Mauno Mattila osoitettu oikeaksi profeetaksi !!!!!!

28

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänne nyt juhlimaan kaikki Maunon ja Donaldin faneja !! Kunni kunnia kunnia Jumalalle !!

• Anonyymi

Tietenkin Trump ottaa neljä vuotta lisää kun annetaan. Niin sanottuja demokraatteja on vaivattu suurella sekaannuksella. Suomen niin sanotut viisaat luulevat latinalaisamerikkalaisten ja mustien ratkaisevan vaalit niin sanotuille drmokraateille. Tosiasiassa varsinkin paljolti evankeeliset latinot äänestävät Trumpia. He eivät homoseksuaalia tule tietenkään äänestämään.

• Anonyymi

Aloitus täysin käsittämätön ja asiantuntematon.

Mauno Mattila on väärä profeetta.

Mattilan edes ottamuksia on käsitelty tällä foorumilla vaikka kuinka paljon. On käsittämätöntä, miten Savis voi langenta tuollaiseen eksytykseen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Luuk.21:8 Biblia. Hän sanoi: katsokaat, ettei teitä petetä: sillä moni tulee minun nimeeni ja sanoo: minä se olen aika on kyllä läsnä, älkäät kuitenkaan heitä seuratko.

• Anonyymi

Ajattelin, että Mattila olisi tehnyt pohjanoteerauksen, kun hän levitti Jeremiah Johnssonin väärää profetiaa, että Trump olisi Jumalan pasuuna. Nyt Mauno Mattila on keksinyt sensaatiomaisen uutisen, että jääkiekkoilija Teemu Selänteen elämä olisi jokin profeetallinen ennusmerkki ja kutsuu tätä asiaa uudella YouTube-videollaan nimeltä: Selänne koodi 8 13.

Mattila alkaa etsiä ennusmerkkejä vähän sieltä ja täältä ja tekemään aasinsiltoja erilaisten asioiden välillä. Mattila on siis tehnyt oman versionsa Da Vinci -koodista. Herätkää jo hyvät ihmiset ja hylätkää Mauno Mattila. Hän on väärä profeetta ja eksyttäjä.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15595661/mauno-mattilan-rimanalitus-selannekoodi-8 13

• Anonyymi

Mikä tahansa Trump lopulta onkaan on hän varoituksena (trumpetin soitto, nimensä mukaan). Hän on tuonut julkiseksi kaikille halukkaille sen suunnitelman joka maailman eliitillä on. Hän voi lopulta olla itse siinä mukana.

• Anonyymi

No kertokaa miten Maunolan oma profetia Donaldista meni ??

• Jaa että Maunon profetia Donaldista meni hyvin ja Johnsonin Profetia meni pieleen? Niinkö ?? Onko Mauno vastuussa Johnsonista ??

• Anonyymi

trumppi nyt ei pysty suojelemaan edes likaisia kalsareitaan.

• Edelleen ei Mauno ole vastuussa toisten profetioista vain omien. Tuliko Donald valittu vai ei ?? Jumala vastaa Johnsonista ja Mauno omista Profetoimista..

• Tiedän että monilla ottaa päähän kun hän tiesi niin kuin minäkin että Patrick on susi lammasten vaateissa.

• Anonyymi

Tuo ei todista sitä, että Mattila on oikea profeetta. Sinulla ei näytä olevan mitään käsitystä siitä, miten profeetta koetellaan.

Mattilan opetus on täynnä harhaoppeja ja laittomuutta, mistä on annettu selkeitä esimerkkejä tässäkin ketjussa. Sekin on todella huono asia, että "profeetta" ei ymmärrä Johsonin profetian olleen väärän. Tämä ei ole ainoa kerta kuin näin on käynyt. Sinä Savis olet hurahtanut väärään profeettaan Mauno Mattilaan ja saa mitä ansaitset.

5 Moos 13:1 "Teidän keskuuteenne saattaa ilmestyä profeetta tai unennäkijä, joka lupaa tehdä ihmeen tai tunnusteon
        2 ja joka näin koettaa taivuttaa teidät palvelemaan vieraita ja teille outoja jumalia.
        3 Älkää kuunnelko sellaisen profeetan tai unennäkijän sanoja, vaikka hänen lupaamansa ihme tapahtuisikin. Herra, teidän Jumalanne, koettelee teitä näin saadakseen tietää, rakastatteko häntä koko sydämestänne ja koko sielustanne.
        4 Teidän tulee seurata vain Herraa, Jumalaanne, pelätä häntä, noudattaa hänen käskyjään, totella häntä ja pysyä hänen uskollisina palvelijoinaan.

Matt 24:24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.

Matt 7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
        16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
        17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
        18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
        19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
        20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Psykopaatti on täynnä itseään”Itserakasei moitetta siedä, omahyväinenei mene viisaiden luo” (Sananlaskut 15:12).”Jos omahyväistäojennat, hän pilkkaa sinua, jos jumalatonta nuhtelet, saat solvauksen. Omahyväistäälä nuhtele, hän vihastuu sinuun, nuhtele viisasta, niin hän rakastaa sinua.” (9:7-8.)”Viisas ottaa varteen isänsä moitteet, omahyväinenei nuhteista piittaa” (13:1).”Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?” (1:22.)”Lyö rehentelijää, se on tyhmille opiksi, ojenna viisasta, ja hänen viisautensa kasvaa” (19:25).Psykopaatin mielen keskuksessa on siis hän itse. Hän ajattelee muista vain sitä, miten hän voisiheistä hyötyä. Hän pitää itseään hyvänä ja moitteettomana. Hänellä ei ole mitään varsinaista muutettavaa itsessään eikä anteeksipyydettävää muilta. Hän voi joskus esittää anteeksipyynnön, mutta se on vain laskelmointia eikä lähde sydämestä. Jos joku uskaltaa arvostella häntä, se on loukkaus, jota hän ei koskaan anna anteeks

• Anonyymi

Mutta Trump on presidentti.

• Anonyymi

Joo Trumppi voitti ja Mattilasta tuli peräti ihan Jumala.

• Eikö Jeesuskin nimitti hänet Jumalaksi ??

Joh. 10:34
        Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Eikö Jeesuskin nimitti hänet Jumalaksi ??

Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

Ei ole muita jumalia, kuin Mattila, näin on Jeesus aikanaan sanonut.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Eikö Jeesuskin nimitti hänet Jumalaksi ??

Uskomaton kommentti sinulta Savis! Mikä tapaus sinä oikein olet????

Mauno Mattila on väärä profeetta ja sinä teet syntiä, kun tuollaista eksyttäjää mainostat.

• Anonyymi kirjoitti:

heh !! Hyvä kommentti !!

• Anonyymi kirjoitti:

heh !! Hyvä kommentti !!

• Anonyymi kirjoitti:

Uskomaton kommentti sinulta Savis! Mikä tapaus sinä oikein olet????

Mauno Mattila on väärä profeetta ja sinä teet syntiä, kun tuollaista eksyttäjää mainostat.

Olen armosta sen mitä olen. Mutta en ole MINÄ OLEN.. HÄN ON minua NIINPALJON SUUREMPI..

• Anonyymi

Minä tiesin että näin käy lopun aikana.Pidän tätä Helvettiinjoutumisen esikuvana:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2203a42e-f9f2-4367-aeb8-ac6d0e4f601c

Tähän suuntaan esikuvallisuus näkyy Raamatussa tosin nyt ja pian tulevaisuudessa :

"Ihmiset kirosivat yhä kuumuudessa eivätkä tulleet järkiinsä ja nöyrtyneet eivätkä antaneet kunniaa Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jmalalle..."

Tulee paljon lämpimämpää vielä.

Mutten ole profeetta vaan lukenut asian Raamatusta.

Commandohauis

• Anonyymi

Sanoo väärä profeetta.

• HIIIIIIIII Onko Donald presidentti ?????

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      95
      4298
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2325
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2146
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      110
      2058
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      408
      1802
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      148
      1383
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1259
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1055
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      966
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      78
      825
    Aihe