No ei sentään. Oikea uskovainen ei ota kesäloma Jumalan palveluksesta ja jättää saatanalle Seurakuntalaiset ja uskonnottomat . Huh oletteko ihan hassuja uskovia ???
Hipp Hurraa savis on ottanut kesäloma !!
57
60
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä oikea uskovainen voi ottaa lomaa Jumalan palveluksesta jättäen seurakuntalaiset ja uskonnottomat. Minä lomailen saaristossa kesäkuusta syyskuulle näkemättä ainoatakaan seurakuntalaista, kirjoittamatta uskonasioista tai puhumatta niistä. Se ei tarkoita sitä, että olisin jättänyt henkilökohtaisen Jumalan palvomisen.
Mietipäs nyt vaikkapa Moosesta. Hän sai pahan burnoutin jatkuvasta uskovaisten paapomisesta ja siksi hänen työtehtäviään kevennettiin. Lomalle hän ei tiettävästi päässyt, sen verran ankara työnantaja hänellä oli. Mutta tämä Uuden testamentin Jumala onkin lempeämpi ja rakastavampi Jumala. En usko, että tämä Jumala pistäisi uupuneen töihin jos uupunut tarvitsee omaa lomaa.
Ei elämä ole pelkkää uskovaisten hengellisyys-touhuttelua. Järkihän siinä menee jos joutuu jatkuvasti katselemaan kanssa veljiä ja sisaria. Jumalakin ymmärtää tämän. Kaikenlainen yli-hengellistäminen on sairasta. Kyllä se loma tekee hyvää niin sinulle kuin niille Saatanalle jätetyillekin. Jumala pitää huolen omistaan eikä koko maailman evankelioimista ole jätetty pelkästään sinun hartioillesi.>> . Se ei tarkoita sitä, että olisin jättänyt henkilökohtaisen Jumalan palvomisen. << Hyvä että olet ymmärtänyt tämän. !! Minusta jokainen tulis jättä sellaiseen Seurakunta joka ei palvelee Jumala ja vie seurakuntalaiset hakemaan Pelastusta jäsenille ja kaikkille ihmisille jatkuvassa Rukouksessa ja etsiminen Oikean Herätyksen perään. Toivoen ja kaipamaan sitä Vesi joka koskettaa valtavalla synnintunnolla kaikki ihmiset ympäri meitä. Muutukaa kun Jumala koskettaa teitä sellainen vesilähdeksi..
Hyvä rukoile sitä tuolla kesämökillä yötä päivä jatkuvalla rukousmyllyssä. Älä anna periksi. Voit löytää !!!!
- Anonyymi
Oletkos alatellut sitä, miksi monet varakkaat ok-talossaan asuvat helluntailaiset ostavat rantatontin ja rakentavat sinne kesämökin?
Siksikö, kun on siihen varaa, vai lomailuako varten..- Anonyymi
Onko se sinulta pois jos Jumala siunaa rahallisesti jotakuta muuta enemmän kuin sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sinulta pois jos Jumala siunaa rahallisesti jotakuta muuta enemmän kuin sinua?
Kalahtiko kinttuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kuule käy mun kaa arpomaan asioita, jotka esitän savixelle.
Aina välillä tulee vastaan ihmisiä, jotka paasaavat silmiään räpäyttämättä "oikeista uskovista". Yleensä kiitän heitä todella paljon ajasta, toivotan oikein ihanaa päivän jatkoa ja lähden menemään.
- Anonyymi
No, se on nähty kyllä !
Eli kaikki sekin asia menee sinun kohdallasi siis kuin vesi, joka valuu henhen selästä.
Mikään ei muuta sinua eikä liikuta sinua, vaikka tuonkin asian tulisi pikemmin herätellä sinua !
Miksi muuten tulit tänne eri ketjuun "avautumaan" ? Anonyymi kirjoitti:
No, se on nähty kyllä !
Eli kaikki sekin asia menee sinun kohdallasi siis kuin vesi, joka valuu henhen selästä.
Mikään ei muuta sinua eikä liikuta sinua, vaikka tuonkin asian tulisi pikemmin herätellä sinua !
Miksi muuten tulit tänne eri ketjuun "avautumaan" ?Koettaisit ensin vähän rauhoittua, muuten emme pääse tämän pidemmälle.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Koettaisit ensin vähän rauhoittua, muuten emme pääse tämän pidemmälle.
Minä ?
