Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jusssi1
profiilit
jusssi1
jusssi1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
41
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+ne+nykyään+sanoo+alasteella?+Perkele+saatana+vittu?+"Saa"+me+sanottiin+alasteella+lyhenne+saatana:sta+Kun+mä+olin+tarhassa+20v+sitten+(oon+nyt+25)+kukaan+ei+kiroilu+koskaan+joku+tuli+sanomaan+päivähoitajan+opelle+että+hei+Henrik+sanoi++kuollut+2+luokalla+kun+olin+päivähoidossa+koulun+jälkeen+se+oli+pahin+sana+mitä+20v+sitten+sanottiin+oon+nyt+25v
28.08.2019 23:13
Mä+en+kiroile+kotona+enkä+koulussa+vaikka+kaverini+kiroilivat+oon+25v+enkä+kiroile+siskoni+kanssa+voin+sanoo+mitä+van+mutta+tapaan+sanoo+siskoni+kanssa+ei+hahha+mitä+sa+(satana)+mutta+sanon+vaan+ne+kaks+eka+kirjainta+koska+niin+kuulin+ekat+kirosanat+alasteella+ne+"kuuluisat"+"tunnetut"+pojat+alasteella+kiroili+no+voi+"saa"+se+oli+niin+coolia+että+WOW+miten+ne+uskals+sanoo+saa+:D
28.08.2019 23:07
Vaikka+just+on+tullut+siemensyöksy+niin+2+minuttia+siemensyöksyn+jälkeen+jos+siitä+vettä+niin+se+menee+ylöös+mutta+ei+se+hauskaa+oo+mutta+siis+menee+ylöös*
01.06.2019 23:01
Voiko+murrosikä+jakua+yli++20v+siis+mä+oon+25+ja+runkattaa+kokoajan+se+on+myös+niin+että+häiritsee+töitä+en+pysty+tekemään+mitään+ennen+kuin+saan+runkata+mutta+mua+ei+runkuta+pippelissä+mua+runkuttaa+päässä+eli+pipoeli+ei+vätämättä+halu+runkata+mutta+kun+sitä+koskee+niin+meneehän+se+ylöös+se+menee+ylöös+vaikka+2+minutin+jälkeen+vetää+siitä+niin+menee+se+ylöös+mitta+ei+se+kivaa+oo
01.06.2019 22:57
Siis+mä+anonyymi+ja+jusssi1+oon+nimimerkillä+herkkäpippeli+sama+ihminen+:D
01.06.2019 22:53
Kiitos+kaikki+vastauksista
01.06.2019 22:52
Miks+mä+en+oo+ikinä+nähnyt+koskaan+10+11+v+tyttöä+täällä+mun+kaupungin+uimahallissa+kerran+oli+yks+3v+tyttö+isän+kaa+no+senhän+ymmärtää+täysin.+Ei+mulla+ois+mitään+vastaa+jos+yks+10v+tyttö+tulis+sinne+ja+alkaa+riisuutua+alastomaksi+pimppi+paljaana+ou+yeah.+No+ei+rehellisesti+on+se+liian+"vanha"+vielä+10v:nä+tulla+isänkaa+poikien+puolelle
06.05.2019 23:01
Aloittaja+sanoi+että+kiihotta+kun+on+kivan+näköisiä+boksuja+mua+kiihotta+kun+pissaan+niihin+se+on+kivaa+kun+vaihdan+alushousuja+niin+mulla+on+ne+päällä+voin+joskus+mennä+vessaan+ja+istua+pöntölle++ja+pissata+boksereihin+se+tuntuu+jotenkin+mukavalta+pissata+niitten+läpi
22.04.2019 00:18
Jos+sulla+ei+oo+kuumetta+ja+vaikka+ooskin+niin+ei+se+miää+vaarallista+oo+tai+jotain+vaivaa+munuaisissa+yskiminen+ja+jopa+2+viikkoa+niin+kyllä+se+lihaksiin+sattuu+mä+luulin+että+mä+ajattelen+ja+huolestun+helposti+kun+kärsin+hypokondriasta+ja+aspergeeristä++mutta+jos+mä+yskin+niin+en+edes+mä+ajattelis+munuaisia+aika+hassu+oot+mutta+jotenkin+tosi+söpöä+jotenkin+tuli+semmonen+tunne+mulle+niinkuin+söpösti+hassu+ei+millään+pahalla
11.03.2019 00:15
?+Täh+mitä+nyt+tolla+tarkoitat
11.03.2019 00:06
Jos+se+kulkee+45km/h+ja+on+rekisterissä+niin+joo
11.03.2019 00:04
Kiitos+vastauksesta+mietin+vaan+että+miks+ne+tulee+pikkupojille.+Teiniiässä+ymmärrän+koska+silloinhan+kassit+täyttyy+spermalla+ja+tyhjenee+unessa/yöllä.+
Mutta+ei+pikkupoikien+kasseissa+mitään+nestettä+vielä+kerry,+ite+oon+ajatellut+että+tulee+vaan+kuiva+siemensyöksy+koska+ei+oo+tullut+pitkään+aikaan,+mutta+oon+myös+lukenut+että+pikkupojille+tulee+nestettä+yöllä+mutta+siinä+nesteessä+ei+oo+siittiöitä.
