Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Katuvankka
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Katuvankka

Katuvankka

Katuvankka profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Liittynyt 10v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                15 aloitusta · 618 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Olen täysin samaa mieltä. En ole hetkistäkään epäillyt ajatuksesi nuppua ja sen puhkeamista täyteen terään.06.10.2017 21:23
                                                • En ota kantaa ajatuksesi syvimpään tarkoitukseen, mutta aihealueena sinun aloituksesi kuuluu yhteiskunta osioon. Käy ihan itse vilkaisemassa mihin niistä osioista. Niitä on yli 35 mistä valita.
                                                  Miksi näin sanoin? Itse itselleni, ja teille vastaten, joku roti se olla pitää.

Voit tietty, perustella, että lieksalainenkin on suomalainen ja kaikki kuuluu kaikkialle sillä perustellen, mutta selkeys ja järjestys olisivat ainakin osittain toivottavaa, vaikka intomielemme ei aina tuoksinassamme jaksa.
                                                  06.10.2017 21:08
                                                • Todella piristävää. Hyviä esimerkkejä siitä miten lauserakenne voi johtaa merkityksen täysin hassuksi.

Mutta asiaan, ja aloituksen topic (ketjun aihe) muistettakoon. Herman Koch aikoinaan Vuonisjärvellä. Hyvä vinkki lieksalaisille, ken ei ole vielä Hermannia sattunut lukemaan. Minä en. Hänen minulle tuntematon tyylilajinsa asettaa minulle ennakkoluuloja, mutta toisaalta voin yllättyä mukavasti, onhan se kokeiltava, josko sittenkin olisi ihan mielenkiintoista luettavaa. Tilasin itselleni kokeeksi Illallisen.

Mielenkiinnolla jään myös odottamaan, milloin tuo Hermannin seuraava kirja, joka kertoo Suomesta, ilmestyy. Koch aikoo kirjoittaa kokemuksistaan 19-vuotiaana ja sen jälkeen. Olisikohan ihan Vuonisjärven kokemuksia;)
                                                  06.10.2017 20:22
                                                • Näin se nykyisin menee. Nykytoimittajat eivät suhtaudu enää siinä määrin kriittisesti tietolähteisiin kuin ennen vanhaan. Asiatiedot olisi tarkistettava niin hyvin kuin mahdollista. Esitettyjen väitteiden todenperäisyyttä olisi tarkasteltava erityisen huolellisesti, varsinkin silloin, kun kyse on kiistanalaisesta väittämästä tai asiasta. Totuus ja sepitelty aineisto pitäisi pystyä erottelemaan selkeästi ja ymmärrettävästi. Nykyisin, varsinkin iltapäivälehdillä, on tapana harhaanjohtaa lukijaa jo otsikoinnista lähtien.

Englantilainen journalisti Auberon Waugh totesi aikoinaan seuraavaa:

”Yleisesti ottaen parhaat ihmiset nykyään antautuvat lehtialalle, toiseksi parhaat hakeutuvat liike-elämään, roskaväki käy politikoimaan ja paskiaiset lakialalle”.

Tuo on ilmiselvästi hänen subjektiivinen mielipiteensä, mutta hyvää siinä on se, että lukijalle ei jää epäselväksi hänen oman ammattikuntansa omakohtainen kehu.

4.10. 2017 Iltasanomissa eräs toimittaja H.S. kirjoitti tuosta Lapin Simossa tapahtuneesta eksyneen naisen löytämisestä seuraavasti. Tämä on tarkka lainaus toimittajan ja Iltasanomien kirjoittamasta tekstistä:
                                                  ”Pian poliisikoira löysi naisen, joka makasi maassa ja ilmaisi löytönsä haukkumalla pimeässä metsässä”.

