietelmä.
23.12.2019 22:15
Kuulehan+Mark-bebis,+ellet+ole+ateisti,+et+voi+tietää+mitä+ateistit+asioista+ajattelevat.+Ellet+ole+Jumala+et+voi+tietää,+mitä+Jumala+asioista+ajattelee.++Ja+ellet+ole+Saatana,+et+voi+tietää+mitä+Saatana+asioista+ajattelee.
Kaikki+se,+mitä+kuvittelet+ateistien+ja+Jumalan+ja+Saatanan+ajattelevan+ja+muilla+teettävän,+on+tosiasiassa+oman+mielesi+tuotetta,+mielesi+jonka+olet+itse+johtanut+harhaan+antamalla+sen+ja+kuvittelemasi+Saatanan+nousta+Jumalan+paikalle.+Evoluutio+on+todellisuutta,+eikä+mitään+erikoista+"ateistista+tiedettä"+ole+olemassa+vaan+tiede+on+tiedettä+-+ja+sen+tuloksiahan+sinä+itsekin+päivittäin+vailla+tunnontuskia+käytät+hyväksesi.+
Olen+useita+kertoja+sanonut+sinulle,+että+olet+niin+pitkällä+kadotukseen+johtavalla+tiellä,+etten+minäkään+enää+sinua+pelastamaan+kykene.+Sinua+ei+odota+ikuinen+tulihelvetti,+koska+sellainen+on+olemassa+vain+teidän+itse+itsenne+harhaanjohtamien+uskovaisen+irvikuvien+mielessä.+(Tulihelvetti+on+pelkkä+vertauskuva+ja+kuvaa+teidän+uskovaisten+ja+varsinkin+sinunlaistesi+"uskovaisten"+taistelua+oman+mielen+demoneja+vastaan,+demoneja+joita+ei+ole+olemassakaan+kuin+uskovaisen+omassa+mielessä,+kun+he+epäilevät+omaa+itseään+ja+omaa+uskoaan+eivätkä+luota+Jumalaan.)+Sinun+osanasi+on+oleva+ikuinen+unohdus.
Tiedän,+että+nämä+ovat+kovia+sanoja,+mutta+toisinaan+sellaisia+on+pakko+sanoa.+Näen+myös,+ettei+niillä+ole+sinuun+mitään+vaikutusta,+sillä+niin+syvälle+olet+oman+mielesi+helvettiin+uponnut.+Mutta+olkoot+nämä+sanat+muistutuksena+palstaa+seuraaville+ateisteille+ja+niille,+jotka+omassa+uskossaan+kamppailevat+oman+mielensä+luomaa+Saatanaa+vastaan,+muistutuksena+siitä+kuinka+ihmiselle+käy,+kun+hän+tekee+itsestään+oman+epäjumalansa.+
Toivotan+rauhallista+joulun+aikaa+ja+onnellista+uutta+vuotta+aivan+jokaiselle,+täysin+uskonnoista+ja+maailmankatsomuksista+riippumatta.+Jokainen+ihminen+on+yhtä+arvokas.
23.12.2019 21:55
Hyvät+saluki+ja+teologitäti,+totisesti+on+Markin+käytös+julkeampaa+kuin+kuvitella+saattaa.+Mutta+hän+on+siitä+aikanaan+oikeudenmukaisen+rangaistuksen+saava+ja+ikuisessa+unohduksessa+iankaikkisesti+elävä.
19.12.2019 09:22
Kuulehan+Mark-bebis,+tapa+jolla+loin+tähdet+oli+täysin+luonnollinen.+Selostan+sen+sinulle+juurta+jaksain,+kun+kuolemasi+jälkeen+virut+ikuisessa+unohduksessa.+(Olen+muuttanut+suhtautumistani+ja+päättänyt,+että+ikuinen+tulihelvetti+on+sinulle+liian+armollinen+rangaistus+rajattomasta+tekopyhyydestäsi+ja+törkeää+törkeämmästä+itsesi+jumaloinnista.)
19.12.2019 09:20
Hyvä+Kunhan,+minä+tiedän+että+Raaatun+profetiat+ovat+ihmisten+kirjoittamia+ja+tiedän,+että+ihmisten+ymmärrys+on+varsinkin+menneinä+aikoina+ollut+sangen+puutteellinen.+Puheet+tuhansista+vuosista+ovat+käsittämättömiä+sellaisille,+jotka+tuskin+osaavat+edes+kahteenkymmeneen+laskea+eivätkä+ikäänsäkään+tiedä.+Tällaisille+ihmisille+sattuu+jos+jonkinlaisia+virheitä+eikä+siitä+voi+heitä+moittia.+Raamatun+profetiat+ovat+vertauskuvia,+eivät+tarkkoja+kuvauksia+siitä+mitä+tulevaisuudessa+tapahtuu.