Itsehän sinä täällä aloit avautumaan !
Katso nyt ihan itse sinne peiliin edes kerran. Anonyymi kirjoitti:
Minä ?
Itsehän sinä täällä aloit avautumaan !
Katso nyt ihan itse sinne peiliin edes kerran.Sananvapaus on kaikille kuuluva perusoikeus ja demokraattisen oikeusvaltion perusta. Jos koet sananvapauden jonkinlaisena "avautumisena", niin se ei ole kenenkään muun peilin vika.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Sananvapaus on kaikille kuuluva perusoikeus ja demokraattisen oikeusvaltion perusta. Jos koet sananvapauden jonkinlaisena "avautumisena", niin se ei ole kenenkään muun peilin vika.
Sananvapaus tehdä aloituksia samaatielle? Kas kehoitit mua menemään toiselle palstalle😉
LS - Anonyymi
Henki kirjoitti:
Sananvapaus on kaikille kuuluva perusoikeus ja demokraattisen oikeusvaltion perusta. Jos koet sananvapauden jonkinlaisena "avautumisena", niin se ei ole kenenkään muun peilin vika.
No, miksi sinä kiellät sen sananvapauden minulta sitten ???
Toisessa ketjussa väitit jopa minun esittävän vääriä kysymyksiä !!!
Joten kuka tässä pyrkii määräämään toisen kirjoittamisia ?
Minä se en ole ollut, vaan olen pikemmin kannustanut sinua perustelemaan ne selvät valheesi Raamatun Sanalla !
Siis !
1) Jos sinä alat täällä toisessa ketujussa "avautumaan" ja sinulla on siihen täysi lupa !
2) Niin onhan minulla silloin sama oikeus kertoa oma näkemykseni !
Mutta sinä siis yritit estää minua kommentoimasta /vasta-argumentoimasta ! - Anonyymi
Henki kirjoitti:
Hei "henki" !
Tätä tämä on teidän kanssanne, eli teillä on eri säännöt muille ja eri säännöt itsellenne !
Teitä ja teidän touhujanne tulee suvaita, mutta te ette itse suvaitse mitään, mikä ei teitä itseänne miellytä ! Anonyymi kirjoitti:
Sananvapaus tehdä aloituksia samaatielle? Kas kehoitit mua menemään toiselle palstalle😉
LSKyllä vain, päivän uskontoon liittymättömistä kuulumisista ym. voi vapaasti keskustella siihen tarkoitukseen perustetulla palstalla. Esim. autoista keskustellaan autot-palstalla, muodista muoti-palstalla ja mustikkapiirakoista jossain muualla, kuin uskonnot-palstalla. Tämä on minun henkilökohtainen mielipide ja se tuskin loukkaa millään tavalla kenenkään ilmaisu- tai sananvapautta.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Kyllä vain, päivän uskontoon liittymättömistä kuulumisista ym. voi vapaasti keskustella siihen tarkoitukseen perustetulla palstalla. Esim. autoista keskustellaan autot-palstalla, muodista muoti-palstalla ja mustikkapiirakoista jossain muualla, kuin uskonnot-palstalla. Tämä on minun henkilökohtainen mielipide ja se tuskin loukkaa millään tavalla kenenkään ilmaisu- tai sananvapautta.
No keskustelen täällä, mielipiteestäsi huolimatta.
Olet vähän ylemmyyden tunteisen oloinen, ehkä loukkasin sinua, sananvapauteni turvin. Anonyymi kirjoitti:
No, miksi sinä kiellät sen sananvapauden minulta sitten ???
Toisessa ketjussa väitit jopa minun esittävän vääriä kysymyksiä !!!
Joten kuka tässä pyrkii määräämään toisen kirjoittamisia ?
Minä se en ole ollut, vaan olen pikemmin kannustanut sinua perustelemaan ne selvät valheesi Raamatun Sanalla !
Siis !
1) Jos sinä alat täällä toisessa ketujussa "avautumaan" ja sinulla on siihen täysi lupa !
2) Niin onhan minulla silloin sama oikeus kertoa oma näkemykseni !
