Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen Suomi24-blogissa!
Keskustelu24
profiilit
thunderotto
profiilit
thunderotto
thunderotto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
391
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näin+lyhyen+filminpätkän+aivan+vahingossa+jossain+kuvattuna+Potilaasta+joka+todella+suli+Lääkäreistä+huolimatta.+Nuorehko+mies+joka+ryki+verta+ja+ilmaisi+sen+ettei+Happi+ja+suoraan+sisään+pumpattu+todella+vahva+lääke+tuntunut+auttavan+yhtään+mitään.+Sitten+oli+5+sekunnin+pätkä+kun+mies+oli+avattu,Keuhkot+luulisi+on+silloin+yksin+mennyt+vaan+ei,hän+oli+mustaa+paskaa+Suolistoa+myöten+eli+Veri+oli+vuotanut+joka+paikasta.++Filmi+katosi+heti+kun+joku+huomasi+sen+olleen+ladattuna-noin+vajaa+tunti.+Uskon+että+se+pitäisi+näyttää+kaikille+jotka+keksivät+salaliitto+teoriat+ym.+soopa.+minä+tietysti+kannatan+teidän+päätöstä+mutta+voisitteko+kaivaa+kuopan+jonne+menette+loppuajaksi!Älkää+missään+nimessä+pyytäkö+mitään+hoitoa,olettehan+oikeassa.+Kun+vielä+olette+tolpillanne+älkää+tulko+minun+lähelleni+koska+katson+että+minulla+on+oikeus+puollustaa+itseäni+ja+tuttujani+joten+toimin+niin.
09.05.2021 00:42
Utele+oikeilta+henkilöiltä+onko+hän+sinun+vanha+tuttusi.+Se+puoliso+joka+ei+tiedä+olevansa+liukkailla+mitä+haluat+tietää.++Jos+tiedät+ulkonäön+ja+sen+muijan+tiedot+ei+pitäisi+olla+Tampereella+iso+juttu+paljastaa+avio+mies,,väität+vaan+että+sen+on+pakko+olla+sinun+vaikka+perhetuttu.+Ravaa+ukkos+perässä+kun+olet+ensin+kertonut+että+se+sai+puhelun+ja+asia+on+tärkeä,,vaikka+perintä+asia+tai+muu+sellainen+ja+kerro+ettet+muista+naisen+nimeä+etkä+muuta+kun+kadotit+sen+sanoman+tapaamis+paikan.+Usko+pois+saat+ukkos+Luurista+ainakin+numeron+ja+kentis+parit+viestit/unohda+omatunto!Ukkos+kertoo+sinulle+että+hänellekkin+otettiin+yhteyttä+ja+hän+menee+käymään,ja+sinä+pidä+huoli+että+ukkosi+ei+katoa+ruuhkaan+kun+seuraat+töistä+tai+sama+mistä,,,paras+antaa+Taxsi+kuskille+tippiä+ja+sano+miten+asia+on,neon+päteviä+ratinpunojia+jos+et+ota+jotain+joka+on+vastaava+kiero+tai+utoo+tolpalla+sukkaa.+Usko+pois+jos+nimi+ja+paikka+on+tiedossa,,sanotaan+Jäniskin+palaa+siihen+mistä+lähti.+Metsästysonnea+ja+ole+iki+rakastunut+ukkeliisi,,tajusitko+älä+liioittele,tai+ota+yksityis+etsivä+ne+ei+ole+kalliita!
