Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sea_Ray
profiilit
Sea_Ray
Sea_Ray
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
183
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä+piru+sua+nyt+oikein+Planarissa+riivaa?
13.04.2018 08:49
Mitä+vikaa+Planarissa+on?+Edullinen,+sanoisinko+jopa+halpa+lämmitin.
Erotatko+tuleeko+lämpö+kallista+vai+edullisesta+lämmittimestä?+Onko+sillä+lämmöllä+eroa?
13.04.2018 08:47
Kyseessä+taitaa+olla+myös+perälaitteiden+suhteen,+veneen+paino,+onko+yksi+vai+kaksi+moottoria.
Noinkohan+tuollaisesta+lastuttamisessa+olisi+omissa+KAMD+44+hyötyä,+vaiko+enemmänkin+haittaa.
05.04.2018 00:38
Kallistuisin+samalle+kannalle,+veneen+ajokortti+ei+asennevammoija+poista,+ja+olisi+kielenkiintoista,+millä+helvetillä+nuo+"venekrtin"+taakse+piiloutuvat+hoitaisivat+valvonnan+supistuvilla+resursseilla.+On+se+merkillistä,+että+muutamat+huutavat+kaikkea+"valvonnan"+alle.+Idiootteihin+toimii+palsjon+paremmin+asenteen+korjaukseen,+klassinen+"turpaan+veto"+töppien+poistuessa.
05.03.2018 23:16
Itse+ajattelin+viritellä+pari+tuollaista+kohehuoneeseen,+ja+kytkeä+ne+Furunoon.
https://www.banggood.com/HD-CCD-Car-Reverse-Camera-170-Degree-Rear-View-Front-Camera-Back-Up-Camera-Waterproof-Universal-p-1125195.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
Katkaisija+väliin+jolla+saan+vaihdettua++2+kpl+samanlaisten+kameroiden++peruutusnäkymäksi.
Toinen+vaihtoehto+on+osataa+esim.+2+x+7"++Kiinan+monitorit+näytäksi+noille+peruutus+ja+konehuonekameroille.+
Moottorit,+tai+oikeammin+toinen+sen+verran+hankalasti+saatavissa+esiin+tarkastelua+varten,+että+kameralla+näkisi++mahdollisia+vuotoja,+mutteri+yms.+löytymisiä+kauden+aikana.
10.02.2018 11:30
Ilman+huipparia,+suihkun+aiheuttama+kosteus+menee+helpommin+suihku/WC-tilasta+oven+ritilän+kautta+salonkiin.
03.02.2018 00:11
Kyllä+poistuu+"huipparilla",+ja+samalla+poistuu+lämpö.+Myös+siksi+tarvitaan+se+lämpösuulake.
02.02.2018 19:48
Sielläpä+istuskelet+perse+huurtessa+sitten+kuituWC;ssä+syksyllä+ja+keväällä+;D+
Kyllä+se+vaan+kaipaa,+varsinkin++jos+on+"lasikuitukoppi",+siellä+on+kylmä+kuin+ryssän+helvetissä,+jos+sinne+ei+mene+lamminilmapuhallusta.+Omassa+vedetty+yhsetä+"haarasta"+säädettävä+suulake+WC;hen,+ja+tuo+haara+josta+se+on+otettu,+jatkuu+salonkiin.+On+kuin+"ohivirtausputki"+tuolle+WC;n+lämmitykselle,+jotta+siellä+ei+myöskään+sula++istuskellessa.
01.02.2018 20:46
Tuo+on+ajatuksena+varmastikin+hieno,+mutta+totutuykseltaan+varmastikin+normaaliveneissä+kohtalaisen+hankala+ja+kallis.+Huvijahdeissa++50+ft.++olen+kyllä+sellaisiin++järjestelmiin+törmännyt,+mutta++normaali+veneessä+tila+ja+kustannukset+varmastikin+ovat+rajoittava+tekijä.
01.02.2018 15:26
Minä+en+nyt+oikein+ymmärrä+mitä+ajat+takaa?
Pitäisikö+minun+olla+kertomatta+mielipidettäni+ja++omakohtaista+kokemustani+asiasta,+koska+???+Vanhami+myy+lämmittimiä?+Hän+tämän+omanikin+minulle+myi.+Se+ei+kuitenkaan+muuta+omaa+kokemustani,+eikä+mielipidettäni.
Ero+voi+syntyä+myös+siitä,+että+minulla+kyseessä+on+sokkeloinen+moottorivene,+eli+??
01.02.2018 15:23
En+tiedä+mihin+nämä+ovat+vastauksia,+mutta+tosiaan+omakohtaisena+kokemuksena+-+moottoriveneen+lämmittämisestä+kylläkin,+voin+todeta,+että+ei+ole+yhtään+liikaa+tuo+4+Kw;n+teho.+Suulakkeita+tarvitaan,+että+kahdessa+tasossa+olevaan+"lokerikkoon"+saadaan+suhteellisen+tasaisesti+lämpöä.+mm.+Salonki+(+3+suulaketta),++midcab+(+2+suulaketta),+keulakajutta+(+2+suulaketta)++ja+WC+(+1+suulake).
