Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. SEURAATKO SYDÄMESSÄ PAAVALI RISTIINKUOLEMAAN ??

Oletko sanonut kuin Paavali ? Kaikki minä voin Hänessä joka minua vahvistaa. Miksi Jumala ei vahvistaa sinua eikä minua
    Helluntailaisuus
    2
    145
  2. Näin musliimit maailmassa ottaa yhteen ! Aivan kuin musliiminuoret jenhgiläiset maailmassa.

Tässä ne ovat isot miehet tappamassa toisiaan. >> https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010121893.html
    Maailman menoa
    3
    144
  3. Jokos olet ostettu ? Vai vieläkö olet myytyy synneille ??

Niin ei tulis olla >> Room. 7:14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty
    Luterilaisuus
    18
    144
  4. Herramme Risti on ovi Hänen Elämäänsä. !!

Näin kirjoittaa Uskovainen Opettaja Oswald Chambers meille. !! >> Hänen ylösnousemuksensa merkitsee , että Hänel
    Luterilaisuus
    1
    144
  5. HYVÄ JA RAUHALLISTA SIUNATTU JOULUA TEILLE KAKKILLE RAKKAAT !!!!!!!!!!!

JOULUYÖ ON VALTAVA. ON SYNTYNYT ..... https://www.youtube.com/watch?v=VDmIddF7DfQ
    Helluntailaisuus
    1
    143
  6. Luuletko että valkoiset valheet on harmittomia viimeisellä Tuomiolla ??

Tuletko ujo ja valehtelet ? Vai sanotko Totuuden kuin Paavali? Room. 9 1 Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettel
    Helluntailaisuus
    3
    142
  7. Ehkä Lutterilaiset ovat fixuja ja tietää vastaus ?

Mutta miten kauan on sanottu että uskova ihminen on Vanhurskautettu syntinen ?? Milloin alettiin käyttää tällainen nimik
    Luterilaisuus
    12
    142
  8. Mitä arvelette ?? Tuleeko ikävyyksiä ??

Taas Jumala varoittaa kansa joka nukkuu ja juhlii vain itseä ja vappu.. https://yle.fi/uutiset/3-11911889… Ehtiikö Suome
    Luterilaisuus
    4
    141
  9. Suomen Seurakunta ilmoittaa Exoduksista.

Suomen Exodus on siitä että muuttakaa nopeasti pois Itärajalta ja pohjoisesta .
    Helluntailaisuus
    28
    140
  10. Hassuja jotkut uskovat ovat ! Kun Kristus mukamas ihmisissä tekee syntiä ???

Näin siinä vaan kirjoitettiin. Ihmellinen uusi elämä Kristuksella on ? Kun hän oli synnitön kuoleissaan ja nyt sitten Hä
    Helluntailaisuus
    16
    140
  11. Pelleiletkö ja luulet olevan uskossa? Vai seuraako nämä merkit sinua ?

Mark. 16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka USKOVAT: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla
    Luterilaisuus
    33
    139
  12. Vai seuraako Lutherin kirkko Paavi ??

Anonyymi00013 kirjoitti hyvin !! 2022-12-15 21:11:16 UUSI Miksihän meillä media ei kerro tästä Katolilaisuuden tämänpä
    Luterilaisuus
    1
    139
  13. Oikea Herätystä odotellessa !!

Vaikka ei kukaan muu odottaisi Oikea Herätystä jossa esintyy voimakas synnintunto,, niin minä kumminkin odotan. Mahtaa
    Helluntailaisuus
    35
    139
  14. Hyvä Syntymäpäivä Grattis Jeesus !!!

Eikö ole ihana Toivottaa Onneks olkkon gigasankarille Jeesus Kristus !! https://www.youtube.com/watch?v=xw6JOacwLUM&li
    Luterilaisuus
    6
    138
  15. Kenen voimalla he olivat tehneet ihmeitä jotka Jeesuksen luo tulivat ?? He sanoivat Herra !!!

Olemme tehneet ihmeitä !!!!! Matt. 7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautt
    Luterilaisuus
    2
    138
  16. Synnintuntoa ? Onko sitä liikkeellä missä ?????????

Milloin viimeksi kuulit että joku olisi saanut synnintuntoa. Onko Pyhä Henki vetäytynyt pois Suomesta tai hiljentänyt to
    Helluntailaisuus
    101
    137
  17. Nyt on mahdollisuus olla Pyhä Raamattullinen !!

Tulkaa mukaan Rakastamaan ja Rukoilemaan vihollisen puolesta. En tiedä mitkä ovat sinun vihollisia
    Helluntailaisuus
    8
    137
  18. Galluppi Pa. Niinkuin pikkujoulujuhla !!

Galluppi !! Onko pikku joulujuhla saatanasta ??? Kyllä tai ei ??
    Helluntailaisuus
    9
    136
  19. Pitääkö Luterilainen hokea koko ajan mielessä,,,,, en voi saada synnit pois elämästä ?

että mukamas oikein että olen syntinen pitää Lutherilainen omaksua. Aivan kuin Luther ja vastustaa Jeesusta joka tuli ot
    Luterilaisuus
    26
    136
  20. Näin eräs veli kirjoitti minulle ja vastasin hänelle.

Kirjoitat >>> Efe: 1/17-21. kerrotaan että Pyhällä Hengellä täyttyneet ihmiset ovat Kristuksen Hengellisen ruum
    Luterilaisuus
    0
    136