08.04.2021 22:47
Siis+pettänyt+minua??+Jos+tarkoitit+näin+vastaus+on+varma+EI!+Jos+taas+ole+varma+asiasta+pettäjän+historiasta+eli+kukasta+kukkaan+on+varma+vastaus+EI.+Olen+mies+yhden+lapsen+Isä+joka+huolehti+lapsesta+aina+yli+3+vuotiaaksi+niin+että+pesin+Vaipat+nyrkkipyykillä(ei+missään+nimessä+siihen+aikaan+Ihottumaa+aiheuttavia+Vaippa+pöksyjä+tai+naruksi+meneviä+vuotavia+kertakäyttö+vaippoja,,ostin+koko+ison+rullan+ja+vein+Ompelialle+joka+teki+esipesun+ilmaiseksi,ja+itki+kun+ei+olisi+uskonut+yhdenkään+miehen+edes+vaihtavan+vaippaa.)+Nainen+nyppi+peräkarvojaan+kun+oli+töissä+"Kynähame+päällä+ja+Valkoinen+paita,NE+musta+korkkarit+sekä+käytös+kuin+kunnan+johtajalla+vaikka+oli+ali+Tsuppari+koko+mestassa,no+kroppa+oli+nuori+ja+Äijät+yli+50-70v.+eikä+ikinä+edes+Rontosta+nähneetkään!+Imetin+Vauvaa+yöllä/KUULUI+rakas+kovemmin.+Pesin+tissin+ja+hoidin+lapsen+kuiviin+röyhtäytin,seuraava+aamu+Vaimo,kuten+sadat+kerrat+aiemmin+ei+muista+mitään,kerroin+hänen+uuden+lemmityn+nimen,eipä+tuo+ottanut+kantaa+vaikka+unissaan+sai+50/unen.+loppui+27v.+myöhemmin+kun+maksoin+luottotiedot+kuntoon,poika+hommasi+asunon+ettei+jää+Äijien+varaan,,,2kk+myöhemmin+oli6800e+taas+velkaa+oli+antanut+Nettipankki+tunnukset+miehelle,syy+10v.+nuorempi+ja+hän+oli+luvannut+voittaa+aamuun+mennessä.+TÄMÄ+on+kirjoitettu+Naisen+Logiikasta+Tyhmyydestä+ja+kuulemma+velvoittesta+kun+tyyppi+osasi+Lusikka+asennon?+Siis+alapää+oli+pomo,koska+joutui+erittäin+raan+väkivallan+uhriksi+eikä+kertonut+kellekkään+,,jopa+molemmat+Kädet+väännetty+yht+aikaa+takaa+eteen+pois+paikoiltaan/riippuneet+viikon+velttona+ja+toinen+sitten+alkoi+pelata,nyt+11+vuotta+myöhemmin+Kirurgi+korjaili.+Jos+Pojan+kanssa+olisimme+tienneet+olisi+tyyppi+löytynyt+Korvesta+Ristiinnaulittuna+alasti+/Hän+nimittäin+Narsismin+lisäksi+kutsui+itseää+MESSIAAKSI!+Kerran+Pettäjä+-aina+Pettäjä?+Ei+ehkä,,tämä+käytös+oli+kuin+Huoran+mutta+hän+kärsi+ja+maksoi+Seksistä,,siis+koko+ikänsä,kunhan+vain+joku+ihannoi+ja+poiti+Haaroväli+kutinan+ja+se+hoito+auttoi+sen+ajan+kun+kävi+veskissä+kusella+ja+poltti+Tupakan+ja+ikuinen+Keppana+pullo+kourassa.+Pyysi+ja+kiehnäsi+lisää+,sai+turpaansa+että+hampaat+irtosi,arvatkaa+lopettiko+sille+illalle+no+EI+!+Sulhaset+kyllästyi+muuttuivat+todela+vaarallisiksi+muttei+kuoleman+pelkoa+ollut+kukaan+nähnyt+Naisen+käytöksessä.++Tämä+tuntuu+keksityltä+mutta+kun+luet+tunnistat+merkit+erääseen+sairauteen+josta+pitkä+Avioliitto+johtui.+Kiitän+kun+luit.
26.03.2021 00:54
Imatra+ja+Orivesi+näytti+jo+suuntaa.+Oli+kyllä+vähän+ilman+maalaisjärkeä+tehtyjä+päätöksiä,mutta+ellei+osaa+kokata+antakaa+valmis+ruokia+ja+juureksia+joita+voi+keittää+vaikka+kasvis+liemessä.+Hyvää+tulee+jos+hieman+käytäis+kimpassa+siellä+kaupassa+katsomassa,,en+minäkään+Lukiolaisen+Sitrushedelmä+ja+joku+harmaa+Selliperuna+annos?+Ei+kiitos+vaikka+se+yksinäinen+Perunakin+vaati+kuva+suurennoksen+kun+luulin+että+se+on+kelmussa.
