Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. erilainenomaperäinen
                                                1. Keskustelu24
                                                2. erilainenomaperäinen

erilainenomaperäinen

erilainenomaperäinen profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Liittynyt 9v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                23 aloitusta · 72 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Nimimerkki petu46v. Siis mikä on sähköpostiosoitteesi? Yritin panna spostia sulle mutta ei viesti tullut perille eli ymmärsin osoitteen väärin...?

Uskallatko tässä keskustelussa paljastaa spostisi? Vai pystyykö tällä sivustolla panemaan yksityisviestiä?... : D
                                                  19.06.2019 15:24
                                                • Tietenkin pani reiden pimppiin eli ulkoisiin sukuelimiin. Eihän sitä emättimeen VOI panna! : D Mutta tuo vitsi? : D Piti reittä ulkoisissa sukuelimissä. Tämä on hyvä keskustelu! Harvinainen aihe!19.06.2019 12:14
                                                • Kiinnostaa! Jos vaan olet mieleiseni ja tapaaminen onnistuu! : ) Kaipaan seksi seuraa!18.06.2019 20:31
                                                • Itselläni se reisi pimpissäni tuntuu hyvältä nimenomaan klitoriksessa ja sisemmissä häpyhuulissa. Mutta se on yksilöllistä mistä kukakin nauttii! Jotkut voi nauttia nimenomaan kosketuksesta emättimeen! :)

Reisiseksi on suosikkini!
                                                  17.06.2019 06:10
                                                • Mietin erään ystäväni kanssa tuota reisiseksiä:Ei ole koskaan kokenut tuollaista ja uskoo myös olevan harvinainen seksinmuoto. Mietittiin,kuinkahan pitkä historia tuolla on ihmiskunnan historiassa ja miten se on keksitty ja mietittiin kumpikohan tuohon YLEENSÄ tekee ensimmäisen askeleen:nainen vai mies. Ja onko alun perin miesten vai naisten keksintö?

Mietittiin myös mistähän tämä entinen miesystäväni keksi tämän tehdä minulle:Oliko oppinut jostain/joltain/kuullut vai itse hoksannut jotenkin. Ja oliko tehnyt muillekin noin? Sitä pitäisi kysyä häneltä itseltään! Hyviä pohdinnan aiheita!
                                                  16.06.2019 12:52
                                                • Kadulla asuva pummi? Kyllä mulla kämppä on ja katujätkien kanssa oon kyllä kaveerannut! Eivät minusta sen huonompia ihmisiä! Tämä mieskin josta erosin on kadun eläjä/asunnoton. Minä arvostan kadulla asujia siinä missä muitakin. Olen avarakatseinen. Vapaamielinen. Minun mielestä kadulla asuminen siinä missä monet muutkaan asiat eivät tee ihmisestä huonompaa. Minusta meidän paremmuudesta tai huonommuudesta kertoo se,onko meillä hyvä tahto ja ettemme vahingoita toisia.

: ) Se siitä. KIITOS kaikille vastauksista!
                                                  08.06.2019 13:08
                                                • Itse olen 26 vuotias tyttö. Täällä Oulussa asustan.Keskustassa!!!Iällä ei ole mulle väliä vaan ulkonäöllä ja luonteella. Tämä mies muuten josta erosin oli 58 vuotta! : D08.06.2019 11:18
                                                • Heti kun löydän uuden mieskumppanin aion nauttia tuosta reisiseksistä. Parasta!!!! Toivon että mies itse tekee aloitteen tai ehdottaa,mutta jos ei tee voin kertoa toiveeni ja sitten kuulla onko hänellä tietoa tuollaisesta tai onko kokenut.07.06.2019 21:09
                                                • Onko tekijä nimeltään/nykyiseltä nimeltään Tuomo Tolonen? Vai joku muu? KUKA?20.02.2019 07:02
                                                • Onko mikään USKONTO oikea? Sillä OLETUKSELLA että raamattu on totta:Todistajuus on oikea uskonto. Mun mielestä. Todistajien uskonto täyttää raamatussa mainitut tosi uskonnon TUNNUSPIIRTEET. Ne voi jokainen käydä lukemassa todistajien viralliselta verkkosivulta. Kirjoitat vaan googleen "Mikä on raamatun näkökulmasta oikea uskonto" niin löydät todistajien sivuston linkin.15.02.2019 20:50
                                                • Asioissa on tapahtunut muutos: Näin muutama viikko sitten "Jannea" ,vaihdettiin numerot ja sanoin,että mun pitäs saada "Mikon" numero koska haluan selvittää asiat:Haluaako hän jatkaa vai ei. Janne lupas soittaa ja kertoa Mikon numeron heti kun saa sen. Hänellä oli jo aiemmin ollut se,mutta kun häneltä oli pöllitty puhelin ja muutakin....