Mark5+on+omalla+toiminnallaan+tuominnut+itsensä+unohdukseen+ilman+pelastumisen+mahdollisuuttakaan.+Hänenlaisiaan+on+syytä+joskus+ojentaa+hiukan+rahvaanomaisellakin+tavalla.+Sellainen+on+heille+terveellinen+muistutus+siitä+tosiseikasta,+että+he+ovat+itsensä+ylentäneinäkin+aivan+tavallisia+kuolevaisia,+joskin+on+ilmeistä+että+he+eivät+suinkaan+sitä+enää+itse+ymmärrä.
07.12.2019 20:12
Pystyykö+Raamatun+profetia+kertomaan,+*milloin*+Jeesuksen+toinen+tuleminen+tapahtuu?+Jos+ei+pysty,+se+ei+ole+profetiana+juuri+minkään+arvoinen.+
"Jottai+suattaap+sattuva+tae+jiähä+sattumatta,+tai+jottae+muuta+voip+sattuva,+vuan+sitä+ei+tiijä+ennen+ko+näkköö+jotta+missä+ja+milloen.+Sitten+vasta+myö+hypätään+pystyy+ja+hihkastaan+jotta+sitähä+se+miun+unnein+tiesj!+Jo+se+nyt+olj+se+uni+eikä+se+toenen,+suattohan+se+olla+se+toinennii.+Enkähän+mie+oekeestaan+ies+muista+mitä+se+unj+sano,+vuan+olj+se+varmasti+oekeessa.+Eihä+sitä+oes+muuten+tapahtuna+ollenkaa.+Tulj+vuan+semmonen+kumma+tunne,+niin+jotta+kyllä+tässä+nyt+joku+ihime+varmasti+olj."
Sellaisia+ovat+Raamatun+profetiat.+Jos+olet+eri+mieltä,+todista+se.
07.12.2019 17:20
Hyvä+aloittaja,+v-ttuileville+uskovaisille+ja+"uskovaisille"+on+kadotuksessa+aivan+oma+osastonsa.+Äärimmäisen+kehittynyt+puheentunnistus-+ja+-estotekniikka+huolehtii+siellä+siitä,+että+aina+kun+he+yrittävät+v-ttuilla,+heidän+suustaan+ei+kuulu+yhtään+mitään.+Jos+he+yrittävät+v-ttuilla+kirjallisesti,+heidän+kynistään+ei+jää+mitään+jälkeä+eikä+heidän+näppäimistönsä+toimi.+Jos+he+yrittävät+v-ttuilla+ele-+tai+viittomakielellä,+heidän+jäsenensä+halvaantuvat.+Ja+niin+edelleen.
Parin+viikon+jälkeen+ovat+he+yleensä+jo+sangen+nöyriä.
Siellä+maan+päällä+annan+heidän+v-ttuilla+aivan+vapaasti,+koska+viisas+ei+v-ttuilusta+piittaa+ja+tyhmä+ei+sitä+tajua+kuitenkaan.+Loppujen+lopuksi+v-ttuilevat+he+vain+itselleen+ja+vain+itsensä+he+häpäisevät.
07.12.2019 14:39
Kuulehan+Ano-bebis,+seuraan+tätä+palstaa+koko+ajan+ja+jätän+sen+omaan+arvoonsa,+ellei+esimerkiksi+joku+Mark5:n+tapainen+ylennä+itseään+jumalan+asemaan+niin+räikeästi+että+siitä+on+erikseen+syytä+huomauttaa.
Sinulle+olen+vastannut+suoraan+ns.+aivosyötteeseesi,+mutta+ilmeisesti+sinulla+ei+ole+korvia+kuulla,+kun+noin+asiantuntemattomia+kommentteja+maailmankaikkeudesta+täällä+esität.
Samalla+tavoin+voin+vastata+Siinolle:+uskovaisten+puheet+tällä+palstalla+ovat+paria+harvaa+poikkeusta+lukuunottamatta+niin+mitättömiä,+ettei+niihin+kannata+vastata.+He+tekevät+itsensä+naurunalaiseksi+aivan+omin+neuvoin+niin+tehokkaasti,+että+siihen+on+turha+puuttua.+Itsensä+he+vain+häpäisevät.
07.12.2019 14:24
"Vanha"+vihtahousu+tyypilliseen+tapaansa+valehtelee+minkä+ikinä+ehtii.+Mikään+vanhahan+sinä+et+ole+vaan+yksi+16.+luokan+pikkupirulaisista;+teitä+on+muistaakseni+noin+neljätuhatta.
Toisekseen+Mark5:n+kaltaisille+tekopyhille+itsensä+jumaloitsijoille+on+varattu+oma+kadotusosastonsa,+josta+vastaa+yksinomaan+itse+pääpaholainen.+Hänen+kanssaan+minulla+on+pitkäaikainen+yhteistyösopimus+-+sinä+taas+olet+tavallinen+onneton+pikkuperkule,+joka+ei+tule+koskaan+nousemaan+mihinkään+merkittävään+asemaan.
