Onko City group jo poistamassa aloitukset ?? Tietääkö kukaan ?
Vastaukset 9
Eivätkö Sinulle riitä homoseksuaaleille suunnatut omat palstat?
- Anonyymi
Sinulle ei ainakaan riitä mikään muu palsta kun oksenna tänne kaikki paskasi!
Maassahan elää ja voi hyvin käsitys että kaikki asiallisetkin homoseksuaalisuuden vastaiset kommentit ovat rasistisia ja siksi välittömästi poistettava.
- Anonyymi
MrMorden_ kirjoitti:
Annappa kolme esimerkkiä ASIALLISESTA homoseksuaalisen VASTAISISTA kommenteista:
1)
2)
3)Et ole siis tietoinen ylimmän lainvalvojan kommenteista ja määräyksistä ja kuitenkin osallistut keskusteluun.
Anonyymi kirjoitti:
Et ole siis tietoinen ylimmän lainvalvojan kommenteista ja määräyksistä ja kuitenkin osallistut keskusteluun.
En, onko se joku OY Hihhulimaa AB:ssa voimassa oleva säädös? Täällä Suomessa ei moista ole.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
On vaikea sanoa mikä ihmisten vastainen kirjoitus olisi "asiallinen".
No kyllä sä sitten täytyy osata sanoa mikä on vastainen aihe jos osaat sanoa että nyt on jotain mitä ei ole ollut asiallinen ?? Kohta saa Torre kertoa mitä on asiallinen ja mikä ei !
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä sä sitten täytyy osata sanoa mikä on vastainen aihe jos osaat sanoa että nyt on jotain mitä ei ole ollut asiallinen ?? Kohta saa Torre kertoa mitä on asiallinen ja mikä ei !
No ehkä voi olla asiallisesti ihmisiä vastaan. Kuka sitten osaa sen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520