Mutta sinä siis yritit estää minua kommentoimasta /vasta-argumentoimasta !Turha huutelu ja toisten syyttely ei ole keskustelua. Jos haluat, että sinua ymmärretään, esitä asiasi rauhallisesti ja selkeästi.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Kyllä vain, päivän uskontoon liittymättömistä kuulumisista ym. voi vapaasti keskustella siihen tarkoitukseen perustetulla palstalla. Esim. autoista keskustellaan autot-palstalla, muodista muoti-palstalla ja mustikkapiirakoista jossain muualla, kuin uskonnot-palstalla. Tämä on minun henkilökohtainen mielipide ja se tuskin loukkaa millään tavalla kenenkään ilmaisu- tai sananvapautta.
Muuten, ei ole ensimmäinen kerta kun käyt nakkelemassa mielipiteitäso, runonikin oli sinulle mauttomia, jonka tahdoit ilmaista jossain aloituksessani. En täysin usko ettei sinulla itselläsikään ole muita motiiveja kuin toimia totuuden torvena täällä.
Jotainhan sinäkin haluat ilmaista mielipiteidesi kautta, ehkä tyytymättömyyttä siitä, ettei kaikki ole sinun mielestäsi täällä. Anonyymi kirjoitti:
Muuten, ei ole ensimmäinen kerta kun käyt nakkelemassa mielipiteitäso, runonikin oli sinulle mauttomia, jonka tahdoit ilmaista jossain aloituksessani. En täysin usko ettei sinulla itselläsikään ole muita motiiveja kuin toimia totuuden torvena täällä.
Jotainhan sinäkin haluat ilmaista mielipiteidesi kautta, ehkä tyytymättömyyttä siitä, ettei kaikki ole sinun mielestäsi täällä.Tarkoitat todennäköisesti tuota ruonoasi ja keskustelua, jossa kysyit mielipidettäni:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16404389/viha-ja-rakkaus
En kylläkään löytänyt kohtaa, missä olisin ilmaissut, että runosi on mauton tms. Jos koet kaikki kommentit/mielipiteet ainoastaan negatiivisina tai ahdistelevina, niin silloin ei ehkä kannata arviointeja pyytää.- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Tarkoitat todennäköisesti tuota ruonoasi ja keskustelua, jossa kysyit mielipidettäni:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16404389/viha-ja-rakkaus
En kylläkään löytänyt kohtaa, missä olisin ilmaissut, että runosi on mauton tms. Jos koet kaikki kommentit/mielipiteet ainoastaan negatiivisina tai ahdistelevina, niin silloin ei ehkä kannata arviointeja pyytää.Esitit heti ensimmäisessä kommentissasi silloin negaatiosi, en ole sokea. 😊 Mutta on totta, etten kaipaa mielipiteitäsi, ilman niitäkin kyllä pärjään.
Anonyymi kirjoitti:
Esitit heti ensimmäisessä kommentissasi silloin negaatiosi, en ole sokea. 😊 Mutta on totta, etten kaipaa mielipiteitäsi, ilman niitäkin kyllä pärjään.
Olen samaa mieltä, pärjäät aivan varmasti.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Just tässä mietin.. Ihan huvittelun itseäni ja yhtä tuttuani ja tein viuhkan seteleistä, joilla vilvoitella itseäni.
Viuhkassa oli 30kpl 50 e seteleitä.
Kunhan vaan kerroin. Ei pahalla.
Samaatietä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just tässä mietin.. Ihan huvittelun itseäni ja yhtä tuttuani ja tein viuhkan seteleistä, joilla vilvoitella itseäni.
Viuhkassa oli 30kpl 50 e seteleitä.
Kunhan vaan kerroin. Ei pahalla.
SamaatietäVaro, kohtaa palstan poijjaat kosii sinua sankoin joukoin 😂
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo, kohtaa palstan poijjaat kosii sinua sankoin joukoin 😂
LSTuo on muuten tosi juttu. Pelleilin sen verran. Sanoin siinä viuhkalla läyhytellessäni, että nyt kävis köyhällä katteeksi 🤣
ST - Anonyymi
Henki kirjoitti:
Turha huutelu ja toisten syyttely ei ole keskustelua. Jos haluat, että sinua ymmärretään, esitä asiasi rauhallisesti ja selkeästi.
Älä ala isäkseni/äidikseni !
Eli TAAS sinä aloit määräillä jopa sitäkin, että miten minun pitää kirjoitella !
Ymmärtämisestä sen verran vielä, että sinä nyt ET ITSE halua edes ymmärtää, kun kuvittelet kaiken itse paremmin tietäväsi !