15.03.2021 22:23
Ennen+se+oli+Letkulämmitin+joka+ei+pelittänyt+kun+Termostaatti+oli93+asteinen,,se+pysyi+kiini+ja+siksi+laitettiin+Auton+moottori+lohkon+kylkeen+oikea+lämpövastus+kierukka.+Eikun+tulppa+irti+ja+Lämmitin+kopautettiin+paikalle/en+muista+oliko+jotain+liimaa,muttei+ne+kyllä+ikinä+irronneet.Kuului+vaan+kova+kohina+kun+vesi+kiehui+ja+Termari+aukesi+tai+ei+oli+kone+lämmin.+Nyt+on+Ford+säteilylämmitin+ja+iso+moottori+ja+vaihdelaatikko,,kone+noin+6l+öljyä+vaihteisto+10,5l+ja+muut+litkut+eli+saa+huoletta+olla+12-14h+piuhassa+ja+ihan+pieni+liike+viisarissa.+Tehokas+Akku+ja+todella+tehokas+Startti+kyllä+pyörittää+voiteli+konetta+öljyt+tai+ei.+Mutta+lämpenee+noin+5min.+niin+että+tuntee+kädellä,sähköt+laseihin+ja+täys+puhallus+voi+harjata+lasit+ja+lähteä+meneen.?+Älä+kysy+onko+pikasähkö+vastus+lämmitys+kennossa.
07.02.2021 19:37
Kokemusta+EU-komissaarina?+Ei+Helsinki+tuota+Jussi+Hallaaholle+ongelmaa.+En+näe+ketään+muutakaan+koko+sen+ison+paiseen+hoitoon,,saa+Puukko+miehet+kuriin+jos+vain+annetaan+enemmän+valtaa+mitä+edellisellä.+Tarkoitan+päätökset+pitää+tehdä+heti+kun+Veri+on+vielä+märkää+eikä+viedä+kaiken+maailman+Komissiohin+jahkailtavaksi,,onkohan+hän+rikollinen+vai+vain+ressukka+jolla+oli+ylimääräinen+Puukko?
15.11.2020 01:00
Sekin+on+kova+juttu+kun+makaat+Teholla+kovissa+tuskissa,ei+käy+toverit+mielessä.+Jälkeenpäin+varmaan+auttaa+jos+on+hengissä.++Kukaan+ei+tiedä+mistä+se+tuli?+Itävälta+kasvattaa+outoja+Kasveja+n.3t+vuotta+vanhoista+Siemenistä+kaksi+kerroslasi+huoneessa,mutta+Venäjällä+on+kansa+laittanut+Kasvihuoneet+ja+antavat+jopa+lahjaksi+ystävilleen?+Voivat+höyrytä+kuin+Suomalainen+Formaldehydi+Lastulevuseinisstä.+Neon+ehkä+tappaneet+eläimiä+sen+vuoksi+etteivät+sen+ajan+elukat+syö+nitä?+Onhan+kasveilla+puollustusmekanismit+vieläkin,,ja+kaikki+parhaat+pukkaa+Myrkkyä+tai+mistä+tietää+vaikka+Corona+viruksia,en+ottaisi+Kukkalähettiä+vastaan.+Siis+EU-maissa+leikittiin+niillä+hieman+turvallisemmin+mutta+köyhät+yritti+rikastua+niillä+Fossiilii+kasveilla.+Nyt+syytetään+Eläimiä?+Minkkejä+tuskis+edes+oli+silloin+,kun+se+aika+raja+voi+olla+mikä+vain+kun+ne+idätetään,,,ehkä+30-50+tuhatta+vuotta+vanhoja.+Ihminen+on+kelvoton+olento,,Suomessa+jo+kaksi+viisasta+sanonut+ettei+kukaan+tiedä+mitään+joten+Rokote+voi+olla+tai+ei!+Itse+otin+sen+nelos+piikin+ja+sain+yli+39+asteen+kuumeen+ja+olo+oli+kuin+olisin+jäässä,onneksi+Lämpöverkkarit+koko+puku+oli+sängyn+päässä+ja+Burana+600+piti+hakea+Lääkekaapista,tärisinniin+että+repäisin+kaapin+oven+saranoiltaan,,sanon+hyvä+Rokotteelle+toimipa+miten+tahansa.++telkku+näytti+se+punapää+miehen+teholla+ja+se+sanoi+hyvin,Varokaa+tämä+on+tosi+kivulias+kokemus+vaikka+sai+happea+ja+lääkkeitä!!+Ostakaa+kotiin+Porekuumelääke+jossa+paljon+C-vitamiinia++mulla+auttoi+noin+aamuun+mennessä,nytkin+3+pvä,n+jälkeen+tunnen+tavan+piikin+vaivat.+Suoraan+sanoen+pelkään+naapuri+valtiota+jotka+ei+tajua,Corona+on+yhtä+iso+kuin+vanhat+taudit.++Mitä+varten+Suomessa+on+Linnunkuva+Maskeja??+Vastatkaa+pyydän.
