Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

3577

  1. Juu+Jihadistit+on+ihan+hyvä+laittaakin+kuriin+mutta+ei+jihadisteja+pakota+,+että+kieltää+abortit+ja+köyhiltä+terveydenhuollon+amerikoissa.
  2. Oletko+itse+lukassut?
  3. En+muuten+taatusti+ole+sinua+täällä+painannut+alas,+enkä+ketään+muutakaan+uskovaa.+Ja+puolestani+saatte+jatkaa+uskomistasi+ihan+kuten+haluatte.Ainoat+asia+mitä+"teille"+uskovaisille+olen+sanonnut+on+se+,+että+suomen+lakeja+ei+voida+lähteä+säätämään+minkään+uskonnon+näkökulmasta+tai+paremminkin+sanottuna+tulkinasta.+Ne+ajat+ovat+takanapäin.+Vaan+lainsäädäntö+lähtee+nykyään+aina+siitä,+että+katsotaan+tarpeelliseksi+säätää+laki+jostakin+asiasta+ja+tässä+spn-+avioliittolaissa+on+kyse+hyvinkin+pitkälle+juuri+ihmisoikeuksista,+tasa-arvosta+sekä+myös+siitä+avioliiton+antamasta+juridisesta+puolesta.Argumentteja+on+kyllä+löytynyt.+Sen+sijaan+uskovilla+"yhden+synnin+sotureilla"+ne+argumentit+ovat+ne+Mooseksen+kirjoitukset+joista+ei+edes+kristilliset+piirit+ole+yhtämieltä+ja+sen+lisäksi+sitten+amerikkalaisten+Raamattupiirien+tekemät+"tutkimukset"+jotka+ovat+pelkkää+näennäistiedettä.+Tuota+on+sitten+höystetty+kaikenmaailman+mutuilla+ja+suoranaisilla+valheilla+mitä+nyt+vaan+on+keksitty+ja+kun+siitä+jäädään+verekseltään+kiinni+vedetään+herneet+nokkaan,+käytetään+tosi+uskovien+sortokortti+ja+toivotellaan++valehtelun+tai+mutuilun+asiallisella+kommentilla++alas++ampunut+helvettiin+meneväksi."Ilman+kristinuskoa+te+ette+edes+tietäisi+mitään+ihmioikeuksista"Ja+höpö,+höpö,+taas.+Onko+mahdotonta+edes+kerran+kirjoittaa+rehellisesti+?Jos+ajatellaan+ihmisoikeuksien+kehitystä+tai+lakien+kehitystä+nimenomaan+humaaniselta+kannalta+niin+historia+kyllä+näyttää+kiistatte+sellaisen+asian,+että+aina+kun+uskonnollisuuden+vaikutus+ja+valta+on+vähentynyt+niin+lait+vähintään+muuttuvat+humaanimpaan+suuntaan+.+Eikä+minua+tarvitse+uskoa,+lue+itse+suomen+lakien+kehityksestä,+sieltä+se+selviää.