Niin ja huomaatko sitäkään, että sinun omaan toimintaasi tässä nyt useampikin joutuu puuttumaan, kun et suostu sinne peiliin katsomaan, vaan sinä siirrät OMAN SYYSI ja vikasi muiden niskaan kaiken aikaa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on muuten tosi juttu. Pelleilin sen verran. Sanoin siinä viuhkalla läyhytellessäni, että nyt kävis köyhällä katteeksi 🤣
STEn kyl kadehdi, olen iloinen puolestasi, jos siitä nyt iloa sitten omistajalle onkaan.
Ajatellaan tätä sinun naimakauppajuttuasikin. Ei ne poijjaat elätettävää halua ihtelleen, olet tästä lähin monen peräkammaripojan unelma, kun menit seteleitäsi viuhuuttamaan viuhkana. Niin, se auervaarakinhan niitä leidejä mehtästi rahasta...Gabrielin naisissa.... 😉
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyl kadehdi, olen iloinen puolestasi, jos siitä nyt iloa sitten omistajalle onkaan.
Ajatellaan tätä sinun naimakauppajuttuasikin. Ei ne poijjaat elätettävää halua ihtelleen, olet tästä lähin monen peräkammaripojan unelma, kun menit seteleitäsi viuhuuttamaan viuhkana. Niin, se auervaarakinhan niitä leidejä mehtästi rahasta...Gabrielin naisissa.... 😉
LSKukapa tuota nyt kadehtisi, se oli just siksi läpällä tehty.
Ainnii se Gabriel, ruttolaane... Unohdin jo koko häeskä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa tuota nyt kadehtisi, se oli just siksi läpällä tehty.
Ainnii se Gabriel, ruttolaane... Unohdin jo koko häeskä.Ai se oli läppä. Kyllähän raha jollain tasolla pyörittää yhteiskuntaa. Ihmiset joutuvat tekemään sen vuoksi joskus ei niin mielyttäviä uhrauksia, jotta tulisivat toimeen. Parisuhdekin on sidottu rahaan. Jos toinen tekee puolestasi esimerkiksi rahallisia uhrauksia ja hyväksyy esimerkiksi sen, että toinen saa toteuttaa unelmia esimerkiksi projektiensa tai opiskelujensa kohdalla, ethän sinä hyväksikäyttäisi vain toista, vaan osaat huomioida nekin asiat elämässä. Elämä on loppuviimein vaihdantaa. Olenko kyynisen kuuloinen? Mutta tulipa mieleeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se oli läppä. Kyllähän raha jollain tasolla pyörittää yhteiskuntaa. Ihmiset joutuvat tekemään sen vuoksi joskus ei niin mielyttäviä uhrauksia, jotta tulisivat toimeen. Parisuhdekin on sidottu rahaan. Jos toinen tekee puolestasi esimerkiksi rahallisia uhrauksia ja hyväksyy esimerkiksi sen, että toinen saa toteuttaa unelmia esimerkiksi projektiensa tai opiskelujensa kohdalla, ethän sinä hyväksikäyttäisi vain toista, vaan osaat huomioida nekin asiat elämässä. Elämä on loppuviimein vaihdantaa. Olenko kyynisen kuuloinen? Mutta tulipa mieleeni.
Oli minulla se rahaviuhka oikeesti, mutta sen tarina on moninainen, eikä tarkoita sitä, että olisin rikas.
Et kuulosta kyyniseltä minusta.
Minä voisin aivan hyvin parisuhteessa hoitaa rahataloutta niinkuin yrityksessä pyörittäisin.
Maksan mielelläni tehdystä työstä, oli se sitten toisen kunnioittava ja asiallinen käytös ja kotiin liittyvät työt.
Lirkuttelusta ja pehmoilusta en maksaisi penniäkään!
Oliko kovaa ja kylmää tekstiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli minulla se rahaviuhka oikeesti, mutta sen tarina on moninainen, eikä tarkoita sitä, että olisin rikas.
Minä voisin aivan hyvin parisuhteessa hoitaa rahataloutta niinkuin yrityksessä pyörittäisin.
Maksan mielelläni tehdystä työstä, oli se sitten toisen kunnioittava ja asiallinen käytös ja kotiin liittyvät työt.
Oliko kovaa ja kylmää tekstiä?No ei ollut kovaa tekstiä. Pitikö sen olla. En muuten ole kotirouva, vaan se haaveiden toteuttaja. Toinen ei ole niinkään välittänyt elämässään haaveiden toteuttamisista, mutta on sietänyt sitä....minä koen, että minua joutuu sietämään, koska en ole kovin semmoinen ihmisenä, joka osaisi ajatella vain taloudellisuuden huomioonottaen.