Sitten eräänä päivänä menin katsomaan siskoani psykiatriselle ossastolle ja Mikko oli siellä! Mikko oli siellä asiakkaana! Muutaman sanan kerkäsin vaihtaa hänen kanssaan ja oli jo valmis vaihtamaan numerot kanssani kunnes se hoitaja tuli siihen keskeyttämään,että "kenen vieraaksi sinä oot tänne tullut". Sanoin "siskoni,mutta me (eli Mikko ja minä) ollaan tuttuja"! Hoitaja passitti minut pois Mikon luota siskoni luokse,mutta ennen kuin minä,äiti ja äitin kaveri lähdimme katsomasta siskoani kävin vielä halaamassa Mikon.

Soitin melkein samantien "Jannelle" ja kerroin,että Mikko oli SILLÄ osastolla.

Seuraavan kerran kun näin Jannea keskustassa hän kertoi,että oli jo kaksi kertaa käynyt katsomassa sairaalassa Mikkoa. Mikko on kuulemma psykoosissa ja pakkohoidossa. Janne lupasi edelleenkin kertoa Mikon numeron heti kun saa sen jotta voin selvittää asiat Mikon kanssa. Janne kertoi,että Mikon puhelin pitäisi kaivaa jostain sieltä Mikon tavaroista. En tiedä muistaako Mikko numeronsa ulkoa vai onko hänellä jossain ylhäällä se. Jos ei muista eikä oo ylhäällä,niin ei Jannekaan helposti saa Mikon numeroa.

Janne sanoi,että kannattaa varautua,että Mikko on siellä pitkäänkin,ettei pety.
                                                  Nyt en ole moneen viikkoon kuullut Jannesta ja Mikosta mitään. Minä haluan selvittää joko puhelimitse tai kasvotusten Mikon kanssa asiat. Joko nyt kun hän on sairaalassa tai viimeistään sitten kun on päässyt pois sairaalasta omaan kotinsa tai minne nyt meneekin. Tiedän paikan missä Mikolla on se tukiasunto: nolla kakkosesta selvitin ja ennen kuin näin Mikkoa monen kuukauden jälkeen siellä sairaalassa,kävin kolme kertaa erään ja eräiden henkilöiden kanssa autolla katsomassa sitä Mikon asuintaloa. Sellainen pieni pari/omakotitalo. En uskaltanut lähteä ovelle koputtamaan!

Haluan selvittää siis haluaako Mikko jatkaa mun kanssa eli haluaako hän mun kanssa parisuhteen. Minä rakastan häntä. Minä haluan olla hänen naisystävä,mutta en tiedä haluaako hän samaa. Se selviää aikanaan. Kaikki selviää aikanaan. Asia selviää joko hänen sairaalassa olo aikanaan tai kotiuduttua,mutta suhde voi jatkua varmaan vasta kun kotiutuu.

Minähän en käytä alkoholia yhtään eli hän VOI olla kanssani jos haluaa. Janne on suhteemme kannalla samoin moni muu jotka tietävät Mikosta. Mutta kuten sanottua myöhemmin selviää haluaako Mikko parisuhteen kanssani. Jos ei halua,olemme joko seksisuhteessa,kavereita tai ei mitään. Aika näyttää.