Miten te ymmärrätte tuon, minua se rupesi naurattamaan. Siinä on hyvä esimerkki nykytoimittajien hutiloinnista. No. Kyllä niitä virheitä tulee minullekin, ei täällä kukaan ole täydellinen.
                                                  05.10.2017 21:28
                                                • Hei. En heidän tietoaan ja tasoaan ole kieltänyt. Pyllyn nuoleminen ei ole tapani. En oikein edes tunnista termiä, koska voin sanoa sen suoraan perseen nuolemiseksi. Hienostelu taholtasi on ymmärrettävää, koska ilmeisen selkeästi haluat olla sanankäytössäsi kohteliaan korrekti ja muutenkin nuolematon siveä.

Monimutkaiset ovat väittämäsi tiet, jos jotain todella tahdot edes ilmentää. Ymmärrys ei synny tuossa tuokiossa. Salamanleimahduksina ehkä jotain ymmärrät. Tai, näet unta, joka antaa sinulle säteilevän kasvun iloa.
                                                  30.09.2017 21:27
                                                • Lisään kommentin vielä.

Minä ja wanha_lieksalainen varsinkin olemme täysin eri sorttia. Mietiskelen asioita tietenkin subjektiivisella omalla tavallani. Arvostan asioita, kunnioitus on vielä suurempi asia. Mutta tuon Wanhan edesottamukset lähentelevät palstan ja someen osallistumisen tyylitajua ja kaikin puolin rauhallista asennetta siten, että se on jo lähellä arvostuksen sijasta kunnioitusta. Harvoin ja ytimekkäästi on parempi kuin jatkuva selostus ajattelematta, kokematta tai toteen näyttämättä.
                                                  30.09.2017 20:23
                                                • Voi hitto soikoon tuota sinun ”pitsin” nypläystä. Minä en ole kamuttaja. Rotestikin on eri asia. Muistelen minä hänen tietäneen metsästyksestä eri asioita kuin kamuttaja. Usko jo typerys. Nyt on anteeksipyynnön paikka minulla. Itse itseäni komentaen annan hyvän esimerkin. Katsoin kirjoittamaani ylempänä! Ei oikein toisille, ei ainakaan lapsille kerrottavaa.

Olisi kannattanut siinä saluunassa tilata lasillinen vettä jäillä;)
                                                  Sorry. Hyviä artisteja kannattaa aina kuunnella. Sateenkaaren värejä ja myrskyjä kannattaa käsitellä elämän taitein.

Musiikki rauhoittaa. Niin on moni todennut;)

https://www.youtube.com/watch?v=e-OSEw22T4o
                                                  https://www.youtube.com/watch?v=r1tjCaE94RE

PS. Tutkimus väittää, että poliitikot ovat rehellisempiä kuin kansa uskookaan. Mikä tutkimus? Ei nyt varsinaisesti liity aiheeseen, mutta rehellisyys on asia, joka sivuaa aina kaikella tavalla kaikkea!30.09.2017 19:57
                                                • Älä välitä muuta kuin vahvuuttasi.
                                                  Pois turha paine, panettelukin.

Turhaa on perusteeton. Useat sen tietävät. Ymmärtävät. Turhaa on kiistää oikeaa tai, aikaa ja sen vartta. Olette Te kaikki aikanne virralla kuitenkin. Jokainen omilla tavoillanne olette. En nyt, vielä, ryhdy kovin sanelemaan. Kovin sanoin. Pois se, minusta. En tahdo. Pielisentien konkurssit tiedän. Olen aikoinaan ollut liki sitä;)

Sitten kun on ensi vuosi, ja elomme etenee, olemme kokeneempia kaikki me. Huominen myös tulessaan tuo omansa, uuden. Toivottavasti hyvän. Kyllä sen kera voi elää. Ottakaa auvoisiin ajatuksen näppeihinne vaikkapa kassi. Ymmärrys monipuolinen ei ole haitaksi ymmärryksenne ja rakkautenne kera. Mitä tahansa sitten halajattekin. Ilma ei vaadi kysettä. Se vaati tuoksuttelua. Hengittelyä.

