Savis

Aloituksia
1068
Kommenttia
10897
Galluppi !!!!!
Voiko tuo uskonnollinen,,, joka poistaa mun laittamat Gallupit ikinä pelastua jos hän poistaa mun kirjoituksia joka näyt1043Ensin erosivat kirkkosta Päivi Räsäsen vuoksi
Ja nyt erosivat Hesarista !!! Oletko jo lakannut Hesarin tilauksen ? Heillä ei ole kuulemma lainmukainen sananvapaus muo043Jumalan Galluppi !!!!!!!!
Jumalan Galluppi Onko oikein otta avioeroa niinkuin uskovaiset harrastaa nykyisin ja puukottaa lapset raakasti omassa it1643Jumalan Galluppi
Jumalan Galluppi Aihettaako sinussa Pyhä Henki sinussa ahdistusta. Uusista ylistyskappalista jotka vedetään maratoonilla043Puhtaan Uskovan kanssa on hyvä olla !!
Olen surullinen Herra ,,, että Niin harva Uskova tietää ja ymmärtää että sinä olet ja tuot sinun Voimassa Oikeassa Herät1343Oletteko huomanneet mitä Pyhä Raamattu käskee meidän olemaan ?
NÄytä sinä uskosi,, niin minä näytän minun uskoNi minun tekojeni kautta. Ja silloin tulis olla niin että Jumala synnyttä1743Oletko sinäkin paatunut Rakas Lutherilainen ???
Niinkuin opetuslapset jotka hetkeksi paatuivat !!!! Mark2 49 Mutta nähdessään hänen kävelevän järven päällä he luulivat243Hyvä uusi vuosi joka tuo ehkä mukaan ?
Korona muunnos joka tappaa puolet maan kansasta ja kolmas maailmansota ja sen maailma nyt sitten Juhlii Rakkaudella kosk2143Nuhteeton !!
Montaako nuhteettomia Helluntailaisia istuvat ja lukevat tämän tekstin ? Kaikki nuhteettomat nostakaa teidän kirkkossa042Rakkaat !!!!!!!!!!!!!! Oletteko löytäneet !!!!!!!!!!!
Synninpoistaja ja Vapauttaja niin että voitte sanoa että olette Taivastiellä !!!1642KUnnia KUuluu HErralle !!!!!
Kun Herran Henki valtaa minua kuin Daavidia !!! Savis 30.12.2021 06:04 Kun Herran tuli valtaa minua kuin Daaviidiaa ,,142Minun mielestä Usko tulis muuttua näkemistä !!!!!
Jo maan päällä eikä vasta Taivaassa niinkuin väärin opetetaan ja otetaan paine pois että onko minulla usko ollenkaan !!!042Hienoa että teillä on valtava Rakauutta Ukrainan kärsiviä kohtaan vaikka
on niin valikoiva teidän Rakkaus ja on jäänyt Venäjän äidit niin paljon vähemmillä. Älkää vaan tuhlaako niin vaan kaikki042Galluppi !! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tässä ratkaistaan sinun elämässä iankaikkinen tulevaisuus !! Mitä sanot ja vastat ? A Synti säilytettävä mihin hintaa2242Kuka otti päällensä KAIKKI sun synti ja kuoli ristillä sentakia ? Synti tappaa nimittäin. ??
Miten sulla voi olla syntiä loppuun saakka mitä mainostat ehkä ? Miten sulla voi olla syntiä, jos Jeesuksen Veri on sua1242Suomen Seurakuta ilmoittaa !!
Mehän emme tietysti voidaan perustaa seurakunta joka on Jeesus ja Hänen keho ja pää. Siis silloin me jouduttaisimme luod442- 042
Galluppi !!!
Oletteko ymmärtäneet että jos tekee syntiä ja turvautuu vanhurskauden toisiin sanottuna turvautuu Armon niin ei ole Pela1842JUMALAN GALLUPPI !
Jumalan Gallupp Tottakai uskovat raivostu kun kerron etteivät voi Pyhä Raamatun muka elää synnissä ja selviytyvä Taivaas242Rakkaat Luterilaiset Hyvä ja siunattu aamu kaikkille !!
Vieläkö teillä toimii liperalismin lespossa ja homoitten ihmellisesdssä armollisessa armossa jossa olette niin armoite1242