Janne on taas Mikon elämässä mukana. T.erilainenomaperäinen
                                                  22.09.2018 20:35
                                                • Minä oleskelen öisin Oulun kadulla välillä. Välillä olen yksin,välillä seurassa. Pisin aikani Oulun kadulla putkeen oli viisi yötä neljä päivää! Oulun keskusta on öisin aika turvallinen vissiin...

Yleensä öisin olen Valkeassa. Yksi mies jonka kanssa olen öisin välillä siellä kadulla ollut, saattaa monesti vuorokausia valvoa siellä kadulla! Kerää pulloja!

Yhdessä vaiheessa oleskelin öisin siellä keskustassa joidenkin kadulla asuvien miesten kanssa,mutta en enää,koska sen toisen kadun miehen kaveri en enää ole ja se toinen kadunmies on miesystäväni,mutta ei asuu enää kadulla vaan Kenttätiellä!

Olen välillä yöllä Oulun kadulla eli keskustassa ja tosiaan välillä yksin ja välillä seurassa. Oma mielipiteeni on ehdottomasti se,että arkiöinä on paljon mukavempaa koska on rauhallisempaa! Viikonloppu öissä on oma viehätyksensä!

Toiset ovat öisin kaupungissa,toiset eivät! Molemmat sallittua! Mutta pitää tiedostaa ne vaarat mitä öisin on!
                                                  01.05.2018 19:30
                                                • Olin viime Perjantaina taas Oulun keskustassa Valkeassa ja kaksi uskon ihmistä tuli puhumaan minulle. He puhuivat minulle uskon asioita ja antoivat sellaisen "Jumala rakastaa sinua" vihkosen. He sanoivat myös,että uskovat sen olevan johdatusta,että he tulivat puhumaan minulle.

He uskoivat,että Jumala kutsuu minua. Ei voi tietää. Mutta mukava oli jutella heidän kanssaan. Minulle on käynyt aiemminkin niin,että jotkut uskovaiset ihmiset tulevat puhumaan ja rukoilevat puolestani. Johdatusta vai ei? Uskon asia!

Toivottavasti löydän itselleni sopivan uskontien!
                                                  25.04.2018 21:55
                                                • Hei taas! Mitä kaikkia vaihtoehtoja avaruuden,maapallon ja elämän synnylle on olemassa? Vaihtoehdot ovat luominen,evoluutio tai molemmat. On olemassa raamatun luomisteoria ja nykyinen evoluutioteoria. Mutta siis mitä kaikkia selitysmalleja on olemassa maailman ja kaikkien elollisten synnylle? Ja mitkä ovat tunnetuimmat? Tarkoitan sekä luomisen että evoluution mukaisia mahdollisuuksia. Esimerkiksi mitä kaikkia eri evoluutio teorioita on olemassa? Muutakuin tämä nykyinen yleisin. Vai onko muita? No sen teorian olen ainakin kuullut,että avaruusolennot loivat meidät...

Heh... : D Mutta olisi kiva tietää totuus elämän ja ihmisten alkuperälle,mutta tuskin tulen koskaan totuutta saamaan selville... Itse olen sellainen ihminen jota HIRVEÄSTI HÄIRITSEE kun ei tiedä totuutta erin asioille. Ja miksi niitä asioita ei tiedetä? Sitä ihmettelen. Miksi on esimerkiksi uskon asia onko kuoleman jälkeistä elämää,onko jumalaa/jumalia olemassa,onko raamattu totta? Miksi asioita ei tiedetä? Onko se Evoluutioteoria nyt sitten VARMA totuus vai uskon asia? Ja jos se on "varma",niin onko se täysin varma vai aika varma? Kiva olisi tietää...