Siksi se tuli mieleeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kovaa ja kylmää tekstiä?Voisin maksaa mielelläni toisen opiskeluja ja unelmia, jos hän tekee omat tehtävänsä huolellisesti eli sovitut kotityöt ja käyttäytyy asiallusestija kunnioittavasti.
En odottaisi kuitenkaan nöyristelyä tai sitä, että minua pidettäisiin ylempänä olevana rahan vuoksi.
Arvostan niin paljon rehellistä työtä. Tuo voi kuulostaa hyötysuhteelta, mutta jos kumpikin on tyytyväinen ja hommat toimii niin silloinhan se on parempi kuin hyvä.
Kumpikin hyötyy tilanteesta eikä kumpikaan ole toisen yläpuolella vaikka minä olisin se jolla on enemmän rahaa.
Elämässä kun asioiden pitää hoitua niin mikäs siinä jos ne saa tuolla tavalla hoidettua.
Ryyppäämistä en hyväksyisi. Ke gänkuva ois pyllyssä äkkiä.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ollut kovaa tekstiä. Pitikö sen olla. En muuten ole kotirouva, vaan se haaveiden toteuttaja. Toinen ei ole niinkään välittänyt elämässään haaveiden toteuttamisista, mutta on sietänyt sitä....minä koen, että minua joutuu sietämään, koska en ole kovin semmoinen ihmisenä, joka osaisi ajatella vain taloudellisuuden huomioonottaen.
Siksi se tuli mieleeni.Ahaa okei. No mikäs siinä jos se teille sopii. Minä olen sijoittaja sillain, että katson hyötysuhteita tulevaisuutta ajatellen. Opiskeletko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin maksaa mielelläni toisen opiskeluja ja unelmia, jos hän tekee omat tehtävänsä huolellisesti eli sovitut kotityöt ja käyttäytyy asiallusestija kunnioittavasti.
En odottaisi kuitenkaan nöyristelyä tai sitä, että minua pidettäisiin ylempänä olevana rahan vuoksi.
Arvostan niin paljon rehellistä työtä. Tuo voi kuulostaa hyötysuhteelta, mutta jos kumpikin on tyytyväinen ja hommat toimii niin silloinhan se on parempi kuin hyvä.
Kumpikin hyötyy tilanteesta eikä kumpikaan ole toisen yläpuolella vaikka minä olisin se jolla on enemmän rahaa.
Elämässä kun asioiden pitää hoitua niin mikäs siinä jos ne saa tuolla tavalla hoidettua.
Ryyppäämistä en hyväksyisi. Ke gänkuva ois pyllyssä äkkiä.
STNo varmaan kumpikin hyötyy, ne on väliaikaisia tarkoituksena olla....kun sanoit noin...
Ja olen ihmisenä sellainen, etten kestäisi, vaan masentuisin, jos en voisi tehdä asioita, joista pidän...joten sekään ei olisi hyödyllistä, jos yrittäisin olla jotain muuta ja mennä
johonkin ennakkomuottiin.
Kuulostaisit jämerältä naiselta, hyvältä puolisolta jollekin miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No varmaan kumpikin hyötyy, ne on väliaikaisia tarkoituksena olla....kun sanoit noin...
Ja olen ihmisenä sellainen, etten kestäisi, vaan masentuisin, jos en voisi tehdä asioita, joista pidän...joten sekään ei olisi hyödyllistä, jos yrittäisin olla jotain muuta ja mennä
johonkin ennakkomuottiin.
Kuulostaisit jämerältä naiselta, hyvältä puolisolta jollekin miehelle.Hyvä vaan, kun tunnistat ja myönnät itsessäsi tuon puolen niin voitte ja osaatte ottaa huomioon tuon tarpeen suhteessanne.
Eipä se ketään vyövyttäisi, jos masentuisivat ja kurjistelisit.
Minä olen nyhvääjä.
Melko vähään tyytyväinen ja pihi jos pitää itseeni satsata rahaa, mutta marttyyriksi en suostu. Tykkään että olen onnellisempi kun eläen noin.
Satsaan rahaa ennemmin toisiin.
Empä usko oikein olevani hyvä puoliso kellekään, mutta näillä mentävä.