31.01.2018 13:18
Omakohtaisesta+kokemuksesta+sanoisin,+että+ei+riitä+2+Kw+jos+putkea+ja+suuttimia+on+hiukankin+enemmän.
30.01.2018 14:18
Vihdoinkin+Suomessakin+saatavana.+
Edellisen+veneen+aikana+etsin+tekijää+tuollaiselle+"puoliperävaunu-venetrailerille",+mutta+silloin+ei+ollut+halukkaita+"tappelemaan"+Suomen+viranomaisten+kanssa.+Hienoa+että+nykyisin+saatavissa,+kunhan+hintakin+olisi+kohtuulliinen,+johon+ei+"Hollantilais"+alkuperä+välttämättä+viittaa.+Mutta+hienoa+kuitenkin+että+löytyy.
27.01.2018 12:08
Omakohtainen+kokemus+vedenerottajan+suodattimen+osittaisesta+tukkeutumista+toisessa+moottorissa.+Kierrokset+nousivat+2450+rpm+eikä+se++riittänyt+veneen+liukuun+nostamiselle.+Oli+sen+verran+hämärä+oire,+että+kesti++kesän+ennen+kuin+asia+tuli+korjattua,+viimeisenä+keinona+ennen+"Volvomiehen"+paikalle+kutsumista.+Suodatin+oli+jostain+syystä+30+micronin+tarvikesuodatin,+ja+nyt+laitoin+siihen+kuuluvan+alkuperäisen+2+micronin+suodattimen.
Entinen+omistaja++varoiteli+tankkiongelmista,+ja+he+olivat+ne+kertaalleen+puhdistaneetkin.+Siihen+savottaan+en+ajatellut+ryhtyä,+sillä+Racorin+muovimukissa+ei+oikein+mitään+arveluttavaa+ollut+havaittavissa.+Ja+viimeiseen+saakka+vältän+tankkaamista+meriasemailta+sekä+kaikkea+polttoaineessa,+öljyissä+tms.+joissa+on+vihreää+tekstiä,+lehden+kuva,+tai+sano+eco.
19.01.2018 12:06
Sikälimikäli+asian+olen+ymmärtänyt,+polttoainesuodattimen+ei+ole+tarkoitus+kuristaa+virtausta,+ainoastaan+likaantuessaan,+tukkeentuu+ja+meno+loppuu,+joka+on+sen+varotoimenpide+rikkoutumisen+estämiseksi.
15.01.2018 18:09
Taitaa+kyllä+olla++myymässä.+Taisi+jättää+maahantuoja+väärän+tyypin+takuuasiat+rempalleen.
05.01.2018 00:37
Kyllä+se+vastuuvakuutus+on+aika+oleellinen,+varsinkin+jos+hiukankin+isomalla+veneellä+satamissa+pyörii.+Omalla+veneellä+jos+ajaa+kivelle,+sen+kärsii+nahoissaan,+mutta+jos+kolhaset+jostain+syystä+jonkun+kivitalonkokoista+Princessiä+satamassa,+voi+sen+korkaaminen+tulla+kalliimmaksi+kuin+oman+veneen+arvo+edes+on.+Siksi+minulla+on+venevaluutus+joka+sisältää+vastuuvakuutuksen.
31.12.2017 00:42
Mataluus+siinä+vaivaa+WC;ssä+ja+makuutilojen+"pukeutumisosissa".++Muutenkin+neljälle+aikuiskokoiselle++alkaa+muutaman+päivän+oleskelu+ahdistaa.+Tutustuttiin+tuollaiseen+aika+tarkoin,+kun+oltiin+vaihtamassa+isompaan.
28.12.2017 00:37
Tuo+on+kyllä+todellakin+ahdas,+ja+siinä+on+sisäperäkoneet.+Aloittajalla+vaatimukset+käsittääkseni+akseliveto.+Lisäksi+tuolla+kyllä+ahdistaa+kahden+aikuisen+ja+teinien+matkaveneenä.
27.12.2017 18:08
Väittäisin+että+kaikki+noista+menee+huollot+tehtynä+viellä+vuosia+-+että+siltä+pohjalta,+mutta+aloittajan+vaatimuksia+ei+täytä+noista+kuin+Bayliner+ja+Carver,+kuten+tuossa+joku+mainitsikin.
Aloittajalle;+tajusin+muuten+myös+sen++"erillisen+aterionkin"+;D+,+siis+kaksi+erillista+makuukajuttaa.
27.12.2017 18:04
3 / 10