Mikä henki sä omistat ? Karismaattinen henki vai Jumalan Pyhä Henki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kun saat karismattinen henki niin himoitset kaataa ja parantaa kaikki ihmiset maailmassa kun saat Jumalan Pyhä Henki niin himoitset tehdä kaikki ihmiset Puhtaat Uskovaiseksi !! Mikä henki sulla On ?? Ja mitä henki sinussa himoitsee ??
Jumalan Galluppi karismaattisuudesta.
13
61
Vastaukset 13
Oliko liian vaikea kysymys?
Henki kirjoitti:
Ei ollut liian vaikea, vaan turha kysymys.
Miksi turha ? Ei kaikki tietää että kaataja henki on karismaattinen ?? Mutta ei mitään tekemistä Jumalan kanssa..
- Anonyymi
Olet Savis oikeasti niin tyhmä, että et tajua edes sitä, että mitä kirjoitat !
Karisma tarkoittaa Pyhän Hengen armolahjaa/lahjoja, eikä siinä tai niissä lahjoissa eikä niiden oikeassa toiminnassa itsessään ole mitään vikaa !!!
Joten koko aloituksesi on jo ihan sekoilua !
Mutta väärä armolahjojen korostaminen, on toki väärin.
Väärin on myös toisen hengen eli saastaisen hengen vaikutuksesta tapahtuva toiminta.
Mutta sinä siis sekoitat kaiken ja siten nytkin väitit oikeaakin karsimaattisuutta, eli uskovien keskuudessa toimivia Pyhän Hengen jakamia armolahjoja ja niiden toimintaa vääräksi !
LOPETA JO SAVIS TÄMÄ SOTKEMISESI, KUN ET ASIOISTA MITÄÄN SELVÄSTIKKÄÄN YMMÄRRÄ !!!Näytä missä mainitaan missä Pyhässä Raamatussa kaatamisen armolahja niinkuin väität että kaataminen on ???
- Anonyymi
Kyllä savis siinä on oikeassa kun ymmärtää että Pyhä Henki ei ole karismaattinen henki. Karismaattisuus on perkeleestä siinä eri opit on sekoitettu joka merkitsee että oikea oppi on hyljätty ja karismaattis-helluntailainen lahko-oppi on lahko karismaa.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Näytä missä mainitaan missä Pyhässä Raamatussa kaatamisen armolahja niinkuin väität että kaataminen on ???
Missä olen noin väittänyt ???
Herää jo harhoistasi !!!
Etkö sinä raukka tajua, vaikka sinulle rautalangasta väännetään asiat ?
Siis on olemassa siis oikea karsimaattisuus, eli:
1) Jumalan armolahjojen toiminta uskovissa !
Sitten on:
2) Väärä ns. "karismaattisuus", joka on värään hengen toimintaa ja väärää hurmahenkisyyttä, jota minä nimitän "ylihengellisyydeksi" !
Mutta sinä reppana sekoitat nämä kaksi kohtaa 1 ja 2 yhdeksi ja samaksi !
Joten yritä nyt edes sen verran parantaa kirjoitteluasi, jotta ei mene kaikki puurot ja vellit ja oikea ja väärä sekaisin yhdeksi suureksi sekoitukseksi !!!
Sinä Savis saat paljon enemmän pahaa aikaiseksi, kuin hyvää näillä totaalisen sekavilla kirjoituksillasi !!!
HIENOA ! Haluan olla tyhmä että Herra voi tehdä minut viisaan. Viisaat Hän tekee tyhmäksi.
- Anonyymi
Millainne henki lienee näin tyhmän aloituksen tekijällä ??
- Anonyymi
Nykyään karismaattiset tekevät suurimman työn maailman evankelioinnista, kun taas muut istuvat kirkoissaan eivätkä tee mitään. Tästä olen iloinen, vaikka en niin kovin karismaattinen enää nykyään ole. Karismaattiset ovat kristuksen ruumiin lihakset, he tekevät työn.
- Anonyymi
....niin karismaattiset tekevät innolla perkeleen työtä lihan käsillä ja perkeleen vitjoissa kuljettuina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....niin karismaattiset tekevät innolla perkeleen työtä lihan käsillä ja perkeleen vitjoissa kuljettuina.
Tuohon en usko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla siis on omakohtaista kokemusta perkeleen vitjoissa kulkemisesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 73600
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522