15.11.2020 00:32
Vanhat+Ukot+kaivaa+Räkää+ja+pyyhkii+housun+lahkeeseen+juuri+Hyllyjen+tasolle.+Kaupassa+kaikkein+pahimpia+on+vanhat+ÄmmÄT,OLEN+SAANUT+KYYNÄRPÄÄSTÄ+OHIMOON+KUN+YRITIN+OTTAA+TARJOUS+LAPPUTUOTETTA..++Niistäminen+katuun+ja+eikun+pöksyyn+käsi+jonne+se+pyyhitään,,taskuun.+++++Olen+täysin+varma+että+jos+vanhat+jäärät+ei+lopeta+tai+kuole+kuolee+kaikki.+Toinen+on+kiimaiset+nuoremme,,ei+mitään+järkeä,joka+ilta+sänkyyn+eri+Partnerin+kanssa+tai+tanssi+ravintoloissa+lääpitään+vapaasti+puhumattakaan+koppi+vessoista.+Kaikilla+ikäluokilla+on+omat+himonsa+ja+tapansa+joten+kyllä+tämä+vähän+toivotonta+on.
08.10.2020 16:24
Voi+herttanen+hevon+pas,,,a
02.10.2020 22:40
Otin+10+Windoussin+eli+poistin+8:sin+ja+olen+ottanut+kaikki+päivitykset+ja+olen+huomannut+että+koneella+asiointi+aika+lyheni+niin+paljon+että+voin+lukea+jopa+juoru+uutisia.+Mulla+on+päällä+kaavakkeiden+täyttö,ei+muuta+kun+tarkastan+ja+inhottavat+salasanat+Googlen+kanssa+kimpassa+niin+tarjoaa+S-POSTIA++ei+tarvi+penkoa+salasanaa+mistään+luntti+lapusta.+Tarkoitan+,nyt+luotan+järjestelmään+ettei+tiedot+katoa+vaikka+koneeni+muistaisi.+Ja+onse+nopea.
28.09.2020 00:35
Nykyään+kun+ns.+tasaarvo+ja+edelliset+toisten+miesten+saamat+tuomiot,jotka+on+menneet+läpi+ilman+mitään+pitävää+todistus+aineistoa.+Siis+sana+sanaa+vasten+alkoivat+alaikäisten++tyttöjen+Äidit+ja+Tädit+tehdä+Heinolassa+Bisnestä+lapseen+kohdistuneesta+hyväksikäytöstä.+Valittiin+2+kpl+kylän++yksinkertaisimmat+miehet,+siis+tytöt+oli+15-16v.+ja+valokuvilla+todistettiin+kauhea+teko+tehdyksi.+No+kaikki+tiesi+että+nämä+olivat+harrastaneet+Sexsiä+jo+monia+vuosia+ja+ne+miehet+olivat+sopivasti+Sossun+asunnon+saajia+joissa+oli+rauha+antaa+pojille+viinaa.+Sitten+uutisia+alkoi+tulla+aina+vain+lisää+ja+Mutsi+tai+Täti+otti+valokuvat+vaikka+onhan+käpissä+lukot+ovissa+?+alkuun+6+tonnia+ja+sitten+85000e+kun+ei+uskonu+ja+taas+samat+tytöt+asialla.+Kuvissa+tyypit+sammuneena+ja+tyttöjen+kädet+niitten+munissa?+Raha+virtasi,sen+perään+Hartolassa+sama,tajuton+sulhanen?+Vaan+kova+oli+oikeus+se+toinen+ei+ole+paneskellut+vieläkään+vakka+yli+35v,toinen+maksoi+häpeästä+kun+oli+ekassa+suhteessa.+Eli+ei+passaa+olla+kuuluisa+jotta+verotulot+näkyy+kaikille,,niin+täi+kehitys+vammainen.+Tämä+on+niin+tosi+kun+vain+voi+olla,2+viikkoa+myöhemmin+tytöt+täytti+16v.+mutta+kai+nyt+metsästävät+tämän+pakotuksen-humalluksen+tai+muun+varjolla.+Tapasin+pari+Romani+rouvaa+jotka+nauroi+ja+tuumivat+vieläkö+ne+kaverit+asuu+Hönölässä.+Koronaakin+vaarallisempi+on+vajaa+kämmenen+ala+Pissilihaa,miettikää+mitä+kaikkea+on+vuosien+varrella+duunattu?+Talot+ym.+omaisuudet+ja+ja+Käräjät+eikun+jatkaa+"kitkemistä",olis+nyt+tytöt+reiluja+ja+opettaisivat+tai+edes+näyttäisivät+tälle+toiselle+luonnossa++miltä+se+Pilu+näyttää+se+kun+sanoo+ettei+ole+nähnyt?+Hurjaa+on+Urea+laitokset+molemmilla+puolilla.
