Galluppi !!!

Onko Jeesus päässyt ottamaan pois sun synnit ??? Vai oletko sanonut Hänelle että kelpaan syntisenä Jumalalle ?? Älä koske mun synnit ne ovat pyhiä minulle. ???
Hepr. 9:28
samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.

49

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaisitko itse parantua synnistäsi ja luonteesi virheistä?

• Rukoilen Päivittäin Oikea Herätystä minulle joka on kiven alla näin lopun aikana kun Uuskarismaattisuus on karkottanut sen Taivaaseen Isäni luokse. Mutta kun Hän antaa Herätys niin silloin minäkin saan Pyhittyä niin kuin Pyhä Raamattu kertoo meille että Paavali ja Pietari sai kokea.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rukoilen Päivittäin Oikea Herätystä minulle joka on kiven alla näin lopun aikana kun Uuskarismaattisuus on karkottanut sen Taivaaseen Isäni luokse. Mutta kun Hän antaa Herätys niin silloin minäkin saan Pyhittyä niin kuin Pyhä Raamattu kertoo meille että Paavali ja Pietari sai kokea.

Miksei äitisi luokse? Miksi sillä on sukupuoli?

En ole pyytänyt syntejä anteeksi kun en ole niitä tehnytkään. Joillakin ihmisillä on outo käsitys, että syntejä (mitä ne muuten on?) voi ensin tehdä ja sitten niitä pyydellään anteeksi.

Narsistinen ihminen käyttäytyy juuri noin. Lyö ensin ja tuo sitten kukkia!

• Savis kirjoitti:

Rukoilen Päivittäin Oikea Herätystä minulle joka on kiven alla näin lopun aikana kun Uuskarismaattisuus on karkottanut sen Taivaaseen Isäni luokse. Mutta kun Hän antaa Herätys niin silloin minäkin saan Pyhittyä niin kuin Pyhä Raamattu kertoo meille että Paavali ja Pietari sai kokea.

Yleensä Jeesus ei ole päässyt ottamaan syntejä pois keneltäkään. sillä jokainen yrittää pelastaa itse itsensä olemalla mahdollisimman synnitön.

• Käsky ON annettu !! >> Hepr. 12:14
      Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;

• Anonyymi

Mietipä nyt kaksi kertaa taas näitä uskonnollisia väitelausehokemia ja niiden sisältöä - mitä ne oikeastaan sanovat ja tarkoittavat tässä Jumalan luomassa maailmassa.

Mihni sinä oikein pyhityt? Mitä on pyhittyminen? Miksi pitäisi pyhittyä?

Nämä itsekäs uskonnollinen jargoni .... 'minulle, minulle, minulle... ja kun uskot kuten minä!!!! niin myös sinulle, sinulle sinulle..'. saa kyllä hiukset nousemaan pystyyn, niin kaukana se on Jeesuksen opetuksista.

• Joh. 1:29
      Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!

• Anonyymi

Just niitä evankeliumeihin paavaliopin mukaan lisättyjä kohtia, kun nimittäin Jeesus ei käyttänyt synti-sana ollenkaan, koska hänen opettamaansa ei kuulunut syntikäsite. Se on fariseus Paavalia, että pääse oikeudenmukaisen toiminnan sijasta hurskastelemaan ja kaivamaan malkoja toisten silmistä.

• Anonyymi

Jesse otti vaan kuppia, kannabista ja lopuksi tolppakomennuksen. Ei muistella pahalla.

• Anonyymi

Uskon että harva luterilainen tekee nykyään parannuksen elämässään ja jatkaa pahuuden tuottamista lähiympäristölleen, koska liberaalit papit toitottavat heille, että "sinä riität", "saat olla sellainen kuin olet" tai "saat toteuttaa itseäsi". Ja hehän toteuttavat ja jälki on aivan karmeaa työpaikoilla, perheissä, kouluissa, liikenteessä, anniskelupaikoilla, turuilla ja toreilla.

• Anonyymi

Niin. Kyllä tulipalokommunistinkin kanssa pystyy järkevään keskusteluun muttei uskovaisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Kyllä tulipalokommunistinkin kanssa pystyy järkevään keskusteluun muttei uskovaisen.

