Room 8 Ei opeta että kun me tullaan uskossa on uskovainen automaattisesti Uudestisyntyt ja kaikki asiat ovat ihanasti kunnossa ja vaellamme kuin Jeesus vaelsis Hengessä . Näin karismaattiset kuin Janne Korvinen opettaa He itse opettaavat ettei lihasta pääsee eroon vasta kun kuolevat.
Me näemme että Paavali puhuu uskoville Room 8-ssa että NIILLÄ JOLLA on Hänen Henki ,,, ja myös puhuu ,, JOTKA ovat Hänessä ja jolla Jumalan Henki kuljetta ,, ja JOS on myös paljon edessä. SIIS Paavali ei pidä sen itsensä selvänä että kaikki ovat ihania Jumalan lapsia jotka Pyhä Henki kuljettaa kohti Taivaaseen kun ovat antaneet Jeesukselle elämän joka on juuri päinvastoin mitä Pyhä Raamattu opettaa.
Joh. 1:12
Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
Rakas Luterilainen. !!
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
<<SIIS Paavali ei pidä sen itsensä selvänä että kaikki ovat ihania Jumalan lapsia jotka Pyhä Henki kuljettaa kohti Taivaaseen<<
Paavalin opin mukaan Pyhä henki kuljettaa kaikki hänen perustalleen rakentavat helvetin tuleen.
1.Kor.3:12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on.
Uskonnon todellinen sanoma on tyly ja armoton sekä kolkko että kova jumalanuhrauskultti.- Anonyymi
Todella harmittava että ihmiset elävät elämänsä
kuolemanpelossa ja rankaisevat itseään ja kanssa ihmisiä tästä
asiasta aivan siis turhaan`?
Mitään kuoleman jälkeistä elämää ei ole
nauttikaa siis elämästänne se ei ole ikuista mutta kuolema on.
https://genius.com/Timo-rautiainen-and-trio-niskalaukaus-kuusikymmentakaksi-lyrics
- Anonyymi
<<Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,<<
Kaikki Jeesuksen nimeen tekeminen on Jeesuksen itsensä mukaan laittomuudentekemistä, ja tällaisia hän ei tunne. Sanoo teille, menkää pois te laittomuuden tekijät, en tunne teitä.
Matt. <<7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.' <<
Koko Paavalin oppi, jossa hän kaiken opettaa Jeesuksen nimeen Kristuksena on tuota laittomuuden tekemistä. Ja Pietarin 2.kirjeen mukaan sillä opilla seurataan Luciferia.- Anonyymi
Pietarin 2. kirjeestä, joka oli Paavalin matkakumppani.
1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja KOINTÄHTI koittaa teidän sydämissänne.
<<Antiikista lähtien Lucifer on tarkoittanut Kointähteä eli Venusta. Nimitys kuvaa Venuksen nousua loisteena taivaalle ja lankeamista taivaan rannan taa.[1]<<
Lähde: wikipedia
Eikä tässä mitään epäselvää olekaan, kun palvotaan Jumalan kuolemaa saatananpalvojien riitillä syödä ruumista ja juoda verta. Anonyymi kirjoitti:
Pietarin 2. kirjeestä, joka oli Paavalin matkakumppani.
1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja KOINTÄHTI koittaa teidän sydämissänne.
<<Antiikista lähtien Lucifer on tarkoittanut Kointähteä eli Venusta. Nimitys kuvaa Venuksen nousua loisteena taivaalle ja lankeamista taivaan rannan taa.[1]<<
Lähde: wikipedia
Eikä tässä mitään epäselvää olekaan, kun palvotaan Jumalan kuolemaa saatananpalvojien riitillä syödä ruumista ja juoda verta.Noinkin voi ajatella lihassa tuon Ristinkuoleman tapaus ja sinulla on vapa tahto ja oikeus siihen.
- Anonyymi
Todella sekava aloitus.
Mutta näin tärkeä aloitus kohtaa aina pilkkaajia..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442978Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462693
- 562548
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582458Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482450On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532191Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128- 692038
- 452032