Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Mitä arvelette ?? Tuleeko ikävyyksiä ??
Taas Jumala varoittaa kansa joka nukkuu ja juhlii vain itseä ja vappu.. https://yle.fi/uutiset/3-11911889… Ehtiikö Suome4129Galluppi Pa. Niinkuin pikkujoulujuhla !!
Galluppi !! Onko pikku joulujuhla saatanasta ??? Kyllä tai ei ??9128Luuletko että valkoiset valheet on harmittomia viimeisellä Tuomiolla ??
Tuletko ujo ja valehtelet ? Vai sanotko Totuuden kuin Paavali? Room. 9 1 Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettel3128Lutterin järkyttävä harha joka hän omaksui auttamaan hänet elämään lihassa ja tehdä syntiä.
Pihalle joutui !! Kun lähti lihassa , kysymään lihallinen munkkiystävän luokse joka lihassa opetti Lutter l Senjälkeen0128Rakkaat !!! Varoittakaa ekumeniasta ja uuskarismaattisesta !!!
Silti Rakas noudaan Pyhä Raamattu >> 2. Tim. 4:2 saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuh24127Jokos olet ostettu ? Vai vieläkö olet myytyy synneille ??
Niin ei tulis olla >> Room. 7:14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty18127Herramme Risti on ovi Hänen Elämäänsä. !!
Näin kirjoittaa Uskovainen Opettaja Oswald Chambers meille. !! >> Hänen ylösnousemuksensa merkitsee , että Hänel1127Kaste !! Yksi Kaste joka Pelastaa !!
Sen nähdään Apt. 2 . KunJeesus kastoi heitä Hengellä ja Tulella ja antoi heille synnintuntoa Pietarin kautta. Siinä ka1126Oletko saanut voima haudoista ?
Sieltä haudoista on monet suomalaiset saanut voimansa . Kun ovat käyneet Heidi Bakerin luona joka on innokas haudan kävi57126Galluppi !
Vaikeampi galluppi teille,,,,,,, jossa ei voi vastata kyllä tai ei !! Miksi Uskova pitäisi puhdistua ??????????????????4125Rakkaat Helluntailaiset !!
Oletko jo huomannut että jotkut uskovaiset väittää että saatana antaa synintuntoa ja kuormittaa uskovaiset,, syyttämällä34125Silti rukoilen teille Oikea Herätystä !! Antautumista siihen. Itselle kuolemista . Kieltä itseä !!!!
En nyt sinulle osoittanut tämän viestin kokonaan ja mitä mä nyt kirjoitan rakkaat siskot ja veljet !! Vaikka tiedän että0124Pitääkö Luterilainen hokea koko ajan mielessä,,,,, en voi saada synnit pois elämästä ?
että mukamas oikein että olen syntinen pitää Lutherilainen omaksua. Aivan kuin Luther ja vastustaa Jeesusta joka tuli ot26123Marin ?? Kannattiko ryypätä Juhanussa ??? Miten maistu krapula ????
Monilla ei ole edes krapula ja hajonnut avioliitto enää. Kun kuolivat juhlittaessa >> https://www.is.fi/kotimaa/15122Oletko ollut rukoiltavaksi ??
Jokainen uskova tulis kysyä Jumalalta että olenko saanut uuskarismaattinen vainajahenki jossain vaiheessa , kun olet käy103122Tätäkö synti sitten typykkähallitus kaikken muu lisäksi Marin i spetsen . Siis kärjessä ,, huh huh .
Voi voi sitä sokeuutta joka on tullut Suomeen !! https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/580798a0-7643-459e-8f4e-0d497ee9b44122Mitä muuta kun synti? Joka vie niin paljon ihmisiä helvettiin kuin syntiä ? Miljard. tänä vuonna ??
Riittääkö miljard ? Oletko paennneet turvaan kun ,Tuomiopäivä kumminkin tulee jokaiselle. ??? 1. Joh. 4:17 Näin on ra60122Hoo hoh mikä valhe . Joulupukki on aina ollut. Ei syntynyt.. höh höh
Mietin että onpa tuo maailman Joulupukki vertauskuva Jeesuksesta julma . Lahjoja vain kilttille lapsille. Kaikki lapset3122Mikä on lihan evankeliumi ja
Mikä on Pyhässä Hengessä tuotu evankeliumia. Ja miten ne vaikuttaa ihmisissä ???0121Näin eräs veli kirjoitti minulle ja vastasin hänelle.
Kirjoitat >>> Efe: 1/17-21. kerrotaan että Pyhällä Hengellä täyttyneet ihmiset ovat Kristuksen Hengellisen ruum0121