Muistan+ite+ett+sain+noita+pikkupoikana+aika+useasti+mutta+en+muista+että+ois+mitään+märkää+briefseissä+(tavalliset+alushousut)+tullut
03.11.2018 17:01
Sori+kirjoitusvirheet+toivottavasti+ymmärrätte
13.10.2018 00:05
Oot+liian+lyhyt+ei+slle+voi+mitää+ööm.....+mitta+oot+14+ja+painat+vaan+43+kg+täh+sitä+mua+hämmäystytti+kevyt+sulla+on+varmasti+tosi+litteä+maha+mä+oon+179+ja+painan+77+ja+oon+laiha+ja+sä+43+mutta+oot+toki+lyhyempi+ja+nuorempi+sä+kasvat+vielä+ainaki++kunnes+oot+16-23v+siellä+välissä+loppuu+kasvu+siskoni+on+159cm+ihan+ok+se+on+mutta+sun+paino+on+kyllä+huolestuttavan+kevyt+pojat+tykkää+tytöstä+kun+tytöstä+aattelin+vaan+että+et+treenaa+sen+takia+ett+pojat+tykkäsivät+sinusta++teiniiässä+on+se+ulkonäkö+joka+on+tärkein+sillä+ett+pitkällä+pääse+ootte+ehkä+2+kk+ja+sit+loppu+ja+sit+toinen+viikko+ja+sit+loppu+noin+se+on+koko+koulu+iän+ja+sit+kun+on+16+käy+koulun+läpi+sit+se+on+vakavempaa+ja+sisäpuoli+ne+huomaa+on+tärkee+myös+se+ei+oo+vaan+se+tiukka+peppu+isot+tissit+blpdin+ponytail+ta+kilo+meikkiä.+Ei++mulla+on+tavallinen+tyttö+tapasin+sen+netissä+se+näyttä+ihan+tavalliselta+eikö+yritä+ollanjoku+se+on+vaan+se+tyttö+nikä+se+on+ja+siitä+mä+tykkään
13.10.2018 00:02
Hahhaa+on+terveellistä+poikasi+keho+alkanut+tuottamaan+testosteroonia+hormooni+joka+on+villi+teiiiässä+ei+tiedä++miten+ne+hormoonit+pitäs+olla+joten+silloin+poikaa+alkaa+kiihottamaan+useasti+joka+sit+johtaa+runkkaamiseen+eli+pippeli+ja+kassit+toimii
04.10.2018 23:21
Ei+mitään+hätää+poikasi+on+terve+pippeli+ja+kassit+toimii+poikasi+on+alkanut+tuottamaan+testosteronia+se+hormooni+on+villi+teiniiässä+sit+poikaa+alkaa+kiihottaa++niin+pitää+runkata+ja+runkkaminen+on+terveellistä
04.10.2018 23:16
Oon+ite+kokeillu+"oikeita+boksereita"+mutta+ei+ollu+mukavia+pippeli+liian+löysänä+niissä+joten+käytän+mielummin+trikoo+boksereita+mutt+bokserit+niin+tarkoitan++ja+muutkin+tarkoittaa+tommosia+tiukkoja+boksuja.+Esim.+Jos+kysyy+kaupassa+anteeksi+missä+teillä+on+siideriä+nii+oletan+että+ne+tarkoittaa+sitä+missä+on+alkohoolia.+Mutta+kerran+yks+kysyi+missä++teillä+on+siideriä+ja+sanoin+et+tuolla+sit+se+tuli+takas+sanoo+ett+taida+osata+hommasi+mä+ajattelin+ite+jaha+mitäs+nyt+ei+kun+etin+alkoholitonta+siideriä+joo+ei+kukaan+alkoholi+siideriä+juo+ei+kukaa+joo+ei+ei+jotain+semmosta+se+mumisi+ei+kukaan+juo+alkoholi+siideriä+ei+se+ihan+noin+sanonut+mutt+jotain+ei+kukaan+alkoholi+ei....+ja+sitten+jaa+sä+et+oikein+osaa+suomea+sit+se+alko+puhuu+ruotsia+sit+se+sanoi+eikö+teillä+oo+vihreetä+pulloa+semmoosta+1,5l+pullosanoin+ei+oo+valitettavasti+ja+toisti+saman+no+eikö+teill+todellakaan+oo+no+ei+oo+valitan+ja+sit+on+tosi+outoo+että+teillä+on+alkoholittomat+juomat+hyllyjen+päädyissä+tosi+outoo+silloin+meinas+tämän+miehen+(minä+siis)+hermot+mennä+meinäsin+sanoo+että+no+en+mä+oo+suunnittellu+nämä+hyllyt+ite+mutt+en+sanonut+ja+siis+hermot+mennä+sisällä+mun+sisällä+en++näyttänyt+uloos+miten+mua+vitutti+olin+tosi+ystävällinen+vaikka+vitutti+todella,+mutta+kun+mulla+on+semmonen+kyky+ett+jos+mua+vituttaa+esim+niin+se+ei+näy+uloos
01.10.2018 00:06
Kuullostaa+että+ne+sanois+rankka+palkka+:D
15.09.2018 22:52
Mitä+tykkäätte+tästä+voitte+kertoa+omia+kokemuksia+jostain+oudoita+adiakkaista
28.03.2018 23:14
Oliko+se+uni
12.01.2018 00:37
1 / 3