https://www.youtube.com/watch?v=5GXBumTVxhA29.09.2017 23:40
                                                • Toki. Voisin kysyä teiltä kaikilta lieksalaisilta, onko teillä kahdeksaa viisasta tai viihdyttävää ajatusta, ajassanne?
                                                  1. Syntymä.
                                                  2. Ensi kokemus on ilman hengittämisestä.
                                                  3. Lapsuus. Se kaikki on hyvää kokemusta. Mahtavaa. Sain kohdistaa käpykeppini.
                                                  4. Koulu. Opin lukemaan. Jo aikaisemmin, kuin ammuin rastaita ritsoilla.
                                                  5. Ymmärsin ensikerran asioiden yhteen liittyvyyttä ajan kanssa.
                                                  6. Olin sitten, en kerro. Koska paljas ei pidä olla, edes auringolle.
                                                  7. Olen osittain primääri.
                                                  8. Voitte tahkojenne kanssa jatkaa kohteliaasti. Osaan joskus jotain teroittaa.

PS. Parasta on ymmärrys monipuolinen ja lähestyä todellista aihetta.
                                                  29.09.2017 22:44
                                                • Voi teitä. Tunnistaisiko kukaan teistä todellisen elon, paikan ja ajan sanoiksi pukien. Olipa sitten menneisyyttä, tai tulevaa ajan ennustamisen tuloa. Voitte toki leikitellä kaikella tieteenne ymmärryksellä.

En, minä en ole mikään. Olen vain läsnä. Keskustelen silloin tällöin kansanne. Palstalla on ajassamme muistelevia, jopa menneitä muistelevia. Tuntuu hyvältä. Jos ei hyvältä tuntuisi, olisin poissa. Kolmen asian kanssa olen leikkinyt. Ne ovat eri, ja erikoisen muuttuvia ilmeisen tahtotilan tilanneriippuvuudesta suhteutettuna kolminaisuuden määrään. Kolmen voitte potenssilaskulla pohtia vaikka heti hetkessä ajatuksissanne. Syntyykö siitä edes kahdeksaa todellista ajan ajatusta?
                                                  Toki. Voisin kysyä teiltä kaikilta lieksalaisilta, onko teillä kahdeksaa viisasta tai viihdyttävää ajatusta, ajassanne?
                                                  29.09.2017 21:55
                                                • Turha kommentti. Rotesti jo totesi ketjun alussa, että on käynyt merten takana. Mielestäni, he ovat letkein rantein, keskenään vielä huumorilla höystänet asiayhteyttä, näin jälkeenpäin ajatellen. Ei ole syytä olla hankala. Myötähäpeän.

https://www.youtube.com/watch?v=l5Me9bhVc2Q29.09.2017 21:06
                                                • Kyllähän sitä oltiin 70-luvulla sellaisia ”Urhoja”, siis en ainoastaan minä, moni ikäluokkaani kuuluva myös, että kaikissa edellä mainituissa tuli pistäydyttyä. Se oli sitä nuoruuden aikaa minulle. Lisäisin kyllä Simo Hurtan, ”Simpan” tuohon. Se oli aikoinaan katutasossa, ja myöhemmin osuuskaupan remontissa kaivettiin monttuun tuo” ristorantte”. Eräs Pekka oli siihen aikaan yksi suosituimmista ”sisäänheittäjistä”.

Ravintolakulttuuri on nykyisin aika lailla erilainen. En sitä sen tarkemmin ole nykyisin testaillut, mutta tiedän olevan Icellaa ja jatkoaikaa. Jatkoaikaa kyllä tarvitsee moni, joku ei saa yhtään, jos yrityksistä Lieksassa puhutaan. Nyt en viitsi kovin edes keventää millään, koska vakavista säryistä on kyse. Ei minulla, mutta Lieksalla. Vadelmaan vielä ehti, puolukkaa riittää, pieni muu on pelkkää ironiaa, itse kunkin, suuren mielen harmonian syrjällä.

