Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thaimaanystävä
profiilit
thaimaanystävä
thaimaanystävä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
160
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+mennyt+Myanmarin+Tachileikiin++Mae+Sain+kautta.+Rajalla+lyötiin+passiin+tuloleima+jolla+sain+kulkea+noin+150+km+sisämaahan.+Hinta+oli+jotain+30+taalan+luokkaa.+Jostain+syystä+rajavartija+halusi+ottaa+selfien+kanssani+ja+minun+täytyi+pitää+passia+kädessäni.+Kaikki+sujui+mallikkasti+noin+viidessä+minuutissa.+Ei+mitääön+ongelmia+ja+voin+suositella+Burmassa+käyntiä.
20.05.2018 12:50
Ainoastaan+trollit+ja+imbesillit+idiootit+valittavat+Thaimaan+tuturistikohteiden+hintatasosta.+Nämä+idiootit+eivät+ymmärrä,+että+turistikeskusten+kauppiaat,+ravintoloitsijat+ja+hotellien+pitäjät+joutuvat+hankkimaan+koko+vuoden+elantonsa+turistikauden+aikana.+Useimmat+hotellit+ja+ravintolat+ovat+suljettuna+turistkauden+ulkopuolella.
Sama+asia+on+Suomessa+laskettelukeskuksilla.
20.05.2018 10:32
Sattumalta+olen+ollut+kaksissa+Thaimaalaisten+juhlissa+mukana+ja+tanssinut+heidän+tanssiaan.++Kaikilla+oli+hauskaa+ja+mukavaa.+Iloisia+ihmisiä,+jotka+osaavat+pitää+hauskaa.+
Omaan+arvoonsa+kannattaa+kaikki+you+tuubista+ja+googlettamalla+hankitut+tiedot+ja+kommentit.
02.05.2018 18:08
Chiang+Rai+on+ränsistyneen+näköinen+kaupunki.+Hyvä+pitää+tukikohtana+jos+ajelee+moottoripyörällä+++maaseudulla+ja+vuoristossa.+Päivän+retkiehdotuksena+esimerksi+käydä+Myanmarissa+ja+kultaisessa+kolmiossa.+Kultaisesta+kolmiosta+on+kiva+ajella+Mekong+joen+vartta+alaspäin+ja+takaisin+tukikohtaan+hotellille.
+Valkoinen+temppeli+Chiang+Rain+lähellä+on+mielestäni+mailman+kaunein+rakennus+ja+tutustumisen+arvoinen.
25.03.2018 13:33
"VitunTarnassuPersAukinen"
Mielenkiintoista+kun+kerrot+noinkin+avoimesti+itsestäsi+ja+haaveistasi.
Edelleen+kyselen,+mikä+mahtaa+olla+sinun+hoitopaikkasi?
19.03.2018 17:46
"LärviKiiTranssu"
No+mutta+trolli!+loppuiko+sanat+kesken,+vai+mikä+mättää?
Odottelen+edelleen+tietoa+sinun+hoitopaikasta.+Haluan+todella+auttaa,+koska+sinulla+näyttää+olevan+vakavia+mielenterveysongelmia.
19.03.2018 16:38
"LärviKiiTranssu"
Voi+trolliparkaa!!+
Lopetitko+yrityksesi+minun+nickini+kopioinnista?++Sinua+näköjään+vi*uttaa+kuin+pientä+oravaa+kun+käpy+on+jäässä+eikä+ole+hampaita.+Kerroit+aika+hauskasti+haaveistasi,
"+kolffaamaan+ja+sukelteleen+sinne+vitun+kuravetees+ja+homojen+kans+painiin+sitä+saatanan+nyrkkeilysä+sinne+jomtin+perälle+vitun+runkkariorava+leidari+tarnassu+kuivalla+perseensreiälläs+saatana+tää+on+lerpanlaiffii+vittu"
Toivottavasti+seuraavassa+kommentissasi+kerrot+kauanko+olet+ollut+avohoitopotilaana+ja+missä+hoitolaitoksessa.+Mietitään+sitten+palstalaisten+kanssa+kuinka+sinua+voitaisi+joukolla+auttaa.
