- TRUMP, TRUMP, TRUMP, TRUMP, TRUMP, TRUMP!!!
- Vaikea näin pojan perspektiivistä sanoa... Miten se nyt niin erillaiselta tuntuu?
- Itsellä on ollut sama ongelma... Se ei ole koskaan minua haitannut ja uskoakseni useimmiten nännit kyllä laskeutuvat.
- No jos sanoisit siskolles, että se oli joku frendis sairas haaste tai joku... ja ihastukset katuaa viikossa tai parissa. Yritä ny pysyä rauhallisena
- 1. 15v
2. 12v
3. 12v
4. Luulin, että olin sairas
5. 13v
6. Varmaan 10v ja oli kaveri, niin tunsin hyvin
7. En
8. En ole koskaan kertonut
9. No ku en ole suudellu
10. Perse ja luonne kai... no okei vain perse - Ei noin nuori tarvitse vielä minkäänlaista poikakaveria. Itse olen syntynent 01 poika eikä ole vielä itsellä ollut mitään tarvetta alkaa seurustelemaan.
- Melko simppeli kysymys johon sinä vastasit sekavasti ja huutaen.
- Kk kiinosti vaan, että tarviiko tehdä ulkoläksyjä...
- No jos en oo menossa konfirmaatioon...
- Ookoo... Kiitos vastauksesta
- Kk... Mukava vastaus
- Kiitoksia vastauksesta! Eli siis
1. Vaihtaisin siis ajatukseni ja persoonallisuuteeni ikuiseen elämää mikäli uskoisin raamatun jumalaan ja kävisikin niin hassusti, että hän onkin olemassa.
2. Jumala ei siis voi tehdä kaikkea eli raamattu suoranaisesti valehtelee.
3. Kysymys ei ollut mikä jumala on vaan löytyykö jumallle enemmän todisteita kuin yksisarviselle... Tosin kysymys oli hieman vaikea ymmärtää. - Feministi jolla ei ole huumorintajue ei tajua huumoria
- Liike joka tukee naisten oikeuksien vähentämistä tietenkin... Samalla tavalla kuin "men's rights activists" ryhmän vastakohta on feminismi :)
- Ja miksi tämö tarina on totta?
- No maailmassa on miljoonia elukka lajeja jotka myös syövät toisiaan... Mites nooah aluksikin ahtoi nämä pieneen puualukseen ja esti ne ahmimasta toisiaan?