Voisin joskus haastatella tiedemiehiä ja kysyä heiltä Evoluutioteorian varmuudesta.
                                                  14.02.2018 22:32
                                                • Hei taas! Olen jokin aika sitten tutustunut yhteen kadulla asuvaan mieheen. Häntä kutsutaan Aveksi. Nyt minulla on siis kaveri eikä minun tarvitse aina yksin olla kaupungissa yöllä tai päivällä. Ave viettää aikaa enimmäkseen Valkeassa tai sen lähistöllä. Yöt on monesti rappukäytävässä nukkumassa tai Valkeassa. Ave on kaveri ja tavallaan enemmänkin. Hän on kaveri/"seksi"kaveri. Pussaillaan ja lääpitään toisiamme. Välillä. Jutellaan ja välillä kosketaan intiimisti toisiamme. Ave on hyvä kaveri,mutta edelleen toivon ja odotan,että jos pääsisin tutustumaan siihen tiettyyn mieheen josta olen erityisesti kiinnostunut. Eli siihen joka on kaksi kertaa tullut puhumaan ja pyytänyt mukaan rappuun juttelemaan. Toivottavasti pääsen joskus tutustumaan siihen tiettyyn ja siitä tulee sitten mitä tulee.... "Sitä" miestä ei ole moneen viikkoon näkynyt kaupungissa. Olen monesti viimeviikkojen aikana ollut yöllä ja päivällä kaupungissa ja sitä miestä ei ole näkynyt. Jollei hän ole vaikka joutunut sairaalaan hän varmaan asuu/majailee kauempana Oulun keskustasta koska hän ei ole/käy siellä. En ole moneen viikkoon nähnyt. Saanut majapaikan jostain kauempaa keskustasta kun ei käy siellä. Tai sitten on käynyt,mutta ei ole liikkunut Valkean lähistöllä ja jos on käynyt silloin kun minä en ole ollut kaupungissa.

Se mies on siis edelleen minulla mielessä,että pääsisi tutustumaan ja olemaan hänen kanssaan. Vaikka hän onkin minulle se kaikkein tärkein,niin Ave on myös minulle tärkeä kaveri. Avekin tietää tästä kiinnostuksen kohteestani. Olen avoin myös muille uusille tuttavuuksille. Jos pääsen tutustumaan joihinkin omasta mielestäni hyviin tyyppeihin voin saada uusiakin kavereita.

Olen muutaman kerran ollut Aven kanssa siellä rappukäytävässä. Hän on yleensä nukkunut,mutta viimeksi hän ei nukkunut vaan oli enimmäkseen hereillä. Viimeksikin taas makasin hänen kainalossaan siellä ja hän välillä pussasi ja silitti hiuksia,koski yms... Koski hän intiimistikin... Mutta sehän ei haittaa jos kaikki tapahtuu yhteisymmärryksessä. Se vaan on vähän typerä homma kun Ave pissii sinne rappukäytävään. Ei vissiin jaksa mennä ulos pissalle... Eihän se OLE OIKEIN,että sinne rappukäytävään pissataan! Se on toisten koti jota jotkut Oulun kadulla asuvat käyttävät nukkumis tarkoitukseen. SE on kyllä erikoinen rappu kun saavat siellä käydä nukkumassa vaikka ovat monesti jo pissineetkin sinne! Vai eikö ole pissimistä huomattu? Mutta eikö sekin olisi outoa... Joko ne asukkaat eivät tiedä,että siellä rapussa käydään nukkumassa tai sitten tietävät,mutta heitä ei haittaa... Monesti Ave on saanut nukkua ihan rauhassa siellä rapussa,mutta joskus on poliisit tai vartijat tulleet ajamaan pois.... Vasta oli joskus yhden aikaan yöllä vartija tullut "ajamaan pois". Vartija oli ollut asiallinen ja sanonut,että asukkaat sanoivat,että täällä ollaan. Ave ihmetteli,että mistä ne tiesivät,että hän oli siellä kun hän ihan hiljaa oli ollut eikä untakaan kerennyt saada. Erikoista...

On kyllä erikoinen rappu kun pissimisestä huolimatta sinne ei ole tullut kieltoa...

