- Olin kolme päivää sitten Udon thanissa yhden yön. Paikka ei ole hassumpi. Viime vuonna olin samassa hotellissa pari yötä kun olin tulossa Vientianesta Bangkokiin. Jos todella menet sinne päin niin ehdottomasti kannattaa mennä Nong khaihin ja poiketa rajan yli Vientianeen. Nykyisin rajalta saa leiman passiin ja sillä voi olla Laosissa pari viikkoa. Vientiane on ehdottomasti käymisen arvoinen paikka.
Itse olen tällä hetkellä Cambodiassa ja tarkemmin Sien repeattissa. Kävin katsomassa Akghor Watia. Lennot tänne oli halvat. - JOUKO. Joukossa on tyhmyys täydellisesti tiivistynyt.
- Käytä Jouko reilusti vaan omaa nimimerkkiäsi, koska Joukossa on tyhmyys täydellisesti tiivistynyt.
- Jouko tekee näitä älyttömiä aloituksia, koska Joukossa on tyhmyys täydellisesti tiivistynyt.
- Joukossa on tyhmyys tiivistynyt täydellisesti
- Kun blondi istui avoautoon niin Han totesi, ompa hyvat jalkatilat
- Taas on Joukossa tyhmyys tiivistynyt, kun baits oksennuksia silmailee
- Said tanaan insinooorin piiirtamat talonkuvat kateeni. Kaveri oli. tehnyt Kuvat autocadilla. Eivat havenneet yhtaan Suomalissille kuviille muttta hinta oli vain murto osa. Seuraavaksi taytyy palkata tekijat
- Joukossa on taas tyhmyys tiivistynyt kommenttiin
- Eilen maanataina kävin paikallisessa rakennusvalvonnassa, koska alan laajentamaan taloani. Paikalla oli monia toimistossa työskenteleviä henkilöita ja kaikilla oli virkapuku päällä eri asteisilla virkamerkeillä varustettuina. Vaimoni kertoi, että kaikissa valtion virastoissa ja kouluissa maanantaisin on virkapukujen käyttöpakko. Vähän häkellytti kun kaikki kaluuherrat tekivät minulle wai tervehdyksen.
Palkkaisin yhden Thai insinöörin piirtämään ja suunnittelemaan lisärakennuksen. Yhdessä suunniteltiin paikan päällä kuinka rakennetaan ja hän toimittaa tarvittavat kuvat neljän päivän päästä.
Olen muuten asioinut monessa virastossa ja ihmetellyt aina tätä virkapukujen määrää, Minulla ei ole mitään käsitysta mitä eri arvomerkit tarkoittavat. - IDIOOTTI!!!
- Vuoristoheimojen tapaaminen on varsin mielenkiintoinen kokemus. Itse kävin Long Neck Karen heimon kylässä. Hieman häkellyttivät heidän naisten kaularenkaat.
Itse olen muuten Thaimaassa tällä hetkellä täällä Mekong joen varrella. - IDIOOTTI
- Tunsin kerran yhden Joukon. Han ei paassyt kansakoulusta lapi, koska tyhmyys oli taydellisesti tiivistynyt haneen. Mahtaako Jouko olla sama henkilo?
- Rekisteroitya nimimerkkia ei voida varastaa. Jokainen voi kirjoittaa milla nimimerkilla itse haluaa.
- Kiitos paljon asiallisesta ja tervepäisestä kirjoituksesta. Itse olen käynyt useasti Hua Hinissä ja käynyt myös syömässä Sipin ja Ponin Happy Pigissä.
- Olen mennyt Myanmarin Tachileikiin Mae Sain kautta. Rajalla lyötiin passiin tuloleima jolla sain kulkea noin 150 km sisämaahan. Hinta oli jotain 30 taalan luokkaa. Jostain syystä rajavartija halusi ottaa selfien kanssani ja minun täytyi pitää passia kädessäni. Kaikki sujui mallikkasti noin viidessä minuutissa. Ei mitääön ongelmia ja voin suositella Burmassa käyntiä.
- Ainoastaan trollit ja imbesillit idiootit valittavat Thaimaan tuturistikohteiden hintatasosta. Nämä idiootit eivät ymmärrä, että turistikeskusten kauppiaat, ravintoloitsijat ja hotellien pitäjät joutuvat hankkimaan koko vuoden elantonsa turistikauden aikana. Useimmat hotellit ja ravintolat ovat suljettuna turistkauden ulkopuolella.
Sama asia on Suomessa laskettelukeskuksilla. - Sattumalta olen ollut kaksissa Thaimaalaisten juhlissa mukana ja tanssinut heidän tanssiaan. Kaikilla oli hauskaa ja mukavaa. Iloisia ihmisiä, jotka osaavat pitää hauskaa.
Omaan arvoonsa kannattaa kaikki you tuubista ja googlettamalla hankitut tiedot ja kommentit. - Chiang Rai on ränsistyneen näköinen kaupunki. Hyvä pitää tukikohtana jos ajelee moottoripyörällä maaseudulla ja vuoristossa. Päivän retkiehdotuksena esimerksi käydä Myanmarissa ja kultaisessa kolmiossa. Kultaisesta kolmiosta on kiva ajella Mekong joen vartta alaspäin ja takaisin tukikohtaan hotellille.
Valkoinen temppeli Chiang Rain lähellä on mielestäni mailman kaunein rakennus ja tutustumisen arvoinen.