Hyvin olet ymmärtänyt, että uskovaisen kanssa ateistilla eikä liberaaleillakaan ole mitään mahdollisuutta, koska nämä eivät ymmärrä mikä Jumalan on. Amen

• Anonyymi

Minä ymmärrän oikein hyvin mikä on Jumala, enkä ole uskovainen enkä ole ateisti, enkä liberaali enkä fundamentalisti.

Jumala on kaiken kattava voima, joka säätelee meidän kohtalomme siten, että kun me teemme teon ja valinnan tekoon, niin meidän atominytimissä reaktio valitsee vastaavasti Jumalan sääntöjen mukaisen seurausketjun.

Sitten taas kun valitsemme teon, tapahtuu tuohon ketjuun, joko muutos tai se eteneminen.

Tästä syntyy kohtalomme moninaisen vuorovaikutuksen seurauksena. Ja tämä ketju sisältää kaikenlaisia yllätyksiä ja koettelemuksia - onnea ja epäonnea sen perusteella mitä meidän pitää oppia tällä elämänmatkalla. Ja sitä mukaan kuin opimme, myös negatiiviset koettelemukset vähenevät.

Voime saada vaikka lottovoiton - se on meidän onneksi tai meidän tuhoksemme, riippuen jälleen siitä, että mitä taas me valitsemme ja teemme.

Ja sitten voimme saada sellaisia kivoja palkkioita matkan varrella ilahduttamaan jaksamista. Minä olen saanut näitä paljon ja olen niistä tietysti hyvin kiitollinen.

Ja tämä on se, kun Jeesus sanoi, että taivasten valtakunta on meissä ja meidän ympärillämme ja kun hän painotti tekojen merkitystä. Se merkitys on tässä ketjussa ja oppimisessa sekä lopputuloksessa, kun voittaa ja maistaa salattua mannaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin olet ymmärtänyt, että uskovaisen kanssa ateistilla eikä liberaaleillakaan ole mitään mahdollisuutta, koska nämä eivät ymmärrä mikä Jumalan on. Amen

Mitä tekemistä tällä on 'parannuksen elämässään' kanssa tai 'liberaalipappien toitotuksen', että saa 'olla sellainen kuin on' tai 'saat toteuttaa itseäsi'?

<<Ja hehän toteuttavat ja jälki on aivan karmeaa työpaikoilla, perheissä, kouluissa, liikenteessä, anniskelupaikoilla, turuilla ja toreilla.<<

No, tämä on jo itse uskonnon vika, kun on jäänyt se etiikka- ja moraaliopetus tekemättä, kun on hoettu syntiä ja omaa taivaspaikkaa kuolemanan jälkeen ja nähty välttämättömäksi parantaa muita ja nähdä se malka aina muiden silmissä.

Tällä kertaa siis paipit ovatkin vastuussa silmiensä ja malkojensa kanssa, voi hyvänen aika sentään.

Kaivakaa nyt vaikka ensimmäisenä se halko sieltä omasta silmästänne, ennen kuin etsitte malkaa toisen silmästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ymmärrän oikein hyvin mikä on Jumala, enkä ole uskovainen enkä ole ateisti, enkä liberaali enkä fundamentalisti.

Jumala on kaiken kattava voima, joka säätelee meidän kohtalomme siten, että kun me teemme teon ja valinnan tekoon, niin meidän atominytimissä reaktio valitsee vastaavasti Jumalan sääntöjen mukaisen seurausketjun.

Sitten taas kun valitsemme teon, tapahtuu tuohon ketjuun, joko muutos tai se eteneminen.

Tästä syntyy kohtalomme moninaisen vuorovaikutuksen seurauksena. Ja tämä ketju sisältää kaikenlaisia yllätyksiä ja koettelemuksia - onnea ja epäonnea sen perusteella mitä meidän pitää oppia tällä elämänmatkalla. Ja sitä mukaan kuin opimme, myös negatiiviset koettelemukset vähenevät.