Hyvä,että Ave on nyt kaverini. Ei tarvits aina yksin olla. Minulla on siis se tietty "ihastus" ja Ave kaveri ja ehkä saan muitakin kavereita... Paljon mietin itsekin mikä on elämäni tarkoitus ja onko tässä elämässä mitään järkeä:Toisaalta tuntuu,että on,toisaalta tuntuu että ei. Jos itse määritän itselleni elämän tarkoituksen,se on se,että pääsisin tutustumaan siihen tiettyyn mieheen ja sitten se,että saan olla Aven kanssa ja ehkä muidenkin kanssa jos tutustun. Monethan ihmiset miettivät sitä elämänsä tarkoitusta. Filosofian eniten pohdituin kysymys.

Yritän elää hyvää elämää. Mikä nyt kenenkin mielestä on sitä hyvää elämää. Vapaushan on sitä,että saamme itse valita seuramme ja elämäntyylimme kunhan emme vaan vahingoita toisia.

Osastollakin monet hoitajat ja lääkäri ja sosiaalityöntekijä tietävät nämä minun mieskuvioni. Olen varovainen kuten pitääkin. Toisaalta,jos olisi liian varovainen,mitään ei enää pystyisi tekemään. Saa nähdä minne tämä elämä vie. En tiedä tulevaisuuttani,mutta yritän elää hyvää elämää.
                                                  09.12.2017 21:39
                                                • Hei! Minulle etsitään nyt Oulun keskustasta kämppää. Kaikista turvallisinta ja parasta on jos oma asunto on keskustassa. Harkitsen sitä pyydänkö asunnolleni sitä miestä tai ketään muutakaan. Pitää harkita ketä pyytää ja ketä ei.