PS. Hyvä aloitus kuuluu aina Lieksa palstalle. Olen sitä mieltä. Säännöt eivät mene lain etupuolelle. Perustuslaissa on tiettyjä asioita, jotka kumoavat tämän palstan epäkelvot säännöt. Jos sääntöjä ryhdytään keskenämme särpimään, niin se on loputon väittely, pureskelu ja hammasten kiristely. Lieksaan tarvittaisiin silloin pari hammaslääkäriä lisää;) Että sellaista urhoollisuutta.
                                                  29.09.2017 20:35
                                                • Ymmärtämättömien väärinkäsitysten välttämiseksi otan esille kuvitteellisen tilanteen. Istahdamme kamuttajan kanssa saluunan tiskille. Minä tilaan tupla viskin jäillä ja kyytipojaksi kolpakon kylmää olutta.
                                                  Kamuttajan janojuoma on mitä ilmeisimmin, kaikesta päätellen, pitkä lasillinen kylmää raikasta valkeaa valion tuotetta. Nämä ovat asioita joita kannattaa arvostaa. Olipahan sitten evoluutiota tai ei;)

Kuvittelijat ja uteliaat eivät voisi olla enempää väärässä, jos kuvittelevat eräiden tiettyjen olevan samoja täällä palstalla. Tämän kirjoitin selventääkseni asiaa, sillä aika ajoin täällä esiintyy typeriä väittämiä. Kuten jo sanottu, kamuttaja ja wanha_lieksalainen ovat tämän palstan herrasmiehiä. Itse itseni luokittelen vielä tämän palstan persekärpäseksi;) Kaipaan vielä harjoitusta.

https://www.google.fi/search?q=aina kun mä maitoo juon&oq=aina kun mä maitoo juon&aqs=chrome..69i57j0l5.6239j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-827.09.2017 22:51
                                                • Kuitti. Roger. Ja mitä sitten muuta. Ennen lentoa ja radio liikennettäkin olevan aurinkomyrskyn ilmeisen selkeästi olet huomioinut aidon.

On hyvä olla läsnä. Hyvä on ymmärtäen asioita kaikenmoisia käsitellä;), myös mennä nukkumaan. Sitä sanotaan myös mahtisanaksi. Ei jumalaa kirjoiteta koskaan mahtisanana. Ei millään kielellä. Millä kielellä jotain kirjoitetaan mahdilla isosti isoavaksi? (Toki aina isolla, isottelen vain;)

Joskus kansakoulussa luin Teuvo Pakkalaa. Neljä vuotta sitten, kun tutustuin tähän palstaan, mietin monia asioita. Nimimerkkini ovat, vaihdelleet. Entä sitten. Aikoinaan olisin halunnut ottaa nimimerkiksi sen stiiknafuulian! Se oli tietenkin, varattu;)

No se olkoon siitä, ja varattu. Olkoon mitä kieltä tahansa.
                                                  Hyvä kun on kuitenkin joku kieli ja yhteys, ennen kaikkea hyvä, ja hyväntahtoinen ymmärrys. Joku ummi;)

Kaikki hyvin, kunhan syvimmät kolmannen pirulliset portit ensinkään eivät meitä manaa. Ihmisen pojan on oltava vahva;) Valtaa ja valtakuntia on, ja olaan joskus häkellyttävän sopivan muuttujia sanojemme kera.
                                                  27.09.2017 00:18
                                                • Tämä seuraava ei ole pahansuopainen kysymys kamutajalle, mutta jos huomaat monimuotoisen elon yhteyden, mitä mieltä olet, entisenä pielisjärveläisenä ymmärryksen ja historian käytävistä, joita on toki käytettävissä? Miten?