25.09.2020 18:21
Yritäppä+tehdä+juttu+luonteen+perusteella+ja+MYYDÄ+se.
17.08.2020 20:51
Pitäskö+olla+Jössesdaisari?++Onhan+hokema+Jössesmooses,eli+mitäs+tuo+sitte,,?
17.08.2020 20:48
ero+27v.+jälkeen..+ainakin+mies+muistaa+nuoren+kiihkeän+vartalon+vailla+huolia+tulevasta,muttei+niitä+saa+toteuttaa+nuoren+tytön+kanssa.+Jos+55v.matkii+ekaa+kertaa+ja+tyttö+oli+noin+15v.+siitä+tulee+linnaa,entäpä+muija+joka+"opettaa"poikaa+?+Monesti+se+saa+kehut+kun+teit+miehen!++Ainakin+meitin+3-5+kylällä+missä+olen+Asuttanut+jos+jonkin+takia.++Onhan+se+varmaan+Fyysistä+nuoren+tai+todella+nuoren+kanssa+mutta+kyllä+minä+otan+ja+unohdan.+Pedofiilit+laitetaan+linnaanAviorikkojat+pitäisi+laittaa+maksamaan+varsinkin+lasten+osalta+enemmän,heillä+olis+ollu+mahdollisuus+mennä+lasten+huoltoon/sossuun+tai+jonnekkin+etukäteen+sanomaan+Äijä+tai+Muija+tulee+kärsimään+minä+meen+ottamaan+nuorta+lihaa.+Unelma+tuokin?+Käyphän+se+käteenvetoki.
17.08.2020 20:44
Uskoisin+ellei+jo+Lihapora+olisi+ollut+toiessa.+Kämmenen+ala+ihmistä+riittää+viemään+Talot+,Lapset+,rahat+ja+hermo+menee.++Ei+jatku+tuo+matsi+enää,lusikat+jakoon+ja+lapset+just+niin+kuin+ne+haluaa.+Ja+ex-vaimolle+sitten+Äitiys+todistus+että+voi+hankkia+uutta+perhettä,minä+en+takuulla+koske+muijaan+joka+tekee+jotain+vain+saadakseen+vaihtelua?++Hyi+helveta,monikohan+parinvaihto+kokeilu+oli+mennyt+kiville,se+oli+jossain+tietoiskuna+en+vaan+muista+missä+mutta+prosentti+oli+yli+70%.++Kivaa+tulossa+kun+lapset+kuulee+koulussa+,,Äitis+on,,,!!
17.08.2020 20:29
RKP-jäsenet+ovat+Suomen+kielisiä+ja+Suomalaisia+ja+ymmärtävät+mitä+vi,,ua+vasurit+aukoo,se+keljuttaa.+Ostan+sanakirjan+tai+ymmärrän+yleis+sanat+eiköhän+riitä?
17.08.2020 20:11
Lapset+ja+nuoret+ovat+olleet+TV-testissä+ja+kaikki+oltuaan+toisistaa+eristyksissä+ja+eivät+tunteneet+toisiaan,vastailivat+keskustelivat+aivan+samojen+henkien+kanssa+ties+kuinka+kauan.+Ikä+oli+18-6v.+Koska+olivat+eri+maista+kaksi+pyysi+tulkin+joka+oli+tehdä+alleen,ne+keskenään+tauolla+kyselivät+mitä+se+sulle+sanoi+siitä+ja+siitä+ja+homma+oli+niin+että+ne+nauroivat+jutuille+maha+kippurassa.+Miksi+joku+kirjoittaisi+kun+tietää+että+sinun+kaltaisia+"pelkureita"+riittää,,olitko+lapsena+usein+paniikissa+jos+Lamppu+sammui+ja+juoksit+iskan+ja+äipän+keskeen.??