Olen välillä nähnyt sitä miestä kaupungissa,mutta viime kerralla kun olin kaksi yötä kaupungissa,en nähnyt häntä ollenkaan. Ei minun onneksi ihan yksin tarvinut olla koko öitä,koska juttelin yhden toisen kadulla asuvan miehen kanssa. Olemme nyt kaverustuneet. Olin suurimman osan öistä Valkeassa kuten yleensä. Tämä kadulla asuva mies jonka kanssa juttelin niinä kahtena yönä kun olin viimeksi yöllä kaupungissa, on ihan hyvä tyyppi. Hyvä,että minulla on nyt kaupungissa öisin joku kenen kanssa jutella,ettei tarvitse aina yksin olla. Mukavempaa kun on hyvää seuraa. Valkeassa on aika turvallista olla yöt kun siellä on aina joku järjestyksenvalvoja. Monien vartijoiden naamat ovat tulleet minulle tutuksi kun olen niin monesti yöllä ollut Valkeassa. Sen kadulla asuvan miehen kanssa juttelin molempina öinä ja toisena yönä juttelin hänen kadulla asuvan kaverinsa kanssa myös ja ekana yönä yhden henkilön kanssa joka tuntee monet Oulun katuasukit. Tämä henkilö joka tuntee monet Oulun kadulla asuvat on sen kadulla asuvan miehen kaveri johon olen nyt tutustunut. Olen jutellut tämän kadun eläjät tietävän tyypin kanssa aiemminkin. Hän asuu talvikankaalla ja on välillä öisin kaupungissa. Eli sain juttuseuraa molempina öinä! Se on hyvä,että jotkut mukavat tai ok tyypit tulevat välillä puhumaan minulle koska kaipaan seuraa. Tämä kadulla asuva mies joka on nyt jonkinlainen kaverini(Jami vai Jariko hänen nimensä olikaan)sanoi,että tule aina vaan puhumaan hänelle,hän haluaa. On asunut 2-4 vuotta kadulla... On mahdollista että sekin kadulla asuva mies josta olen tosi kiinnostunut(Eli se joka on kahdesti tullut puhumaan ja pyytänyt rappuun juttelemaan)tulee joskus vielä puhumaan minulle. Ehkä tulee,ehkä ei. SE on tärkeintä,että minulla on edes joku kaveri siellä kadulla. Nyt on se Jari....
                                                  23.10.2017 21:56
                                                • Hei! Olen Tahkokankaan palvelukeskuksen osastolla hoidossa eli Hiirosessa. En ole normaali enkä ole koskaan ollutkaan. Mutta normaalius on vaikeasti määriteltävä asia eikä yhtä oikeaa määritelmää ole. Monenlaisia ihmisiä mahtuu kaupungin yöhön,mutta olen ehkä poikkeus tapaus kuitenkin. EHKÄ. Jokaisella joka haluaa on vapaus olla yöllä kaupungissa. Omalla vastuulla. Meillä kaikilla on omat tarpeet ja minulle tuo kaupungin yössä oleminen on tarve. Näistäkin asioista voi ja saa olla niin montaa erimieltä,mutta nämä ovat MINUN mielipiteitäni. Olen tosi vapaamielinen. Juttelin tänään yhden Jehovan todistaja ystäväni kanssa ja hän oli sitä mieltä,että minun ei kannata missään nimessä pyytää sitä kadulla asuvaa miestä asunnolleni ennen kuin joku tuttavani tai sukulaiseni on tavannut sen miehen ja tehnyt oman arvionsa. Viisaita neuvoja. Yritän muistaa. Olen psyykkisesti osittain hyvin epävakaa. Se mies muuten ehkä käyttää huumeita koska kun tänään näimme hänet todistaja ystäväni kanssa,tämä todistaja sanoi,että mies näytti olevan huumeissa. Ainakin humalassa hän oli. Monelle naiselle kadulla asuva ja huumeita käyttävä mies on heti stop,mutta ei minulle kun olen erilainen ihminen. Makuja on monia. Jokin tässä miehessä vetää puoleensa. Minä en näe tulevaisuutta:Tällä miehellä on joko paikka minun tulevaisuudessani tai sitten ei. MUTTA PITÄÄ OLLA VAROVAINEN kun on kyse tuntemattomasta ihmisestä ja varsinkin jos käyttää huumeita. Olen varautunut. Siksi en lähtenyt hänen mukaansa sinne rappuun. Mutta kannattaa harkita tarkkaan pyytääkö omalle asunnolleenkaan.08.10.2017 20:36
                                                • Hei taas! Ehkä tämä mies lähestyy minua vielä joku kerta kaupungissa. Tulen tulevaisuudessa vielä monet,monet kerrat siellä olemaan yöllä ja päivällä.

Ensiviikolla menen katsomaan yhtä asunto vaihtoehtoa tuolla Peltolassa. Jos asunto on sopiva,muutan. Marraskuun alussa voi muuttaa. Ei tarvitse enää kauaa olla täällä osastolla jos Peltolan asunto on sopiva. Peltola on aika lähellä keskustaa,mutta voisi olla lähempänäkin. Toivottavasti keskusta-peltola välimatka on turvallista öisin kävellä? Luulen,että on,mutta täysin varma en voi olla mistään. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saan pian hyvän asunnon ja toivottavasti elämä omassa asunnossa menee hyvin. Paljonhan aion käydä asunnostani kaupungissa joten siksi yksi kriteeri asunnolleni onkin,että se on lähellä keskustaa.
                                                  Olen katujen lapsi! : D SE on ihana jos oma kämppä on keskustan lähellä kun ruukaan paljon keskustassa olla.

