Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6837

  1. Kiitos sinulle, Ano 22.08, mukavasta alusta päivälle - siis sunnuntaipäivälle, niinhän se on ?
    Itse en edes yritä pitää päivistä lukua. Tarvittaessa tarkistan kellosta tai telkkarista.

    Sait Ano minutkin muistamaan, että kyllä niitä miehiä täälläkin riittää. Pakkaavat vain olla
    niitä maksullisia..))

    Rohkenin nyt tulla tähän pitempään ketjuun, kun toisessa leimattiin pahanilmanlinnuksi ja syyttivät ketjun pilaamisesta..)) Katsotaan nyt huolitaanko tänne.

    Näin se ihminen muuttuu vanhetessa. Minut on aikaisemmin nähty rauhanrakentajana ja sovittelijana, täällä olen muuttunut riidankylväjäksi, pahanilmanlinnuksi ja rasistiksi..))
    Paha minä !
    Voinnista kysyttiin. Kiitos kysymästä. Ehdin jo jossakin kehaista säryttömyyttäni mutta sitten tuli näitä pitkiä asiointireissuja ja niiden jälkeen podin kyllä jalkasärkyä, siitähän monet ovat kertoneet, joku teki sen syistä hyvän yhteenvedonkin. Saattoi tietysti olla "normaalia" liikunnan jälkeistä palautumissärkyä mutta kyllä otti päähän.
    Eipä niistä kiukutella kannattaisi, mutta kun täällä nyt tuntuisi olevan "lupa puhua" niin puhun sitten...
    Olen tässä valmistautumassa omalle "maratonille", matkalle lapsuudenmaisemiin: 2 km kävelyä bussipysäkille, 2 tuntia istumista bussissa, odotus ja bussi vaihto, 40 minuuttia bussissa istumista, bussin vaihto, istumista puolitoista tuntia, perillä kävelyä kapsäkkien kanssa 1,5 km. Kuuden tunnin sessio yhteensä. Mitenkähän mummo pärjää ? Pitäkää peukkuja.

    Perillä on sitten kylmä vastaanotto, veikkaan 12 astetta, sähkö ja vesi katkaistu.
    Nykyään kehotetaan menemään oman mukavuusaelueen ulkopuolelle, mutta rajansa kaikella. Onneksi minulla on nuorempi kaveri seurana, tulossa toisesta suunnasta.
  2. Näinhän siinä kävi, Ano 17.15. Nousin oikein otsikohin: "demeter kerää säälipisteitä ja ontuu..)) Ja kun niitä säälipisteitä tuli - sain runsaasti rohkaisua muilta - olinkin manipulaation uhri..))
    Kyllä tuohon lonkkavaivani raportointiin tuli kielteistä palautetta muiltakin. Se nyt vain taitaa olla talon tapa, että vaivoistaan ei pidä valittaa, ainakaan useasti.
    Tulihan tässäkin ketjussa jo kielto, että eutanasiaa ei pidä "märehtiä" tässä, vaan muualla. Itse ei voi jättää huomiotta sellaista viestiä, joka ei miellytä - niinkö ? - vaan pitää komentaa muutkin ruotuun...