Vapaa kuvaus

Aloituksia

1068

Kommenttia

10897

1. Päivän Sana !!

Päivän Sana Vaikka me vaellammekin lihassa, emme kuitenkaan lihan mukaan sodi; sillä meidän sota-aseemme eivät ole liha
    Uskonnot ja uskomukset
    9
    45
  2. Joh . 10 Tässä on vertauskuva Taivaasta teille !!

1 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja
    Helluntailaisuus
    6
    45
  3. Oletko miettinyr mikä on Pyhitys ??

Miten ajattelet ? ? Ajattelen nimittäin että Pyhityselämä on sellainen!! Että jos olet ennen kuin Puhdistuit. Olet vain
    Helluntailaisuus
    46
    44
  4. AINA VAAN YHTÄ RAKKAAT LUTHERILAISET,, JOSTA OLEN HUOLISSAAN !

Mistä johtuu että ei enää kirkkossa julistetaan armoa Ristinkuoleman Verestä ? Joka Pesee ihminen aivan puhtaaksi että h
    Luterilaisuus
    8
    44
  5. Ristin Voitto julisti Paavali !

Fil. 1:21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.
    Helluntailaisuus
    4
    44
  6. Siis Jumala Jeesus Kristus on ainoa Hyvä maassa ja Taivassa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luuk 18 18 Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen
    Kristinusko
    19
    44
  7. Teillä on niin pljon ikä että voitte kuolla milloin vain.

Siis kuuntele Evankeliumia Mene heti Herran eteen polville ja sano Hänelle tässä olen . Halun ottaa sinut vastaan joka
    70 plus
    40
    44
  8. Rakas Anonyymi kysyi hyvin !!

Anonyymi 24.02.2022 12:24 Kysymys kuuluu kumpaa länsi haluaa sotaa vai rauhaa tuntuu kun Ukrainan kansan kohtalo ei ki
    Maailman menoa
    0
    44
  9. Onko teillä valitseva Rakkaus sydämessä. Voin kertoa teille ,, ei ole Jumalasta !!!

Rakastatte Unkarilaiset ja vihatte Putinja Venäläiset ,, Näyttäkää missä Uudessa Testamentissa Jeesus ja yleisesti San
    Helluntailaisuus
    0
    44
  10. Suomen Seurakunta tiedottaa maailmalle ja sen palstalle !!

Ja haluan rehellisesti sanoa että tämä ei ole uskoville ollenkaan tarkoitettu tämä Sanoma ! Vaan kuuluu maailmalle ja se
    Maailman menoa
    4
    44
  11. Tiedättekö mitä on hyvä kysymys ?

Jumalan Galluppi Täh ?? Ota Jeesus vastaan niin koko perhekunta pelastuu Ja toinen kota Pyhässä Raamatussa sano >>
    Helluntailaisuus
    0
    44
  12. savis ilmoittaa Pyhässä Hengessä !

Ja kun karismahengen halusi viedä kaiken huomion Jeesukselta Kristukselta !! Keksi se kavala temppu ja hän alkoi kataa i
    Kristinusko
    4
    44
  13. Pyhiä susia palvotaan jo !

On tä maailma mielisairas !! Ei uskaltaa kysyä edes vaikka saa sanoa että Pyhä susia joka Pyhällä maassa palvotaan saa
    Maailman menoa
    19
    44
  14. MEIDÄN JUMALAMME !!

Rakkaat juhlikaamme yhdessä Jeesusta Kristusta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei vappu ei juhannus ei pääsiäine
    Luterilaisuus
    0
    44
  15. Oletteko huomanneet mitä Pyhä Raamattu käskee meidän olemaan ?

NÄytä sinä uskosi,, niin minä näytän minun uskoNi minun tekojeni kautta. Ja silloin tulis olla niin että Jumala synnyttä
    Helluntailaisuus
    17
    44
  16. HYVÄ JA RAUHALLISTA SIUNATTU JOULUA TEILLE KAKKILLE RAKKAAT !!!!!!!!!!!

JOULUYÖ ON VALTAVA. ON SYNTYNYT ..... https://www.youtube.com/watch?v=VDmIddF7DfQ
    Maailman menoa
    0
    44
  17. Järkyttävä , aivan järkyttävä mihin papit MAAILMASSA ovat ohjanneet uskova kansa. !!!

Synnin alaisuuteen, Paavali kertoi että on niin järkyttävä olla synnin orja synnin alaisuudessa ja joutuu tekemään mitä
    Luterilaisuus
    39
    44
  18. Uuskarismaattisuus kirkkoissa ?? Miten laajasti on levinnyt ?

Ainakin videossa tulee ilmi että laajasti on levinnyt Seurakunnissa. https://www.youtube.com/watch?v=f7AlOTHFRZk
    Luterilaisuus
    2
    44
  19. Järkyttävä !!!! Marin seisoo ja kertoo miten me lopetamme sodan Ukrainassa ja millä keinolla ME

VOIDAAN LOPETTAA SOTA UKRAINASSA ??? ONKO Marin huumeissa vai mistä johtuu että tyttöraukka on niin ulkona ettei tiedä e
    Maailman menoa
    0
    43
  20. Kun sinulla on ongelma niin Seurakunta ei ole tarjoa sinulle Jumalan Voima vaan

Pastori pyytä sut eteen, jolloin hän laittaa sun pääle käsi, jolloin sä saat häneltä uuskarismaattinen henki ja senjälke
    Helluntailaisuus
    1
    43