Voime saada vaikka lottovoiton - se on meidän onneksi tai meidän tuhoksemme, riippuen jälleen siitä, että mitä taas me valitsemme ja teemme.

Ja sitten voimme saada sellaisia kivoja palkkioita matkan varrella ilahduttamaan jaksamista. Minä olen saanut näitä paljon ja olen niistä tietysti hyvin kiitollinen.

Ja tämä on se, kun Jeesus sanoi, että taivasten valtakunta on meissä ja meidän ympärillämme ja kun hän painotti tekojen merkitystä. Se merkitys on tässä ketjussa ja oppimisessa sekä lopputuloksessa, kun voittaa ja maistaa salattua mannaa.

Ja jos ei usko tällaiseen Jumalan luomaan maailmaan ja siinä olevaan tarkoitukseen ja merkitykseen, niin sitten on uskottava sattumaan, eikä se kyllä ole tieteen mukainen näkemys. Jos tuollainen tekoa seuraava reaktio tapahtuisi joka kerta vain sattumanvaraisesti, eläisimme kaaoksessa. Tällaiseen sattumaan ei Einstein, eikä moni mukaan tunnettu tieteilijä ole uskonut.

• Anonyymi

Ja tosiasia on sekin, että vaikka uskovaiset kiistäisivät tällaisen Jumalan voiman, tai ateistit eivät sitä hyävksyisi ja fundametalistit etsivät edellen selitystä Mooseksen laista, niin siitä huolimatta se toimii siltikin kuin luonnonlaki.

• Anonyymi

Ymmärrättekö, että aloitusviesti on universumin mitan päässä Jeesuksen opetuksista ja tuosta totuudesta edellä, jolla tiede on todistanut Jeesuksen opetukset oikeiksi:

<<Onko Jeesus päässyt ottamaan pois sun synnit ??? Vai oletko sanonut Hänelle että kelpaan syntisenä Jumalalle ?? Älä koske mun synnit ne ovat pyhiä minulle. ???
        Hepr. 9:28 ...samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.<<

Jeesuksen opetukseen ei liity edes sanaa synti, ja tuohon vähään määrään tekstiä se on saatu sopimaan jopa viisi kertaa, eikä tietenkään hänen kuolemaansa kristuskultissa, joka pelastaisi jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on mielikuvitushahmo kuten vaikka Harry Potter. Hokkuspokkusjumalalla on selitetty asioita joita ei ymmärretty, ukkosesta alkaen. Tämä oli aika ymmärrettävää luonnonkansoille hiekkaheimo mukaan lukien. Käsittämätöntä on että tämä kulttuurinen rasite on säilynyt joillakin nykypäivään

• "Taivasten valtakunta on meissä ja meidän ympärillä "

Tämä on todennäköisesti keksitty sen jälkeen, kun muslimit ajoivat ristiritarit pois Jerusalemista.

• Anonyymi

Ei, kyllä se on keksitty todistettavasti kvanttifysiikassa vasta 2000-luvulla, mutta Jeesus puhui siitä jo alkuperäisten sanojensa kokoelmassa, jotka kirkko vaati hävitettäväksi 300-luvulla, kun tuomitsi Jeesuksen harhaoppiseksi ja jotka sanat löytyivät sinetöidyistä saviruukuista autiomaan hiekasta vuonna 1945 (tuhannes viidessadas kuudeskymmenes neljäs kerta, kun sanon tämän saman asian, joka ei tunnu menevän kenenkään kalloon).

• Joh. 1:29
      Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
      Joh. 1:36
      Ja kiinnittäen katseensa Jeesukseen, joka siellä käveli, hän sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa!"

Miten sä luulet pääsevän Taivasten Valtakuntaan Siis Jumalan Valtakuntaan sellaisena kun olet SYNTINEN ???? Ilman että Jumalan Karitsa ottaa synnit Pois sinulta?? Siis Jeesus on tullut ottamaan sun synnit pois ja jotkut täällä estää Hänet ja pistää hantia niin paljon kun he voi. VOI VOI JA VIELÄ ISO VOI.