Kait sitä ajattelee enemmän arjen sujumista kuin sitä auvoista leiskuvaa lempeä? Anonyymi kirjoitti:
Älä ala isäkseni/äidikseni !
Eli TAAS sinä aloit määräillä jopa sitäkin, että miten minun pitää kirjoitella !
Ymmärtämisestä sen verran vielä, että sinä nyt ET ITSE halua edes ymmärtää, kun kuvittelet kaiken itse paremmin tietäväsi !
Niin ja huomaatko sitäkään, että sinun omaan toimintaasi tässä nyt useampikin joutuu puuttumaan, kun et suostu sinne peiliin katsomaan, vaan sinä siirrät OMAN SYYSI ja vikasi muiden niskaan kaiken aikaa !1e säästöpossuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vaan, kun tunnistat ja myönnät itsessäsi tuon puolen niin voitte ja osaatte ottaa huomioon tuon tarpeen suhteessanne.
Eipä se ketään vyövyttäisi, jos masentuisivat ja kurjistelisit.
Minä olen nyhvääjä.
Melko vähään tyytyväinen ja pihi jos pitää itseeni satsata rahaa, mutta marttyyriksi en suostu. Tykkään että olen onnellisempi kun eläen noin.
Satsaan rahaa ennemmin toisiin.
Empä usko oikein olevani hyvä puoliso kellekään, mutta näillä mentävä.
Kait sitä ajattelee enemmän arjen sujumista kuin sitä auvoista leiskuvaa lempeä?Niin ei sitä leiskuvaa lempeä oikeasti ole olemassa kuin elokuvissa. En minäkään sillä tavoin ajattele rahaa, enkä käytä itseeni paljoa....mutta en pahemmin toisaalta ajattele sitä voiko jotain hankkia vai en rahallisesti, ostan, jos täytyy ostaa.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
1e säästöpossuun.
Olet jo todella säälittävä !
No, ei kai sinulta voinut muuta odottaakkaan, "henki" mikä lie ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei sitä leiskuvaa lempeä oikeasti ole olemassa kuin elokuvissa. En minäkään sillä tavoin ajattele rahaa, enkä käytä itseeni paljoa....mutta en pahemmin toisaalta ajattele sitä voiko jotain hankkia vai en rahallisesti, ostan, jos täytyy ostaa.
Niinpä. Minä en edes jaksaisi, jos toinen olisi koko ajan vieressä hyppimässä kuin yli-innokas terrieri, että mitä nyt tehdään yhdessä ja mihin nyt mennään yhdessä ja nyt ollaan yhdessä likistellen kuin kissanpojat. Tarvitsen omaa tilaa. Tukehtuisin.
Minä ostan paljon käytettynä, vaikka olisi rahaa uuteenkin.Aika pihi olen. Vaikka en sitten taas toisaalta välitä, jos toinen ostaa uusia ja mukavia juttuja itselleen.
Iloitsisin hänen ilostaan. Ja ostan muille juttuja, joiden tiedän niistä nauttivan.
Kait sitä arvostaa enemmän jotain muuta ja nauttii jostain muusta kuin ostamisesta. Shoppailu on minulle kauhistus.
Tykkäätkö shoppailemisesta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Minä en edes jaksaisi, jos toinen olisi koko ajan vieressä hyppimässä kuin yli-innokas terrieri, että mitä nyt tehdään yhdessä ja mihin nyt mennään yhdessä ja nyt ollaan yhdessä likistellen kuin kissanpojat. Tarvitsen omaa tilaa. Tukehtuisin.
Minä ostan paljon käytettynä, vaikka olisi rahaa uuteenkin.Aika pihi olen. Vaikka en sitten taas toisaalta välitä, jos toinen ostaa uusia ja mukavia juttuja itselleen.
Iloitsisin hänen ilostaan. Ja ostan muille juttuja, joiden tiedän niistä nauttivan.
Kait sitä arvostaa enemmän jotain muuta ja nauttii jostain muusta kuin ostamisesta. Shoppailu on minulle kauhistus.
Tykkäätkö shoppailemisesta?Vaikea vastata yksiselitteisesti. Joskus harvoin teen huvikseni netissä "näytekoriostoja", vielä harvemmin oikeasti niitä toteutan. Lapsista kun on kyse, he saavat mitä tahtovat ja lellin heitä kaikenlaisella.