SE asunto jota menen katsomaan,on muuten 36 neliöinen kaksio. Olisipa se minulle sopiva,niin pääsisin osastolta pois ja vapauteen.
                                                  07.10.2017 21:36
                                                • Hei!++Haluan+tutustua+mieheen+ja+sitten+päättää+luotanko+vai+en.+Olen+palavasti+kiinnostunut.++Minusta+hän+on+vaikuttanut+vilpittömältä...+++Mutta+ajan+kanssa+selviää+millainen+on...+Pistän+varoitukset+korvan+taakse.++Mistä+tiedät,ettei+oleile+rappukäytävässä+välillä?++++Mistä+tiedät,että+ei+ole+luotettava?++Mistä+tiedät,että+haluaa+hyötyä?+Minusta+hän+vaikutti+erilaiselta...+Luotan+jonkun+verran+arviointi+kykyyni...+++++++Otan+varoitukset+vakavasti,mutta+tarkoitan+vain+että+haluan+ITSE+varmistua+siitä+millainen+henkilö+on.+Minun+pitää+itse+tutustua+ja+kokea+onko+luotettava+ja+onko+hyvä+tyyppi.+++En+voi+jättää+tutustumatta+tyyppiin,+josta+vaikutelman+perusteella+pidän,+pelkästään+siksi,että+muut+sanovat+millainen+hän+on,+kun+en+tunne+ihmistä....++Onhan+nimittäin+mahdollista,että+ihmiset+erehtyvät+jostakin+toisesta.++++Olen+varovainen+ja+tutustun.++Varaudun+pettymään+tämän+ketjun+juttujen+perusteella.+En+tiedä+onko+kyse+samasta+henkilöstä,mutta+kaksi+kertaa+tämän+miehen+kanssa+jutelleena+arvioin+hänet+hyvän+tahtoiseksi.+VOIN+EREHTYÄ,mutta+lopullisen+varmuuden+tämän+miehen+tarkoitusperistä+saan+TUTUSTUMALLA.+++Ehkä+hän+on+kadulla+esim+avio+tai+avoeron+takia?++Tai+muusta+syystä.+Hän+on+ymmärtääkseni+vapaaehtoisesti+kadulla.+Ja+Anteeksi,en+halua+loukata+varoittelijaa!+En+vain+luota+KOSKAAN+pelkkiin+kuulopuheisiin.++Kyllä+minun+itse+pitää+varmistua.+Mutta+JOS+on+totta,että+tämä+mies+haluaa+vain+hyötyä+jotenkin+eikä+välitä+minusta+tippaakaan+niin+se+selviää+aika+nopeaa.Kohta+olen+taas+yöllä+kaupungissa...+KIITOS+varoituksista,nyt+olen+entistä+varovaisempi.++Mielummin+liian+varovainen+kuin+liian+huoleton.++++Tämä+mies+vaikuttaa+olevan+makuuni...+Jokin+hänessä+kiehtoo...+Aika+näyttää...+++++Mutta+olen+99,9+%+varma,että+mies+oli+vilpitön+tullessaan+toisella+kerralla+puhumaan+ja+tarjotessaan+seuraansa+jottei+minun+tarvitsisi+olla+yksin.+Näin+sen+hänestä.01.10.2017 21:57
                                                • Hei! Tämä mies on tullut kahdesti puhumaan ja on kahdesti pyytänyt kanssaan sinne jonnekin rappukäytävään juttelemaan. Sinne pääsee vaan nykäisemällä sisään. Toisella kerralla kun hän tuli puhumaan ja pyysi mukaansa rappukäytävään puhumaan hänellä oli kaveri mukana. Hän ei tekeydy uskovaisena,mutta olen jutellut kaksi kertaa MYÖS ERÄÄN TOISEN asunnottoman miehen kanssa joka on uskovainen,mutta hänestä en ole kiinnostunut.

Tällä asunnottomalla miehellä josta olen kiinnostunut on ruskea takki ja ainakin viimeksi vielä parta kun näin hänet... Hän on siis kahdesti tullut puhumaan ja houkutellut juttelemaan rappuun kanssaan. Olen kiinnostunut ja toivon,että lähestyy vielä minua,että pääsen tutustumaan. Sitten tietää tuleeko sitä kaveruus vai rakkaus vai ei mitään. Silloin ekalla kerralla kun hän tuli puhumaan hän aloitti näin" No,mitä sää vielä täällä teet"? Kyllähän se ihmetystä herättää kun nuori nainen on pitkään yöllä yksin kaupungissa. Toisella kerralla hän aloitti"Mitä sää taas täällä teet"? Itse olen nainen 24vuotta. Miehen iäksi arvioin 30-50 vuotta. Hän on sanonut että hänellä on kolme lasta elossa ja kolme kuollut. En ole päässyt vielä kunnolla tutustumaan olen vaan vähän jutellut.

