OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Vuonna 2019.
Sinipuna rulettaa ja saadaan Suomen asiat kuntoon. Maalaisliiton paikka on Opposition Häpeäpenkissä kyyhöttämässä.1260Saamastani asiattomasta palautteesta päätellen.
Uudenvuodenkiljua tuntuu Tollukoilla riittävän vieläkin. Olen päättänyt etten enää vastaa ns. törkyosastoon. Palstan asi260Jari Korkki otti esiin Tiitisen listan salkustaan!
Tänään Ykkösaamussa. Katsokaa äkkiä Areenasta.159Emme tarvitse lisäksi omia Tiltuja
Ryssä hoitakoon itse oman propagandansa. http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001173331.html359Kepulaiset ovat.
Kovia itkemään. On taas tullut asia todistettua. Suu kyllä käy kuin sivuleikkuri. Mutta kun niille sanoo takaisin alkaa1659Urho Kekkosen perintö.
Kansakunnan moraalin degeneroituminen ja itsekunnioituksen katoaminen. Puhumattakaan demokratian halventamisesta.1159Tänään on ollut paljon puhetta.
Vuosien 1948-1950 tapahtumista. K.A. Fagerholmin myyttisen sankarihallituksen ikuinen loisto on vain kirkastunut Suomen159Apollonkatu tehtailee.
Vähäjärkisiä "Hyvä Sipilä" avauksia. Heikkolahjaisiin Kepulaisiin uppoavat.1759- 359
Mikä päivä on 19.9.?
Vinkki: Maalaisliitto-Keskustan Eino Uusitalo ehdotti tätä uudeksi itsenäisyyspäiväksi?259Maalaisliitto vapisee
Honkaliiton NATO-hallitus SDP-KOK-RKP-PS muodostetaan viimeistään vaalien jälkeen ja jonka pääministerinä jatkaa huikeaa1559Joku haikaili täällä vanhan asiallisen keskustelupalstan perään
Mitä olen noita 20000-luvun juttuja lukenut niin kyseessä on ollut lähinnä loputtoman pitkäpiiimäistä muka fiksua jaari159- 159
Maksamme maailman kalleimmasta ruussta
Jo kahteen kertaan. Vittu kiittääkkö vielä pitäisi1259Vaadin julkisen sektorin
Tuntuvaa supistamista ja rationalisointia. Sosiaali- ja terveyspalvelut voitaisiin yksityistää. Tästä seuraisin toiminto559Korkea verotus
Ja sosiaalitukien liian avokätinen jakaminen nakertavat yhteiskuntamoraalia ja vähentävät työhaluja.2159Miksi työttömyyskorvauksen vastineeksi
Ei voisi tehdä metsän raivausta tai vanhusten ulkoiluttamista.1659- 1759
Hyödylliset idiootit
Olivat mm. "risupartoja" jotka vastustivat euro-ohjuksia mutta samaan aikaan pahaa sanottavaa ei löytynyt "Ystävällisen458Täällä on valehdeltu
Väinö Leskisestä. Totuus on että Väinö Leskinen haavoittui kahdesti etulinjassa jatkosodassa.258