Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thaimaanystävä
thaimaanystävä
thaimaanystävä
Liittynyt 9v sitten
18
aloitusta ·
176
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olin+kolme+päivää+sitten+Udon+thanissa+yhden+yön.+Paikka+ei+ole+hassumpi.++Viime++vuonna+olin+samassa+hotellissa+pari+yötä+kun+olin+tulossa+Vientianesta+Bangkokiin.+Jos+todella+menet+sinne+päin+niin+ehdottomasti+kannattaa+mennä+Nong+khaihin+ja++poiketa+rajan+yli+Vientianeen.+Nykyisin+rajalta+saa+leiman+passiin+ja+sillä+voi+olla+Laosissa+pari+viikkoa.+Vientiane+on+ehdottomasti+käymisen+arvoinen+paikka.+
Itse+olen+tällä+hetkellä+Cambodiassa+ja+tarkemmin+Sien+repeattissa.+Kävin+katsomassa+Akghor+Watia.+Lennot+tänne+oli+halvat.
25.07.2018 15:53
JOUKO.+Joukossa+on+tyhmyys+täydellisesti+tiivistynyt.
21.07.2018 02:46
Käytä+Jouko+reilusti+vaan+omaa+nimimerkkiäsi,+koska+Joukossa+on+tyhmyys+täydellisesti+tiivistynyt.
20.07.2018 17:07
Jouko+tekee+näitä+älyttömiä+aloituksia,+koska+Joukossa+on+tyhmyys+täydellisesti+tiivistynyt.
19.07.2018 18:32
Joukossa+on+tyhmyys+tiivistynyt+täydellisesti
19.07.2018 18:19
Kun+blondi+istui+avoautoon+niin+Han+totesi,+ompa+hyvat+jalkatilat
18.07.2018 16:33
Taas+on+Joukossa+tyhmyys+tiivistynyt,++kun+baits+oksennuksia+silmailee
18.07.2018 14:48
Said+tanaan+insinooorin+piiirtamat+talonkuvat+kateeni.+Kaveri+oli.+tehnyt+Kuvat+autocadilla.+Eivat+havenneet+yhtaan+Suomalissille+kuviille+muttta+hinta+oli+vain++murto++osa.+Seuraavaksi+taytyy+palkata+tekijat
18.07.2018 14:44
Joukossa+on+taas+tyhmyys+tiivistynyt+kommenttiin
18.07.2018 14:31
Eilen+maanataina+kävin+paikallisessa+rakennusvalvonnassa,+koska+alan+laajentamaan+taloani.+Paikalla+oli+monia+toimistossa+työskenteleviä+henkilöita+ja+kaikilla+oli+virkapuku+päällä+eri+asteisilla+virkamerkeillä+varustettuina.++Vaimoni+kertoi,+että+kaikissa+valtion+virastoissa+ja+kouluissa+maanantaisin+on+virkapukujen+käyttöpakko.+Vähän+häkellytti+kun+kaikki+kaluuherrat+tekivät+minulle+wai+tervehdyksen.
Palkkaisin+yhden+Thai+insinöörin+piirtämään+ja+suunnittelemaan+lisärakennuksen.++Yhdessä+suunniteltiin+paikan+päällä+kuinka+rakennetaan+ja+hän+toimittaa+tarvittavat+kuvat+neljän+päivän+päästä.++
Olen+muuten+asioinut+monessa+virastossa+ja+ihmetellyt+aina+tätä+virkapukujen+määrää,+Minulla+ei+ole+mitään+käsitysta+mitä+eri+arvomerkit+tarkoittavat.
10.07.2018 15:27
IDIOOTTI!!!
06.07.2018 11:59
Vuoristoheimojen+tapaaminen+on+varsin+mielenkiintoinen+kokemus.+Itse+kävin+Long+Neck+Karen+heimon+kylässä.+Hieman+häkellyttivät++heidän+naisten++kaularenkaat.
Itse+olen+muuten+Thaimaassa+tällä+hetkellä+täällä+Mekong+joen+varrella.
06.07.2018 07:55
IDIOOTTI
06.07.2018 06:16
Tunsin+kerran+yhden+Joukon.+Han+ei+paassyt+kansakoulusta+lapi,+koska+tyhmyys+oli+taydellisesti+tiivistynyt+haneen.+Mahtaako+Jouko+olla+sama+henkilo?
05.07.2018 13:32
Rekisteroitya+nimimerkkia+ei+voida+varastaa.+Jokainen+voi+kirjoittaa+milla+nimimerkilla+itse+haluaa.
05.07.2018 11:58
Kiitos+paljon+asiallisesta+ja+tervepäisestä+kirjoituksesta.+Itse+olen+käynyt+useasti+Hua+Hinissä+ja+käynyt+myös+syömässä+Sipin+ja+Ponin+Happy+Pigissä.
16.06.2018 11:04
Olen+mennyt+Myanmarin+Tachileikiin++Mae+Sain+kautta.+Rajalla+lyötiin+passiin+tuloleima+jolla+sain+kulkea+noin+150+km+sisämaahan.+Hinta+oli+jotain+30+taalan+luokkaa.+Jostain+syystä+rajavartija+halusi+ottaa+selfien+kanssani+ja+minun+täytyi+pitää+passia+kädessäni.+Kaikki+sujui+mallikkasti+noin+viidessä+minuutissa.+Ei+mitääön+ongelmia+ja+voin+suositella+Burmassa+käyntiä.
20.05.2018 12:50
Ainoastaan+trollit+ja+imbesillit+idiootit+valittavat+Thaimaan+tuturistikohteiden+hintatasosta.+Nämä+idiootit+eivät+ymmärrä,+että+turistikeskusten+kauppiaat,+ravintoloitsijat+ja+hotellien+pitäjät+joutuvat+hankkimaan+koko+vuoden+elantonsa+turistikauden+aikana.+Useimmat+hotellit+ja+ravintolat+ovat+suljettuna+turistkauden+ulkopuolella.
Sama+asia+on+Suomessa+laskettelukeskuksilla.
20.05.2018 10:32
Sattumalta+olen+ollut+kaksissa+Thaimaalaisten+juhlissa+mukana+ja+tanssinut+heidän+tanssiaan.++Kaikilla+oli+hauskaa+ja+mukavaa.+Iloisia+ihmisiä,+jotka+osaavat+pitää+hauskaa.+
Omaan+arvoonsa+kannattaa+kaikki+you+tuubista+ja+googlettamalla+hankitut+tiedot+ja+kommentit.
02.05.2018 18:08
Chiang+Rai+on+ränsistyneen+näköinen+kaupunki.+Hyvä+pitää+tukikohtana+jos+ajelee+moottoripyörällä+++maaseudulla+ja+vuoristossa.+Päivän+retkiehdotuksena+esimerksi+käydä+Myanmarissa+ja+kultaisessa+kolmiossa.+Kultaisesta+kolmiosta+on+kiva+ajella+Mekong+joen+vartta+alaspäin+ja+takaisin+tukikohtaan+hotellille.
+Valkoinen+temppeli+Chiang+Rain+lähellä+on+mielestäni+mailman+kaunein+rakennus+ja+tutustumisen+arvoinen.
25.03.2018 13:33
7 / 9