Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Oletko niinkuin Hän tässä maailmanajassa ?
NÄytä sinä uskosi,, niin minä näytän minun uskoNi minun tekojeni kautta. Ja silloin tulis olla niin että Jumala synnyttä068Muutos joka tekee uskova Kristuksen kaltainen. !!
Monet uskovat ajattelevat että niiden tulis itse hoitaa muutoksen joka on välttämättä että Pelastuisi. He ovat itse tul1368Rakkaat Helluntailaiset Hyvä ja siunattu aamu kaikkille !!
??????????????????????????????Kysyisin mitä on Helluntailais uskovilla tekemistä karisma-beliarin tai uskonnottomien kan267Halvan armon opetus. Kiinnostaako ??
Asia joka on huolestuttava, On tämä kun opetetaan että Jumala näkee vain Poikansa, Eikä meitä ollenkaan.. eikä meidän7167Onko lain vanhurskaus täyttynyt sinuun ?? Vai eläätkö yhä lihassa ???
Room. 8 4 että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.067Ei ruotsi tarvi Putinin sota !
Niillä on jo oma sota >>> https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009303359.html Sellaista saa synti aikaiseksi ih167Joulu galluppi !!
Miten vietät Joulu ? Niinkuin pakanat etelä lomamatkan irstailuissa ? Vai niinkuin Jumalan Pyhät Pyhittämässä Jeesuks2967Ja kansa nukkuu kun kolmas maailmansota on melkein vaaratonta kun vertaa koronan mukamas ??
Varustettan ja varustetaan ja sormet on jo lähellä nappia, Siinä on tietysti se hyvä puoli että kuolema tulee nopeasti j667Rakkaat Helluntailaiset joka minä Rakastan ja Jeesus paljon paljon enemmän !!
Siis ? Mitä merkitsee sinulle sanat kuin Täydellisyys , Puhtaus , Pyhyys , Vapaa, Sovitus , Nuhyeeyon , Synnitön ? Sa3666Rakkaat Luterilaiset !!
Voiko Meistä tulla synnittömiä tässä ajassa ?? Mitä sano Pyhä Raamattu ? Opettaako kirkko ja seurakunnat jotain muuta ??166Hyvä uusi vuosi joka tuo ehkä mukaan ?
Korona muunnos joka tappaa puolet maan kansasta ja kolmas maailmansota ja sen maailma nyt sitten Juhlii Rakkaudella kosk2166Siis Venäjä on käsitelleet Ukraina silkihanskoilla,, kun on ollut kyse omasta kansasta !!
Ja Putin on saanut hyviä pisteitä tästä..!!! Mutta miten käy kun ei enää ole oma kansa ?? Vaan vieras kansa seuravassa566Hakataako sinutkin pois joka poistaa sivuja ??
Älä ylpeile yhtään !!! Room. 11 20 Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta. Älä ol866UUskarismaatinen !! Älä anna saatana hujjata sua !!!!!!!!
Niin ei pitäisi olla että ihminen on syntinen.. Älä anna hujjata itseäsi.. Hän on tullut Ottamaan Pois synti sun elämäs066Niin, jos Herra puhdistaa meitä ihan kaikesta vääryydestä. Sitä kohti edetään ja sitä Hän tekeekin,
Miiten niin jos ?? Miks jossitellaan? KUN Herra Puhdistaa meidät niin se mikä Hän puhdistaa on Hän ottanut päälle jo yli166Kiitos ja Kunnia Jumalalle !
1. Tess. 5:18 Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.066Helluntailaiset Julistatteko toisillenne ettei Jumala näe sinua ?
!!Jumalan Galluppi Oletko sellainen uskova joka vaellat näkymättömänä eikä Jumala näe kun syntiä teet koska Hän näkee v4466Jumalan Galluppi !!!!!!!!!
Jumalan Galluppi !! Vapa synneistä vai vapa synneissä.!! Mitä on sun mielestä oikea vaihtoehto ??1566- 265
Galluppi !!
Pääseekö Taivaaseen jos kieltää Jeesusta? Yritän kysellä sellaisia kysymyksiä jotka ovat kielettyjä sun seurakunnassa3765