Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Kun sinulla on ongelma niin Seurakunta ei ole tarjoa sinulle Jumalan Voima vaan
Pastori pyytä sut eteen, jolloin hän laittaa sun pääle käsi, jolloin sä saat häneltä uuskarismaattinen henki ja senjälke166Tämäkin on puhutteleva Pyhä Raamatun kohta !!
Oletteko viikunapuu ?? Mark 11. 13 Ja kun hän kaukaa näki viikunapuun, jossa oli lehtiä, meni hän katsomaan, löytäisikö366Ristin Voitto julisti Paavali !
Fil. 1:21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.466Mitä synti merkitsee sinulle ?
Minulle se merkitsee kaikkein järkyttävin asia mitä ihmiselämä voi olla ja on ollut kautta aikoja. Jumalalle taas se mer7566Kiitos ja Kunnia Jumalalle !
1. Tess. 5:18 Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.066Galluppi sinua varten !!!
Galluppi !!! Laki on palannut Suoim 24-een. Ilman lakia niin mitä jää sun uskonelämästä puuttumaan. !! Sanotko ihana et166Ahdas on portti .
Ahtaan Porttin läpi päästään ainoastaan Kristuksessa. Jeesus on Tie . Ja Tie menee ahtaan porttin kautta Hänen Valtakunt2166Corona viirus !! ,
Pyhä Sanan paikka tälle päivälle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hes. 7 : 12 Tullut on aika, joutunut päiv066Hipp Hurraa savis on ottanut kesäloma !!
No ei sentään. Oikea uskovainen ei ota kesäloma Jumalan palveluksesta ja jättää saatanalle Seurakuntalaiset ja uskonnot5766Jumalan Galluppi !
Jumalan Galluppi !!! Karmean tuhoisa on ollut julistus jo yli sata vuotta, vale ja halpa armosta ! Oikein vai väärin sun1466Mikä tärkeä päätös päättäjät halua nyt tehdä kun
niillä on pakko saada niin humalassa ja sekaisin että ne eivät yhtään tiedä mitä ne äänestää ? Onko ne nää kunnallisvaal465Galluppi !!!
Onko Jeesus päässyt ottamaan pois sun synnit ??? Vai oletko sanonut Hänelle että kelpaan syntisenä Jumalalle ?? Älä kosk4965ON Uusi ARMON !
ON Uusi ARMON MAHDOLLISUUS KARISMAATTISET ja muut synnissä elijät löytää Hänet joka on tullut ottamaan pois synnin ja li165Oletteko huomanneet mitä Pyhä Raamattu käskee meidän olemaan ?
NÄytä sinä uskosi,, niin minä näytän minun uskoNi minun tekojeni kautta. Ja silloin tulis olla niin että Jumala synnyttä1765Oletko nuhteeton ja synnitön ???
Hyvä on olla Rakkaat Luterilaiset !! !!! Siis rukoillaan Oikea Herätys syntiselle Sionille ja Suomen Kansalle joka ant665Lahja meille on Jeesus !!!
Päivän Sana Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, valkeuksien Isältä, jonka tykönä ei ole mu165KUnnia KUuluu HErralle !!!!!
Kun Herran Henki valtaa minua kuin Daavidia !!! Savis 30.12.2021 06:04 Kun Herran tuli valtaa minua kuin Daaviidiaa ,,165Jumala sanoo selvästi että on Hänen TAHTO että jokainen palvelija kantaa hedelmä...
Turha siinä on Pyhä Raamattu vastaan ja Jumala taistella. Olen teidät valinnut ja päättänyt että te menette ja kantaa H1865Niin selvästi sanottu kuka on Isä ja Poika !!!
Siunaan teitä Rakkaat Isän Pojan ja Pyhän Hengen Nimeen !!! Olkaan niin siunattuja koko päivän te ja teidän Perhenne !165Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte pahudestanne !!!!
Room, 3 19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, 20 että virvoituksen ajat tulisiv065