• Anonyymi

<<Miten sä luulet pääsevän Taivasten Valtakuntaan Siis Jumalan Valtakuntaan sellaisena kun olet SYNTINEN ???? Ilman että Jumalan Karitsa ottaa synnit Pois sinulta?? Siis Jeesus on tullut ottamaan sun synnit pois ja jotkut täällä estää Hänet ja pistää hantia niin paljon kun he voi. VOI VOI JA VIELÄ ISO VOI.<<

Sen jonkun nimi on Totuuden henki.

Kerropa, että mikä on SYNTINEN IHMINEN, jonka pelastamiseksi tarvitaan Jeesuksen kuolema Jumalana - siis Jumalan kuolema - niin että Jeesuksesta voidaan puhua teurastetuna lampaana, kuten Paavali?

• On sanottu moneen kerta Pyhässä Raamatussa että Jeesus ottaa pois sun synnit jos vaan sallit sen.

• Anonyymi

MITÄ ON SYNTI, JOKA PITÄÄ OTTAA POIS?

Sure pikemminkin sielusi puolesta, jonka Pyhä henki leikkaa Paavalin Raamatun sanojen mukaan irti, koska se on Jumalalle vastenmielinen.

• Anonyymi

Esimerkki toisaalta:

<<Eiköhän se ole paremminkin niin päin, että kun ihminen huomaa tämän ateistisen maailman mielettömyyden tajuaa sen, että ehkä uskonnossa on sittenkin jotain mieltä.<<

Ei uskonnossa voi olla 'sitten jotain mieltä', koska kyseessä on tietoisesti tehty oppijärjestelmä joka kolminaisuusopilla tehtynä etenee pisteestä A pisteeseen B. Ja uskonto edellyttää juuri uskomisen tuohon kokonaisjärjestelmään. Ei siitä voi poimia lillukanvarsia tyyliin 'on siinä jotakin mieltä'.

Joten tarkoittanet pikemminkin sitä, että huomatessaan ateistisen maailman mielettömyyden (logiikan puutteen), tajuaa, että ehkä Jumalan olemassa ololla sittenkin olisi jokin mielekkyys ja tarkoitus tässä maailmassa.

Ei säieteoriankaan kehittäjä uskonnosta puhu, vaan tämän maailman toimimisesta määrättyjen tunnistamattomien lakien ja sääntöjen mukaan.

Olen niin kurkkuani myöten täynnä uskovaisia, jotka ovat omineet myös käsitteen Jumalasta kuten Jeesuksenkin oman uskontonsa varjolla, jolloin kaikki mikä on sitä oikeaa ja aitoa totuutta menee koko jutussa vituralleen.

Nyt kun puhuu Jeesuksesta ja hänen ajattelustaan tai Jumalan toiminnasta, se mielletään aina ja vain tämän piilopirullisen ihmistä tuhoavan Aabrahamilaisen kristinuskon ja VT:n vihaisen Jumalan uskonnoksi, vaikka takuuvarmasti todellinen Jumala ja korkeampi äly pystyy olemaan ja toimimaan ilman yhtäkään ihmisen luomaa uskontonormitusta syntisanalla ja väärällä luomiskertomustulkinnalla ja Jumalan tapolla.

Tilanne on täysin sellainen, että uskovaiset pitävät Jumalaa ja Jeesusta panttivankeina - tosin molemmat he ovat jo uhranneet uhrilahjoina, eivätkä ateistitkaan tajua, ettei kumpikaan näistä hahmoista edes kuulu heille - ikään kuin Jumala ja Jeesus olisi heidän omaisuuttaan, ja he saavat tehdä näille mitä
      haluavat.

<<On sanottu moneen kerta Pyhässä Raamatussa että Jeesus ottaa pois sun synnit jos vaan sallit sen.<<

Kuka on sanonut? Paavali tietysti?

Jeesuksen alkuperäisten sanojen kokoelma todistaa, että mikä oli Jeesuksen itsensä ajatteu - hän ei ole koskaan puhunut mitään synnistä, vaan kyse on törkeästä väärennöksestä uskonnon nimissä. Tuo on vain todiste tästä panttivankina pitämisestä.

