Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Synnitön! Hän on turvassa Tuomarin edessä, kun on kuoltu. Kuolema voi tulla äkkiä niin monilla tavoi
Syntisillä on tuskainen olo Tuomarin edessä ja joutuu kovan synnintuntoon , kun odotta Tuomion, joka hän ei tiedä että v8153Kunnia , kunnia ja ylistystä sinulle Jumala pitkästä iästä..
Tänään täytin . Sisällä on kuin pikku poika täynnä iloa ja tarmoa. Ulkoisesti Voimat alkaa loppua kun täytin 67 ja ei ja9153Miksi Paavali on niin vihattu että Suomessakin on niitä joka viha murhaavasti hänet ??
Paavali oli valittu ase joka perkele vihaa ja joka yllyttää uskovaiset Suomessakin ajattelemaan kaikkenlaista paha Paava85152Valtava puhe joka Suoni tarvitsee !!!!
Paras puhe Suomessa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vai löydättekö vastaava ???? https://m.youtube.com/watch?v=slwkW6mU8SQ4150" Joka ei synny uudesti ylhäältä, ei voi nähdä
Mohikaani kirjoitti ennen kuin kuoli hyvin vesikastesta>> Mohikaani_27 11.01.2012 23:50 Ilmoita Jumalan valtaku74150Juotko maljasi ??
Matt. 20:22 Mutta Jeesus vastasi ja sanoi: "Te ette tiedä, mitä anotte. Voitteko juoda sen maljan, jonka minä olen ju2150Hyvä Jeesuksen Ystävän päivä niille jotka tekevät Hänen TAHTOA,,
Haluatko tehdä Jeesuksen tahdon . Silloin Olet minun ja Jeesuksen Ystävä Silloin otan vastaan sinun ystävänpäivän toivot2150Vai että menit rohkeasti karkuun Jumalasi viettämään elämäsi synnissä mukamas armossa..
Etkö uskonut minua ja Jumalasi ettet saa jatkaa synnissä loppuun asti suuressa valearmossa eksyksissä? Menitkö karkuun J4150EN PELOTTELE TEITÄ RAKKAAT ,,, KUIN USKONNOLLISET TEKEVÄT JA OHJAA TEITÄ...
En pelottele ihmisiä. Olen rokottamaton uskova . Riskryhmässä sairauden vuoksi ja ikä jo yli 65. Olen sanonut Jumalalle1149HYVÄ JA RAUHALLISTA SIUNATTU JOULUA TEILLE KAKKILLE RAKKAAT 111
JOULUYÖ ON VALTAVA. ON SYNTYNYT ..... https://www.youtube.com/watch?v=VDmIddF7DfQ3149Galluppi !
Vaikeampi galluppi teille,,,,,,, jossa ei voi vastata kyllä tai ei !! Miksi Uskova pitäisi puhdistua ??????????????????4149Galluppi !
Oli puhe sotilasvalan antamisesta . Voiko Uskova tehdä sellainen ?? Kyllä vai ei !!9149Maapallon Kristikansa on viety katastroofin nimelä Uusikarismaattisuus ja menestysteologia.
He määrää mikä on Jumalasta tänä päivänä , kaikkissa vapaisissa suunnissa ja vain enemmän ja enemmän myös viimeinen terv18149Sannan muotokuva on mieleenkiintoinen !!
Suomen pääministerin Sanna Marinin muotokuvassa on kuvan tehneen valokuvataiteilija Meeri Koutaniemen mukaan "kolme symb19149Profetia että paljon lunta ja pitkä kestävä kevät ?
Eikö sellainen oli ja siinä oli että silloin syttyy sota Venäjän kanssa . Vai miten se meni ??1149Lutterin järkyttävä harha joka hän omaksui auttamaan hänet elämään lihassa ja tehdä syntiä.
Pihalle joutui !! Kun lähti lihassa , kysymään lihallinen munkkiystävän luokse joka lihassa opetti Lutter l Senjälkeen0148Eläätkö Hengessä ja annat anteeksi sinun viholliselle ?
Autatko sun vihamiehet ja rakastat heitä ? Oletko luopunt riitelystä ja vihasta? Room . 8 sanoo >> 5 Sillä niil8148Eihän me tarvitaan Muuta kun että Herra Kastaa kokonaisia kaupunkeja tai koko Suomen maa Hengellä ja
TULELLA . Niin että Puhdistuu kokonaan , niinkuin oikeissa Herätyksissä , jossa Jeesus Kristus meidän Jumala kastaa itse110147Ja Ruotsiin sitten ei kannattaa paeta ! Natoprosessin aikana. Sinnekin sataa
atomipommeja . Ei Venäjä millään muulla tulee sotimaan Usa ja natomaiden vastaan kun atomiaseilla . Ei ne tyhmiä ovat !!0147Kun Herran Henki valtaa minua kuin Daavidia !!!
Kun Herran tuli valtaa minua kuin Daaviidiaa saan antaa kaikken Kunnian Jeesukselle Kristukselle meidän Jumalamme !!!!5146