Savis

Aloituksia
1068
Kommenttia
10897
Silti rukoilen teille Oikea Herätystä !! Antautumista siihen. Itselle kuolemista . Kieltä itseä !!!!
En nyt sinulle osoittanut tämän viestin kokonaan ja mitä mä nyt kirjoitan rakkaat siskot ja veljet !! Vaikka tiedän että1113Näin musliimit maailmassa ottaa yhteen ! Aivan kuin musliiminuoret jenhgiläiset maailmassa.
Tässä ne ovat isot miehet tappamassa toisiaan. >> https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010121893.html4112- 0112
Tarkistetaan uuskarismaattisten ekumeenisten hedelmät !
Mitä sinulla on sanottava niistä? Minulla on tässä sanottava että järkyttävät Jumalan Valossa !! Neuvosto toimii kir10112Valtava puhe joka Suoni tarvitsee !!!!
Paras puhe Suomessa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vai löydättekö vastaava ???? https://m.youtube.com/watch?v=slwkW6mU8SQ4112Luuletko että valkoiset valheet on harmittomia viimeisellä Tuomiolla ??
Tuletko ujo ja valehtelet ? Vai sanotko Totuuden kuin Paavali? Room. 9 1 Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettel3111Sannan muotokuva on mieleenkiintoinen !!
Suomen pääministerin Sanna Marinin muotokuvassa on kuvan tehneen valokuvataiteilija Meeri Koutaniemen mukaan "kolme symb19111Kenen voimalla he olivat tehneet ihmeitä jotka Jeesuksen luo tulivat ?? He sanoivat Herra !!!
Olemme tehneet ihmeitä !!!!! Matt. 7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautt2111Kirjoitin Luttersairastuneista Helluntaipalstalla ja ilolla näin monet vastanneet.
Aihe ja sisältö koskee vakava juttu >>>>>>> HERRAN TAHTOA TAPAHTUKO..5111Äärikarismaattisuus
Mauno Mattila jakoi hyvänjulkaisun. Varoitus henkivaltojen hyökkäyksestä rukouspaikalle. Kuvan mahdollinen sisältö: 2 h6111OLETKO LAMPPU JOKA LOISTAA PIMEYDESSÄ ???
SINUN TULIS OLLA !!!! Luuk. 11 33 Ei kukaan, joka sytyttää lampun, pane sitä kätköön eikä vakan alle, vaan panee sen la9111Rakkaat !!! Varoittakaa ekumeniasta ja uuskarismaattisesta !!!
Silti Rakas noudaan Pyhä Raamattu >> 2. Tim. 4:2 saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuh24111Galluppi !!
Yleisö kyselee ?? Mistähän on jatkuvat "gallup" liirum laarumit? mitä olet mieltä ?? Onko Jumalasta ?? Kyllä tai ei ??5110Onko lutherilaisen kirkkon myös luikertanut tällainen harha ??
Tästä me olemme Mauno Mattilan kanssa jo pitkään . https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1356266308097961&set=a.61110Lutterin järkyttävä harha joka hän omaksui auttamaan hänet elämään lihassa ja tehdä syntiä.
Pihalle joutui !! Kun lähti lihassa , kysymään lihallinen munkkiystävän luokse joka lihassa opetti Lutter l Senjälkeen0109Eihän me tarvitaan Muuta kun että Herra Kastaa kokonaisia kaupunkeja tai koko Suomen maa Hengellä ja
TULELLA . Niin että Puhdistuu kokonaan , niinkuin oikeissa Herätyksissä , jossa Jeesus Kristus meidän Jumala kastaa itse110109Eläätkö Hengessä ja annat anteeksi sinun viholliselle ?
Autatko sun vihamiehet ja rakastat heitä ? Oletko luopunt riitelystä ja vihasta? Room . 8 sanoo >> 5 Sillä niil8109Rakkaat Helluntailaiset !!
Oletko jo huomannut että jotkut uskovaiset väittää että saatana antaa synintuntoa ja kuormittaa uskovaiset,, syyttämällä34109Jumalan Galluppi !!
Jumalan Galluppi Me kiitetään coronasta joka on Jumalan työkalu saadakseen uskovat Taivaaseen. Coorona tulee oletko valm5108Miksi Paavali on niin vihattu että Suomessakin on niitä joka viha murhaavasti hänet ??
Paavali oli valittu ase joka perkele vihaa ja joka yllyttää uskovaiset Suomessakin ajattelemaan kaikkenlaista paha Paava85108