Hän laulelee lauluja kavereilleen. Olen kuullut laulavan härskejäkin lauluja.
                                                  En tiedä näkyykö erilaisuuteni ulospäin,muutenkuin se että on outoa kun nuori nainen on öitä yksin kaupungissa tekemättä mitään...

Minulla on pakkomielle tästä miehestä:Haluan päästä tutustumaan.

Olen kuitenkin varovainen. En ole uskaltanut lähteä hänen kanssaan rappuun enkä tiedä uskallanko vieläkään jos hän tulee vielä puhumaan,mutta voin jutella kanssaan valkeassa tai kadulla... Silloin toisella kerralla kun hän tuli puhumaan ja pyysi sinne rappuun ja kieltäydyin hän kysyi"MIksi"? Kysyin "Miksi tulisin" Hän sanoi""No,ettei sun aivan yksin tarvitsisi olla täällä" Saattoi hän vilpittömästi haluta tarjota seuraa kun olin yksin... Ehkä....

Minusta hän vaikuttaa mukavalta. En tiedä onko kyse samasta henkilöstä jonka joku tämän ketjun kirjoittajista tiesi... Mutta en saa selville tuleeko meistä mitään ennen kuin pääsen tutustumaan. En ole koskaan vielä seurustellut.

Mitä tulee turvallisuuteen yöllisessä Oulun keskustassa, viikonloppuöinä on ehkä turvallisempaa kun on paljon väkeä,arkiöinä EHKÄ vaarallisempaa. Yleensä olen Valkeassa jossa on vartija,välillä kuljeksin kaduilla. Olen ihme hiippari...

Olen muuten kuullut,että Oulussa on yöllä turvalisempaa kuin monissa muissa kaupungeissa:Pitääkö paikkansa? Pian menen taas yöllä kaupunkiin ja suurin syy on mies josta olen kiinnostunut ja josta on tullut pakkomielle.
                                                  01.10.2017 16:29
                                                Edellinen
                                                Sivu 2 / 4

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.93

Mitä mieltä olette asiasta?

• Pilattiin sitten Omakanta29

Omakanta uusittiin. Meni päin persiitä. Ennen sain siellä uusia reseptit, katsoa labratulokset ja lukea infoa joka käynnistä. Nyt ne sivut niin kummalliset, että uusimmat tiedot ja reseptit jossain huitsin hiidessä. hel…

• TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."22

Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. ​Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…

• Sinimustan liikkeen rasistisia tarroja on liimattu kouluihin Helsingissä117

Apulaispormestari Shawn Huff (vihr) sanoo, ettei syntyperäisenä helsinkiläisenä ole ennen nähnyt näin avointa vihaa myös lapsia ja nuoria kohtaan https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012316928.html

• Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?12

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle varsin härskin kommentin suorassa lähetyksessä. Vai oliko tämä paljastus uudesta TTK-romanssista? Lu…

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Muistatko Charlien enkelit 70-luvulta? Uudelleenlämmitetyt enkelit tv:ssäCharlien enkelit näyttävät taitojaan vakoilussa, naamioinnissa ja itämaisissa taistelulajeissa.

Stara

• Puolustusvoimilta sykähdyttävä F-35A Lightning II julkaisuIlmavoimat on nyt julkaissut upean videon, jossa esitellään sen
                                                • Puolustusministeri Antti Häkkänen kielsi kiinteistökauppoja: ”Riskejä turvallisuudelle”Puolustusministeri Antti Häkkänen on estänyt jälleen kuusi kiinteistökauppaa, joissa
                                                • Neljä heijastinta testattiin – kaikissa ilmeni puutteitaHeijastimen käyttö on tärkeää syksyisin ja talvisin pimeän aikaan ulkona

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia