- Minä ainakin olen nähnyt Tapani Koivuniemen meidän parkkipaikalla useaan kertaan. Jeesusta en ole nähnyt, joten minulla on aivan henkilökohtainen havainto tuosta ... miten sen nyt kauniisti sanoisi, sekopäästä.
- Kuten Mark5:n vastauksista voi päätellä, kieltääkseen evoluution olemassaolon pitää kieltää käytännössä kaikkien luonnotieteiden tulokset;
- Geologia
- biologia
- fysiikka
- kemia
- astronomia
- kosmologia
etc.
On ne viisaita nuo kretiinit, tuosta vaan vanhan tarukirjan pohjalta voivat osoittaa miljoonien tiedemiesten työn virheelliseksi. - Tätäkin ketjua lukiesswa on helppo huomkata, miten "ROT" hirttää itsensä tuomalla esille yhä enemmän ja enemmän evoluution mekanismeja.
Eikö hän millään ymmärrä että tuo esiin vain evoluution mekanismeja? eikö hän ymmärrä, että tutkimuksissa joihin hän viittaa vahvistetaan evoluution toimivuutta? - Evoluution kannalta on aivan sama vaikka elämän olisi maapallole taikonut Spagettimonsteri.
Kretiineillä on ihme tapa sumputtaa kaikki asiat yhteen jotta pääsevät aina karkuun kun keskustelu alkaa käydä tukalaksi. - " Todista evoluutioteoria ja voita miljoona dollaria
RaamattuOnTotuus
23.4.2017 11:25
Natural Code LLC antaa miljoona dollaria sille, joka kykenee titeellisesti todistamaan elämän synnyn ja informaation alkuperän."
Mielenkiintoinen juttu, opettaja ei tiedä mitä evoluutioteoria käsittelee ja mitä sen aihepiiriin kuuluu,
No. ei tämä kyllä yllätä kun on lukenut ko henkilön aiempia aivoituksia. - Samalla+tavalla+myös+Esko+Valtaoja,+Kari+Enqvist+etc.+kertovat+etteivät+suinkaan+ole+100%+varmoja+siitä,+että+jumalaa+ei+olisi+olemassa.+
Yleensä+kaikki+ovat+kuitenkin+100%+varmoja+siitä,+että+Raamatun+kuvaamaa+jumalaa+ei+ole+olemassa.
Valtaojakin+muistaakseni+kertoi+antavansa+jumalalle+mahdollisuuden+piileskellä+jossain+alkuräjähdyksen+"nurkassa".
Enqvist+ei+pidä+itseään+ateistina+vaan+paremminkin+uskonnottomana. - "Kerroin vain ystävällisesti teille aaseille että radiohiilen hajoamisnopeus on arvailun tulosta aivan kuten Wiki sanoo."
Miksi et ottanut oikeaa wikipedian artikkelia?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Radiohiiliajoitus
https://en.wikipedia.org/wiki/Radiocarbon_dating - Tieteen hienous on siinä että se toimii:
Autot kulkeavat, tietokoneet toimivat, lentokoneet pysyvät ilmassa, avaruusluotaimet tavoittavat planeettoja. etc.
Tiede saa lentokoneen lentämään, uskonto saa sen lentäjän ohjaamaan lentokoneen päin taloa. - Joo, jos se että ei hiihdä on urheiluharrastus niin silloin kait ateismikin on uskonto.
Kannattaisikohan hieman miettiä ennen kuin alkaa peilaamaan omia uskomuksiaan siihen, että joku toinen ei usko satujanne. - Tiedätkö mikä osoittaa että tieteellinen metodi on oikea tapa hankkia tietoa?
Vastaus: se toimii, autot kulkevat, puhelimet toimivat ja sinäkin voit kirjoittaa tietokoneen välityksellä ajatuksiasi toisille ihmisille.
Itse asiassa tieteellinen metodi on ainoa mikä toimii uuden tiedon lähteenä. Lisäksi yleisesti voidaan todeta että tiedemiehet edustavat pääosin ihmiskunnan terävintä osaa. - On todella yskisilmäistä tunkea jumalaa aina siihen aukkoon, jonka sisältöä amme vielä tiedä. Näin on tehty kautta aikojen ja näin näytetään tekevän edelleen.