• Anonyymi

Joku Isis ottaa panttivangiksi eläviä ihmisiä ja laittaa ne TV kameran edessä ennen pään katkaisemista, tappamista sanomaan ja tunnustamaa mitä tahansa, mutta että otetaan kuollut henkilö, jonka itse on tappanut ja laitetaan tämän suuhun oman ideologian mukaista tekstiä Jumalana, kun halutaan saada kansa hallintaan,niin on jo törkeyden huippu. Ja kun tämä asia tänä päivänä jo todellisena tietonakin tiedetään, niin silti sitä vain jatketaan valheessa. Minulle käsittämätöntä, ja vaadin vihdoinkin oikeutta Jeesukselle, että totuus tulee virallisesti julkisuuteen!

• Jeesus ei ole ottanut mitään yhteyttä, vaikka hänellä väitetään olevan rajattomat kyvyt ja resurssit. Ei sitten kuitenkaan riittävät näköjään.

• Anonyymi

No, miksi ihmeessä Jeesuksen pitäisi ottaa yhteyttä?! Yhteyttä mihin ja kehen? MItä sinä ihminen hourit?

• Anonyymi

Ja kun minä lähden tältä pallolta, niin takuuvarmasti en edes taakseni vilkaise - tämän järjettömämpää paikkaa ei löydy koko universmista, joten ei ole mikään ihme, jos se on työnnetty sellaiselle laidalle ja mustan aukon taakse, ettei muita elollisia löydy valovuosienkaan säteellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, miksi ihmeessä Jeesuksen pitäisi ottaa yhteyttä?! Yhteyttä mihin ja kehen? MItä sinä ihminen hourit?

Kyllä pelastustoimen ensisijainen keino on ottaa yhteyttä pelastettaviin.

Vai oletko nähnyt palokunnan vain tyytyvän kommentoimaan että johan myö 2000v sitten kirjoiteltiin että elekää polttako talojanne.

• Anonyymi

Niin, sulla on nyt se kuuluisa ymmärrysvajaus, joka tämän koko pallon lopulta tuhoaakin: uskonto keksi koko pelastustomen, kun keksi ensin sanan synti ihmiselle, jotta voi sitten tappaa Jumalan pelastukseksi (järjetön ajatuskin) - ei Jeesus enkä minä!

• Anonyymi

Ja mitä palokuntaan ja sen pelastustoimeen tulee - ei palokuntakaan paloa sammuta tulella, vaan vedellä, ja tähän uskontoon, jossa Jeesus on tapettu Jumalana ja uhrattu (lakkaa olemasta) odotetaan Jeesusta pelastajana. Siinä on tällainen lievä rakennevika jo luodussa normijärjestelmässä.

• Anonyymi

Ja jos palokuntavertaus pelastustomeen ei auennut, niin jokainen voi nyt mennä Raamatusta lukemaan sen, kun Jumala sanoo ihmisen tehneen syntiä, kun oli ensin luonut ihmisen omaksi kuvakseen ja sen jälkeen luonut käärmeen, jonka väitetään houkutelleen ihmisen tuohon väitettyyn syntiin.

Täältä voi lukea tuon kohdan sanatarkasti:

1.Moos.3.22

• Anonyymi

Että - pysyäksemme palokuntavertauksessa - Jumala olisi sitten ollut niin kuin pyromaani, vai?

• Anonyymi

Ja kuten näette luomiskertomuksesta, jos vaivauduitte lukemaan - siellä ei ole sanallakaan synnistä tai edes tottelemattomuudesta, johon uskonnon synti ja Jumalan kuolema tarkoitus perustellaan.

Jumala sanoo '... kun ei hän nyt vain...'. Kun hän ei nyt vain menisi auto tielle ja jäisi auton alle, kun ei hän nyt vain kompastuisi portaissa ja taittaisi jalkaansa, kun ei hän nyt vain ajaisi kolaria automatkallaan jne.

