Mä luulen että suunnilleen 98% teinipojista ja nuorista miehistä käyttää boksereita vai oonko väärässä käyttääkö joku teinipoika nuori mies "tavallisia" alushousuja nykyään vastakaa, :) ite käytän boksereita oon 23v mies aloin käyttää boksereita kun olin seitsemänelöä luokalla eli olin 13-14v kun aloin käyttää boksereita kun kaikkilla pojilla pukuhuoneessa oli ja mulla silloin pikkuhousut ("tavalliset" alushousut) niin jos vastailkaa kiitos 🙂
Kaikilla pojilla bokserit?
4
574
Vastaukset
- Kulttuurin.kääntöpuoli
Jokainen saa käyttää sellaisia alushousuja mistä itse tykkää ja kaikki vaihtoehdot ovat aivan yhtä hyviä.
- Jusssi1_
Joo niin se on mä halusin vaan kuin kaikilla muillakin oli ja kokeilin boksereita mukaviahan ne oli joten niitä aloi sit käyttämään
- useimmilla_trikoo
Valtaosa käyttää nykyisin trikooboksereita, jotka ovat siis ihonmyötäistä venyvää kangasta. Harvemmalla sen sijaan on boksereita.
Bokserit ovat väljää ja venymätöntä kangasta, ja miesten alushousut olivat ennenvanhaan (50-luvulla ja aiemmin kun elastaania ei vielä ollut keksitty) aina tavallisia boksereita, eivät moderneja trikooboksereita. Bokserit valmistetaan samanlaisesta puuvillakankaasta kuin kauluspaidat.
Tavallisiakin boksereita on vielä paljon myynnissä (esim. stockalta löytyy Calvin Klein, Ralph Lauren, Hilfiger boksereita eikä pelkkiä trikooboksereita). Suosittelen siirtymistä oikeisiin boksereihin sitten kun lopettaa olemasta 14v teinipoika.Oon ite kokeillu "oikeita boksereita" mutta ei ollu mukavia pippeli liian löysänä niissä joten käytän mielummin trikoo boksereita mutt bokserit niin tarkoitan ja muutkin tarkoittaa tommosia tiukkoja boksuja. Esim. Jos kysyy kaupassa anteeksi missä teillä on siideriä nii oletan että ne tarkoittaa sitä missä on alkohoolia. Mutta kerran yks kysyi missä teillä on siideriä ja sanoin et tuolla sit se tuli takas sanoo ett taida osata hommasi mä ajattelin ite jaha mitäs nyt ei kun etin alkoholitonta siideriä joo ei kukaan alkoholi siideriä juo ei kukaa joo ei ei jotain semmosta se mumisi ei kukaan juo alkoholi siideriä ei se ihan noin sanonut mutt jotain ei kukaan alkoholi ei.... ja sitten jaa sä et oikein osaa suomea sit se alko puhuu ruotsia sit se sanoi eikö teillä oo vihreetä pulloa semmoosta 1,5l pullosanoin ei oo valitettavasti ja toisti saman no eikö teill todellakaan oo no ei oo valitan ja sit on tosi outoo että teillä on alkoholittomat juomat hyllyjen päädyissä tosi outoo silloin meinas tämän miehen (minä siis) hermot mennä meinäsin sanoo että no en mä oo suunnittellu nämä hyllyt ite mutt en sanonut ja siis hermot mennä sisällä mun sisällä en näyttänyt uloos miten mua vitutti olin tosi ystävällinen vaikka vitutti todella, mutta kun mulla on semmonen kyky ett jos mua vituttaa esim niin se ei näy uloos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483