Aikoinaan jumnalilla selitettiin ukkosta, tuulta, komeettoja, aurinkoa etc. Nyt tietoisuutta, elämän alkua, maailmankakkeuden alkua etc.
Loppujen lopuksi taitaa olla niin, että jumala pakenee meitä sitä mukaan kun saamme selville miten asiat ovat, voisin jopa olettaa että jumalaa ei ole edes olemassa, se on vain yleinen nimitys tiedon rajalle. - Tai sitten asia on niin että koko Raamatun jumala-jutut ja luominen on vain Seemiläisten kansojen tarustoa ja mitään tuollaista ei ole ollut eikä ole olemassa.
Kumpikohan on enemmän todennäköistä?
Minun mielestäni se, että kaikki jutut jumalista, saatanasta ja vastaavista on puhtaasti ihmismielen keksintöä. - Hups, editointi käänsi lauseen mukavasti väärinpäin.
eli tuksin kukaan epäilee ETTEI maapllo ja elämä maapallolla olisi miljardien vuosien kehityksen tulos. - Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
Tuskin yksikään biologi (joka ei ole vahvasti uskonnollinen) epäilee että maapallo ja elämä maapallolla on miljardien vuosien kehityksen tulos. - Ainoa tietämäni ateistinen uskonto on Buddhalaisuus.
Ateismihan ei määritteen mukaan ole uskonto, paremminkin uskomus.
Olen uskonnoton, ateisti. Tunnen useita Helluntaiseurakunnan jäseniä (sukulaisia) ja olen heidän kanssaan hyvissä väleissä, ollut jo 60 vuotta. Minulla on myös yksi hyvä ystävä joka on Myöhempien Pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkon jäsen, Jehovalaisia ei tällä hetkellä ole lähemmissä tutuissani. On kuitenkin aika yksisilmäistä väittää etten tuntisi ko lahkojen edustajia.
Suurin osa lahkojen edustajista on hyviä ihmisiä. Sääli että heidän käsityksensä todellisuudesta on niin vääristynyt lapsena tapahtuneen aivopesun vuoksi. - Jokaisen ihmisen kohdalla "tutustuminen" jumalaan menee saman kaavan mukaan:
Joku toinen henkilö, yleensä lähiomainen, kertoo lapselle että on olemassa jumala jolla on näitä ominaisuuksia.
Ellei usko tämän henkilön väitettä jumalasta (tai jos lakkaa uskomasta tähän väitteeseen jossain vaiheessa) on ateisti. jos uskoo on teisti.
Eli kysymys on puhtaasti siitäö, pitääkö teistin väitettä jumalan olemassaolosta uskottavana vai eikö pidä. Suomessa tyypillisesti kerrotaan että on olemassa Jumala josta Raamattuun on kirjoitettu.
Mistään ulkopulelta ei tuota väitettä kukaan kuule. Itse sitä ei kukaan noin valmiina keksi, toki voi mietiskellä että mikä tuo salama oikein on ja kuvitella jonkin persoonallisen tekijän ilmiön taakse.
Tuossa on lyhyt kuvaus siitä mitä ateismi on, se ei sisällä mitään muuta kuin epäuskopn jonkun teistin väitteeseen jumalansa olemassaolosta. - Toisen puolen sukulaisistani merkittävä osa on Helluntaiseurakunnan jäseniä. Heistä kaikki ovat nuoren maan kreationisteja.
Mistä sinun kokemuksesi Helluntailaisista kumpuavat? - tuossa pari kirjaa jotka vastaavat alottajan kysymykseen.
https://books.google.fi/books/about/The_Fabric_of_Reality.html?id=Z7uFxViR19oC&source=kp_cover&redir_esc=y&hl=fi
http://www.adlibris.com/fi/kirja/monimutkaisuus-9789510348390?gclid=CjwKEAjw_bHHBRD4qbKukMiVgU0SJADr08ZZDWtaB38ZNchlng6pebIGBGbqF7PGzGSMiurX-c6L9hoCJbbw_wcB - Evoluutioteoria selittää biodiversiteetin synnyn.
Jostain kumman syystä kretiinit ja muut huuhaaseen uskovat luulevat sen kattavan kaiken mahdollisen.
Lukekaa enemmän, luulette vähemmän. - Ja kyllä, tiede ei tunnista jumalaa. Tiede ei tunnista mitään olematonta.