Joskus ahdistun kaupoissa, kun musiikki soi ja jokin siinä tunnelmassa. Pidänkö shoppailusta, ei minulla ole siihen tunnesidettä.
Minä olin ennen koukussa nettikirppareihin, en enää....tuskin kyse oli asian pitämisestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea vastata yksiselitteisesti. Joskus harvoin teen huvikseni netissä "näytekoriostoja", vielä harvemmin oikeasti niitä toteutan. Lapsista kun on kyse, he saavat mitä tahtovat ja lellin heitä kaikenlaisella.
Joskus ahdistun kaupoissa, kun musiikki soi ja jokin siinä tunnelmassa. Pidänkö shoppailusta, ei minulla ole siihen tunnesidettä.
Minä olin ennen koukussa nettikirppareihin, en enää....tuskin kyse oli asian pitämisestä.Ristiriitainen kommentti, ahdistun tunnelmasta ja ei ole tunnesidettä asiaan 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ristiriitainen kommentti, ahdistun tunnelmasta ja ei ole tunnesidettä asiaan 🤔
No sama täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo todella säälittävä !
No, ei kai sinulta voinut muuta odottaakkaan, "henki" mikä lie !Ihminen on tekojensa summa, ei enempää eikä vähempää. Älä syytä peiliä, jos tulos ei miellytä.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Ihminen on tekojensa summa, ei enempää eikä vähempää. Älä syytä peiliä, jos tulos ei miellytä.
Siksikö sinä itse et sinne peiliin suostu katsomaan ?
Siis kun näkymä siellä peilissäsi olisi/on niin vastenmielinen !
- Anonyymi
Voi voi Savis !
" Hyvä rukoile sitä tuolla kesämökillä yötä päivä jatkuvalla rukousmyllyssä. Älä anna periksi. Voit löytää !!!! "
Mitä Herra eli Sana sanookaan ???
Matt. 6:7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
Vai kuvitteletko sinä Savis niiden 1,6 miljardin muslimin saavan haluamansa, kun he useana kertana päivässä rukoilevat jopa Mekkaan päin kumartaen ?- Anonyymi
Niin ja Savis !
Tuo tuollainen "rukousmylly" toiminta on sitä menestysteologian perus toimintaa !
Eli ihminen saa omilla toimillaan Jumalan tekemään sen, mitä ihminen itse haluaa.
Eli uskova siis "hypyyttää" Jumalaa ja tekee Hänet omaksi palvelijakseen. Uskon että me saamme sellainen Herätys joka Pietari sai joka antaa sulleki pistos sydämeen ettetvoi nukkua eikä syödä ennenkuin antaudut Jeesukselle joka kuoli Ristillä sun puolesta.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Uskon että me saamme sellainen Herätys joka Pietari sai joka antaa sulleki pistos sydämeen ettetvoi nukkua eikä syödä ennenkuin antaudut Jeesukselle joka kuoli Ristillä sun puolesta.
Tuota samaa olet jo ainakin 15 vuotta vaahdonnut, mutta mitään sellaista ei ole tapahtunut, vaikka olet "rukousmyllyjäsi" pyritellyt varmaan paljionkin !
Luulisi tyhmemmänkin jo ymmärtävän, että omia lihallisia/sielullisia luulojasi sinä vain uskot !
- Anonyymi
Hmmm mm 🤔
- Anonyymi
Jos et ymmärrä tuota asiaa tuossa edellä, niin avaan sinulle sitä hieman:
Jeesus opetti rukoilemaan:
Tapahtukoon SINUN tahtosi Jumala !
Mutta Saviksen tyyli sanoo ihan muuta !
Se sanoo siis "Tapahtukoon MINUN tahtoni Jumala" !
Ja Jumalaa siis yritetään painostaa "rukousmyllyllä" ihmisen OMAAN tahtoon !
Ymmärrätkö nyt eron ?
Tässä vielä se esimerkki, miten Jeesus itse rukoili ja anoi jotakin Isältä:
Mark. 14:36 ja sanoi: "Abba, Isä, kaikki on mahdollista sinulle; ota pois minulta tämä malja.
!!!
Mutta ei, mitä minä tahdon, vaan mitä sinä!"
!!! Anonyymi kirjoitti:
Jos et ymmärrä tuota asiaa tuossa edellä, niin avaan sinulle sitä hieman:
Jeesus opetti rukoilemaan:
Tapahtukoon SINUN tahtosi Jumala !