Jumala suojeli ihmistä - tai paratiisia - joltakin tuntemattomalta asialta karkottaessaan ihmisen paratiisista, kun tämä tuli tietämään hyvän ja pahan -ei uskonnon väittämän synnin tekemisen vuoksi.

Mutta miltä Jumala suojeli ja mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että - pysyäksemme palokuntavertauksessa - Jumala olisi sitten ollut niin kuin pyromaani, vai?

Jumala ei ollut pyromaani, mutta uskonto kyllä - keksi itse palon ja sitten muka keinon sammuttaa se.

• Niin kuka pelastuu ja kuka ei. Tästähän ei olla samoilla linjoilla edes kristillisissä piireissä. Esimerkkinä suurin herätysliikkeemme lestaadiolaiset. He uskovat, että avaimmet on annettu vain lestaadiolaisille ja me kaikki muut menemme kadotukseen. Helluntailaiset taas uskovat vain ratkaisun tehneet ja aikuiskasteen ottaneet menevät taivaaseen ja kaikki muut kadotukseen. Jehovan todistajat puolestaan laittavat osan omistaankin kadotukseen. Luterilaiset puolestaan uskovat lapsikasteen ja uskon riittävän pelastukseen. Eikä kyllä luterilaisen opin mukaan kaikki taivaaseen mene, vaikka niin usein virheellisesti väitetään. Tuon opin mukaan katuvat päästetään synneistään mutta katumattumattomat sidotaan synteihinsä.

Ja mahtaa niitä muutama muukin vielä eritulkintoja olla. Joten siinäpä sitä miettimistä miten maksimoisi mahdollisuutensa taivaspaikkaan. Pitäisikö varmuuden vuoksi liittyä kaikkiin porukoihin :)

• Anonyymi

Mistä tässä uskonnossa nyt sitten pelastutaan? Sitä on kysytty nyt monta kertaa.

• Etkö ole lukenut Pyhä Raamattu jossa sanotaan että Hän otti voiton.

Kol. 2:15
        Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

Room. 8:37
        Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
        1. Kor. 15:57
        Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta

• Anonyymi

Miksi uskot fariseus Paavalin sanaa, jos Jeesus samassa Pyhässä kirjassa sanoo fariseuksia valehtelijoiksi?

• Anonyymi

Etkö sinä ihminen osaa lukea, että kuka tässä oikein otti voiton?!

<<Kol. 2:14 ja PYYHKI POIS SEN kirjoituksen säädöksineen, JOKA OLI MEITÄ VASTAAN ja OLI MEIDÄN VASTUSTAJAMME; sen hän OTTI MEIDÄN TIELTÄMME POIS ja NAULITSI RISTIIN.<<

Sama kohta löytyy galatalaiskirjeestä:

<<3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "KIROTTU on jokainen, JOKA ON PUUHUN RIPUSTETTU"<<

Etkö sinä ihminen ymmärä selvää puhetta - Paavali kirosi Jeesuksen Kristuksena, josta kristinusko teki oikein uskonnonkin, jossa RISTILLE KIROTTIIN JUMALA tämän uskonto-opin mukaan??

• Anonyymi

<<Room. 8:37

Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.<<

Saitte JALON voiton JUMALAN KUOLEMAN UHRILLA, että voitte PALVELLA SYNNIN LAKIA. Tosi jaloa ja erittäin hyvää ja pyhää.

Paavalin roomalaiskirjeestä:

<<7:25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA.<<

Ja taivaspaikkako tällä tavalla aukenisi ja pelastuskin löytyy todellisuudessa opin mukaan vain helvetistä!

Oletteko te ihan sekopäitä, tyhmiä vai mikä on vialla? Ei tarvitse ihmetellä, että miksi Jumala heitti paratiisista pihalle, jos tämä pahuus näyttäytyy ihmisen silmissä pyhänä asiana, kun Paavali niin sanoo!

• Anonyymi

Ja jos Jumala ei olisi suojannut ikuisen elämän puuta teiltä tulisella miekalla ja kerubein - nyt kun te olette tappaneet itse Jumalankin ja kironneet ristille - niin te olisitte hyvällä mielin menneet syömään vielä ikuisen elämän puustakin, eikä helvettikään olisi pelastanut ihmistä tai ihmiskuntaan enää teiltä ja teidän tyhmyydeltänne, kun saitte Jumalasta voiton synnillänne, jossa paha on muuttunut teidän korvien välissä Pyhäksi.