08.11.2019 02:26
Kuulehan+Mark-bebis,+sinunlaisillasi+kreationisteilla+ei+ole+mitään+tekemistä+tieteen+kanssa.+Olet+sekä+sokea+että+kuuro,+kun+et+edelleenkään+tajua+asiaa,+mutta+ikävä+kyllä+olet+itse+itsesi+siihen+tilaan+saattanut.+Kadotus+ja+ikuinen+tulihelvetti+ovat+joka+tapauksessa+sinun+osasi+oleva,+sillä+vaikka+pitkämielinen+olenkin,+en+hyväksy+sellaista+tekopyhää+ja+omahyväistä+itsensä+korottamista+Jumalan+asemaan++jota+sinä+jok'ainoa+päivä+teet.
07.11.2019 22:52
Kuulehan+Mark-bebis,+nyt+lopetat+ateisteille+julistamisen+ja+äkkiä+sittenkin.+Ellet+lopeta,+saatan+paiskata+sinut+kadotukseen+ja+ikuiseen+tulihelvettiin+jo+ennen+aikojasi.+Siellä+saat+sitten+miettiä+ikuisuuden,+mitä+kaikkea+oletkaan+tehnyt+Minun+tahtoni+vastaisesti.
07.11.2019 22:44
Lääk.+lis.++Reinikainen+on+rangaistuksen+itsensä+jumaloinnista+aikanaan+saava.
30.10.2019 18:42
Kuulehan+Mark-bebis,+sinulla+on+hassuja+kuvitelmia:
"Esim.+evolutionistit+uskovat,+että+materiaali+loi+itse+itsensä+tyhjästä+ja+olemattomuudesta.+He+uskovat+alkuräjähdykseen+ja+evoluutioon+ja+ateistiseen+tieteeseen."
Kukaan+ei+usko+alkuräjähdykseen,+evoluutioon+ja+sinun+kuvittelemaasi+"ateistiseen+tieteeseen"+samalla+lailla+kuin+rehellisen+uskovaiset+uskovat+Jumalaan+ja+sinä+ja+kaltaisesi+omaan+jumaluuteenne.+Kadotukseen+olet+sinä+joutuva+ja+sen+tien+olet+itse+valinnut.
30.10.2019 18:39
Hyvä+Ano,+ateistit+ovat+laajassa+otoksessa+rehellisempiä+kuin+esimerkiksi+tämän+palstan+"uskovaiset".
25.10.2019 17:39
Hyvä+aloittaja,+väite+"hyödyllisiä+mutaatioita+ei+ole"+perustuu+puutteelliseen+ymmärrykseen+ja+itsensä+jumalointiin.+Näin+miljardien+vuosien+ikään+ehdittyäni+en+enää+viitsi+puuttua+mutaatioihin+vaan+annan+niiden+syntyä+jos+ovat+syntyäkseen.+Joskus+kyllä+kaduttaa,+että+annoin+ihmisten+kehittyä+niin+pitkälle+että+he+keksivät+kirjoitustaidon.
25.10.2019 16:24
Hyvät+sivulliset+lukijat.
Olen+hokenut+hokemistani+Miikanaahumille,+että+haluaisin+hänen+harjoittavan+jotakin+muuta+kuin+ateisteille+julistamista.+Hän+ei+kuuntele+ja+hän+onkin+kiistattomasti+Pahan+vallassa.+Toivon+teiltä+sellaista+pitkämielisyyttä+häntä+kohtaan,+että+jätätte+kokonaan+vastaamatta+hänelle.+Useimmat+Miikanaahumin+kaltaiset+julistajat+tajuavat+vaieta,+kun+heidät+riittävän+pitkäksi+aikaa+täysin+vaille+huomiota+jätetään.
Kiitos.
21.10.2019 13:06
Kuulehan+Raamattu-bebis,+kiireideni+keskellä+on+minun+pakko+piipahtaa+kertomaan+sinulle,+että+taivaaseen+ei+tule+sinulla+pääsyä+olemaan.+Vilpillisyytesi+on+jo+kauan+sitten+ylittänyt+asettamani+rajat+ja+ne+ovat+sentään+väljät.+Ikuinen+kadotus+on+sinun+osasi+oleva+-+ilman+Jumalaa+ja+Raamattua+ja+ennen+kaikkea+ilman+mitään+mahdollisuutta+saarnata+kreationismia.
16.07.2019 20:40
Kuulehan+Loogi-bebis,+olen+näihin+asti+pitänyt+sinua+pelkkänä+häirikkönä+ja+teeskentelijänä,+mutta+nyt+alkaa+minunkin+mittani+täyttyä.+Pilkkaat+Jumalaasi,+jumaloitset+itseäsi+aivan+kuten+toinen+samanlainen+tekopyhyyden+malliesimerkki+Mark5,+ja+nyt+olet+edennyt+niin+pitkälle+valheen+poluille,+etten+voi+enkä+juuri+välitäkään+sinua+pelastaa.+Osanasi+on+siis+kadotus+ja+ikuinen+tulihelvetti.+Tämän+enempää+en+viitsi+tekemisiisi+enää+puuttua+enkä+turhaan+kehoitella+sinua+harjoittelemaan+kristillistä+nöyryyttä,+koska+näen+ettet+siihen+kykenisi+kuitenkaan.
21.03.2019 01:47
3 / 11