19.03.2018 08:07
Olen+tehnyt+muutaman+ilmiannon+näistä+hörhöistä.+Toivottavsti+mode+auttaa.
18.03.2018 19:50
Olen+tehnyt+muutaman+ilmiannon+näistä+hörhöistä.+Saa+nähdä+auttaako+Mode
18.03.2018 19:04
MODERAATTORI(T),+HERÄTYS,+HERÄTYS!!!!!
18.03.2018 18:25
"LärviKiiTranssu"
Et+vieläkään+kertonut+diagnoosistasi+,+saamistasi+hoidoista+ja+asumismuodosta.+Veikkaisin+sinun+olevan+avohoitopotilas+mielisairaalasta,+Osuinko+oikeann?
18.03.2018 14:20
Thaimaassa+osataan+rakentaa+uskomattoman+kauniita+rakennuksia+edullisesti.+Vaimoni+esittelli+kuvia+noin+100m2+neliön+taloista+hintaan+noin+12000€.+Haluaisi+rakentaa+toisen+talon+samalle+tontille.+En+ole+innostunut,+koska+emme+tarvitse+toista+taloa.
Sähköjä+uusittaessa+sähkömies+kiipesi+kadun+toisella+puolella+olevaan+tolppaan+ja+vei+ilmassa+uuden+kaapelin+sulaketauluun.+Kaapeli+näytti+vähän+ohuelta+ja++kyselin+vähän+vaiheiden+lukumäärää+ja+tehoa.+Kuulema+1-vaihe+riittää,+koska+tehoa+ei+tarvita+enemmän.+Tähän+oli+tyytyminen.+Sen+verran+sain+vaikutettua+sähkötöihin,+että+ostin+noin+metrin+mittaisen+kuparitangon+joka+upotettiin+maahan+ja+tehtiin+sähköjen+maadoitus+kuntoon.
Suomalainen+sähkömies+saisi++sydärin+jos+joutuisi+Thaimaassa+sähkötöihin.+Mutta++maassa+maan+tavalla,+tai+maasta+pois.+
Jos+joskus+kuljeskelet+Pohjoisessa+niin+käy+ehdottomasti+katsomassa+Chiang+Rain+lähellä+olevaa+Valkoista+temppeliä.+Tämä+on+uskomattoman+kaunis+rakennus+ja+edustaa+Thaimaalaista+käsityötaidetta+parhaimmillaan.
18.03.2018 14:11
"MäOonParasVittuPillu"=TROLLI
Unohdit+kertoa+tarkemmin+pyytämistäni+ongelmistasi.+Haaveistasi+kyllä+(leidari)+kerroit,+mutta+asuinmuotosi+ja+muut+ongelmat+jätit+kertomatta.
En+voi+auttaa+sinua,+ellet+ole+täysin+rehellinen+ja+avaudu+täydellisest.
18.03.2018 13:19
HYVÄ,+HYVÄ+TROLLI.
Kerro+ihmeessä+lisää+lisää+itsestäsi,+lääkkeistäsi+ja+harrastuksistasi.+Lisää+myös+lääkäriltä+saamasi+diaknoosi+ja+asuinmuotosi.+Yritetään+joukolla+auttaa+sinua.
18.03.2018 12:14
"taimaanystävä"
Hei+trolli!++Taaskaan+nickini+kopiointi+ei+onnistunut!+Yrittänyttä+ei+laiteta,+uudestaan+ja+taas+uudesttan,+kyllä+se+siitä.
Lisää+seuraavan+kerran+uusia+alatyylisiä+ilmaisujasi,+niin+saadaan+taas+hymyillä+sinulle.
18.03.2018 11:44
Arvoisa+trolli.+Tuliko+pieni+kirjoitusvirhe,+koska+thaimaaninystävä++on+eri+nickki+kuin+omani+thaimaanystävä,+joka+on+sinisellä.
Yritä+uudestaan+TROLLI!!
18.03.2018 11:30
Troleille+tiedoksi.+
Ette+voi+käyttä+nimimerkkiäni+trollaukseen,+koska+se+on+sinisellä.