• Anonyymi

Selvisihän se kysymys sieltä edeltä:

<<Jumala sanoo '... kun ei hän nyt vain...'. Kun hän ei nyt vain menisi auto tielle ja jäisi auton alle, kun ei hän nyt vain kompastuisi portaissa ja taittaisi jalkaansa, kun ei hän nyt vain ajaisi kolaria automatkallaan jne. (Jumala sanoi, kun ei hän nyt vain menisi vielä syömään ikuisen elämän puusta...).

Jumala suojeli ihmistä - tai paratiisia - joltakin tuntemattomalta asialta karkottaessaan ihmisen paratiisista, kun tämä tuli tietämään hyvän ja pahan -ei uskonnon väittämän synnin tekemisen vuoksi.

Mutta miltä Jumala suojeli ja mitä?<<

Jumala suojeli pahuudelta, saatanalta, koska ihminen ei kykene edes erottamaan, että mikä on pahaa ja mikä on pyhää, kun joku vain keksii sanoa, että itse Jumalankin ristille kiroaminen on Pyhä ja hyvä asia, kun vaan saa palvella lihalla synnin lakia. Ja tämän uskonnon nimi on sitten kristinusko oppeineen, joka perustuu viisaan opettajan, Jeesuksen tappamiseen.

• Niin !! Jumala suojeli itseä ja enkelit ettei ihminen saisi jatkaa iankaikkisesti sellaisena ,,,.. Suojel ihmisistä joka oli tullut yhtä paha kuin saatana . Läpikotaisin kirottu ,paha ja syntiseksi. Aivan kyllä se sieltä löytyi se "" vain "" mitä rakastat. hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Aina Jumala erottaa ja leikkaa irti paha puusta ja heittää sen helvetin tuleen. Kasteen hautaan joutuu synti ja lihallinen mieli ja koko ihminen. Tuo saastainen minä minä ja minä.

• Savis kirjoitti:

Etkö ole lukenut Pyhä Raamattu jossa sanotaan että Hän otti voiton.

Kol. 2:15
        Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

Room. 8:37
        Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
        1. Kor. 15:57
        Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta

Kuka on riisunut aseet ja vallan hallituksilta? En ole kuullutkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Selvisihän se kysymys sieltä edeltä:

<<Jumala sanoo '... kun ei hän nyt vain...'. Kun hän ei nyt vain menisi auto tielle ja jäisi auton alle, kun ei hän nyt vain kompastuisi portaissa ja taittaisi jalkaansa, kun ei hän nyt vain ajaisi kolaria automatkallaan jne. (Jumala sanoi, kun ei hän nyt vain menisi vielä syömään ikuisen elämän puusta...).

Mutta miltä Jumala suojeli ja mitä?<<

Jumala suojeli pahuudelta, saatanalta, koska ihminen ei kykene edes erottamaan, että mikä on pahaa ja mikä on pyhää, kun joku vain keksii sanoa, että itse Jumalankin ristille kiroaminen on Pyhä ja hyvä asia, kun vaan saa palvella lihalla synnin lakia. Ja tämän uskonnon nimi on sitten kristinusko oppeineen, joka perustuu viisaan opettajan, Jeesuksen tappamiseen.

Puhut kuin Paavali, joka sanoo suunnilleen niin, että lihallaan palvelee pahuutta.

• Jeesuksesta sanotaan että Hän on tullut ottamaan pois su synnit !! Oletko antanut Hänen ottaa niitä? Vai estätkö ja menet helvettiin ??? Ei kannattaisi estä.

• Mutta jos katsoo naista himoiten, niin pitää repiä silmät päästään. Muuten ei Jeesuksen mukaan ole asiaa taivaaseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6925
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3721
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3258
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2482
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2192
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2153
    7. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2102
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2089
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1788
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      18
      1664
    Aihe