02.08.2020 00:17
Kiinostuin+fyysisenn+kosketuksen+sinuun+ja+esineisiin+noin++runsaasti+ja+määräilevällä+tavalla.++Kaikki+ihmiset+omassa+kotonaan+ovat+joskus+huomanneet+jotain+outoa+ja+ovat+varmoja+esin+juurikin+esineiden+paikoista+ja+ääneen+todenneet+"Täällä+kyllä+Kummittelee"++Siihen+on+tieteellisesti+tehty+ja+tehdään+Rinnakkais+todellisuuden+todentamista.+Onhan+tosi+isot+herrat+ainakin+Ronald+Reagan+ja+Näncy+vaimo+tavanneet+UFOn+ja+eritä+muita+jopa+Kirkon+ylin+kaapumies,tiedä+niistä+mitä+touhuavat.++On+myös+ihmisiä+jotka+kertoo+kyllä+sinulle+ainakin+jotain+Henkimaailman+asioista.+Aikoinaan+liikuin+Pyssy+kädessä+pitkin+metsiä+ja+huomaamattani+kuulin+neuvon+ettei+kannata+mennä+paikkaan+johon+olin+kuvitellut+passipaikan.+Vastasin+kaksi+kertaa+ääneen+ennen+kuin+tajusin+olevani+yksin,ääni+oli+oikeassa+paikka+ja+saaliseläin+jota+tavoittelin+oli+jo+pyydetty+ja+oltiin+kaverieni+mukaan+syöty,se+oli+Ahma+tai+Susilauma+en+saanut+selvää+kumpi+tai+kummat+ensin.+Tunnetusti+ne+eivät+jaa+saalista,kyseessä+oli+Villisika+ja+minulla+Hauliko+ja+vaikka+vyössä+oli+Tappavat+patruunat+tuskin+olisin+pöpelikön+takia+saada+Susihauleja+tai+täytteistä+ladatuksi,käytin+kyllä+5,2mm+Rotweil+Mangnumeja+mutta+olisinko+osunut.++Se+oli+monen+rinnalle+esim.+eksyessä+ilmaantunut+mies,ja+takaan+se+tuntui+aivan+normaalilta.+Ota+yhteys+näihin+selvännäkijöihin+mutta+jos+he+tai+hän+vaatii+rahaa+unohda+koko+ihminen,,aito+asiasta+kiinnostunut+ei+rahoja+ole+heti+vailla+jos+ollenkaan.+Minun+kuolleet+kotikissat+tuntuu+joskus+yöllä+miten+ne+asettuu+jalkojen+päälle+tai+mikä+kelläkin+tapana+oli+ollut,elä+Kissani+naukaisee+eikä+välitä+kun+käy+nuuskimassa.++Tavaraa+häviää+talostani+vaikka+on+ovi+hälyt-liikkeen+tunnistimet-kamerat,eivät+saa+Haamua+kiinni+ja+se+että+vanha+ihminen+pitää+paikkansa+myös+täällä.+Iso+osa+tavaroista+ilmestyy+takaisin+vaikka+Vitriinit+Lukkohuollon+peleillä+kiinni.+Kyllä+minä+uskon+ja+toivon+etten+ole+pelkkien+idioottien+ympäröimänä!Siis+elävien+nerojen.
02.08.2020 00:05
Aloittaja+aloittaa+vinkumisen+ja+vihapuheen+alusta?++Mitä+sulle+jonkun+lapsuus+ja+sen+aiheuttamat+mielipiteet+muka+kokoomusta+vastaan?+Minkälaiset+hameet+ja+Farkut+hällä+oli?+oliko+musamaku+työväen+lauluja+jotka+jo+unehdetu.+Miten+hän+pystyi+kaikelta+tuolta+oppimaan+nii+paljon?+Entä+hiilijalanjälki+saitko+tiedon+hiekkalaatikolta?+Juokaa+kahvia+ja+syökää+leipää+kyllä+se+tortuksi+muuttuu+sama+mikä+puolue+tai+ajatusmaailma.+Sanna+Marin+on+ykkönen+ja+Pääministeri,,sekös+se,,?
21.07.2020 07:41
Älykkäin+lauselma+koko+pitkässä+listassa.+kannatan+petteri.71+täysin!+Kirjoita+jos+viitsit+lisää,tämä+niin+tympii.+Kiitos.
21.07.2020 07:32
4 / 20