Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Tälainen vanhurskaus on kauhistus Herralle !!!
Luuk. 16 15 Ja hän sanoi heille: "Te juuri olette ne, jotka teette itsenne vanhurskaiksi ihmisten edessä, mutta Jumala t058Joh . 10 Tässä on vertauskuva Taivaasta teille !!
1 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja658Onko joku tullut ajatelleeksi mitä Ukraina olis voittanut jos Presidentti olis antautunut heti ??
Eikä antanut ihmiset hujjata hänet Suomen saakka ,, huutaen hyökkä hyökkä !! Hakka päälle raivotautisena ja kostonhimois7458Galluppi !
Tulisiko seurakunta yhdistyä muitten Kristilliseen seurakuntien kanssa tai jopa ei Kristillisiä mitä Paavi tyrkyttää ?658Galluppi !!!!!
Voiko tuo uskonnollinen,,, joka poistaa mun laittamat Gallupit ikinä pelastua jos hän poistaa mun kirjoituksia joka näyt1058Mauno Mattila osoitettu oikeaksi profeetaksi !!!!!!
Donald Trump on voittaja.. Ja Israelin suojelija... Https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006397391.html2858Hyvä vappu Rakkaat !!
Jumalan Galluppi Saisiko / Tulisko uskova käyttää viina ja alkoholia vappuna ? Kyllä vai ei ???558250 milj. maahanmuuttajia ei vihreitä sureta
HUPS HEJJAA !!!! MAAHAN MUUTTAJAT TULEVAT . OLETKO VALMIS.257Galluppi !!!!!
Milloin tulet synnitön? Taivassa on vain synnittömiä. Helvetissä syntiset !!!1657Jumalan Gallupp !!
Jumalan Galluppi Anteeksi kerjääjät Toisessa hetkessä tekevät syntiä ja toisessa hetkessä syntiä .. Tietämättä tietyst257Helluntaiserakunnan opettajat on niitä.
Teillä on opettajat Seurakunnissa jotka tarvitsevat teitä ja eivät millään uskaltavat sanoa Totuuden teille,, että pysym057Luterilaisille Puhdistus synneistä.
Mistä löytyy ?? Luuk. 5 12 Ja kun hän oli eräässä kaupungissa, niin katso, siellä oli mies, yltänsä pitalissa. Ja nähd057Ristin Voitto julisti Paavali !
Fil. 1:21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.457Uusi sodoma & gomorra rakennetaan !!
Ja vaikka Päivi yrittää estä sitä , niin kumminkin se tulee kovalla vauhdilla maailmaan koska niin on kirjoitettu ja sen057Kun sinulla on ongelma niin Seurakunta ei ole tarjoa sinulle Jumalan Voima vaan
Pastori pyytä sut eteen, jolloin hän laittaa sun pääle käsi, jolloin sä saat häneltä uuskarismaattinen henki ja senjälke157Älkää vaan sanotko etä Mrin on uskossa ..
Muuhun kun yksi maailman herraus niinkuin . >> 1. Moos. 11:4 Ja he sanoivat: "Tulkaa, rakentakaamme itsellemme2757Oletko Kingi vai Kunku maailmassa ??
Hevosilla haluatte ratsastaa ja istua temppelissä joka on tehty norsunluista . Omakin Haaremiakin haluat ehkä pitää. M057Sanotko olevan lihassa kunnes kuolet ?
1. Kor. 3:3 olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia j056Oikea Herätys Herralle !!
Rukoilkaamme Herralle Oikea Herätystä !!!!!!!!!!! Että monet meidän Tuttavista , , kaverit , ystävät , viholliset ja su056Päivän Sana !!
Päivän Sana Vaikka me vaellammekin lihassa, emme kuitenkaan lihan mukaan sodi; sillä meidän sota-aseemme eivät ole liha956