Anteeksi kysetulva. Olkaamme... Kerro jos tahdot. Arvostus tietoon olevaan, jopa tulevan tulevaan ei kanssani koskaan katoa. Kaikki mennyt, myös ei mitään muuta tee, kuin kiinnostaa. Unholaan en toivoa voi hyvän ajatuksen menevän, ja rohkea se, joka täällä ryhdisti kirjoittaa.

Tiedän, että olen hankala. Mutta en ole liian utelias.
                                                  Paitsi että. Huomioikaa potentiaali, joka on olemassa jännitteessä. Voimakkaassa. Virta tulee vasta sen jälkeen, jos käännetään oikeaa kytkintä;)
                                                  Ajakaa autojannekin varoen, kaasuanne ja vaihteitanne kytkinten kera käyttäen. Katsokaa toki nykyistä sumua. Älkää ohittako hitaassa sumussa, jos ette nopeuttanne näe. Ja, liukkaat ne ovat vasta tulossa;)

PS. Urhot ovat, ja tulevat olemaan.
                                                  26.09.2017 23:10
                                                • Kävelen, silloin kun tahdon.26.09.2017 22:35
                                                • Kai on. Ei mennyttä, mutta tässäkö on palstalla mitä voimme hankkia, saada ymmärtää. Sana hankkia, on suomen kieltä. Minä toivon, että olette oman ajatuksiemme hankkijoita. Hoksasin jonkun tuolla lainaavan epäkorrektisti jossakin toisaalla asiallisia.

Miettikää milloin tarvitsee edes epätyydyttävään ja ala-arvoiseen mitään vastata.
                                                  No, toivon, että on lysti elon meillä kaikilla.

https://www.youtube.com/watch?v=lFD_l_Qt47U

Voi olla, että en ole kukkaan. Olen ja elän, kuitenkin.

https://www.youtube.com/watch?v=bvwaXfsdmRY

Rakastaminen ei ole helppo laji elossa. Helppoa on vain olla. Minä en ole vielä aidosti kenkään, kenenkään. Paitsi vaimoni.26.09.2017 22:23
                                                • Itse en ole käynyt kertaakaan Valloissa, mutta jos luoja ja viskaalit sen sallivat, on se kyllä täysin mahdollista, että sielläkin käyn. Kamun muistelut tavallaan ovat sellaista lukemista, että ne antavat miltei neljänneksen kokemuksesta ja suuntaavat odotuksen tilaa.

Menneisyys muistuttaa itsestään aina kun haluaa. Koskaan ei tiedä, minne se vie. Voi vain toivoa joutuvansa kivaan paikkaan. Matkustellessa myös nuo eri kielet tulevat likemmin ja paremmin sisäistetyksi kuin täällä koti Lieksassa. Menee varmaan vielä vuosia monta, ennen kuin olen tiettyjen kielellisten lahjakkuuksien tasolla, vaikka olenkin tyydyttävän välttävähkösti yrittänyt tulkita niitä;)

Kyllä. Ajattelin vielä matkustella.
                                                  26.09.2017 20:34
                                                • Näin on. Hyvä kun oikaisit virheellisen käsitykseni. Virallisesti on puhuttava liikenneympyrästä. Ja oikeassa olet, että lakitekstissä ei muuta sanaa käytetä. Kuitenkin muuallakin kuin kansan suissa kiertoliittymä sanaa käytetään liikenneympyrä sanan synonyymina.

Esimerkiksi tiehallinto käyttää painetussa tekstissä jne.
                                                  http://alk.tiehallinto.fi/kiertol/kiertol.htm

Sanomalehti Karjalainen:
                                                  ”Aloitetaan kertaaminen perustavanlaatuisella kysymyksellä: kiertoliittymä vai liikenneympyrä?
                                                  - Tieliikennelainsäädännössä käytetään ainoastaan termiä liikenneympyrä, mutta kiertoliittymä tarkoittaa samaa asiaa, kertoo liikenteen ohjauksen asiantuntija Tuomas Österman Liikennevirastosta.”