Mutta Saviksen tyyli sanoo ihan muuta !
Se sanoo siis "Tapahtukoon MINUN tahtoni Jumala" !
Ja Jumalaa siis yritetään painostaa "rukousmyllyllä" ihmisen OMAAN tahtoon !
Ymmärrätkö nyt eron ?
Tässä vielä se esimerkki, miten Jeesus itse rukoili ja anoi jotakin Isältä:
Mark. 14:36 ja sanoi: "Abba, Isä, kaikki on mahdollista sinulle; ota pois minulta tämä malja.
!!!
Mutta ei, mitä minä tahdon, vaan mitä sinä!"
!!!Etkö vielä ole tajunnut että saatana vihaa Oikea Herätys joka muuttaa sua Jumalan Ystäväksi ja Jeesuksen kaltainen . Nyt olet saatanan ystävä ja kirjoitat sen mitä hän rakastaa ?? Jumalan Tahdon muka me rukoileme Pyhä Papiston kanssa Joel 2 . Olis aika että sinäkin alkaisi lukea muuta kuin niin paljon Jumala rakasti sinua. Totuus on että Hän viha sua kun et halua luopua synneistä..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Etkö vielä ole tajunnut että saatana vihaa Oikea Herätys joka muuttaa sua Jumalan Ystäväksi ja Jeesuksen kaltainen . Nyt olet saatanan ystävä ja kirjoitat sen mitä hän rakastaa ?? Jumalan Tahdon muka me rukoileme Pyhä Papiston kanssa Joel 2 . Olis aika että sinäkin alkaisi lukea muuta kuin niin paljon Jumala rakasti sinua. Totuus on että Hän viha sua kun et halua luopua synneistä..
Vai vihaa Jumala minua !
Höpö höpö !
Sinä kyllä voit vihata minua, sitä en ihmettelisi yhtään, kun paljastan näitä sinun menestysteologian oppejasi !
Onhan se varmasti kiusallista, kun sinut yhä uudestaan ja uudestaan paljastetaan sellaiseksi, mistä muita syytät !
- Anonyymi
Savis ei usko Jeesukseen Herrana ja Pelastajana, vaan itseensä.
Turhaa on tuo epäjumalanpalvelus. Vie Kadotukseen siinä kuin jos palvoisi jotain veistettyä puu-ukkoa.
Voiko joku todella luulla itsestään noin suuria? Hellari voi ja uskookin.
Omilla teoilla autuaaksi! Halelyyjja, Savis on voittanut Saatanan! Hienoa että saan kertoa teille Ristinkuolemasta mistä vuotaa Jeesuksen Veri meille Pelastukseksi !! Missään muualla kun Ristinkuolemassa ei löydy Jeesuksen Pyhä Veri. !!!
- Anonyymi
Täällä öllötän 130 neliömetrissäni. Talossani. Voisin siirtyä pienempäänkin juuri remontoituun 40 neliön osakkeeseeni kaupunkiin.
Tai vaihtoehtoisesti 100 neliön mökilleni tai sen muihin rakennuksiin pihamaalla.
Hi hi hi hiiii..
Kuha vaa naurattaa, jokin. Tirskahdus.- Anonyymi
Katumaasturilla äkkiä hurautraisin. Mutta eniten naurattaa, ettei oo velekaa ennää HAH HAH HAH
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katumaasturilla äkkiä hurautraisin. Mutta eniten naurattaa, ettei oo velekaa ennää HAH HAH HAH
Myönnän omaavani painavan kaasujalan. Paheeni.
Nyt on lämmin päivä. Voisin veivata ikkunan auki, painaa tallan pohjaan ja huutaa ikkunasta että KÖYHÄT KYYKKYYN!!!
Hi hi hi... Kesä tekemistä, semmosta.
Nauttien. Anonyymi kirjoitti:
Myönnän omaavani painavan kaasujalan. Paheeni.
Nyt on lämmin päivä. Voisin veivata ikkunan auki, painaa tallan pohjaan ja huutaa ikkunasta että KÖYHÄT KYYKKYYN!!!
Hi hi hi... Kesä tekemistä, semmosta.
Nauttien.Rististä ja Jeesuksen Verestä on Hienoa että saan kertoa teille. Siinä on Voitto jokaiselle Ristinkuolemassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2313437- 603025
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I612635Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk332538Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve802071Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851899Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191865Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401832Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911702Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691053