18.03.2018 11:12
Tässä+on+todiste+kuinka+Kanariansaaren+palstalla+on+eri+Jumala+kuin+Thaimaan+palstalla.
Olen+monta+kertaa+yrittänyt+herätellä+MODERAATTORIA,+mutta+ilmeisesti+hän+nukkuu+talviunta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14629630/kanarian-palstan-trollauksesta
Jos+mode+toimisi+niinkuin+pitää+toimia,+niin+palsta+olisi+siistimpi.
Saa+nähdä,+tuhoaako+mode+tämän+viestin,+koska+arvostelen+häntä/heitä.
HERÄTYS.+HERÄTYS,+HERÄTYS!!!!!
18.03.2018 11:10
Kun+jouduin+tekemiseen+näiden+virallisten+paperien+kanssa+niin+kiinnitin+ensin+huomiotani+päiväyksen+vuosilukuihin,+2529,+2548.+Vähän+aikaa+aivot+kävivät+tyhjäkäynnillä+kunnes+minulle+selvitettiin+mistä+Thaimaalainen+ajanlasku+alkaa.+Kaikissa+virallisissa+papereissa+näkyy+olevan+henkilön+valokuva,+joka+helpottaa+asiointia+huomattavasti.
Katselin+Bueng+Kanista+montaa+taloa+ja+huomasin+Mekong+puron+rantatonttien+hintojen+olevan+4-5+kertaa+kalliimpia.+Siksi+nuukana+miehenä+päädyin+tähän+taloon.+Hinnathan+ovat+maaseudulla+todella+halvat+verrattuna+Hua+Hiniin.
Viime+kesänä+vaimoni+15v+tyttö+tuli+kyläilemään+meille,+ihastui+Suomeen+ja+halusi+muuttaa+luoksemme+asumaan.++Thaimaasta+piti+hankkia+vino+pino+todistuksia,+käännättää+ne+englanniksi,+laillistaa+ja+toimittaa+Migriin.+Minultakin+vaadittiin+kaikennäköisiä+todistuksia.+Lopuksi+tyttöä+haastateltiin+Migrissä.+Kun+kaikki+vaadittavat+todistukset+kunnossa+eikä+missään+ei+oltu+valehdeltu+niin+Migri+antoi+tytölle+oleskeluluvan.+Tyttö+käy+nyt+koulua+ja+on+oppinut+hyvin+Suomea.
Menin+muuten+joku+vuosi+sitten+uudelleen+naimisiin+kun+entinen+vaimoni+lähti+Pyhän+Pietarin+mukaan.
17.03.2018 23:18
Meidän+maa-alue+1400m2+ja+toisessa+reunassa+on+noin+100m2+talo.++Viime+kesänä+teetin+siihen+remonttia,+katto+uusittiin,+sähköt+uusittiin,+maalattiin+sisältä+ja+ulkoa.+Nyt+tulevana+kesänä+pitäisi+rakennuttaa+aidat+ympärja+istuttaa+puita+ja+banaaniruohoa.
Maarekisteritoimistossa+oli+pientä+tankkaamista+kun+vaimoni+vaihtoi+Thaimaalaisen+sukunimensä+minun+Suomalaiseen+nimeen.++Minunkin+passista+otettiin+kopioita,+niihin+laitettiin+leimoja+ja+allekirjoituksia.+Mitään+en+ymmärtänyt+koko+hommasta+mutta+nyt+maasta+on+virallinen+maarekisteriote+ja+asiat+ovat+kunnossa.
Bueng+kanin+maistraatissa+istuttiin+kotvan+aikaa+kun+vaimolleni+tehtiin+uusi+Thaimaalainen+henkilökortti+Suomalaisella+nimellä.+Onneksi+olin+ottanut+asioista+etukäteen+selvää+ja+kaikki+vaadittavat+todistukset+olivat+kunnossa+vaadittavine+leimoineen+ja+laillistuksineen.+Tällä+henkilökortilla+hän+voi+uusia+passin+Thaimaan+lähetystössä+suomessa.
16.03.2018 17:34
7 / 8