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/49990-vaannetaan-rautalangasta-liikenneympyraan-eli-kiertoliittymaan-ajava-vaistaa-aina-siella-jo-olevia

Peukutuksen ansaitset terävästä vastineestasi. Olin vielä eilen siinä virheellisessä käsityksessä, että ne ovat kaksi eri asiaa nuo liikenneympyrä ja kiertoliittymä.24.09.2017 16:35
                                                • Mielestäni aloitus on ihan kelvollinen monessa suhteessa. Siinä on selkeästi annettu lukijalle sopivaa tilaa ajatuksensa lennolle. Aloitus on arvoituksellinen, sillä kuten jo huomasimme, siinä langetettiin pienoinen ansa tuohon karhun talviuneen. Joku siihen jo lankesikin. Mielestäni aloittajan vivahteikkuus viittaa juuri johonkin vertauskuvaan, ei niinkään oikeaan karhuun. Tuo verokarhu ja budjettikeskustelu ovat ajankohtaisia ja sikäli asiayhteydeltään sopivia. Myös Pielisentien yrittäjien nykyahdingosta voi olla kyse.

Aloittaja ei hätäile jatkokertomuksillaan. Hän todennäköisesti seuraa ja analysoi, miten muut suhtautuvat ja lähtevät keskusteluun mukaan. Uskon hänellä kuitenkin kerrottavaa vielä olevan. Parasta näissä olisi se, että keskustelu olisi ketään syyttämätöntä ja silti voimakkaasti kantaa ottavaa, hieman huumorilla vielä maustettua.

Tunnustan ja tunnistan myös itseni ihmettelevän, miksi minä näitä tänne kirjoittelen. Senkin tunnustan, kuten olette huomanneet, että joskus tammenterhojen keräilyn sijasta nautiskelen tammitynnyrissä jalostettuja ihmisen tiedonjanon suhteen tarpeettomia nestemäisiä tuotteita. Hyi häpeän, häivytys, siis itselleni. Mielenkiinnolla odotan jatkoa aloittajalta.

PS. Karhu ei pollea syönyt;)
                                                  https://www.youtube.com/watch?v=8muy42pHZZc23.09.2017 18:44
                                                Edellinen
                                                Sivu 19 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen91

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.93

Mitä mieltä olette asiasta?

• Pilattiin sitten Omakanta29

Omakanta uusittiin. Meni päin persiitä. Ennen sain siellä uusia reseptit, katsoa labratulokset ja lukea infoa joka käynnistä. Nyt ne sivut niin kummalliset, että uusimmat tiedot ja reseptit jossain huitsin hiidessä. hel…

• TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."21

Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. ​Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…

• Sinimustan liikkeen rasistisia tarroja on liimattu kouluihin Helsingissä117

Apulaispormestari Shawn Huff (vihr) sanoo, ettei syntyperäisenä helsinkiläisenä ole ennen nähnyt näin avointa vihaa myös lapsia ja nuoria kohtaan https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012316928.html

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Muistatko Charlien enkelit 70-luvulta? Uudelleenlämmitetyt enkelit tv:ssäCharlien enkelit näyttävät taitojaan vakoilussa, naamioinnissa ja itämaisissa taistelulajeissa.

Stara

• Puolustusvoimat ampuu kovilla – mukana 2 200 sotilastaPuolustusvoimien suuri tykistön ampumaharjoitus näkyy ja kuuluu 19.-23. lokakuuta. Southern
                                                • Puolustusvoimilta sykähdyttävä F-35A Lightning II julkaisuIlmavoimat on nyt julkaissut upean videon, jossa esitellään sen
                                                • Puolustusministeri Antti Häkkänen kielsi kiinteistökauppoja: ”Riskejä turvallisuudelle”Puolustusministeri Antti Häkkänen on estänyt jälleen kuusi kiinteistökauppaa, joissa

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia