Hassuja jotkut uskovat ovat ! Kun Kristus mukamas ihmisissä tekee syntiä ???

Näin siinä vaan kirjoitettiin. Ihmellinen uusi elämä Kristuksella on ? Kun hän oli synnitön kuoleissaan ja nyt sitten Hän on alannut tehdä syntejä herätessä kuolemasta ja elää meissä .

Ei sen niin voi mennä ,, vaan onhan se edelleen uskova joka tekee syntiä ,, eikä hän ole saanut apua Vapauttajasta ainakaan silloin vielä , tehdeessä syntiä ,. Koska Jeesus ei tee syntiä. ..

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Usko on ihmeellisin asia maailmassa. Lisää siihen jotain omaasi, ja sinä turmelet sen. Kristus ei katsahdakaan siihen, jos se tahtoo esiintyä uskona. Kun sinä uskot ja tulet Kristuksen luo, on sinun luovuttava omasta vanhurskaudestasi ja tuotava vain syntisi. (Oi, se on vaikeaa!)
      Sinun on luovuttava pyhyydestäsi, pyhityksestäsi, hyveistäsi, nöyryydestäsi jne. ja sinun on tuotava vain puutteesi ja kurjuutesi, muuten ei Kristus ole sopiva sinulle etkä sinä Kristukselle.
      Kristus tahtoo olla pelkästään lunastaja ja välimies, ja sinun täytyy olla kadotettu syntinen, muuten ette te, Kristus ja sinä, koskaan sovi toisillenne. Vaikein asia maailmassa on ottaa vanhurskaudekseen yksin Kristus, siis tunnustaa hänet Kristukseksi. Jos lisäät siihen jotain omaasi, et enää salli hänen olla Kristuksena."

      ( Thomas Wilcox)

      • >> Kun sinä uskot ja tulet Kristuksen luo, on sinun luovuttava omasta vanhurskaudestasi ja tuotava vain syntisi. (Oi, se on vaikeaa!) <<

        SIIS !! Kuolet Hänessä syntisenä ja nouset ylös kuolemasta Hänessä ja Hänen Pyhyys ja Puhtaus alkaa elää koska sinun saasta on jäänyt kasteen hautaan !!

        Mahtoiko Wilcox ymmärtää tämän ?

        Tai ehkä Wilcox tämän tiesi ?? Mutta sinä haluat antaa tekstille toisen merkityksen ???

        Etsi vaellus joka on niin kuin Jeesus Vaelsi maan päällä !! Ei synnissä vaan Pyhyydessä ja Puhtaudessa !!

        Jumala Voi muuta sinua sanoi Jeesus !!!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        >> Kun sinä uskot ja tulet Kristuksen luo, on sinun luovuttava omasta vanhurskaudestasi ja tuotava vain syntisi. (Oi, se on vaikeaa!) <<

        SIIS !! Kuolet Hänessä syntisenä ja nouset ylös kuolemasta Hänessä ja Hänen Pyhyys ja Puhtaus alkaa elää koska sinun saasta on jäänyt kasteen hautaan !!

        Mahtoiko Wilcox ymmärtää tämän ?

        Tai ehkä Wilcox tämän tiesi ?? Mutta sinä haluat antaa tekstille toisen merkityksen ???

        Etsi vaellus joka on niin kuin Jeesus Vaelsi maan päällä !! Ei synnissä vaan Pyhyydessä ja Puhtaudessa !!

        Jumala Voi muuta sinua sanoi Jeesus !!!

        Voi sinua Jumalatonta Saatanan lähettilästä!

        Sinut on laitettu vainoamaan meitä Jumalan omia. Se on todisteena siitä, että Jumalan omia vainotaan?


    • Anonyymi

      Niin ei ihminen tee Hengessä vaeltaessan syntiä, koska ei Jumalassa ole syntiä.

      Mutta synti astuu heti kuvaan kun Henki ei enää ole jumalasta. Siten se taistelu ei ole lihaa ja verta vastaan, ei omaakaan lihaa, vaan se on Hengen taistelua siitä kuka saa ihmisessä vallan.

      Kyse ei siten ole uskonnollisuudesta, ei siitä kuka tietää parhaiten, kellä paras oppi, kuka tekee mielestään eniten hurskaita tekoja, vaan siitä kelle Jumala armosta lahjoittanut Hengen ja hän sen pystyy säilyttämään. Mikä ei kylläkään ole helppoa sillä kaiken mitä tekee tulisi tapahtua, tulisi tapahtua Hengessä. Myös tänne kirjoittelun.

      • Aina kun se on Rakas oma taistelu ,, eikä Jeesuksen Kristuksen uhraus sinun puolesta ja sen Taistelu , niin siinä ei tule Puhtaus ja Pyhyys Ihmiseen.

        Omiin voimiin ei hyödytä mitään vaan Pyhässä Hengessä alkaa tapahtua..

        Siis rukous joka on harras Voi paljon. Koska silloin se tapahtuu Hengessä ja Totuudessa joka rukous Jeesus tahtoo viimeisiä aikoja . Rukous avaa ja jos Herra avaa , niin ei kukaan sulje..


    • Anonyymi

      onkohan nyt vaan aloittajalla raamatun sanan ymmärtämisessä vikaa.

      "Hänet, joka ei synnistä tiennyt, hän MEIDÄN TÄHTEMME teki synniksi, että me
      hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi"
      2 Kor: 5: 21

      Jeesuksesta siis TEHTIIN syntinen, kantaen MEIDÄN syntimme, Jeesus on
      kokenut ja kantanut Saviksenkin krapulat aikanaan.

      "meidän sairautemme hän kantoi"

      • Tarkoitatko ? Rakas ??
        Vanhurskas joka on Kristuksessa ja elää Hänen Elämä ? Aj jaa, Hänen Elämä saa aikaiseksi että teemme syntiä , koska Hän tuli syntinen kun otti kaikkien ihmisten synnit itselle ?? Jotain ei nyt täsmä..
        Tarkoitatko että Hänen Elämä on nyt syntinen , joka elää meissä jos olemme Kristuksessa ?
        Olipa paksua !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Tarkoitatko ? Rakas ??
        Vanhurskas joka on Kristuksessa ja elää Hänen Elämä ? Aj jaa, Hänen Elämä saa aikaiseksi että teemme syntiä , koska Hän tuli syntinen kun otti kaikkien ihmisten synnit itselle ?? Jotain ei nyt täsmä..
        Tarkoitatko että Hänen Elämä on nyt syntinen , joka elää meissä jos olemme Kristuksessa ?
        Olipa paksua !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ole hiljaa Savis, sinä loitsuaja ja noita -jumala...


    • Anonyymi

      Hellarit on kovia huoraamaan varastaa huumeita jne huijaa muiden tavarat. Rahat.

    • Anonyymi

      Sinä olet hassu omine luuloinesi!

    • Anonyymi

      Kun Jeesus sanoi, että olkaa täydellisiä kuten taivaallinen isänne, loistakaan teidän lampunne pimeässä, Hän tarkoitti tulevaa Pyhää Henkeä. Ei sitä, että ihmiset sillä hetkellä olisivat olleet pakahtuneet omaan uskollisuuteensa. Eihän siitä mitään niin tule, vaan Jeesus puhui siitä Pyhästä Hengestä mikä on tuleva ja korvaava farisealaisen höpötysuskon.

      Ja silloin kun olemme täydellisiä kuten Taivaallinen Isämme, niin kirjoitamme täydellisiä sanoja ja siitä voi meidät Hengessä koetella onko Jumala meissä vai laskemmeko mielemme turhuudessa omiamme.

      • Niin Rakas ! Kirjoitettu ON..

        Matt. 19:21

        Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".

        Joh. 3:29

        Jolla on morsian, se on ylkä; mutta yljän ystävä, joka seisoo ja kuuntelee häntä, iloitsee suuresti yljän äänestä. Tämä minun iloni on nyt tullut täydelliseksi.

        Joh. 16:24

        Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen.

        Joh. 17:13

        Mutta nyt minä tulen sinun tykösi ja puhun tätä maailmassa, että heillä olisi minun iloni täydellisenä heissä itsessään.

        Joh. 15:11

        Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.

        OLETKO TÄYDELLISTEN SEURASSA ??? >>

        1. Kor. 2:6

        Kuitenkin me puhumme viisautta täydellisten seurassa, mutta emme tämän maailman viisautta emmekä tämän maailman valtiasten, jotka kukistuvat,

        2. Kor. 7:1

        Koska meillä siis on nämä lupaukset, rakkaani, niin puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen saastutuksesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa.

        2. Kor. 12:9

        Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

        2. Kor. 13:9

        Sillä me iloitsemme, kun me olemme heikot, mutta te olette voimalliset; sitä me rukoilemmekin, että te täydellisiksi tulisitte.

        JA PAAVALI PUHUU KUIN JEESUS >>>

        2. Kor. 13:11

        Lopuksi, veljet, iloitkaa, tulkaa täydellisiksi, ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.

        MUTTA ETTEHÄN SUURIN OSA TEISTÄ USKO ETTÄ JUMALA VOI TEHDÄ TEIDÄT SYNNITTÖMIÄ JA TÄYDELLISIÄ !!
        HÄPEÄISITTE KUN PIDÄTTE JUMALANNE NIIN PIENI JA VOIMATON !"!!!!

        Fil. 3:15

        Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kuinka asia on.



        Kol. 1:28

        Ja häntä me julistamme, neuvoen jokaista ihmistä ja opettaen jokaista ihmistä kaikella viisaudella, asettaaksemme esiin jokaisen ihmisen täydellisenä Kristuksessa.

        JATKUU VIELÄ


    • JATKUU RAKKAAT !!

      Kol. 3:14

      Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side.

      SIIS RAKASTATTEKO AINA VAAN , VAIKKA EI OLE RAKKAUSKOHDE, VAAN PUTIN JA VENÄJÄ JA VIHOLLISIA.

      Kol. 4:12

      Tervehdyksen lähettää teille teikäläinen Epafras, Kristuksen Jeesuksen palvelija, joka rukouksissaan aina taistelee teidän puolestanne, että te pysyisitte täydellisinä ja täysin vahvoina kaikessa, mikä on Jumalan tahto.

      2. Tim. 3:17

      että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut.

      oNKO SULLA EVANKELISTAN KUTSUMUS ??? SILLOIN TULEE SINUN TEHDÄ SITÄ HERRAN TYÖTÄ TÄYSIN TÄYDELLISSESTI. >>>

      2. Tim. 4:5

      Mutta ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti.

      2. Tim. 4:17

      Mutta Herra auttoi minua ja vahvisti minua, että sanan julistaminen minun kauttani tulisi täydelleen suoritetuksi, ja kaikki pakanat sen kuulisivat; ja minä pelastuin jalopeuran kidasta.

      Hepr. 6:1

      Jättäkäämme sentähden Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudestaan laskemaan perustusta: parannusta kuolleista töistä ja uskoa Jumalaan,

      Hepr. 7:11

      Jos siis täydellisyys olisi saavutettu leeviläisen pappeuden kautta, sillä tähän on kansa laissa sidottu, miksi sitten oli tarpeen, että nousi toinen pappi Melkisedekin järjestyksen mukaan eikä tullut nimitetyksi Aaronin järjestyksen mukaan?

      USKOTKO SINÄ TÄMÄN ? SILLOIN SE ASTUU VOIMAAN JA TEKEE SINUT TÄYDELLINEN >>>

      Hepr. 10:14

      Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.

      USKOTKO TÄMÄN >>>

      2. Piet. 1:3

      Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään

      VOIT OLLA ONNELLINEN JA ILOINEN JOS USKOT KOSKA >>>

      1. Joh. 1:4

      Ja tämän me kirjoitamme, että meidän ilomme olisi täydellinen.

      1. Joh. 2:5

      Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme.

      JA KUN ELETÄÄN TUOMIOPÄIVIEN ENTEET JA KAOKSISSA NIIN ONKO SULLA TÄLLAINEN TURVA ?? >>>>

      1. Joh. 4:17

      Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa

      OLETKO SIIS TÄYDELLINEN NIINKUIN HÄN JOKA ON TÄYDLLINEN ?? >>
      , sellaisia mekin olemme tässä maailmassa

    • SIIS RAAKKAAT >>> 2. Joh. 12

      Minulla olisi paljon kirjoittamista teille, mutta en tahdo tehdä sitä paperilla ja musteella; vaan toivon pääseväni teidän tykönne ja saavani puhutella teitä suullisesti, että meidän ilomme olisi täydellinen.

    • Anonyymi

      Jumalan kuva meissä tekee syntiä.

      • Niinpä !! Siis Seurakuntien opetus että jatkuvasti teemme syntiä ja ollaan lihassa loppuun asti on perkele opettanut heitä ja nauraa kun ne ovat synnissä menossa helvettiin.

        Kaikki terveen Pyhä Raamatun opetusta kaatuu , sen muka ja eihän uskovaiset tarvi tehdä parannusta , koska heidän elämä tulis olla syntinen lihassa.

        Siis tulis olla syntinen vanhurskas tai armahdettu syntinen opettaa perkele kirkkolle ja seurakunnille , syntinen kumminkin, Voi voi järkyttävä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe